علائمی که نشان میدهد دختری شما را دوست دارد، اما علاقه خود را پنهان می کند

نشانه هایی که دختری شما را دوست دارد. نشانه های عاشق شدن دختران چیست؟

عشق و علاقه در رابطه از جایگاه ویژه ای برخوردار هست، خصوصا اگر همراه با درک متقابل باشد.

شناخت و آگاهی نسبت به  نشانه های دوست داشتن یک دختر به پسراز اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا گاهی ممکنه شما از دختری خوشتان آمده اما نمی دانید آیا این علاقه دو طرفه است؟یا خیر… طبیعتا اگر بتوانید از علاقه و دوست داشتن طرف مقابلتان اطمینان حاصل کنید با خیال راحتر و اعتماد به نفس بیشتری برای آشنایی بیشتر پیش قدم می شوید.

چون یه سری رفتارها ممکنه شما رو به اشتباه بندازه و برایتان شبهه ایجاد کند، اینجا منظور برداشت ذهنی اشتباه هست. باید بدانید روش ابراز علاقه دخترها نسبت به پسرها متفاوت است و این مسیله یک مقدار کار رو سخت میکنه. در این مقاله قراره به این مسئله بپردازیم که از کجا میشه فهمید دختری از شما خوشش اومده و بهتون علاقه داره یا خیر؟ عشق و علاقه همواره در میان افراد به صورت دو طرفه، با جذابیت بیشتری پیش می رود. در واقع اگر علاقه دو طرفه موجود باشد، شرایط بسیار بهتر از گذشته خواهد بود. در این میان ذختر ها و پسر ها می توانند به هم علاقه داشته باشند اما از نشان دادن و اعتراف آن بترسند.  شما اما می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه نمایید. مرکز مشاوره همکده ارائه دهنده خدمات مشاوره تلفنی روان شناسی می باشد. این مرکز به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره در ایران شناخته می شود.

علائمی که نشان میدهد دختری شما را دوست دارد

روش های زیادی وجود دارد که می تواند احساس زن را تشخیص دهد، حتی بدون اینکه او متوجه شود احساسات واقعی خود را نشان می دهد. برخی از علائم بیش از سایر علائم مشهود است، اما با توجه به روش های ظریف او در لمس و تعامل و رفتار با شما، می توانید بفهمید که آیا او واقعاً عاشق شماست (هر چقدر هم که تلاش کند پنهانش کند.) دلایل زیادی وجود دارد که زنان از عشق ورزیدن می ترسند. نه تنها باعث آسیب پذیری بیشتر آن ها می شود بلکه می تواند تأثیر بسزایی در زندگی آن ها داشته باشد. عشق همان چیزی است که اکثر مردم آرزوی یافتن آن را دارند، با این حال می تواند با مشکلات خاص و دلشکستگی همراه باشد.

چرا یک زن از احساس عشق نگهبانی می کند؟

در این بخش از مقاله برخی از دلایل عمده ای وجود دارد که نشان می دهد یک زن ممکن است در مقابل عشق مراقب خود باشد. در واقع چند نشانه که بانویی به شما علاقه دارد اما از نشان دادن آن می ترسد. این دلایل عبارتند از:

  • ترس از طرد شدن
  • روابط نادرست در گذشته یا جدایی
  • تروما از کودکی
  • ناامنی درباره خودش
  • اضطراب از این که اگر او آسیب پذیر باشد چه اتفاقی می افتد.

امروز روانشناسی توضیح می دهد که چگونه گشودن در برابر عشق می تواند یک تغییر بزرگ در زندگی یک فرد باشد. در ادامه ما به بررسی علائم مهمی می پردازیم که یک بانو به شما علاقه دارد اما نمی تواند بروز دهد.

بررسی چند نشانه که بانویی به شما علاقه دارد اما از نشان دادن آن می ترسد.

ادامه مطلب را بخوانید تا از رایج ترین نشانه هایی که او بدون توجه به ترس شما را دوست دارد، مطلع شوید. ممکن است دختر مورد علاقه شما نتواند عشق خود را زبانی نشان دهد اما با بررسی این علائم می توانید ببینید که او به شما علاقه دارد.

او از شما تعریف می کند.

راهی مطمئن برای اینکه بدانید او شما را دوست دارد این است که او از شما تعریف می کند. در این مرحله هر چه جزئیات بیشتر باشد، شرایط بهتر خواهد بود. تعارفات کلی که ممکن است از کسی حاصل شود ، به حساب نمی آید. در واقع ما به دنبال جزئیات کوچکی هستیم که فقط او توانسته برداشت کند. این واقعیت که او می خواهد همه مواردی را که در مورد شما جذاب می داند به شما اعلام کند، اطمینان قطعی نسبت به احساسات نسبت به شما است.

دوستانش از شما می دانند.

به طور کلی، دختران از تجزیه و تحلیل و صحبت درباره شرایط با دوستانشان لذت می برند. اما، وقتی دختری عاشق باشد اما ترس داشته باشد، گفتن به دوست های خود در مورد شما مسئله بزرگی خواهد بود. در واقع او در این حالت نکات بسیاری از شما را به دوستان خود اعلام نموده و تا کنون بسیاری از جزئیات را تعریف کرده است. به عبارتی او نمی تواند در برابر به اشتراک گذاشتن این مسئله با نزدیکترین دوستانش مقاومت کند.

زبان بدن

بسیاری احساسات از طریق زبان بدن قابل بررسی برای  برقراری ارتباط است. آیا او در حالی که دستهایش را باز نکرده و آرام است، نزدیک شما می نشیند؟ آیا وقتی به او نگاه می کنید بدون اینکه فرار کند، آشکارا حرکت می کند؟ در این صورت، او به وضوح در اطراف شما راحت است. در واقع او این تصور را دارد که می خواهد به شما نزدیک شود اما نمی داند که می تواند چگونه در این رابطه پیش برود. این مسئله حتی زمانی که شما در ابتدای راه ازدواح هستید هم دیده می شود.

روی دیگر سکه نحوه واکنش او به زبان بدن شماست. این را بپذیریم که خوش تیپی و خوش اندام بودن می تواند در جلب نظر زنان مفید باشد. با این حال سیگنال های بسیار مهم تری وجود دارد که شما به آن ها متقل می کنید. هر مردی می تواند برخی از تکنیک های ساده زبان بدن را بیاموزد که زنان را مجبور می کند آن ها را دوست داشته باشند. چند نشانه که بانویی به شما علاقه دارد اما از نشان دادن آن می ترسد را می توان با این کار کم کرد.

او تمایل دارد جزئیاتی را درباره شما بداند.

فقط اگر دختری شما را دوست داشته باشد، واقعاً به کسب اطلاعات درباره اینکه واقعاً چه کسی هستید اهمیت می دهد. او می خواهد شما را بهتر از دیگران بشناسد و هر وقت با اومسیله ای را در میان بگذارید، احساس خواهد کرد که هر دو به هم نزدیک می شوید. او نه تنها علاقه مند به دانستن این تکه های کوچک اطلاعات است، بلکه آن ها را نیز به خاطر می آورد و به آن ها مراجعه می کند.

همیشه تماس چشمی وجود دارد.

ارتباط چشمی می تواند ار روی اشتیاق، شهوت و یا عشق باشد. اما در نهایت راهی برای برقراری ارتباط بدون گفتن یک کلمه است. شاید او به چشمان شما خیره شده است تا احساسات شما را بداند، یا نمی تواند خیره شود و آرزو کند که می تواند احساسات خود را بیان کند. تماس چشمی همچنین می تواند اطمینان بخش باشد. اگر شریک زندگی شما دائما به جای دیگری نگاه می کند، این نشان می دهد که او در مکالمه حضور ندارد و علاقه مند نیست. اما، اگر آن ها هر بار که صحبت می کنید ارتباط چشمی خود را حفظ کنند، می دانید که آن ها واقعاً به شما توجه می کنند.

او به دنبال کسب اطمینان از طرف شما است.

وقتی دختری عاشق باشد اما ترس داشته باشد، اطمینان بیشتری از جبران احساسات می خواهد. حتی اگر احساساتش را از شما پنهان می کند، می خواهد بداند که واقعاً چه احساسی نسبت به او دارید. این کسب اطمینان می تواند به صورت سوال در مورد احساسات یا روابط گذشته شما یا با تماشای اعمال شما باشد. اگر ثابت قدم باشید او احساس اعتماد به نفس بیشتری می کند که یک روز احساسات خود را با شما به اشتراک بگذارد.

او سعی دارد همیشه کنار شما باشد.

حتی اگر او نپذیرد که چقدر به شما اهمیت می دهد، روز و شب هنگامی که به او احتیاج داشته باشید در آنجا خواهد بود. در این حالت، اقدامات بسیار بلندتر از کلمات صحبت می کنند. قرار دادن شما در اولویت زندگی او و دور ماندن از حضور در آنجا برای شما نشان می دهد که او احساسات عمیقی به شما دارد و به خوشبختی شما اهمیت می دهد.

از صحبت های جدی درباره یک رابطه خودداری می کند

حتی اگر بیشتر از هر چیزی به رابطه با شما اشتیاق داشته باشد، ترس از صدمه دیدن او را از صحبت در مورد جدی بودن با یکدیگر بازمی دارد. او شما را دوست دارد ، اما با یک درگیری عمیق و درونی روبرو است. او مطمئن نیست که چه احساسی نسبت به این موضوع دارد، بنابراین آسان ترین کار این است که از موضوع خودداری کند. این ممکن است برای شما ناامیدکننده باشد، اما درک اینکه چرا او می ترسد به شما کمک کند اقدامات او را منطقی بدانید. این جزو چند نشانه که بانویی به شما علاقه دارد اما از نشان دادن آن می ترسد است.

او هیچ فرد دیگری را نمی بیند!

برای بیشتر افراد عاشق ، بودن با شخص دیگری آخرین چیزی است که ذهن آنها را درگیر خود می کند. اگر شما تنها پسری هستید که او را می بیند و هیچ کس دیگری در صحنه نیست، آن را به عنوان نشانه خوبی قلمداد کنید. از نظر او، او نمی خواهد همه چیز را بیشتر پیچیده کند. علاوه بر این، او شما را دوست دارد و نمی خواهد به شما آسیب برساند.

لازمه بدانید اگر دختری به شما علاقه داشته باشد و شما برایش اهمیت داشته باشید حتما براتون وقت خالی میکنه.

او از شما محافظت می کند.

آیا وقتی بدرفتاری می کنید او اذیت می شود؟ شاید شما در کار روز بدی داشته باشید و او به اندازه شما از رئیس شما عصبانی باشد. این نکات کوچک همگی جمع می شوند تا نشان دهند او چقدر به شما اهمیت می دهد. در حقیقت درد و ناامیدی شما به نگرانی او تبدیل می شود و می دانید که او در مواقع سخت کنار شما خواهد ایستاد

منافع شما به منافع او تبدیل می شود.

او ممکن است سرگرمی ها و علاقه های شما را دوست نداشته باشد، اما اگر شما را دوست داشته باشد مطمئناً آنها را رها خواهد کرد. به طور طبیعی چیز هایی که شما دوست دارید در او نشان داده می شود و با گذشت زمان متوجه می شوید که او در مدل موسیقی مورد علاقه شما پیش می رود یا لباس هایی را به رنگ های دلخواهی که شما دوست دارید می خرد. شاید او نتواند همه احساسات خود را آزادانه به شما بدهد، اما سعی می کند با خوشحال کردن شما از راه های دیگر، این احساسات را جبران کند. بیایید ببینیم علائمی که نشان میدهد دختری شما را دوست ندارد چیست ؟

علائمی که نشان میدهد دختری شما را دوست ندارد

یه سری نشانه ها کمک میکند متوجه بشید دختر مورد نظرتان شما را دوست ندارد و تمایلی به ارتباط با شما ندارد.

ارتباط چشمی برقرار نمی کند

دختری که به شما علاقه ندارد ، سعی میکند در حین صحبت کردن با شما ارتباط چشمی برقرار نکند . البته ممکنه خجالتی باشد ولی موارد دیگر هم هست که شما رو مطمئن میکند.

از ارتباط فیزیکی خودداری میکند

اگر همزمان با دست دادن با شما، به چهره اش هم نگاه کنید متوجه  یک اجبار خاص یا بی میلی می شوید. معمولا سعی میکند ارتباط فیزیکی برقرار نکند و همانطور که اشاره شد،حتی برای دست دادن هم سعی میکند با بی میلی اینکار و انجام بدهد.

از هر ارتباطی دوری میکند

از صحبت کردن با شما چه تلفنی و چه حضوری معمولا طفره میروند. ممکنه به بهانه های مختلف قرار ملاقات با شما رو کنسل کنند. در بیشتر موارد پیامها و تماسهای شما رو جواب نمیدهند یا دیر پاسخ میدهندو هر زمان که اعتراض کنید و یا علت این رفتار رو بپرسید، مدام اشاره میکنند به کار زیاد و دغدغه های ذهنی و یا به راحتی می گویند فراموش کردند.

با مردان دیگر به گرمی رفتار میکند 

دختری که به شما علاقه ندارد با مردان دیگر به گرمی رفتار میکنند ولی رفتارشان با شما در بیشتر مواقع همراه با سردی و بی تفاوتی هست. شاید هم می خواهد به پسری که به او ابراز علاقه کرده از عدم علاقه خود خبر دهد.

نشانه هایی که دختری شما را دوست دارد

اما مبحثی که قراره در اینجا بهش بپردازیم این هستش که از کجا متوجه بشویم دختری به ما علاقه دارد؟ نشانه هایی که دختری شما را دوست دارد چیست؟

یک سری نشانه ها خیلی واضح است و یک سری ها به صورت غیرمستقیم است

خانمها بر عکس آقایون پیچیده هستند ولی در عین حال ممکنه دوست داشتن خودشان را حتی در همان قرار و دیدار جلسات اول نشان بدهند. فقط کافیه که شما با بعضی از نشانه ها آشنا بشوید تا به راحتی متوجه علاقه دختر مورد نظرتان بشویید . همانطور که اشاره شد معمولا رفتارها و نشانه هایی که یک خانم از خودش بروز میدهد به مراتب پیچیده تر از یک مرد است.

  • نشانه اول: آیا اظهار خوشحالتی میکند؟

در وهله اول ببینید در دیدار با این خانم ،ایا ایشان اظهار خوشحالتی میکند؟ از چشمهای طرف مقابل (خانم) میتوانید متوجه بشوید. به عنوان مثال: بعضی از خانمها ارتباط چشمی خوبی برقرار میکنند/ وقتی کنار شما هستند هیجان دارند و واقعا مشتاق صحبت کردن با شما هستند. معمولا با دقت به صحبتهای شما گوش میدهند، حتی ممکنه در مواردی که دختر خانم خیلی احساساتی باشد به صورت غیرعادی از صحبتهای شما به وجد بیاید و خوشحال بشود

لازم به ذکر است که باز به مورد خجالتی بودن  اشاره کنیم. ممکنه دختر خانم خجالتی باشد یا به دلیل فرهنگ و شرایط موجود که در خانواده ای که در آن بزرگ شده و سبک تربیتی اش در برقراری ارتباط چشمی ضعیف عمل کند و یا راحت احساساتش را نشان ندهد، حتی ممکن است بیشتر شنونده صحبتهای شما باشد تا اینکه صحبت کند

  • نشانه دوم : به رفتار و حرکات شما دقت میکند

دختر خانمی که شما رو دوست دارد و به شما علاقه دارد در بیشتر مواقع زیاد به رفتار و حرکات شما دقت میکند و یه جورایی شما رو زیر نظر میگیرد، در مورد علایق، سلایق، و افرادی که دور و بر شما هستند و بنا به دلایلی باهاشون در ارتباط هستید کنجکاوی میکنند بله… دقیقا دخترها نسبت به پسرها با دقت و جزییات بیشتری به موضوعات مختلف نگاه می کنند. البته نه هر موضوعی… هر چیزی که به شما ربط پیدا کند خصوصا ممکن است این دقت کردن با ظاهر شما از سر تا پا ادامه داشته باشد

  • نشانه سوم : در اختیار گذاشتن اطلاعات شخص و خانوادگی

معمولا دخترخانمها کم پیش می آید که اطلاعاتی از زندگی شخصیشان به دیگران و افراد غریبه بدهند اما برای افرادی که نسبت بهشان حس دارند و یا علاقه ای وجود داشته باشد (استثنا) وجود دارد . پس یک نشانه دیگر از اینکه متوجه بشوید دختری به شما علاقه دارد به میان آوردن و صحبت در مورد خانواده، دوستان ، شغلشان و هر اطلاعات شخضی دیگر است و خوبه که بدانید هدف از در میان گذاشتن این اطلاعات، به دست آوردن توجه شما است

  • نشانه چهارم : مورد بعدی که بهش اشاره میکنیم حسادت است

 بله… حسادت!! حسادت یکی دیگر از نشانه هایی است که نشان میدهد دختری به شما علاقه دارد

به عنوان مثال اگر متوجه بشوند و یا ببینند در حال صحبت کردن با خانم دیگری هستید ، واکنش نشان میدهند و از سر کنجکاوی البته ( به ظاهر کنجکاوی) میخواهند علت آن ارتباط را بدانند

در این مورد ممکنه حتی سوالاتی به صورت غیرمستقیم هم بپرسند مثلا اینکه این خانم رو از کجا میشناسید؟ چه مدت هست که میشناسید و سوالات از این دسته که مهم هستند. اگر دیدید دختر مورد نظرتان از اینکه با خانمهای دیگر صحبت می کنید یا شوخی می کنید، ناراحت میشه  یا گارد میگیره احتمالا به دلیل دوست داشتن زیاد شما هست

در مواردی هم ممکنه جملاتی به صورت شوخی بگه مثلا بهتان بگوید انگار بهت علاقه داره و از این دست جملات

  • نشانه پنجم : دختری که شما را دوست دارد از خود گذشتگی می کند

دختری که به شما علاقه دارد ممکنه در بعضی موارد از خواسته هاش بگذره، فقط برای اینکه شما رو اذیت نکنه،حتی ممکنه خودش رو و خواسته هاشو نادیده میگیرد که رضایت شما رو به دست بیارد

  • نشانه ششم : دختری که دوستتان دارد به ظاهر خود اهمیت می دهد

دختر خانمی که به شما علاقه دارد همیشه نگران ظاهر خودش هست و هدفش این هست که همیشه و در هر شرایطی به چشم و نظر شما جذاب باشد. مثلا اگر اضافه وزن دارد سعی میکند لباسهایی استفاده کند که اضافه وزنش را پنهان کند، و در کل چه در نوع پوشش ، چه در رفتار و حرکات جوری عمل میکند که نشان دهد اعتماد به نفس بالایی دارد

  • نشانه هفتم : دختری که به شما علاقه دارد همیشه حمایتگر شماست

یکی دیگر از نشانه های دختری که به شما علاقه دارد این هست که همیشه سعی میکند برای پیشرفت شما در زندگی حالا شغلی/ تحصیلی و …تلاش میکند و همراه و حمایت کننده واقعی هست، و از پیشرفتهای شما واقعا خوشحال میشود

  • نشانه هشتم : دختری که به شما علاقه دارد نگران و دلتنگ شما می شود

    یکی دیگر از نشانه های دختری که به شما علاقه دارد این هست که در صورت بی اطلاعی از شما و ندیدنتان احساس دلتنگی میکند و این رو به صورتهای مختلف عنوان میکند

سیگنال زنان عاشق :

همانطور که در این مقاله به نشانه های دوست داشتن زنان پرداختیم قصد داریم در ادامه اشاره ای هم به سیگنال زنان عاشق کنیم

سیگنال زنان عاشق یا فرکانس هایی که برای نشان دادن عشقشان ارسال می کنند نشانه دارد و  البته خیلی مهمه، جالب است بدانید حتی در مواردی این سیگنالها به صورت ناخودآگاه هست . دقت کنید، اگر به این نشانه ها توجه کنید به راحتی سیگنال زنان عاشق را دریافت میکنید

زبان بدن زنان عاشق : از طریق زبان بدن متوجه این سیگنالها خواهید شد

بله، زبان بدن

به عنوان مثال از طرز نگاه ها ،حرکات فیزیکی ، لبخند ها می توان فرکانسهایی از عشق زنان را دریافت کرد

در ادامه به مواردی اشاره میکنیم که میتواند نشانه های واضحی از زبان بدن زنان عاشق باشد:

زنان عاشق در مواجهه با کسی  که نسبت بهش عشق دارند همیشه سعی می کنند لبخندشان را حفظ کنند. ممکن است حتی به شوخی های شما حتی اگر زیاد هم خنده دار نباشد باز هم بخندند

  • شما سیگنال زنان عاشق را اینطور دریافت میکنید که آنها از هر فرصتی برای در کنار شما ماندن و وقت گذراندن با شما استفاده می کنند و مدام تمایل دارند فاصله شان را با شما کم کنند
  • دختری که در صحبت کردن با شما به سمت جلو متمایل می شود. خصوصا حالت نشستن و قرار گرفتنش به سمت شما باشد، این سیگنال را منعکس میکند که من دارم به این شخص توجه میکنم.
  • در کنار شما از فضای مجازی فاصله میگیرد و تمام تلاشش این هست که به شما نشان دهد برای شما احترام و ارزش زیادی قایل است
  • یکی دیگر از مواردی که میتوان به عنوان سیگنال زنان عاشق به آن اشاره کرد، توجه به نوع رفتار و حرکات آنهاست .این افراد یک جور تقلید رفتاری دارند

لازم به ذکر است که بیشتر ما از دوران کودکی این کار را انجام دادیم، اینکه به صورت ذاتی و ناخودآگاه تمایل داریم رفتار و حرکات افرادی که نسبت بهشان احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری داریم را تکرار کنیم

حتی ممکن است یک زن به صورت عمدی هم رفتارهای مردی که عاشقش است را تقلید کند تا توجهش را به خود جلب کند

و در نهایت شما برای دریافت سیگنال زنان عاشق کافی هست به کلام و رفتارشان دقت کنید. زیرا فردی که عاشق می شود به صورت ناخودآگاه تغییراتی در کلام و رفتار و سبک زندگیش ایجاد می شود

سیگنال زنان علاقه مند:

از آنجایی که قبل تر اشاره شد خانمها پیچیده تر از آقایان هستند ولی در مواجهه با یه سری افراد و موقعیتها ممکنه تغییرات واضحی از خودشان نشان دهند

با دقت در رفتار و نگاه زنان متوجه سیگنال هایی از عشق و علاقه درونشان می شوید

زنان علاقه مند با زنان عاشق یک تفاوت عمده دارند و آن در بیان احساساتشان است

شما می توانید سیگنال زنان علاقه مند را به این صورت دریافت کنید و یا متوجه شوید که انها در کنار شما احساس آرامش می کنند و این حس آرامش را در بیان، لحن کلام و گفتار خود ممکن هست نشان دهند

یه عبارت ساده تر ، زنان علاقه مند از شما خوششان می آید ولی شاید تصمیم نداشته باشند آن را به هر طریقی به شما نشان دهند.

رابطه یکی از مسایل مهم و قابل توجه برای بسیاری از افراد هست. دقیقا با توجه به مواردی که اشاره شد بسیاری از زنان در رابطه حد و مرزهایی را مشخص می کنند و تمایل دارند آن مسایل در رابطه رعایت بشه . اما سوال خیلی از دوستان عزیز این هست که از کجا بفهمیم یک زن تمایل به رابطه و نزدیکی بیشتر دارد؟ نشانه های تمایل به رابطه در زنان  با توجه به سن آنها و تیپ شخصیتی یا طبع جنسی و الگوهای ارتباطی یا سبک زندگی و فرهنگ خانوادگی زنان متفاوت است . 

سخن آخر

در این مقاله ما با بررسی چند نشانه که بانویی به شما علاقه دارد اما از نشان دادن آن می ترسد به شما راه هایی را نشان دادیم که می توانید این مطالب را بدانید. در این زمینه برای بهبود بهتر روابط می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه نمایید.

 

 

منابع
hackspirit.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا