با مردی که خیانت کرده چه کنیم؟ 

مردی که خیانت کرده طبیعتاً از نظر همسرش مورد بازخواست قرار می گیرد و آن اعتماد قبلی که وجود داشته از بین می رود. ابتدا ما باید بررسی که کنیم که چه اتفاقی باعث خیانت در یک رابطه می شود. نحوه برخورد با مرد خیانتکار به زن چگونه است. آیا خیانت همسر موجب پایان رابطه یا طلاق می شود؟ وفاداری در ازدواج یک امر مهم است که هر دو طرف باید نسبت به آن تعهد داشته باشند. متاسفانه گاهی اوقات یکی از طرفین و با درصد بیشتری مردان به همسر خود خیانت می‌کنند. خیانت از هر نظر می تواند به یک زن آسیب برساند. معمولا زنان عاطفی تر هستند و در این گونه مسائل بیشتر از مردان دچار مشکلات روانی می شوند. همچنین اگر یک زن فرزند هم داشته باشد، بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی ناشی از خیانت و حتی طلاق خواهد بود. تا به حال به این موضوع فکر کردید، درمان خیانت چیست؟ روانشناسان روش های مختلفی را بیان می کنند که با کمک آن شما می توانید نحوه برخورد با مرد خیانتکار را بفهمید. ما در وبسایت همکده به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی و آنلاین موضوع با مردی که خیانت کرده چه کار کنیم را مورد بررسی قرار می دهیم.

با مردی که خیانت می کنه چگونه رفتار کنیم؟

با مردی که خیانت کرده چه کار کنیم؟ - همکده

با مردی که خیانت کرده چه کار کنیم (How to deal with a man who cheats)، پرسشی است که برای بسیاری از زنان به وجود می‌آید. برخورد با یک مرد خیانتکار از نظر عاطفی ویرانگر است و می تواند شخصیت شما را برای آینده تغییر دهد.  چگونه مردی که خیانت کرده ادامه دهید؟ در این‌جا نحوه برخورد با یک فرد خیانتکار بیان خواهد شد.

برای خودتان وقت بگذارید

حتی اگر تصمیم گرفتید با مرد خیانتکار خود بمانید و روی رابطه خود فکر کنید، باز هم ضروری است که برای خود وقت بگذارید. ایجاد وقت برای خودتان به شما این امکان را می دهد که از حالت فشرده خارج شوید. همچنین به شما این امکان را می دهد که افکار خود را جمع آوری و وضعیت را بهتر کنید.

مدارک خود را جهت اثبات مردی که خیانت کرده جمع آوری کنید

آیا همسر شما در رابطه خیانت می کند؟ وقت آن است که به دنبال راه هایی برای مقابله با یک فرد خیانتکار باشید. اکنون وقت آن است که هر مدرکی را که ممکن است در طول رابطه خود به آن نیاز داشته باشید جمع آوری کنید. این به این معنی است که از پیام‌های متنی، عکس‌ها، مکالمات و تعاملات رسانه‌های اجتماعی که ممکن است بین مرد خیانتکار شما و زن دیگر اتفاق بیفتد استفاده کنید.

انجام آزمایش های مراقبتی برای مردی که خیانت کرده

اگر شریک زندگی‌تان درباره اینکه با یک فرد دیگر زندگی می‌کنید به شما دروغ گفته است، چه کار می کنید؟ انجام آزمایش عفونت های مقاربتی پس از خیانت ضروری است. برای چگونگی نحوه برخورد با شوهر خیانتکار پیش دکتر خود بروید و از او درخواست آزمایش کنید. کلینیک ها و مراکز بهداشت جنسی آزمایشاتی را برای STD، HIV و هپاتیت ارائه می دهند.

آیا به مردی که خیانت کرده اعتماد کنیم؟ (Should we trust a man who cheated)

با مردی که خیانت کرده چه کار کنیم؟ - همکده

اگر تا به حال در یک رابطه به شما خیانت شده است، می‌دانید که چه لحظه‌ای دلخراش و زندگی را تغییر می‌دهد. نه فقط برای رابطه شما، بلکه وضعیت روحی شما به طور کلی آسیب می بیند.

فریب خوردن، بذر شک در ذهن شماست که به آرامی در طول زمان جوانه می‌زند و جنبه‌های مختلف روان ما را آلوده می‌کند.  خیانت، یکی از بدترین چیزهایی که در یک رابطه ممکن است برای شما اتفاق بیفتد. شما نگران هستید که پس از خیانت نتوانید به همسر خود اعتماد کنید. اعتماد پایه و اساس یک رابطه سالم است، پس وقتی آن پایه از بین رفته است چه می کنید؟

در واقع، طبق مطالعات اخیر، حدود 60 تا 75 درصد از زوج ها پس از خیانت در کنار هم می مانند. اما، شما می خواهید رابطه تان همان عشق و اعتمادی باشد که قبلا بوده است. پس اگر می خواهید این کار را انجام دهید باید یک سری چهارچوب‌های جدید و شرایط جدید برای رابطه خود ایجاد کنید. البته تمام این موارد به نظرات شخصی کسی که نسبت به او خیانت صورت گرفته نیز بستگی دارد. در ادامه راه هایی برای اعتماد به مردی که خیانت کرده بیان خواهد شد.

  • به خودتان اجازه دهید با احساسات خود خام باشید
  • آنچه اتفاق افتاده را نادیده نگیرید
  • به حال و آینده خود فکر کنید
  • به مشاوره مراجعه کنید (Go to Counseling)

با مردی که چندین بار خیانت کرده چه کنیم؟

خیانت و فریب خوردن بدترین رفتار است. همچنین احساسات ناشی از آن به سختی قابل درک است. شما به خاطر مردی که خیانت کرده احساس خیانت، عصبانیت، خجالت و دل شکستگی می کنید. این شرایط می تواند شما را وادار کند که همه چیز را در مورد خودتان، رابطه و زندگی تان زیر سوال ببرید.  اگر در این موقعیت قرار گرفتید، نکات مفید ما به شما کمک می کند تا با این شرایط کنار بیایید.

به یاد داشته باشید که شما مقصر نیستید

مهم نیست چه اتفاقی افتاده است، این اتفاق تقصیر شما نیست. مردم به دلایل زیادی کارهای آزاردهنده انجام می دهند و شاید شریک زندگی شما بتواند دلایل آن‌ها را توضیح دهد. اما این دلایل به شما ربطی ندارد. یادآوری این موضوع می تواند واقعاً سخت باشد، اما بسیار مهم است. بنابراین، مهم است که بدانید شما مقصر نیستید.

پذیرش این که همه چیز برای مدتی بد خواهد بود

برای شما اتفاق بدی افتاده است پس بهبود آن زمان می برد. نفس بکشید و بپذیرید که همه چیز برای مدتی به هم می خورد. این فقط به این معنی است که شما زمان را برای مبارزه با چیزی که نمی توانید تغییر دهید تلف نمی کنید. در عوض، روی بهبود احساسات خود تمرکز کنید.

خودتان را در اولویت قرار دهید

با مردی که خیانت کرده چه کار کنیم؟ - همکده

مهمترین فرد در این شرایط خودتان هستید، پس مراقب خود باشید. غذاهای مورد علاقه خود را بخورید، فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنید یا به فعالیت های مورد علاقه خود بپردازید. سعی کنید بیشتر از آن‌چه که هستید از آسیب دیدن خود جلوگیری کنید. قلب شما احتمالاً کمی آسیب زا می شود.

سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید

قبل از انجام هر کاری یک ثانیه استراحت کنید. قطعاً ارزش این را ندارد که با درگیری با کسی خود را به دردسر بیندازید. سعی کنید خشم خود را تا جایی که می‌توانید کنترل کنید. هر چند که رفتار مردی که خیانت کرده به شدت برای همسرش آسیب زا است.

رفتار صحیح با مردی که خیانت کرده چیست؟

اگر مشکوک هستید یا مدرکی دارید که شریک زندگیتان به شما خیانت کرده است، همیشه مشخص نیست که چه کاری باید انجام دهید. (correct behavior with a man who cheated) چگونه با شریک زندگی خود در مورد خیانت برخورد می کنید؟ نحوه صحبت صحیح در مورد خیانت چگونه باید باشد؟

  • ابتدا یک نفس عمیق بکشید و اطلاعاتی که دارید را ارزیابی کنید
  • از خود بپرسید که چه نوع نتیجه ای می خواهید.
  • مشخص کنید که چه جزئیاتی را می خواهید بدانید و چه جزئیاتی را نمی خواهید بدانید.
  • زمان و مکان مناسبی را برای انجام گفتگو برنامه ریزی کنید.
  • سعی کنید به حرف های همسرتان در مورد دلیل خیانت گوش دهید

چگونه با مردی که خیانت کرده زندگی کنیم؟

طبیعی است که بخواهید بدانید چرا شریک زندگی تان خیانت کرده است. اما به ندرت پاسخ ساده ای برای اینکه چرا کسی خیانت می کند وجود دارد. این می تواند نشانه ای از مشکلات دیگر در ازدواج شما باشد، می تواند به چیزی در گذشته مردی که خیانت کرده (man who cheated) مربوط باشد. همچنین می تواند کاملاً به شما یا ازدواج شما ربطی نداشته باشد.

بدون توجه به علت، احساسات پیچیده زیادی خواهید داشت که باید از بین ببرید، و زمانی که تصمیم می گیرید چگونه به جلو بروید، باید به چیزهای زیادی فکر کنید. این چند نکته می تواند به ما کمک کند تا بفهمیم چگونه با مردی که خیانت کرده زندگی کنیم.

  • پذیرش احساسات
  • دنبال انتقام نباشید
  • سعی کنید از خودتان مراقبت کنید
  • از سرزنش کردن خود اجتناب کنید
  • بچه های خود را از این اتفاق تا جایی که ممکن است دور نگه دارید

ازدواج با مردی که قبلا خیانت کرده چه مسائلی در پیش دارد و کار درست چیست؟

ازدواج با مردی که قبلا خیانت کرده می تواند عواقب زیادی داشته باشد. خیانت از بسیاری جهات اساس ازدواج را تضعیف می کند. باعث دلشکستگی و ویرانی، تنهایی، احساس خیانت و سردرگمی یک یا هر دو همسر در ازدواج می شود. برخی از ازدواج ها پس از یک خیانت نابود می شوند. اما راه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید کار درست را در هنگام ازدواج با چنین شخصی انجام دهید.

  • مطمئن شوید که پشیمانی در او وجود دارد
  • صداقت را جز اصلی ترین شروط خود قرار دهید
  • وسوسه برای درگیری مجدد با این ماجرا را از بین ببرید.
  • با صداقت و دقت کامل رو به جلو حرکت کنید.
  • کار با یک مشاور متخصص را در نظر بگیرید.

چرا مردان با وجود عاشق بودن خیانت می کنند؟

با مردی که خیانت کرده چه کار کنیم؟ - همکده

آن‌ها ممکن است در رابطه فعلی خود ناراضی باشند یا خیانت را هیجان انگیز بدانند. ممکن است نیازهای جنسی آن‌ها برآورده نشده باشد، یا ممکن است اعتیاد جنسی داشته باشند. حتی ممکن است با تعهد مشکل داشته باشند.

رفتار مردی که خیانت کرده به ما چه می گوید؟

مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که خیانت در مورد یک شخص به ما چه می گوید. این رفتار به ما نشان می دهد که آن‌ها ناامن، خودخواه و نابالغ هستند. گاهی اوقات، این یک مشکل مزمن است که احتمالاً هرگز برطرف نخواهد شد، فقط مطمئن شوید که علائم هشدار دهنده را نادیده نمی گیرید.

آیا مردی که خیانت کرده می تواند شما را دوست داشته باشد؟

کاملاً ممکن است که شریک زندگیتان شما را دوست داشته باشد و در آینده نیز به عشق نسبت به شما ادامه دهد. خیانت به این معنا نیست که عشق از بین رفته یا هرگز وجود نداشته است. واقعیت این است که شما می توانید کسی را دوست داشته باشید و همچنان به او خیانت کنید.

منابع
وبسایت reachoutوبسایت Marriage

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا