زبان بدن پسری که دوستت دارد

شناخت زبان بدن پسری که دوستت دارد و حتی پسری که جذب و عاشق شما شده می تواند در تقویت و بهبود روابط عاطفی تان تاثیر شگفت انگیزی داشته باشد. اما شاید برای تان جالب باشد که بدانید به راحتی می توانید زبان بدن پسری که به شما علاقه دارد را با خواندن یک مقاله بشناسید. این در حالی است که در اکثر مواقع حرکات پسران عاشق و یا پسری که شما را دوست دارد می تواند معنا و مفهوم خاص و متفاوتی داشته باشد. برهمین اساس ما سعی کرده ایم در این مقاله از همکده 50 نشانه از زبان بدن پسری که دوستت دارد را مورد بررسی قرار دهیم.

علائم زبان بدن پسری که دوستت دارد.

اگر به تازگی با یک پسر آشنا شده اید و مطمئن نیستید که به شما علاقه دارد یا خیر، نگران نباشید. مطمئنا تلاش برای اینکه ذهن و زبان بدن پسر مورد علاقه خود را بخوانید می تواند چالش برانگیز باشد. اما هر چه بیشتر او را بشناسید، علائم ظریفی را خواهید دید که نشان می دهد او عاشق شما شده است یا نه؟

فرقی نمی‌کند که ازدواج کرده اید یا هنوز در دوران آشنایی قبل از ازدواج به سر می برید. ما در این متن نشانه هایی را به شما یاد می دهیم که به کمک آنها می توانید زبان بدن پسری که دوستت دارد را بشناسید. رایج ترین علائم و نشانه های زبان بدن پسری که دوستت دارد، عبارتند از:

تمرکز بر شما

پسری که دوستت دارد تمام توجه خود را به شما معطوف کند. او می خواهد مطمئن شود که شما خواه به او نیاز داشته باشید یا نه همیشه در کنار او خواهید ماند. یک پسر به محض اینکه احساسات عاشقانه ای نسبت به شما پیدا کرد، تمام انرژی خود را صرف تمرکز بر شما و جدی تر کردن رابطه می کند.

احساس شور و شوق

پسری که دوستت دارد در مورد رابطه بسیار پرشور می شود. به نحوی که می توان احساس شور و شوق در پسران را یکی از نشانه های زبان بدن پسری که دوستت دارد درنظر گرفت. او می خواهد تمام وقت آزاد خود را با شما بگذراند و مدام به شما فکر می کند. او همچنین از نظر فیزیکی بسیار مجذوب شما خواهد بود و عشق خود را از راههای مختلفی مانند زبان بدن، لمس و تماس فیزیکی نشان می دهد.

شور و شوق یک پسرعاشق می تواند بسیار زیاد باشد، اما اگر شما بتوانید به خوبی آن را مدیریت کنید، یک ازدواج بسیار پایدار و سراسر خوشبختی خواهید داشت.

محافظت از شما

پسری که دوستت دارد شما بسیار محافظت می کند. او می خواهد مطمئن شود که شما همیشه در امان هستید و هر کاری که لازم باشد انجام می دهد تا شما را از آسیب دور نگه دارد. او در مواقع سختی و مشکلات همیشه در کنار شما خواهد بود. او هر چه بیشتر شما را دوست داشته باشد، به همان میزان محافظت خود را از شما بیشتر می کند.

وفاداری

زبان بدن پسری که دوستت دارد || همکده

وفاداری برای یک پسر بسیار مهم است. پسری که دوستت دارد به شما وفادار خواهد بود و همین انتظار را نیز از شما خواهد داشت. اگر احساس کند که به او وفادار نیستید، از شما دور می شود و حتی ممکن است به رابطه پایان دهد.

یک پسرعاشق به طرز باورنکردنی به کسی که دوستش دارد وفادار است. هنگامی که او به شما متعهد شد، هر کاری که می تواند انجام می دهد تا رابطه را به نتیجه برساند.

اولویت قرار دادن شما

پسری که دوستت دارد شما را در اولویت خود قرار می دهد. او هر کاری که لازم است انجام می دهد تا شما را خوشحال کند. یک پسرعاشق، بزرگترین مشوق شما خواهد بود و در همه حال از اهداف و رویاهای شما حمایت می کند.

جدی گرفتن رابطه

یک پسری که دوست دارد در مورد رابطه جدی است. او خود را متعهد می داند که رابطه را به نتیجه برساند و هر کاری که لازم باشد برای زنده نگه داشتن شعله های عشق خود انجام خواهد داد. او خیلی زود از شما تقاضای ازدواج می کند و دوست دارد از شما صاحب فرزندی شود. بنابراین اگر برای چنین تعهد جدی آماده نیستید، باید در مورد انتظارات خود با او صحبت کنید.

احساس مالکیت

پسری که شما را دوست دارد نسبت به شما احساس مالکیت می کند. او می‌خواهد شما را نزد خودش نگه دارد و نمی‌خواهد دیگران توجه شما را به خود جلب کنند.

تلاش برای راضی کردن شما

پسری که شما را دوست داشته باشد همیشه سعی می کند شما را راضی نگه دارد. او ممکن است برای راضی کردن شما شروع به آشپزی کند یا برای شما هدیه بخرد. او همچنین تمام تلاش خود را برای اطمینان از برآورده شدن نیازهای شما انجام خواهد داد.

صبور بودن

یک پسرعاشق به طرز باورنکردنی از شما حمایت می کند. او در هر کاری از امور خانه گرفته تا محل کار بزرگترین حامی شما خواهد بود.او می خواهد در همه حال به شما کمک کند تا به اهداف خود برسید و برای شروع هر کار جدیدی در کنار شما خواهد بود. او همچنین با شما بسیار فهمیده و صبورانه برخورد می کند. هرگز قدرت حمایت یک پسری که دوستت دارد را دست کم نگیرید.

وقت گذاشتن

پسری که دوستت دارد، می خواهد زمان زیادی را با شما بگذراند. او می خواهد هر چیز تازه ای را با شما تجربه کند و هر کاری که لازم است برای تحقق آن انجام دهد. او حتی برنامه های خود با دوستان نزدیک یا خانواده را لغو می کند تا بتواند زمان بیشتری را با شما بگذراند.

قابل اعتماد

پسری که واقعا شما را دوست داشته باشد قابل اعتماد خواهد بود. او می داند که اعتماد شرط اول شما برای ازدواج است. بنابراین این اطمینان را به شما می دهد که همیشه به شما وفادار خواهد ماند.

از خودگذشتگی

از خود گذشتگی یکی از مهمترین ویژگی های زبان بدن پسری است که دوستت دارد. چنین پسری با از خودگذشتگی سعی می کند تفاهم و آشتی در رابطه را بیشتر کند. او این کار را برای توافق بیشتر با شما انجام می دهد.

تلاش برای شاد کردن شما

زبان بدن پسری که دوستت دارد || همکده

شاد کردن شما اولویت اول یک پسری است که شما را دوست دارد. او دائم تلاش می کند تا لبخندی بر لبان شما بیاورد. او همچنین نسبت به نیازهای شما بسیار حساس است و دوست دارد مطمئن شود که شما راحت و خوشحال هستید.

تلاش برای نگه داشتن شما

پسری که دوستت دارد می خواهد که شما بخشی از زندگی او باشید. این خیلی نشانه بسیار خوبی است. او دوست دارد همه چیز را با شما در میان بگذارد و هر کاری که لازم است انجام می دهد تا مطمئن شود که شما بخشی از حلقه درونی او هستید.

تلاش برای پایداری رابطه

پسری که دوستت دارد می خواهد رابطه دوام بیاورد. او در مورد رابطه جدی خواهد بود. او هرگز با مسائل کوچک و بی اهمیت به رابطه اش با شما آسیب نمی رساند. آینده برای یک پسرعاشق حیاتی است، بنابراین تمام سعی خود را می کند که برای مدت طولانی در کنار هم بمانید.

حسادت به مردان دیگر

پسری که دوستت دارد اطراف شما حسادت خواهد کرد. او می خواهد مطمئن شود که شما فقط به او علاقه دارید و می خواهد شما را در کنار خودش نگه دارد. یک پسرعاشق از بروز دادن احساسات خود نمی ترسد. بنابراین اگر به دنبال شخصی پرشور و وفادار هستید، او شریکی عالی برای شما خواهد بود.

هدیه گرفتن

این یک واقعیت شناخته شده است که پسری که شما را دوست دارد، برایتان هدایایی می گیرد چون دوست دارد طرف مقابلش را خوشحال کند. بنابراین اگر او بداند که شما به کتاب یا جواهرات خاصی علاقه مند هستید، حتما آن را برای شما تهیه می کند.

پیاده روی با شما

پسری که شما را دوست دارد می خواهد با شما پیاده روی کند. وقت گذراندن با هم برای او بسیار مهم است، بنابراین هر روز زمانی را برای شما اختصاص خواهد داد. او عاشق طبیعت است و از قدم زدن در فضای باز لذت می برد، بنابراین اگر شما را دوست داشته باشد، می خواهد این لذت را با شما شریک شود.

احساساتی بودن

زبان بدن پسری که دوستت دارد || همکده

پسری که شما را دوست دارد در مقابل شما احساساتی می شود. گریه کردن، خندیدن و فریاد زدن همگی احساساتی هستند که او از نشان دادن احساسات خودش به شما نمی ترسد. در واقع او از شما می‌خواهد که شخصیت واقعی او را ببینید و از اینکه آسیب‌پذیری‌اش را به شما نشان دهد ترسی ندارد. پسری که شما را دوست دارد از شما می خواهد که همه چیز را چه خوب و چه بد در مورد او بدانید. او از هر فرصتی استفاده می کند تا به شما بگوید که چقدر شما را دوست دارد. او می داند که گفتن این جمله برای شما مهم است و از تکرار آن خسته نمی شود.

عذرخواهی کردن

پسری که شما را دوست دارد اغلب عذرخواهی می کند. او با این کار می‌خواهد مطمئن شود که شما راضی هستید و اگر اشتباهی مرتکب شود، تلاش می کند تا هر چه سریع تر ناراحتی یا مشکلی که پیش آمده است را برطرف کند. بنابراین عذرخواهی کردن روشی است که از این طریق به شما نشان می دهد که چقدر به شما اهمیت می دهد.

تلاش برای بهتر شدن

او می خواهد بهترین نسخه از خودش برای شما باشد. بنابراین اگر ایرادی از او بگیرید می خواهد در اولین فرصت آن را برطرف کند. در واقع او با این کار می خواهد شما را از خودش خوشحال و راضی نگه دارد.

پذیرفتن شما

دیدن و پذیرفتن شما همانگونه که هستید چیزی است که زبان بدن پسری که دوستت دارد همیشه آن را تایید می کند. او شما را بدون قید و شرط دوست خواهد داشت و هرگز سعی نخواهد کرد شما را تغییر دهد. او شما را به همان صورتی که هستید کامل می داند و می پذیرد.

دانستن اسرار شما

پسری که شما را دوست دارد می خواهد عمیق ترین اسرار شما را بداند و شما محرمانه ترین اسرار خود را برای او آشکار کنید. دانستن این اسرار به او کمک می کند که به شناخت بهتری از شما برسد.

علاقه به حیوان خانگی شما

اگر سگ، گربه یا هر حیوان خانگی دیگری دارید، پسری که دوستت دارد مطمئناً آنها را نیز دوست خواهد داشت. او می داند که آنها برای شما مهم هستند بنابراین از حیوان خانگی شما به خوبی مراقبت می کند.

آشپزی کردن

پسری که دوستت دارد می داند که شما به مهارت های آشپزی علاقه مند هستید و دوست دارد که استعداد خودش را در آشپزی کردن به شما نشان بدهد.

تعریف کردن

خانم ها علاقه زیادی به شنیدن تعریف و تمجید از خود دارند. پسری که دوستت دارد می داند که شما علاقه مند به شنیدن تعریف هستید و از این راه سعی می کند بیشتر به قلب شما وارد شود.

کمک کردن

دوست داشتن یک پسربه این معنی است که وقتی به او نیاز دارید در کنار شما خواهد بود. او می داند که شما دوران سختی را پشت سر می گذارید و هر کاری که لازم است انجام می دهد تا مطمئن شود که برنامه های شما به خوبی پیش می روند.

برنامه ریزی برای گردش

پسری که شما را دوست دارد می خواهد اوقات خوشی را در کنار هم بگذرانید. بنابراین دوست دارد با مشورت شما برای تفریحات دو نفره برنامه ریزی کند.

پرسیدن نظرات شما

عقاید شما در مورد موضوعات مختلف برای پسری که دوستت دارد مهم هستند. او سعی می کند نظرات و افکار شما را بداند، تا به هر طریقی که می تواند به شما کمک کند.

زبان بدن پسری که که جذب شما شده است!

زبان بدن پسری که دوستت دارد || همکده

شاید بعد از شناخت زبان بدن پسری که دوستت دارد برایتان جالب باشد که بدانید از کجا بفهمیم که پسری جذب ما شده و عاشق شده است. اگر چه حرکات ناخوادگاه مردان عاشق با پسرانی که فقط قصد برقراری روابط دوستانه با جنس مخالف را دارند تا حدودی تفاوت دارد اما باز هم علائمی وجود دارد که می توانید بر اساس آنها زبان بدن پسری که که جذب و عاشق شما شده است را بشناسید. برخی از مهمترین نشانه های زبان بدن پسری که جذب شما شده است، عبارتند از:

حسادت

مردان هنگام عاشقی به طرز باورنکردنی حسادت می کنند. یک پسری که جذب شما شده است نسبت به شما حس مالکیت خواهد داشت و نمی‌خواهد هیچ شخص دیگری مورد توجه شما قرار گیرد. بنابراین، اگر احساس کند که ممکن است شما را از دست بدهد، هر کاری که لازم باشد انجام می دهد تا شما را در کنار خود نگه دارد.

یک پسرعاشق همیشه از شما می پرسد که با چه کسی صحبت می کنید یا به کجا می روید. او حتی ممکن است وقتی با یک همکار پسر صحبت می کنید، عصبانی شود. در واقع حسادت فقط راهی است که او نشان می دهد چقدر به شما اهمیت می دهد و شما را برای خودش می خواهد.

صداقت

مردان عاشق به صادق بودن معروف هستند و این ویژگی شخصیتی تنها زمانی آشکارتر می شود که او عاشق باشد.

او در مقابل شما همانند کتابی باز عمل می کند. احساسات واقعی خود را به شما نشان می دهد و هرگز چیزی را از شما پنهان نمی کند. البته طبیعی است که او همان میزان صداقت را نیز از شما بخواهد.

پسری که جذب شما شده است صداقت شما را در اوایل رابطه یا حتی در اولین قرار آزمایش می کند تا ببیند آیا ارزش وقت گذاشتن را دارید یا خیر.

عواطف عمیق

پسران عاشق به داشتن احساسات شدید، معروف هستند. او به صحبت های روزمره علاقه ای ندارد و از شما گفتگوهای عمیق می خواهد تا بتواند درونی ترین افکار خود را بیان کند. او عمیقاً عاشق شما خواهد بود و احساسات خود را آشکارا نشان خواهد داد. او تمام تلاش خود را می کند تا همه چیز را در سطح عمیق تری تجربه کنید.

احساسات یک پسری که جذب شما شده گاهی اوقات می تواند طاقت فرسا باشد، اما این احساسات او را بسیار منحصر به فرد می کند.

در کنار هم ماندن

پسری که به شما عشق می ورزد از شما می خواهد که تنها فرد زندگی او باشید. او نسبت به شما وفادار و متعهد خواهد بود و می خواهد شما را به عنوان همسر در زندگی خودش نگه دارد. به یاد داشته باشید که اعتماد برای یک پسرعاشق بسیار مهم است، بنابراین می‌خواهد مطمئن شود که شما نیز فقط به او علاقه دارید.

جذب شدن

احساسات یک پسر عاشق نسبت به شما قوی خواهد بود. او به شدت جذب شما می شود و می خواهد همیشه با شما باشد. شما مجبور نیستید احساسات او را نسبت به خود بپرسید زیرا او احساس خود را به روشنی بیان می کند. اشتیاق او نسبت به شما غیرقابل انکار است.

فداکاری

مرد عاشق حاضر است برای شما و برآورده کردن نیازهایتان فداکاری کند. بنابراین اگر در رابطه با پسرعاشقی هستید، باید بدانید که زمان، انرژی و همه دارایی او متعلق به شماست.

آشنا کردن شما با دوستانش

پسری که جذب شما شده از شما می خواهد که دوستانش را ملاقات کنید. داشتن دوستان خوب برای یک پسرعاشق ضروری است، بنابراین، دوست دارد آنها نیز بخشی از زندگی شما باشند.

تعریف وقایع روزمره

اگر یک پسرعاشق درباره روز کاری خود به شما بگوید، برای این است که می داند که شما نیز به او علاقه مند هستید. بنابراین سعی می کند شما را در جریان اتفاقات روزمره اش، قرار دهد.

کار می تواند برای یک پسرعاشق استرس زا باشد. بنابراین مردی که عاشق شما است، می خواهد کارها و برنامه هایش را با شما در میان بگذارد و از شما راهنمایی بخواهد.

به خاطر سپردن تاریخ ها

عشق باعث می شود که پسرمورد علاقه شما همه نکات مهم رابطه را به خاطر بسپارد. بنابراین او حتی ارسال پیامک صبح بخیر هر روز را هم فراموش نخواهد کرد. او همه چیز از غذای مورد علاقه‌ تا روز تولدتان، را به خوبی به یاد می‌آورد.

در آغوش گرفتن

یک پسر عاشق دوست دارد شما را در آغوش بگیرد. او از لمس کردن و در کنار شما بودن لذت فراوانی می برد.

گل دادن

مردان عاشق می دانند که خانم ها چقدر به گل اهمیت می دهند. پسر عاشق با خریدن گل و هدیه دادن آن به شما سعی می کند عشقش را به شما نشان بدهد.  بنابراین او در هر قراری یک دسته گل برای شما خواهد داشت.

زبان بدن پسری که از ما خوشش اومده

زبان بدن پسری که دوستت دارد || همکده

بدون شک زبان بدن پسری که از شما خوشش آمده و قصد ازدواج با شما را دارد می تواند با سایر مردان فرق داشته باشد. چون ازدواج امر بسیار مهمی برای مردان است که آنها سعی می کنند در انتخاب فرد مورد نظرشان دقت زیادی داشته باشند.

مردی که قصد ازدواج با شما را دارد، تمام تلاش خودش را می کند که به شما وفادار بماند. او نسبت به رابطه با شما احساس تعهد می کند. یک پسرعاشق پرشور است و دوست دارد تمام وقتش را با شما بگذراند. او همچنین از شما بسیار محافظت می کند. بنابراین، اگر هر یک از نشانه‌های عشق را در رابطه معمولی خود می‌بینید، وقت آن رسیده است که به پسرمورد علاقه خود اطلاع دهید که شما نیز او را دوست دارید. برخی از نشانه های زبان بدن پسری که از شما خوشش آمده عبارتند از:

صحبت در مورد آینده

پسری که قصد ازدواج با شما را دارد در مورد برنامه هایی که برای آینده دارد با شما صحبت می کند. او به‌عنوان یک پسرزندگی، می‌خواهد بداند که رابطه به کجا می‌رود و تلاش خود را برای اطمینان از دوام آن انجام می‌دهد. صحبت در مورد ازدواج و فرزندان نشان می دهد که یک پسرعاشق به طور کامل به آینده مشترک شما متعهد است.

یک پسرعاشق به دنبال یک رابطه طولانی مدت می گردد. بنابراین اگر عاشق شما است، می‌خواهد مطمئن شود که شما هم به همین صورت فکر می کنید و اهداف مشترکی دارید.

آشنا کردن شما با خانواده اش

پسری که قصد ازدواج با شما را دارد می خواهد اعضای خانواده اش نیز شما را دوست داشته باشند. او شما را با آنها آشنا می کند و هر کاری که لازم است انجام می دهد تا مطمئن شود که آنها نیز شما را می پذیرند.

پدر و مادر، خواهر و برادر یک پسر برای او مهم هستند، بنابراین اگر قصد ازدواج با شما را داشته باشد، می خواهد آنها نیز بخشی از زندگی شما باشند. یکی از بهترین نشانه های پسرعاشق این است که می خواهد شما عضوی از خانواده او باشید. اسرار یک پسربخش بزرگی از زندگی او هستند، بنابراین وقتی به شما اجازه می دهد خانواده او را بشناسید واقعاً عاشق شما است.

مردی که به شما عشق می ورزد می خواهد درباره اعضای خانواده شما بیشتر بداند. او می داند که آنها برای شما مهم هستند و همیشه در مورد آنها سوالاتی را از شما می پرسد. همچنین او می داند که نزدیک شدن به خانواده شما باعث احساس نزدیکی و صمیمت بیشتر شما با یکدیگر خواهد شد.

نشان دادن جنبه آسیب پذیر خود

پسری که از شما خوشش آمده جنبه آسیب پذیر خود را به شما نشان می دهند. او از انجام این کار احساس ضعف نخواهد کرد. زیرا اعتماد کاملی به شما دارد. از طرفی با این کار تلاش می کند شخصیت واقعی خود را بهتر به شما نشان بدهد.

میل به بچه دار شدن

وقتی پسری قصد ازدواج با شما را داشته باشد، دوست دارد از شما فرزندی داشته باشد. بنا کردن بنیان خانواده برای او مهم است. بنابراین با درخواست ازدواج و شروع یک زندگی مشترک تلاش می کند تا اوج علاقه خود را به شما نشان بدهد. او به شما وفادار و متعهد است و به همین ترتیب نیز می خواهد شما را در یک رابطه طولانی به نام ازدواج برای خودش نگه دارد.

سوالات متداول

آیا نامزدم من را دوست دارد یا فقط با من رابطه خوبی دارد؟ پسری که شما را دوست داشته باشد، دائماً سعی می کند ارتباط چشمی خودش را با شما حفظ کند و از برقراری ارتباط چشمی با شما ترسی ندارد و خجالت نمی کشد. اما پسری که فقط می خواهد با شما یک رابطه خوبی داشته باشد، چشمانش به اطراف نیز متمرکز خواهد شد.

آیا رابطه ما فقط یک رابطه عاشقانه است یا هوس؟ اگر طرف مقابل شما رفتار دوستانه ای داشته باشد، به طرز شایسته ای از شما تعریف می کند و تکراری به نظر نمی رسد. اگر او در حال معاشقه است، شما را تحسین می کند، ممکن است از نظر جنسی از شما تعریف کند، و حتی ممکن است به شما بگوید که چقدر گرم به نظر می رسید. او همچنین این کلمات عشوه گر را اغلب تکرار می کرد. برای شناخت این که رابطه شما عشق حاکم است یا هوس پیشنهاد می کنیم مقاله فرق بین عشق و هوس را بخوانید.

چگونه می توان فهمید که یک پسر پنهانی شما را دوست دارد؟ در زبان بدن پسری که شما را دوست دارد به دنبال نشانه هایی مانند تماس چشمی و خم شدن به سمت شما در حین صحبت باشید. او همچنین تماس فیزیکی بیشتری را بین شما آغاز خواهد کرد. رفتار او را تحت نظر داشته باشید، از جمله فاصله زمانی بین پاسخ های متنی و اینکه وقتی از افراد دیگر نام برده می شود چقدر حسادت می کند.

منابع
https://sarahscoop.com/https://www.stylecraze.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا