شوهرم خانواده اش را به من ترجیح می دهد، چه کار باید انجام دهم؟

در بسیاری از فرهنگ ها، به طور معمول درک می شود که ازدواج آغاز یک زندگی جدید برای یک زن و شوهر است. این نقطه ای است که در آن بسیاری از مردم تصمیم می گیرند یک بار برای همیشه که از خانواده ای که بزرگ شده اند برای شروع زندگی خود جدا می شوند. زندگی زناشویی اغلب به عنوان معیاری برای بزرگسالی واقعی مورد استفاده قرار می گیرد، هرچند که این مفهوم قابل انعطاف باشد. این بدان معنی است که اغلب اوقات زمان مناسب برای زندگی واقعی جدا از والدین خود در نظر گرفته می شود. شوهرم خانواده اش را به من ترجیح می دهد چه باید کرد؟

با این حال، صرف نظر از فاصله و ایده آلیسم، حقیقت این است که داماد ها فقط یک تماس تلفنی دارند. متاهل بودن فقط رابطه بین دو نفر نیست، بلکه ملاقات دو خانواده است. گرچه درست است وقتی با همسرمان ازدواج می کنیم، با خانواده شوهرمان نیز ازدواج می کنیم، تعیین محدودیت هایی که برای خانواده همسرمان مناسب است هنوز هم یکی از مهم ترین موارد در ساختن یک ازدواج است که به مدت طولانی ادامه خواهد داشت. در صورت عدم وجود مرزها، افراد دیگر از جمله مادر شوهر، پدر شوهر یا سایر اعضای خانواده می توانند از این مرزها عبور کرده و در ازدواج دخالت کنند. 

نمی دانید وقتی همسرتان خانواده خود را به جای شما انتخاب می کند چه باید بکنید؟

اگر این مسئله را نمی دانید در ادامه با ما همراه شوید تا به این سوال پاسخ دهیم که شوهرم خانواده اش را به من ترجیح می دهد، چه کار باید انجام دهم؟

شوهرم اجازه می دهد خانواده اش به من بی احترامی کند! چرا مردان خانواده خود را به جای همسر انتخاب می کنند؟

شوهرم خانواده اش را به من ترجیح می دهد، چه کار باید انجام دهم؟

ممکن است سخت باشد وقتی احساس کنید “شوهرم اجازه می دهد خانواده اش به من بی احترامی کنند!” بدیهی است که یک فرد دوست داشتن و مراقبت از خانواده اش را امری مناسب می داند. رابطه قوی یک شوهر با والدین خود نه تنها می تواند تغذیه کند بلکه به طور مثبت یک ازدواج را آگاه می کند و از طول عمر آن مراقبت می کند. از این گذشته، ممکن است مردی وقتی به مادرش چنین نگاه می کند و احترام می گذارد، به همسرش احترام بگذارد و با افتخار رفتار کند. بعلاوه، ممکن است مواقعی پیش بیاید که فقط شوهر خانواده خود را به جای همسر انتخاب کند.

موارد اضطراری خانوادگی زیادی پیش بینی نمی شود که می تواند توجه مرد را جلب کند. با این حال، هنگامی که مرزها ضعیف هستند، و همسر یک مرد به طور مداوم اولویت او نیست، می تواند یک مشکل قابل توجه در زندگی زناشویی باشد، به خصوص اگر همسر بی احترامی داشته باشید. اگرچه انتظار اینکه همسر از توجه متقابل شوهرش همیشه اولویت نباشد، ممکن است به خصوص هنگامی که احساس می کند او حقش را نمی گیرد یا اینکه رابطه آنها در حاشیه سقوط می کند، آسیب زا باشد.

دلایلی که مردان خانواده خود را بالا تر از همسر خود می دانند.

بیایید ابتدا به برخی از دلایل اینکه برخی از مردان خانواده خود را بالاتر از همسر خود قرار می دهند، بررسی کنیم و سپس در مورد برخی از راه های سالم و نکات مفید برای حل مسئله بحث کنیم:

او احساس خوشبختی می کند که وقت خود را با خانواده گذرانده باشد.

شوهرم خانواده اش را به من ترجیح می دهد، چه کار باید انجام دهم؟

این امر خصوصاً درمورد مردانی که با پدر و مادرشان رابطه نزدیکی داشته اند بیشتر صدق می کند. اگر احساس می کنید که صرف وقت زیاد با خانواده اش ممکن است در روابط شما مسئله ای باشد، با شوهرتان صحبت کنید تا ببینید چه خبر است. اگر او می خواهد وقت خود را با خانواده اش بگذراند، شاید بتوانید هنگام ملاقات با او بروید.

حتی ممکن است برای گذراندن اوقات با خانواده شوهرتان زمانبندی تعطیلات خانوادگی را در نظر بگیرید تا بتوانید پیوندهای خود را با خانواده شوهرتان تقویت کنید و در عین حال پیوند خود را با او تقویت کنید. به صورت متناوب، می توانید بفهمید که چه زمان های خاصی برای گذراندن او با والدینش مناسب است. شوهرم خانواده اش را به من ترجیح می دهد باید چه کرد؟

او می خواهد صلح را حفظ کند

گروه “جنگ با دامادها” در مواردی بیش از فیلم های کمدی وجود دارد. در واقع در زندگی زناشویی به طور غیرمعمول اتفاق نمی افتد که بین زن و مادر شوهر یا به طور کلی با خانواده شوهر درگیری ایجاد شود. حتی گاهی ممکن است احساس کنید در قوانین با بی احترامی برخورد کرده اید. این تعارضات با خانواده شوهر شما منطقی، قابل حل و فصل و غیر زهرآگین نیست. اما در موارد دیگر، قانون در رابطه با روابط همسر می تواند بی رویه کنترل کند. این می تواند درست باشد وقتی صحبت از چیزهای ساده یا چیزهای بزرگتر می شود. ممکن است در مورد عروسی، امور مالی، تربیت فرزند و مالکیت املاک اختلاف نظر قابل توجهی با خانواده شوهر شما وجود داشته باشد که می تواند تنش زا باشد و منافع را تقسیم کند.

در این موارد، بعضی از آقایان ممکن است تصمیم بگیرند که از مادرشان دلجویی کنند تا سرشان را پایین نگه دارند. از درگیری جلوگیری کنند. اگرچه این ممکن است گاهی خیانت به نظر برسد. دیدگاه او را در نظر بگیرید و ارزیابی کنید که آیا او واقعاً در تصمیم خود علایق و دیدگاه های شما را رد می کند. یا اینکه او صرفاً سعی می کند منطقی باشد و از آسیب رساندن به رابطه خود با خانواده خود جلوگیری کند. درگیری های درون خانوادگی می تواند بسیار ظریف باشد. ممکن است نیاز به مصالحه داشته باشد تا کارها با خانواده شوهر شما حل کند. با این حال، او همچنین ممکن است هر چیزی را رد می کند.

او وابسته مادر خود یا اصطلاحا بچه ننه است!

این که شوهرم خانواده اش را به من ترجیح می دهد می تواند دلایل زیادی داشته باشد. این کاملاً طبیعی است که یک مرد از مادرش بسیار مراقبت کند. به هر حال، مادر او اولین زنی است که همیشه او را دوست داشته است. با بلوغ یک پسر، با این حال، رابطه او با مادرش نیز باید بلوغ یابد، اما همیشه اینطور نیست. برای پسری که با مادرش رابطه نابالغی دارد – چیزی که ممکن است به طور نامناسب بچه ننه بدانیم – مرزهای والدین و فرزندان اساساً با دلبستگی شدید وجود ندارند.

ممکن است نشانه هایی وجود داشته باشد که شوهر شما احساس می کند آرزوی مادرش درون او است. اگر مادرش از او می خواهد که کار اشتباهی انجام دهد، او را به فروشگاه ببرد، یا با او ناهار بخورد، او همیشه این کار را می کند. برخی نشانه های دیگر مبنی بر اینکه شوهر شما ممکن است با مادر شوهرتان رابطه نابالغی داشته باشد می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • خواهان تماس روزانه با مادرش است
  • به طور مداوم مادر خود را به جای همسر و فرزندان، یا حتی خود انتخاب کنید
  • حاضر نیست از مادرش دور شود یا حتی هنوز با او زندگی می کند
  • در تصمیم گیری بدون مادرش مشکل دارد.
  • با مادرش ارتباط مالی دارد و همین باعث می شود او را به مادر نزدیک کند
  • مردها با والدین خود طولانی تر زندگی می کنند

مراحلی که شما را با همسرتان و خانواده او آشتی می دهد.

در اینجا چند نکته مفید برای کمک به شما در حل برخی از این مسائل با همسرتان آورده شده است:

با شوهر خود ارتباط برقرار کنید

شوهرم خانواده اش را به من ترجیح می دهد، چه کار باید انجام دهم؟

باید بدانیم که وقتی شوهرم خانواده اش را به من ترجیح می دهد چه باید کرد؟ برخلاف زمانی که تنها نیستید، قرار ملاقات و روابط طولانی مدت به صداقت و ارتباط مداوم نیاز دارد. اولین قدم این است که در مورد احساسات خود صادقانه با شوهرتان صحبت کنید. اگر مدام فکر می کنید “نمی توانم باور کنم شوهرم اجازه می دهد خانواده اش به من بی احترامی کنند”، مهم است که در این مورد با او صحبت کنیم. همچنین از او در مورد احساساتش س وال کنید، زیرا ممکن است او به سختی بتواند احساسات خود را در نشان دادن وفاداری خود به خانواده و شما نشان دهد.

به او اطمینان دهید که مخالف خانواده اش نیستید و نمی خواهید او را از آن ها جدا کنید. در صورت لزوم سازش پیدا کنید، اما اطمینان حاصل کنید که مرزهای سالم موجود هستند. به او بگویید که می فهمید خانواده اش را دوست دارد و می دانید او نیز شما را دوست دارد. روش هایی را پیشنهاد کنید که از طریق آن ها می تواند به شما کمک کند تا بیشتر احساس قدردانی کنید و روشن باشد که چه کاری می تواند انجام دهد تا به شما نشان دهد شما به همان اندازه برای او مهم هستید. سرزنش را کنار بگذارید و بر این مسئله تمرکز کنید که چگونه به عنوان بهترین زن و شوهر با این مسئله کنار بیایید. برقراری ارتباط از راه های متفکرانه و مستقیم اولین قدم مهم در کمک به او برای تغییر اولویت های خود است.

او هنوز فرزند آنهاست.

گرچه می توان به راحتی از مادرشوهر خود کینه به دل داشت، یا از شوهر عصبانی شد. اما درک کنید که در برخی از سطوح، بسیاری از ما هنوز ممکن است خود را فرزند کوچک پدر و مادرمان احساس کنیم و به این ترتیب به پدر و مادرمان اجازه می دهیم که از ما مراقبت کنند. زمانی که ما جوانتر بودیم – بخصوص اگر کاملاً کنترل کننده باشند. با این حال، برای شوهر خود تأکید کنید که خیلی راحت و تنها به پدر و مادر او اعتماد کنید و می توانید برای راحتی و راهنمایی، ناسالم باشد.

ممکن است خودتان را عصبانی کنید زیرا والدین او مانند یک کودک با شوهرتان رفتار می کنند. محکم اما آرام به او بگویید که باید به والدینش بگوید که آنقدر بزرگ شده که زندگی خودش را اداره کند. به او بگویید که او به استقلال خودش احتیاج دارد – نه فقط به خاطر او بلکه به خاطر شما نیز این کار ضروری است.

از کینه نسبت به شوهر خود بپرهیزید

از نق زدن در مورد شوهر خود در مورد نیاز شوهر خود برای گذراندن وقت بیشتر با شما یا انتخاب شما به جای مادر و پدرش خودداری کنید. این فقط با کنار گذاشتن والدین و نفی نقش خود به عنوان یک صدمه به او وارد خواهد شد.

منابع
regain.us

2 دیدگاه

  1. اگر مردی این جور بودو خانوادش رو به شما ترجیح میداد ازش زود فرار کنید

    نمیشه با این آدما زندگی کرد
    مسیله صرفا که شما نیستید بعدا هم که بچه دار بشید
    این مشکل خیلی بدتر میشه

    مردهایی که این جوری هستن غالبا
    شخصیت شون شکل نگرفته و عزت مفس ندارن

    فرار کنید آقا ازشون مرد باید همسرش به خانواده اش ترجیح بده

    نه اینکه به خانواده بی احترامی کنه
    یا بی تفاوت باشه
    اما باید بفهمه نزدیک ترین فرد در جهان
    همسرشه هسرش که کنارش میخوابه
    همسرش که مادر بچش
    خانواده دیگه تموم شد
    اتفاقا وقتی مرد اینجوری عمل کنه خانوادش
    هم
    با این مسیله کنار میان وحرمت زندگی پسرشون رو حفظ می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا