نشانه های تمایل به رابطه در زنان

رابطه جنسی و کیفیت آن برای دوام آن از اهمیت زیادی برخوردار است. فاکتورهای زیادی لازم است برای اینکه یک رابطه خوب و با کیفیت ، ایجاد شود. مسئله ای که مهم است ، تمایل و همکاری زن و مرد با همدیگر است. در بعضی موارد ، مردان برای رابطه ، تمایل بیشتری دارند و برعکس. لازم است بدانید که میل جنسی در زن و مرد وجود دارد ، اما تفاوتهای بسیار و اساسی در بین آنها دیده می شود. برای بررسی نشانه های تمایل به رابطه در زنان باید یک سری از موضوعات را بدانیم.

تفاوت زن و مرد از نظر جنسی:

تمایل به رابطه در زنان، ارتباط مستقیم با احساس و رابطه عاطفی آنها دارد، به این صورت که زنان با کسی وارد رابطه جنسی می شوند که از نظر عاطفی، رابطه نزدیکی با او داشته باشند.

و این در حالی است که در مردان به این شکل نیست.

تجربه ارگاسم برای زنان به راحتی مردان نیست، زنان به زمان بیشتری برای تحریک شدن و برانگیخته شدن نیاز دارند، برای بعضی زنان رسیدن به ارگاسم ممکن است تا 45 دقیقه طول بکشد، در صورتی که در مردان شاید در عرض 2 تا 5 دقیقه تحریک صورت گیرد. بدن یک زن از نظر هورمونی متفاوت از مرد است، تستوسترون (هورمون جنسی)، به درجات مختلف باعث ایجاد میل فیزیولوژیکی در زن و مرد به رابطه جنسی می شود.

برانگیختگی جنسی مردان بیشتر از زنان است و همانطور که گفته شد ، زودتر تحریک می شوند ، در صورتی که میل زنان به رابطه با خیال پردازی جنسی، تخیل و رفتارهای تحریک آمیز ، ایجاد می شود. رابطه جنسی برای زنان ممکن است شامل عشق دادن، صحبت کردن، کارکردن، احساس قدردانی، هدیه دادن و هدیه گرفتن و محبت کردن به او باشد.

به طور کلی،سکس برای زنان ، بخشی از کل رابطه است ، نه عامل تعیین کننده آن.

رابطه جنسی از دیدگاه زنان:

رابطه جنسی از نگاه زنان،خواسته شدن است.

همانطور که قبلتر اشاره شد، مردان با نگاه تحریک می شوند، اما در زنان، جذاب دیده شدن باعث می شود تمایل به رابطه بیشتر داشته باشند. بسیاری از زنان رابطه جنسی را دوست دارند ، اما تمایل آنها به رابطه ، به راحتی در اثر:  خشم، درد ، خستگی و دیگر عوامل محیطی، از بین می رود.  در واقع بدون تحریک کافی ، اشتغال به کارهای روزمره ، استرس برای کار و رسیدگی به فرزندان باعث می شود که یک زن نسبت به رابطه بی میل شود و یا تمایل کمتری داشته باشد.

نشانه های تمایل به رابطه جنسی در زنان چه مواردی است:

سوال خیلی از کاربران این بوده که ، از کجا بفهمیم زنی ، تمایل به رابطه جنسی دارد؟ باید بدانید که یک سری علائم و نشانه ها وجود دارد که متوجه شوید زنی تمایل به رابطه دارد:

لمس کردن:

یکی از مهمترین نشانه های تمایل به رابطه در زنان ، لمس کردن است. وقتی زن شروع به لمس کردن می کند و یا ، بعد از اینکه توسط مردی لمس شد ، همان کار را تکرار کند و او هم ، مرد را لمس کند ، قطعا دارد سعی می کند به آن مرد نشان دهد به او علاقه مند است و از این لمس شدن لذت می برد .

افزایش دمای بدن:

هیجانات ضربان قلب را بالا می برد و وقتی ضربان قلب بالا رود نشانه های جسمی آشکارتر می شود. به این شکل که ، برافروختگی به راحتی در چهره مشاهده می شود ، همچنین افزایش دمای بدن و گرمتر شدن بدن کاملا مشخص می شود

همراهی کردن :

یکی دیگر از نشانه های تمایل به رابطه در زنان ، همراهی بیشتر آنها و کنار گذاشتن شرم و خجالت است.

که البته این مورد در زنان ، با توجه به تیپ شخصیتی ، فرهنگ ، محیط و دیدگاه آنها نسبت به رابطه جنسی می تواند متفاوت باشد، که در این زمینه مشاور متخصص می تواند کمک موثری به شما کند.

نگاه کردن به لب ها:

یکی دیگر از نشانه های تمایل به رابطه در زنان، نگاه کردن به لبها است . اگر زنی علاقه داشته باشد که با شما رابطه جنسی برقرار کند ، ممکن است در بیشتر اوقات و در حین صحبت کردن به لبهای شما نگاه کند. او در خیال شما و با نگاه کردن به لبهایتان ، شما را می بوسد و حتی در واقعیت هم ممکن است این کار را انجام دهد.

لحن و بیان:

لحن و بیان زنی که تمایل به رابطه با شما دارد، گاهی به شکل اغراق آمیزی همراه با عشوه و طنازی است. در کلام خود ناز و عشوه خاصی دارد تا به این شکل ، شما را به خود جذب کند. سوال بعدی که در این بحث مطرح می شود این است که بعضی از زنان تمایل کمتری به رابطه و برقراری آن دارند، چه کار می توان انجام داد که میل آنها بیشتر شود و تمایل بیشتری به رابطه پیدا کنند؟

در این قسمت مقاله به این موضوع می پردازیم.

چگونه می توان میل جنسی در زنان را بیشتر کرد؟

بدن او را بشناسید:

شناخت بدن همسر و اینکه بدانید بیشتر بر روی چه نقاطی از بدن ، حساس تر است ، به شما کمک می کند تا در زمان معاشقه و پیشنوازی برای تحریک کردن و لذت بردن بیشتر ، اقدام موثرتری داشته باشید.

 

نقاط تحریک پذیر همسرتان را پیدا کنید:

در بدن زن و مرد ، یک سری نقاط و نواحی حساس و تحریک پذیر وجود دارد که لمس آنها ، به تحریک بیشتر و ارگاسم لذت بخش تر همسرتان کمک می کند.

کلیتوریس را تحریک کنید:

دقت کنید که بعضی از زنان ، صرفا از طریق دخول واژینال ، ارضا نمی شوند و به ارگاسم نمی رسند.

بیشتر ، لذت بردن برای زنان در ناحیه کلیتوریس (زائده مثلثی شکل بالای مجرای ادرار) است. بنابراین لمس کردن این ناحیه به تحریک و در نتیجه تمایل همسرتان به رابطه بسیار کمک می کند.

انتخاب پوزیشن مناسب:

سعی کنید بیشتر از پوزیشن هایی استفاده کنید که می توانید در حین دخول، معاشقه هم انجام دهید، به این شکل که بدن همسرتان را لمس کنید.

از او تعریف کنید:

از آنجایی که زنان شنیداری هستند و از راه شنیدن تحریک می شوند ، با کلام محبت آمیز و لحن آرام می توانید به تحریک و لذت بردن همسرتان کمک کنید. همانطور که کلام و لحن بیان زنان ، برای مردان جذاب است ، برای زنان هم به همین صورت است.

دقت کنید که تعریف کردن از همسر، قربان صدقه رفتن در حین رابطه به شدت در لذت بردن زنان و تحریکشان موثر است.

کلام آخر:

لذت بردن از رابطه جنسی و رضایت جنسی مسئله بسیار مهمی در روابط زوجین است و توجه به آن لازم است.

زوجهایی که رابطه جنسی خوب و با کیفیتی دارند ، به مراتب ، مشکلات زندگی را راحت تر و با هم حل می کنند چون آرامش بیشتری دارند.  مردان دقت کنید حتما به رفتارهای جنسی زنان ، واکنش نشان دهید. اگر از حرکت و لمس قسمتی از بدنتان لذت می برید ، واکنش خوب نشان دهید. چون ، واکنش شما باعث تکرار و تقویت آن رفتار می شود.

اگر در زمینه مسائل جنسی و رابطه زناشویی دچار مشکل شده اید حتما با روانشناس متخصص در این زمینه صحبت کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

سمیه نادیان روانشناس زوج درمانگر

2023-01-21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا