بهبود زندگی جنسی با افزایش میل جنسی

بهبود زندگی جنسی با افزایش میل جنسی اتفاق می افتد. البته نیاز به تکنیک های زیادی دارد.

اکثر مطالعات نشان داده است که میل جنسی در زمان تخمک گذاری اگر افزایش یابد با توجه به زمان بیولوژیکی فرد بیشتر احتمال باردار شدن دارد. اما همیشه اینگونه نیست و عواملی بر میل جنسی فرد تاثیر می گذارند یکی از این عوامل استرس است و یا اینکه شما با یک برنامه شلوغ مواجه شوید. به عنوان مثال داشتن میل جنسی در محل کار ممکن است علاقه به رابطه جنسی را کاهش دهد و این در حالی است که در تعطیلات که بدن در حالت استرس قرار دارد میل جنسی نیز افزایش پیدا می کند. زنان در دوره تخمک گذاری میل جنسی آنها افزایش می یابد و آنها به روابط طولانی مدت تمایل دارند. بهبود برنامه میل جنسی در زندگی باعث می شود شما روحیه شادتر داشته باشید و کمتر عصبانی شوید.

یاد بگیرید چگونه درباره رابطه جنسی خود صحبت کنید.

بهبود زندگی جنسی با افزایش میل جنسی

صحبت کردن در رابطه با رابطه جنسی در یک رابطه جدید ممکن است برای سالها دشوار باشد زیرا ممکن است احساس خجالت و یا ترس از  وارد شدن به حریم خصوصی شریک زندگیتان داشته باشید. با این حال، شما باید با طرف مقابلتان در این باره صحبت کنید زیرا اگر از لحاظ جنسی رضایت نداشته باشید، ارتباط خود را از دست می دهید و یا در تنگناهایی قرار می گیرید که زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

زمان مناسب برای این گفتگو را انتخاب کنید این  گفتگو می تواند در هنگام صبحانه خوردن، در حمام یا در رختخواب باشد. نکته اصلی این است که شما نباید عجله کنید و هنگامی صحبت کنید که دارای سلامت روانی باشید. شما وقتی شروع به صحبت کنید این موضوع باعث می شود تا احساسات خود را با همسرتان به اشتراک بگذارید و نتایج رضایتمندی را برای زندگی شما به همراه دارد. برای اینکه این گفتگو موثر باشد شما باید مستقیم صحبت کنید و به ارامی حرف بزنید و شریک زندگیتان را با اشتباه روبرو نکنید. بهبود زندگی جنسی با افزایش میل جنسی است.

از غذاهای مقوی برای میل جنسی استفاده کنید.

بهبود زندگی جنسی با افزایش میل جنسی

غذا و روابط جنسی دو نیاز اساسی انسان هستند. جای تعجب نیست که مردم هر دو لذت را بسیار دوست دارند. برخی محصولات که باعث افزایش میل جنسی می شود. شکلات، صدف، آووکادو، فلفل قرمز، جینسینگ، عسل، توت فرنگی و آجیل، بهترین غذاها برای افزایش میل جنسی است. با این حال، طبق مطالعات اخیر، تنها جینسینگ در مبارزه با مشکلات جنسی در مردان اثبات شده است.

تمامی مواد غذایی دیگر برای مردان و زنان شامل مواد تشکیل دهنده ای است که باعث افزایش میل جنسی می شود (فلفل شکلات و چیلی)، ویتامین ها (عسل ویتامین B، آووکادو ویتامین E، توت فرنگی – ویتامین C) و مواد معدنی (صدف ها و آجیل حاوی روی) برای بدن بسیار مناسب هستند.

بهبود زندگی جنسی با افزایش میل جنسی | مرکز مشوره همکده

انجام برخی تمرینات کگل در مسیر بهبود زندگی جنسی با افزایش میل جنسی

بهبود زندگی جنسی با افزایش میل جنسی

تمرینات کگل برای تقویت عضلات لگن طراحی شده است. زنان متوجه شده اند که بعد از انجام تمرینات کگل احساس رابطه جنسی آنها بهتر و بسیار شدید تر است. این تمرینات می تواند بر صمیمیت و لذت جنسی برای هر دو طرف به طور مثبت تاثیر بگذارد.

عضلات قوی زنان به ارگاسم شدید تر کمک می کنند. احساسات مردان توسط فشرده سازی شدید آلت تناسلی در واژن به علت کشش بدست آمده افزایش می یابد. بنابراین ورزش کگل دارای خواص زیادی برای مردان و زنان است. جریان ادرار خود را متوقف کنید، با عقب نشینی عضلات کف لگن جریان کشش ادامه پیدا می کند. کافی است که این عضلات را برای مجموعه ای از 10 روز 3 بار در روز  تکرار کنید تا آرام شوید. شما می توانید تمرین را در هر زمان – در محل کار، در حین رانندگی و یا در حال خواندن یک کتاب  دراز بکشید و حرکات کششی را انجام دهید.

از کلمات جنسی استفاده کنید.

جنس تناسلی در بدن ما مغز است و جایی است که میل جنسی به وجود می آید. به همین دلیل است که “بحث جنسی” یا صحبت کردن در رابطه بین افراد در یک شیوه ی درهم و برهم بسیار هیجان انگیز است. جذابیت در بخشی از مغز به نام هیپوتالاموس آغاز می شود که مسئول تولید تستوسترون است. آمیگدالا ترس را کنترل می کند. واکنش شما به کلمات جنسی و یا  این موضوع به این دو منطقه مغز بستگی دارد، اما در مردان و زنان متفاوت است. چرا مردان به صحبت های جنسی فکر می کنند؟ هیپوتالاموس مردانه بزرگتر است و بنابراین آنها فعالانه تر از از نظر جنسی هستند و میل جنسی آنها بالاتر است. آمیگدالا، اجازه می دهد تا فردی آرام به خواسته هایش برسد، در روابط جنسی خود فعال شود و فرد را متقاعد به به این روابط می کند.

بهبود زندگی جنسی با افزایش میل جنسی – ریسک کنید.

محققان اظهار داشتند که مشارکت با یک شریک در فعالیت باعث بالا رفتن آدرنالین می شود (تماشای هیجان انگیز به چیزی، سوار شدن اسب، غواصی، کوهنوردی و غیره) باعث تولید هورمون هایی می شود که موجب تحریک می شوند. در طول شرایط استرس زا، آدرنالین به خون منتقل می شود. پس از آن، مغز تولید دوپامین – هورمون لذت بخش می کند که پاداش بدن برای غلبه بر استرس است. بعد از فعالیت جنسی، محبت به شریک زندگی شما قطعا تشدید می شود. اگر شما به دنبال هیجان نیستید، با شریک زندگی خود تمرین کنید.

بعدا بحث کن

صحبت کردن با شریک زندگی خود را پس از رابطه جنسی می تواند رابطه شما را بهبود بخشد. بحث در مورد فانتزی ها و چیزهایی که شما  از آنها لذت می برید می تواند رابطه شما را بهبود بخشیده و زندگی عاشقانه ای را به همراه داشته باشد. اگر شما می توانید صحبت های شخصی بین زوج ها را به صورت صادقانه بگویید، شما اثرات مثبت را در زندگی خود خواهید دید.

راهنمایی برای زندگی جنسی سالم بسیار ساده هستند. ذهنتان باز باشد، صادقانه به شریک زندگی تان بپردازید و دریغ نکنید! پس شما کلیدی برای بهتر شدن روابط جنسی زندگی خود را پیدا خواهید کرد .اگر شما با این کارها نیز تمایلی به میل جنسی نداشتید با یک درمانگر صحبت کنید و یا به کلینیک ها و مشاوره های روان درمانی بروید. همه می دانند که رابطه جنسی چقدر در زندگی زن و شوهر تاثیر مثبتی دارد و آنها را بیشتر به زندگی دو نفره ترغیب می کند. انها رابطه سالمی خواهند داشت بنابراین روابط انها نیز سالم بوده و روان انها نیز سالمتر خواهد شد.

منابع
flo.health

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا