خوراکی های طبیعی برای افزایش میل جنسی

خوراکی های طبیعی برای افزایش میل جنسی در ادامه این مقاله بررسی شده است.

برای افزایش میل جنسی چی بخوریم؟

چغندر میل جنسی را افزایش خواهد داد

چغندر دارای خواصی است که برای مدیریت اختلال نعوظ موثر هستند. به طور طبیعی غذاهایی که به اختلال نعوظ کمک می‌کنند نباید تنها راه برای حل مشکلات جنسی باشند اما افزودن یک یا دو عدد از آن ها به رژیم غذایی می‌تواند باعث عملکرد بهتر در نعوظ شود. مصرف آب چغندر اغلب با بهبود گردش خون همراه است. وقتی شما نیترات مصرف می‌کنید در بدنتان به نیتریک اسید تبدیل می‌شود، ماده‌ای که رگ های خونی را باز کرده و گردش خون را بهبود می‌بخشد.

فلفل برای گرم کردن اتاق خواب شما

خوراکی های طبیعی برای افزایش میل جنسی

اگر می‌خواهید زندگی جنسی خود را گرم کنید فلفل باید در لیست غذای شما افزوده شود. کپسایسین یک ماده ی بیواکتیو در فلفل است که می‌تواند رگ‌های خونی را باز کرده و گردش خون به ماهیچه‌ها، قلب و دیگر اعضا را بهبود بخشد، از جمله آلت تناسلی. کپسایسین برای کاهش کلسترول و گردش خون موثر بوده و مانع از لخته شدن خون خواهد شد. شواهدی نشان داده‌اند که کپسایسین می‌تواند عملکرد شما در ورزش و سطح خستگی بدن را بهبود بخشد.

سبزیجات چلپایی به سطح تستوسترون کمک می کنند

سبزیجات چلپایی در بین موثرترین خوراکی‌هایی هستند که می‌توانید بخورید. از کلم بروکسل گرفته تا کلم کالی، گل کلم و کاهو. این سبزی‌ها تنها دارای خواصی برای مبارزه با سرطان نیستند بلکه به اختلال نعوظ نیز کمک می‌کنند.علت این است که هورمون‌هایی را تنظیم می‌کنند که باعث آزادسازی استرادیول ( یکی ازهورمون های جنسی در زنان ) می‌شوند که خود سطح تستوسترون را بهبود خواهد بخشید و موجب افزایش میل جنسی شود.

در مردان کمبود این هورمون اغلب همراه با بالارفتن سطح هورمون استرادیول است. از این رو اگر غذاهایی می‌خورید که استروژن را محدود می‌سازند می‌توانید به طور طبیعی سطح تستوتسرون را افزایش دهید.

شکلات تلخ برای کارایی جنسی بهتر

خوراکی های طبیعی برای افزایش میل جنسی

برخی افراد از دیدن شکلات تلخ به عنوان یک خوراکی در لیست غذاهایی که به اختلال نعوظ کمک می‌کند شگفت زده خواهند شد اما راز آن فلاونوئیدها است، آنتی اکسیدان‌هایی قوی که می‌توانند سطح فشارخون و کلسترول را کاهش دهند و هر دو گردش خون را بهبود خواهد بخشید. شکلات تلخ می‌تواند با تولید نیتریک اسید همراه باشد. باید حتما شکلات شیرین نشده‌ای را انتخاب کنید که حداقل هفتاد درصد کاکائو داشته باشد تا بتوانید فواید آن را زیاد کنید.

شنبلیله میل جنسی شما را زیاد خواهد کرد

این گیاه برای توانایی خود در رفع مشکلات گوارشی و بهبود میل جنسی و افزایش سطح انرژی مشهور است. شنبلیله رایحه‌ی دلپذیری دارد که برگ‌های خشک و تازه و همچنین دانه‌های آن را تبدیل به یک ماده‌ی عالی برای سوپ، سالاد، سبزیجات و بشقاب‌های غلات کرده است. شاید شما زیاد طعم آن را دوست نداشته باشید اما می‌توانید با افزودن آن به خوراکی‌های دیگر از فوایدش بهره‌مند گردید.

خوراکی های طبیعی برای افزایش میل جنسی | مرکز مشاوره همکده

صدف دریایی اجباری برای مردان بالای 40 سال است

تمامی غذاهای دریایی مفیدند اما صدف‌های دریایی شاید بهترین دوست برای شما باشند و به علت دارا بودن سطح زیادی از منابع اسیدهای چرب امگا3 به شما آسیبی نخواهند رساند. تحقیقات نشان داده اند امگا3  محرکی برای آزادسازی نیتریک اسید است، ماده ای که مسئول نعوظی عالی است.

اسیدهای چرب امگا3 عوامل التهاب در بدن را کاهش خواهند داد و تولید نیتریک اسید را بالا می‌برند. از این رو برای مردان مبتلا به اختلال نعوظ که کمتر از 60 سال سن دارند مفید خواهد بود.

آجیل ها سطح تستوسترون را بالا می برند

اگر می‌خواهید به بهبود نعوظ خود کمک کنید باید کمی آجیل مصرف نمایید. همه‌ی مغزها یکسان نیستند با این وجود باید مقداری از مغزهای خام و بدون نمک را به رژیم غذایی روزانه‌ی خود اضافه کنید. برای مثال مغزهای آجیل برزیلی می‌توانند سطح تستوسترون را بالا ببرند زیرا منبعی عالی برای منیزیم هستند.

مغزهای دیگر مقدار زیادی از آمینو اسید آرژینین دارند که محرکی برای تولید نیتریک اسید است، ماده‌ای که جریان خون به آلت تناسلی را زیاد می‌کند. آرژینین درمانی ایمن و موثر برای بسیاری از مشکلات سلامت است، خصوصا اختلال نعوظ.

اسفناج فقط برای ملوان زبل نبود

اسفناج یکی از خوراکی های طبیعی برای افزایش میل جنسی است. این گیاه سبز برگ مشهور منبعی عالی از آرژینین است که در بدن به نیتریک اسید تبدیل شده و به حمایت از نعوظی سالم کمک می کند. بهتر است به جای قوطی‌های کنسرو شده ی اسفناج از برگ‌های تازه‌ی آن مصرف کنید. می‌توانید از این سبزی در سالادها لذت ببرید. روی آن کمی روغن زیتون ریخته و با مغزهای خرد شده ترکیب کنید و آن را در ساندویچ ریخته یا به اسموتی خود اضافه نمایید.

این سبزی مقدار قابل توجهی نیترات دارد که سلامت عروق را بهبود بخشیده و تصلب شریان‌ها را کاهش خواهد داد. همچنین باعث بهبود گردش خون می‌شود. استفاده از سبزیجاتی مانند اسفناج که دارای نیترات طبیعی هستند راهی موثر برای حفظ سلامت قلب و عروق است. مشکلات قلبی در نهایت به اختلال در عملکرد نعوظ منتهی خواهند شد.

انار همان کار قرص های اختلال نعوظ را می کند

خوراکی های طبیعی برای افزایش میل جنسی

افزودن آب انار به رژیم غذایی شما می‌تواند باعث افزایش قابل توجهی در سطح تستوسترون شود. تحقیق روی 58 مرد صورت گرفت و از آن‌ها خواسته شد برای دو هفته هر روز یک لیوان آب انار بنوشند. نتیجه افزایش سطح تستوسترون در 16 تا 30 درصد از آن‌ها را نشان داد. بعلاوه آن‌ها وضعیت روانی بهتری داشته و فشار خون کمتری را تجربه کردند.

آب انار با استفاده از نیتریک اسید باعث آزاد بودن دو ستون از بافت‌های مربوط به نعوظ در آلت تناسلی خواهد شد. این کار می‌تواند نوعی پایه برای درمان یا پیشگیری از اختلال نعوظ در مردانی باشد که درست به مهارکننده های PDE5 واکنش نشان نمی‌دهند.

منابع
prostate.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا