عوامل از بین برنده میل جنسی

شاید رابطه‌ جنسی را مانند یک تفریح در این دنیا ببینید. مردان رابطه فیزیکی را راهی برای ارتباط عاطفی و صمیمیت می‌دانند، در حالی ‌که زنان نیاز دارند برای ارتباط جنسی در ارتباط احساس نزدیکی عاطفی داشته باشند. کسانی که ازدواج کرده‌ اند اغلب رابطه‌ ی جنسی بهتر و منظم‌ تری از افراد دیگر دارند و به نظر می‌رسد زوج‌ ها یاد گرفته ‌اند چگونه این تفاوت‌ ها را با موفقیت هدایت کنند. اگر شما یکی از این زوج‌ های موفق نیستید شاید بخواهید بدانید که عوامل از بین برنده میل جنسی چیست؟

عوامل از بین برنده میل جنسی

عوامل از بین برنده میل جنسی: محبت کردن بدون منظور ( برای مردان)

عوامل از بین برنده ی میل جنسی

اینکه با همسر خود تنها مانند یک عضو جنسی رفتار کنید باعث نمی‌شود احساس کند پیش شما عزیز است. نباید فقط وقتی او را لمس کنید که می‌خواهید رابطه‌ی جنسی داشته باشید. محبت واقعی، بدون هیچ ارتباط قوی، در زمان مناسب صمیمیت شما را بیشتر خواهد کرد. زنان می‌توانند تفاوت‌ها را به شما بگویند.

عوامل از بین برنده میل جنسی: باعث شوید همسرتان احساس گناه کند ( برای مردان )

اگر یک مرد در زمان مخالفت با پیشرفت رابطه اخم کرده، عصبانی شده یا برعکس واکنش ضعیفی داشته باشد میل جنسی زن از بین خواهد رفت. شاید این مسئله شما را اذیت کند اما همسر شما همیشه حق این را دارد که به درخواست رابطه نه بگوید. اگر این اتفاق همیشه می‌افتد یک مشکل واقعی است که نیاز به رسیدگی دارد. اگر تنها گاهی اوقات پیش می‌آید، اینکه به زن خود حس بدی بدهید تنها باعث بی‌ میلی او خواهد شد. در نهایت نفرت ایجاد شده نقطه‌ی توقفی برای هردوی شما خواهد بود.

عوامل از بین برنده میل جنسی: بهداشت نامناسب ( برای مردان )

زنان به موهای گوش و بینی و ابروهای شما دقت دارند. آن‌ها توقع ندارند همیشه مانند یک شخصیت سینمایی به نظر برسید اما انتظار دارند به خود رسیدگی کرده و مراقب بهداشت و آراستگی خود باشید.

دوش گرفتن، مسواک کردن دندان، استفاده از دهان‌ شویه و اصلاح موهایی که در نواحی غیرعادی رشد می‌کنند همه برای جذاب ماندن شما نزد همسرتان اهمیت دارند.

مانند شخصیت واقعی خود نیستید ( برای مردان )

رفتارهای عجیب باعث نمی‌شوند زن تحریک شود. زنان از مردانی لذت می‌برند که قوی، رک، پرمدعا و محافظ هستند ( این‌ها به معنای کنترل کردن زن نیستند) شاید درست به نظر نرسد اما زنان بیشتر جذب رفتارهای مردانه می‌شوند.

این رفتارهای شما نیاز به تکامل دارند و به‌ سرعت تغییر نخواهند کرد.

او را در اولویت نمی‌گذارید ( برای زنان )

عوامل از بین برنده ی میل جنسی

همسر شما می‌خواهد بداند شما او را می‌خواهید. او اهمیت دارد. وقتی شما هر چیز را قبل از او می‌گذارید، ظرف‌ها، بچه‌ها، اینترنت. این کار به او و ازدواجتان آسیب خواهد زد. زنان می‌توانند چند کار همزمان را بسیار خوب انجام دهد اما نه در مورد رابطه‌ی جنسی. اگر ذهنتان آنجا نباشد بدنتان نیز نمی‌تواند حضور درستی داشته باشد. اگر رابطه‌ی جنسی با او آخرین کار در لیست برنامه‌هایتان باشد او این را خواهد فهمید.

هیچ‌ گاه شروع‌کننده نیستید ( زنان )

رابطه‌ ی جنسی راهی برای ارتباط در سطحی عمیق است و باید برای هردو شما اولویت داشته باشد. وقتی همسر شما همیشه شروع‌کننده‌ ی این رابطه است عدم تعادل در رابطه‌ی شما ایجاد خواهد شد. شاید شما مانند بسیاری از زنان تا وقتی همسرتان تحریک نشده باشد علاقه‌ای به رابطه نداشته باشید اما باز هم می‌ توانید کسی باشید که شروع‌ کننده است.

عوامل از بین برنده ی میل جنسی | مرکز مشاوره همکده

صحبت زیاد در زمان نامناسب ( زنان )

وقتی او در وضعیتی برای شروع رابطه‌ی جنسی است شما در مورد هر چیزی صحبت می‌کنید و همه‌ی این‌ها موضوعاتی هستند که ربطی به رابطه ندارند. او نمی‌خواهد حالا در مورد اینکه فراموش کرده حباب لامپ را عوض کند بشنود یا اینکه چطور کودکتان امتحانش را خراب کرده یا اینکه چقدر از مادرش ناراحت هستید. حالا زمان شکایت کردن یا غر زدن نیست.

مراقبت نکردن از خودتان ( زنان )

به خاطر اینکه شما چند سال قبل ازدواج ‌کرده‌اید نباید به خودتان اجازه دهید اصلاح موهای زائد، مرتب کردن ناخن‌ها یا تمیز کردن زیر آن را کنار بگذارید، خصوصاً نواحی جنسی بدن.

مردان بسیار بصری هستند. آن‌ ها نمی‌ خواهند شما در مورد ظاهرتان تنبل بوده یا به خودتان نرسید. نگذارید ریشه‌ی موهایتان در بیاید، آرایش کنید و تی‌شرت و شلوار نامتناسبی نپوشید که اصلاً جذاب نیست.

به یاد داشته باشید تمایل جنسی اغلب از بیرون اتاق‌ خواب شروع می‌شود. نداشتن جذابیت جنسی با تلاش‌های کم برای تحریک همسرتان گامی به سوی ازدواج بدون رابطه است. اجازه ندهید این کارها با بخش مهمی از رابطه‌ی شما در تداخل باشند.

انجام ندادن کارهای مشترک

اگر تمامی ظرف‌ ها، لباس‌ها و جارو زدن را برای همسرتان بگذارید این‌ ها می‌ توانند روی توانایی فیزیکی و عاطفی او اثر بگذارد. اینکه بعد از یک روز کاری به خانه آمده و ببینید هنوز همه‌ ی این کارها هستند مطمئناً باعث کشتن میل جنسی شما خواهد شد.

چرت زدن

داشتن استراحت کافی برای میل جنسی نکته ای کلیدی است. زنانی که همسر آن‌ها خروپف کرده یا در بین شب بیدارشان می‌کنند انرژی کمی برای تمایل به رابطه دارند. البته این یک راه دو طرفه است. زنان نیز می‌توانند به خواب همسران خود آسیب برسانند. به‌ هر حال هرکسی که یک همسر شاداب می‌خواهد باید روی تمریناتی برای خواب نامناسب او کار کند.

بی‌ توجهی به استرس

اگر مردی مشکوک به استرس داشتن همسر خود شد می‌ تواند راه‌های پیشگیرانه در این زمینه را امتحان نماید. می‌ توانید در کنار انجام کارهای خانه و کمک کردن به او، برایش پیامک بفرستید. پیامک‌ها می‌توانند باعث آزادسازی اکسی توسین در هردو گیرنده و فرستنده شوند ( یک هورمون در رابطه ) شاید حالا زمان خوبی باشد که از او بپرسید چیزی اذیتش می‌کند یا نه.

پرت شدن حواس زمان رابطه

شروع به صحبت کردن در مورد قبض‌ هایی که باید پرداخت شود یا لیست کارهایی که باید انجام دهید میل جنسی شما را از بین خواهد برد. برای اجتناب از این اتفاق، در زمان داشتن رابطه کمی کمتر فکر کنید. آیا انتظار یک تلفن مهم در5 دقیقه‌ی آینده را دارید؟ شاید بهتر باشد تا بعد از آن برای رابطه صبر کنید.

خودخواه بودن

عوامل از بین برنده ی میل جنسی

بیشتر زنان رابطه‌ی جنسی را به شکل متفاوتی از مردان تجربه می‌کنند. آن‌ها زمان بیشتری لازم دارند تا تحریک شوند و اگر این اتفاق نیفتد رابطه می ‌تواند برای آن‌ها سخت و با عدم رضایت همراه باشد. این دو نوع رابطه می‌توانند باعث شوند زن میلی برای برگشت به رابطه نداشته باشد. راه ‌حل این مشکل کمی آمادگی قبل از دخول است – چه با یک ماساژ یا چیزی پیچیده ‌تر.

پنهان کردن اختلال‌ ها

اختلال نعوظ مشکلی برای بسیاری از مردان است. تعداد زیادی از مردان از اختلال نعوظ رنج می‌برند. مردان زیادی به شکلی با این مشکل مواجه بوده و با وجودی که موضوعی کاملاً شخصی است اما نگفتن آن به همسرتان می‌تواند به عملکرد جنسی او نیز آسیب برساند. اگر او نداند شما تنها استرس زیادی دارید شاید تصور کند مشکلی در او وجود دارد که برای برانگیختن شما کافی نیست.

منابع
mensjournal.comliveabout.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا