8 تمرین برای تقویت قوای جنسی خود

ممکن است شما بخواهید از طریق ورزش به تقویت قوای جنسی خود کمک کنید. اما شما می توانید تناسب اندام جنسی خود را از طریق آموزش نیز بهبود ببخشید. “حرکت هایی که باعث بهبود انعطاف پذیری، افزایش استقامت و توانایی بدن شما را بالا می برد، توانایی شما را در هماهنگی فلکسیون و گسترش استخوان ها و مفصل ران ها با استفاده از عضلات رکتور ، شکم، فلکسور و شکمبه”  بالا می برد. می گوید: ترکیب حرکات کشش وزن با کشش های بدنی  هدف اصلی برای ورزش کردن شما است.  اگر شما به صورت برنامه ریزی شده ورزش را انجام دهید باعث می شود قوای جنسی شما به سرعت بالا رفته و حتی از روابط جنسی خود لذت ببرید. 8 تمرین برای تقویت قوای جنسی در ادامه بیان شده.

8 تمرین برای تقویت قوای جنسی

آیا می خواهید زندگی جنسی خود را تقویت کنید؟ به ورزش روی بیاورید. ورزش، انرژی را افزایش می دهد، ماهیچه های شما را قوی می کند. چربی ها را می سوزاند و خلق و خوی شما را بهبود می بخشد. در تحقیقاتی که از مجله الکترونیکی جنسیت انسانی در سال 2004 انجام شده است. اگر شما هر روز 200 کالری اضافی بخورید، می توانید ریسک اختلال نعوظ را کاهش دهید.

علاوه بر قلب (برای استقامت) و تمرین قدرت (برای آن دسته از موقعیت های بالا)، کشش نیز مهم است که  به شما کمک می کند، شما را قادر به انجام  آزمایش هایی با موقعیت های مختلف می کند. بنابراین حتی اگر شما در دارای زندگی جنسی بسیار زیبا هستید، سعی کنید این 13 تمرین برای جنسیت را به صورت معمول انجام دهید.

  1. کگل و تقویت قوای جنسی 

کگل یکی از بهترین تمرینات برای رابطه جنسی است. آندرو ل. سیگل، MD، همکار روانشناس ما می گوید، بهبود و تحمل استقامت و کنترل کردن و تقویت عضلانی و عضلات پرینه (عضلات که از استحکام نعوظ پشتیبانی می کنند و توانایی انزال را فراهم می کنند) با این ورزش تقویت می شود، به اختلال نعوظ و انزال زودرس کمک کند. برنامه تمرینی عضله کف لگن  به شکل خصوصی برای مردان انجام می شود.

چگونگی انجام این کار: با قطع جریان ادرار در هنگام رفتن به حمام شروع کنید تا با عضلات خود آشنا شوید. هدف شما این است که به طور مداوم مدت زمان فشار، شدت و تعداد تکرارها را تا زمانی خاصی افزایش دهید. اما هنگامی که این کار را  انجام می دهید، نفس خود را نگه ندارید، معده، باسن یا ماهیچه های ران را پایین بکشید یا سفت کنید. تا 10 تا  بار 20 تکرار به حداکثر 5 ثانیه فشار برسد، در هر بین انقباضات چند ثانیه استراحت کنید.

  1. دوره آموزشی استقامت و تقویت قوای جنسی 
8 تمرین برای تقویت قوای جنسی خود

این در میان 8 تمرین برای تقویت قوای جنسی  قرار دارد. تمرینات دوره ای باعث افزایش استقامت شما می شود. این تمرین کامل برای رابطه جنسی است. و شما می توانید با فواصل مشخصی در هر جایی این کار را انجام دهید. در خارج از شهر، در پارک یا با یک دوچرخه، صخره نوردی یا  از تردمیل استفاده کنید.

  1. پروانه زدن و تقویت قوای جنسی 

این ورزش  کشش ران های داخلی و باسن را کاهش می دهد. عضلات که به طور مداوم در انواع موقعیت های جنسی به چالش کشیده می شود. با اضافه کردن کشش پروانه به تمرین، شما قوی، آزاد و آماده برای عمل هستید.

  1. دراز کشیدن پا و تقویت قوای جنسی 
8 تمرین برای تقویت قوای جنسی خود

افزایش  قوای لگن پا یکی دیگر از ورزش های عالی برای بهبود رابطه جنسی است. ارائه تمرین شدید ، که کمک می کند برای بهبود محرک و شروع تعامل در پیچ و خم پاها که در طولانی مدت در موقعیت های صاف به شما کمک می کند بهتر عمل کنید.

  1. پلانک و تقویت قوای جنسی 

نگهداری یک تخته یک از موثرترین راه برای افزایش استقامت شما در ورزش است که در  اتاق خواب نیز می توان این ورزش را انجام داد.. تخته به شما کمک می کند تا نیروهای زیادی را به دست ها و پاها وارد کنید. آنها همچنین مرکز بدن  را تقویت می کنند، که کمک می کند تا رانش را بهبود بخشیده و برای جلوگیری از آسیب دیدگی پشت بسیار مناسب است.

  1. توپ بادکنکی شیب دار و تقویت قوای جنسی 

یکی از تمرین ها در یمان 8 تمرین برای تقویت قوای جنسی است.  استفاده از این نوع تمرین باعث می شود در تغییرات بحرانی که نیاز به تعادل بیشتر هست ، ثبات و قدرت مرکزی  بدن حفظ شود. و یک هسته قوی تر به معنای بازگشت قوی تر است که اغلب می تواند در طول رابطه جنسی این عمل رخ دهد شود، توانایی تعادل در موقعیت های مختلف جنسی و توانایی تهاجمی در این نوع تمرین انجام می شود.

  1. فشار دادن کششی برای تقویت قوای جنسی 

کشش ها  در بدن و هسته مرکزی بدن از لحاظ جنسی بدن شما را فوق العاده تقویت می کنند و باعث افزایش استقامت در بدن شما می شوند و شما را قادر می سازد تا در طول رابطه جنسی از موقعیت های بالا استفاده کنید. اگر شما متعهد به انجام آنها به طور منظم باشید، شما تفاوت در قدرت خود را حس می کنید ، توانایی شما برای حفظ محوری قوی و هسته و قدرت کلی بدن شما در طول رابطه جنسی کاملا نشان داده می شود و شما این توانایی را در خود حس می کنید.

  1. چمباتمه زدن و تقویت قوای جنسی 
8 تمرین برای تقویت قوای جنسی خود

در حالی که هر نوع ورزش استرس می تواند سطح تستوسترون را افزایش دهد، چمباتمه زدن می تواند جریان خون را به ناحیه لگن افزایش دهد، و باعث ایجاد شدت ارگاسم شود. آنها همچنین بدن خود را پایین تر برای تقویت بیشتر قرار می دهند .

این روش ها می تواند در تقویت قوای جنسی شما کمک زیادی بکنند شما می توانید این تمرینهای ورزشی ساده را انجام دهید و علاوه بر این می توانید از رژیم های غذایی نیز استفاده کنید. ورزش کلا در روند بهبود عملکرد جنسی شما تاثیرگذار است. زندگی جنسی شما را تقویت می کند و به شما کمک می کند لذت جنسی بیشتری را در رابطه خود حس کنید. بنابراین شما می توانید این تمرینها را به صورت روزانه در هر مکانی انجام دهید. تمرینهایی که بسیار ساده هستند اما عملکرد خوبی را برای شما رقم می زند و زندگی جنسی شما را بهبود می بخشند.

منابع
menshealth.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا