8 راه برای تقویت قوای جنسی مردان

اگر شما به دنبال حفظ فعالیت جنسی در رختخواب در تمام شب هستید، شما تنها نیستید. بسیاری از مردان به دنبال راه هایی برای افزایش و تقویت قوای جنسی خود هستند. این می تواند شامل بهبود مشکلات موجود یا جستجو برای راه های جدید برای حفظ  رابطه بهتر با شریک زندگی شما باشد. بسیاری از قرصهای تقویت کننده مردان در بازار وجود دارد، اما راه های ساده ای برای ماندگاری بیشتر وجود دارد و بدون نیاز به اینکه شما  به داروخانه بروید و قرص ها را امتحان کنید. 8 راه برای تقویت قوای جنسی مردان را در این مقاله می حوانید.

 

9 راه برای تقویت قوای جنسی مردان

بهبود و تقویت قوای جنسی در مردان

به یاد داشته باشید که آلت تناسلی شما با فشار خون کار می کند و مطمئن شوید که سیستم گردش خون شما به شکل بالایی کار می کند. در واقع، آنچه که برای قلب شما مناسب است سلامت جنسی شما است. پیدا کردن راه های آسان دیگر برای بهبود عملکرد جنسی با تحقیقات زیادی صورت گرفته است.

1. داشتن فعالیت مداوم برای تقویت قوای جنسی 

یکی از بهترین راههای بهبود سلامت شما، ورزش قلبی عروقی است. رابطه جنسی ممکن است ضربان قلب شما را افزایش دهد، اما ورزش منظم با حفظ قلب شما کمک می کند. سی دقیقه در یک روز تمرین عرق کردن، مانند تمرین و شنا، می توانید شگفتی هایی برای افزایش میل جنسی شما داشته باشد.

2. برای تقویت قوای جنسی این میوه ها و سبزیجات را بخورید.

برخی از غذاها همچنین می توانند به افزایش جریان خون کمک کنند. آنها عبارتند از:

پیاز و سیر؛ این غذاها ممکن است برای نفس شما مناسب نباشد، اما می توانند به گردش خون شما کمک کنند.

موز؛ این میوه غنی از پتاسیم می تواند فشار خون شما را کاهش دهد، که می تواند بخش های مهم جنسی شما را افزایش دهد و عملکرد جنسی را افزایش دهد.

فلفل قرمز و فلفل؛ غذاهای تند بسیار طبیعی با کاهش فشار خون و التهاب به جریان خون شما کمک می کنند.

3. برای تقویت قوای جنسی گوشت و سایر غذاهای دیگر را بخورید.

در اینجا چند غذای بیشتر می تواند کمک به جریان خون شما را بهتر کند؛ عبارتند از:

اسیدهای چرب امگا 3؛ این نوع چربی جریان خون را افزایش می دهد. شما می توانید آن را در ماهی آزاد، ماهی تن، آووکادو و روغن زیتون پیدا کنید.

ویتامین B1؛ این ویتامین سیگنال ها را در سیستم عصبی شما سریعتر می کند، از جمله سیگنال های مغز شما که مربوط به آلت تناسلی است. این ویتامین در گوشت قرمز، بادام زمینی، و لوبیا یافت می شود.

تخم مرغ؛ تخم مرغ ها سرشار از ویتامین های B است که  کمک می کنند تا سطح هورمون را متعادل نگه دارند. این می تواند استرس را کاهش دهد که اغلب نعوظ را مهار می کند.

4. کاهش استرس برای تقویت قوای جنسی

9 راه برای تقویت قوای جنسی مردان

این یکی از 8 راه برای تقویت قوای جنسی مردان است. استرس می تواند در تمام زمینه های سلامت شما، از جمله میل جنسی شما تاثیر بگذارد. استرس ضربان قلب شما را افزایش می دهد و فشار خون را افزایش می دهد. هر دوی این ها به میل جنسی و عملکرد جنسی آسیب می رسانند. استرس روانشناختی همچنین می تواند در دستیابی به نعوظ یا رسیدن به یک ارگاسم موثر باشد.

ورزش یک روش عالی برای کاهش استرس و بهبود سلامت شماست. صحبت کردن با همسرتان درباره استرس شما همچنین می تواند شما را آرام کند، در عین حال تقویت رابطه خود را در همان زمان بهبود ببخشد.

استرس همچنین می تواند عادت های بد، مثل سیگار کشیدن و یا مصرف الکل، که می تواند به عملکرد جنسی شما آسیب برساند را زیادتر کند.

9 راه برای برای تقویت قوای جنسی مردان | مرکز مشاوره همکده

5. برای تقویت قوای جنسی مردان عادت های بد را بکشید.

9 راه برای تقویت قوای جنسی مردان

آنچه که باید بر روی آن تاکید زیادی داشت ، مانند  ترک کردن مصرف سیگار و مصرف الکل، همچنین می تواند بر عملکرد جنسی تاثیر بگذارد. در حالی که مطالعات نشان می دهد که شراب قرمز کمی می تواند گردش خون را بهبود بخشد، الکل بیش از حد می تواند اثرات نامطلوب داشته باشد. این عادات بد تحریک کننده ها رگ های خونی را محدود کرده اند و به ناتوانی جنسی مرتبط شده اند. کاهش یا ترک سیگار یکی از اولین قدم های بهبود عملکرد جنسی است.

6. نور خورشید 

نور خورشید تولید ملاتونین بدن را متوقف می کند. این هورمون به ما کمک می کند خواب و همچنین عملکرد جنسی ما بهبود  داده شود. ملاتونین کمتر به معنای افزایش بالقوه میل جنسی است.

به سمت نور خورشید بروید و به طور مستقیم از این نور خدادادی استفاده کنید تا نور خورشید روی پوست شما می تواند به شما کمک کند از خواب جنسی خود بیدار شوید، مخصوصا در ماه های زمستانی که بدن ملاتونین بیشتری تولید می کند.

اگر تا زمانی که در رختخواب خوابیده اید به مقاربت بپردازید، دیگر نیازی به تمرین ندارید ، ممکن است شما برای یادگیری بهتر عملکردهای جنسی به تمرین نیاز داشته باشید. این در حالی است که رابطه جنسی بهترین راه برای تمرین است.

اگر شما عجله دارید سریعا رابطه جنسی خود را تمام کنید، می توانید رابطه را به صورت عمدی کاهش دهید. باعث می شود اثرات روانی روی شما داشته باشد.

7. توجه به شریک زندگی خود داشته باشید.

سکس خیابان یک طرفه نیست توجه ویژه ای به خواسته های شریک زندگی شما نه تنها موجب لذت جنسی برای آنها می شود، بلکه می تواند به شما کمک کند تا لذت بیشتری ببرید. صحبت کردن در مورد این قبیل موارد با شریک زندگیتان می تواند به کاهش هر گونه نگرانی کمک کند. در حالی که شما یک بار می توانید با یک سرعت متناوب یا تمرکز بر سکس با شریک زندگی خود داشته باشید، می توانید یک تجربه لذت بخش برای هر دو شما ایجاد کنید.

8. در صورت نیاز برای تقویت قوای جنسی کمک بگیرید.

اگر اختلال نعوظ دارید، بیماری است یا سایر اختلالات تشخیص داده شده، ممکن است به درمان پزشکی نیاز داشته باشید. دریغ نکنید با پزشک خود صحبت کنید که چگونه می توانید عملکرد جنسی خود را بهبود بخشید. جایگزینی عادت های بد با افراد سالم مانند ورزش و خوردن به خوبی می تواند به بهبود سلامت جنسی کمک کند.تقویت قوای جنسی در زندگی شما بسیار مهم است بنابراین بیشتر دراین باره مطالعه کنید.

منابع
healthline.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا