چند دلیلی که زنان قوی روابط را به گونه ای متفاوت اداره می کنند.

زنان قوی ویژگی هایی دارند که آن ها به شخصی موفق و همچنین استوار تبدیل می کند. آن ها افراد متفاوتی را در رابطه خود انتخاب می کنند. آن ها می توانند بهترین تصمیمات را برای زندگی خودشان بگیرند. این زنان موفق می توانند در طول زندگی راه هایی را انتخاب کنند که مردان حتی در آن پا نمی گذارند. شما باید سعی کنید ارتباطات بیشتری با افراد مختلف برقرار کنید تا افراد مثبت را جذب کنید. موفقیت در هر زمینه ای خصوصاً برقراری ارتباط لازمه تلاش است. هر چه افراد در زندگی بیشتر تلاش کنند طبیعتاً زودتر به موفقیت خواهند رسید. بسیاری از افراد هستند که در زندگی موفق بوده اند.

آن ها به یک باره شکست خورده‌ اند و از این شکست ناامید شدند. در واقع آن ها راه خود را ادامه نداده اند.  این ناامیدی باعث می شود در مسیر زندگی دچار مشکلاتی شوند. از آن سمت هم افرادی هستند که از شکست های خود درس می گیرند. شکست در زندگی به معنای پایان کار نیست. سعی کنید مثبت اندیش باشید. در ادامه می خواهیم ببینیم که چند دلیلی که زنان قوی روابط را به گونه ای متفاوت اداره می کنند، چگونه است.

احساس شادی و خوشبختی با جذب افراد و زنان قوی

در مقاله های قبل در ارتباط با این که شادی و خوشبختی چه تاثیری بر ذهنیت افراد دارد صحبت کردیم ما گفتیم که شادی و خوشبختی می تواند بر ذهنیت و جسم افراد تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد. شادی انواع مختلفی دارد و واکنشی در بدن است که باعث ایجاد هورمون های خوب در بدن خواهد شد. هورمون ها در بدن به خصوص هورمون های شادی بسیار می تواند باعث موفقیت و پیشرفت شما شود. در ادامه می خواهیم بدانیم که چگونه بر شک خود غلبه کنیم و موفق شویم. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با چند دلیلی که زنان قوی روابط را به گونه ای متفاوت اداره می کنند، صحبت کنیم.

عاداتی که زنان قوی هرگز در یک رابطه نباید تحمل کنند

آیا به زنان قوی که یک سری حرف های مزخرف را تحمل نمی کنند حسادت می کنید؟ زنان در یک رابطه همه جور چیزها را تحمل می کنند. وقتی زنان دور هم جمع می شوند و در مورد روابط گذشته خود صحبت می کنند، اغلب از همه چیزهایی که تحمل می کنند وحشت زده می شوند. خوشبختانه، کارشناسان روابط توانسته اند فهرستی از چیزهایی که زنان قوی هرگز نباید در یک رابطه تحمل کنند، تهیه کنند. برخی از این چیزها آنقدر عادی به نظر می رسند که بسیاری از زنان قوی متوجه نمی شوند که این چیزی است که نیازی به تحمل آن ندارند.

نکته

عنوان و موضوع امروز ما بر این تمرکز دارد که چگونه زنان قوی با ناملایمات در روابط کنار می آیند. با این حال، هیچ کس نباید با افرادی که به آن‌ها بی احترامی یا بدرفتاری می کنند – زن یا مرد – تحمل کند. بنابراین صرف نظر از جنسیت خود، به این ویژگی ها توجه داشته باشید و انتظار بهترین ها را برای خود داشته باشید. در این‌جا چند چیزی وجود دارد که زنان قوی هرگز نباید در یک رابطه تحمل کنند. “یک زن قوی زنی است که مصمم به انجام کاری است که دیگران مصمم هستند انجام ندهند.” – مارج پیرسی. زنانی که از خود دفاع می کنند، مردانی را که این رفتارها را از خود نشان می دهند، تحمل نمی کنند.

عدم دانش آشپزی در برخی زنان

هر چند وقت یکبار پختن شام برای همسرتان جذاب است. اما عدم مهارت آشپزی یک ویژگی دوست داشتنی نیست. با این حال زنان قوی هرگز نباید برای چند روز با کسی که نمی‌تواند غذا درست کند یا نمی‌داند چگونه به تنهایی خود را تحمل کند، تحمل کند.

زنان باید همراه شریک زندگی خود باشند. ندانستن نحوه آشپزی، در واقع، پایه هر چیزی برای هر بزرگسالی است.

عدم نظافت در خانه توسط مردان

زن در رابطه، خدمتکار و خانه دار نیست. اگر مردی لباس هایش را روی زمین بگذارد، حوله خیسش را روی سینک حمام بگذارد و جوراب‌هایش را روی زمین بیندازد، پس برای یک رابطه آماده نیست. زنان قوی هرگز نباید هر چیزی تحمل کنند

عدم سازش و زنان قوی

رکس تیلرسون یک بار گفت: “سازش بر سر رفتار اخلاقی یک گزینه نیست.” یک زن قوی همیشه باید رابطه ای داشته باشد که در آن سازش بهترین شکل اتمام اختلافات باشد. در واقع، هیچ زن قوی هرگز نباید رابطه با مردی را تحمل کند که نمی‌خواهد با آن شخص باشد. سازش یکی از ستون های اصلی یک رابطه جدی است. بنابراین نیازی به تحمل رابطه نیست.

توهین کلامی

زنان قوی ممکن است متوجه نشوند که در یک رابطه مورد آزار قرار می‌گیرند. زیرا ممکن است آزار جسمی نباشد. کارشناسان روابط موافق هستند که این یکی از مهمترین چیزهایی است که زنان قوی هرگز نباید در یک رابطه تحمل کنند.

از اهداف خود حمایت نمی کند

بودن در یک رابطه مانند داشتن یک سیستم پشتیبانی است. بر اساس تحقیقات دانشگاه بریگهام یانگ، “دوسوگرایی در یک رابطه – این احساس که یک شریک ممکن است با حمایت  او غیرقابل پیش بینی باشد – می تواند اثرات آرامی بر سلامت فرد داشته باشد.”

مجادله زنان قوی با افراد غیر قابل اعتماد

یک زن قوی همیشه باید بتواند به شریک زندگی خود اعتماد کند. روابط بر اساس اعتماد و ارتباطات زنده می مانند. هیچ کس نباید احساس کند که نمی تواند به کسی که دوستش دارد اعتماد کند. پس هیچ زنی هرگز نباید تحمل کند که با کسی که قابل اعتماد نیست رابطه داشته باشد. او هرگز نباید مردی را تحمل کند که دروغ می گوید – در مورد خودش، زندگی اش، یا در مورد کاری که انجام می دهد یا با چه کسی است.

چند دلیلی که زنان قوی روابط را به گونه ای متفاوت اداره می کنند.

زنان قوی بیش از هر چیز دیگری می‌دانند که مراقبت از خود یک امر ضروری است و به هیچ‌کس نگاه نمی‌کنند. این کار باعث می شود تا به آن‌ها کمک کند و روز را برایشان حفظ کند. آن‌ها مورد آزمایش سخت کوشی قرار گرفتند و فهمیدند که استقلال واقعاً چه معنایی دارد.

زنان قوی هرگز ندانستند که نیاز به حامی چیست، زیرا باید در سنین پایین از خود مراقبت کنند. هر زن قوی‌ای را که ملاقات می‌کنید، بدانید در زندگی اتفاقات سختی برای او رخ می داد. اما او مانند قهرمانی که در قلبش ساخته است پیشرفت کرد. همچنین اجازه نمی‌دهد یک قدم اشتباه او را تحت فشار بگذارد.

نکته

زنان قوی، خشن، شجاع، انعطاف پذیر و زیبا هستند. اگر شما پسر یا دختر خوش شانسی هستید که می توانید او را مال خود خطاب کنید، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید. این کار باعث می شود تا بدانید در رابطه خود با معشوق قوی خود چه انتظاری دارید.

چند دلیل که زنان قوی در برابر روابط متفاوت برخورد می کنند

آن‌ها به دنبال رابطه ای برای نجات خود نیستند. زنان قوی از کودکی یاد گرفتند که هیچ کس برای نجات آن‌ها نخواهد آمد – آن‌ها باید خودشان را نجات دهند. آن‌ها هرگز این لذت را نداشتند که برای چیزی به کسی تکیه کنند، پس چرا از همین حالا شروع کنید؟

در روابط، زنان قوی شما را وسیله ای برای کسب هدف نمی دانند. بلکه راهی برای ثبات مالی یا عاطفی بیشتر، یا درمان تنهایی و غیره می دانند. آن‌ها هیچ انگیزه پنهانی برای همراهی با شما ندارند، بنابراین شما لازم نیست نگران باشید.

نکته

در رابطه با یک زن قوی امنیت بسیار بیشتری وجود دارد، زیرا مجبور نیستید روی نکات ظریف دقت کنید، تا او را راضی نگه دارید. برای راضی نگه داشتن او مجبور نیستید یک درآمد زیاد را داشته باشید و مجبور نیستید از احساسات او مراقبت کنید. در رابطه با زنی که برای نجات او نیازی به هیچ کار عجیبی ندارید، هم امنیت و هم آزادی وجود دارد.

زنان قوی می دانند که چه می خواهند

به همین دلیل، آن‌ها به روابطی مانند کسانی که به دنبال دوستیابی ساده هستند، برخورد نمی‌کنند. آن‌ها دقیقاً در داخل روابط سالم وارد می شوند و مدت‌ها قبل از اینکه حتی به مشکل برخورد کنند، هدف خود را می‌شناسند. به عبارت دیگر، این زنان قبلاً آسیب دیدند و می دانند که در رابطه به دنبال چه چیزی باشند.

نکته

زنان قوی از آن گونه افرادی نیستند که نمی خواهند چیزی را تجربه کردند. آن‌ها زندگی خود را در روابط بیهوده تلف نمی کنند. اگر آن‌ها با شما حال و هوای خود را احساس کنند، می دانید که شما را انتخاب کردند. اگر نه، او زودتر به شما اطلاع می دهد تا هر دو زمان خود را تلف نکنید.

زنان قوی به روابط به عنوان یک مشارکت برابر نگاه می کنند

آن‌ها به دنبال شریکی نیستند تا چیزی از او بدست آورند. در عوض، آن‌ها به دنبال کسی هستند که به زندگی آن‌ها ارزش بیافزاید. آن‌ها فقط کسی را می خواهند که پیشرفتشان را بالا ببرد نه اینکه آن‌ها را پایین بکشد.

به همین ترتیب، آن‌ها همچنین می‌خواهند به زندگی دیگران معنا ببخشند. در واقع، آن‌ها اهمیت داد و ستد را در یک رابطه می بینند. یک زن قوی هرگز بیشتر از چیزی که حاضر است در مورد عشق بدهد، نمی گیرد.

زنان قوی می دانند چگونه احساسات خود را مدیریت کنند

زنان قوی در زندگی به کسی نیاز ندارند که آن‌ها را نوازش کند. آن‌ها کاملاً قادر به ایجاد نظم در احساسات خود هستند. به دلیل بلوغ عاطفی آن‌ها، در صورت بروز اختلاف، صحبت با آن‌ها بسیار آسان تر است.

در رابطه با یک زن قوی، مسائل به صورت بزرگسالانه، با احترام و لطف برخورد می شود. این نوع از زنان اجازه نمی‌دهند احساساتشان به بهترین شکل ممکن از بین برود. همچنین همیشه بدون وقفه به نقطه نظرات همسرشان گوش می‌دهند.

زنان قوی از درگیری نمی ترسند

آن‌ها هرگز فریاد نمی‌زنند یا اجازه نمی‌دهند که خشمشان ذهن‌شان را به دست آورد. اما مطمئناً از حق خود دفاع خواهند کرد. اگر چیزی بین شما دو نفر در جریان است، او در گفتگو در مورد آن تردید نخواهد کرد تا مشکل به سرعت حل شود.

زنان قوی به یک رابطه به عنوان یک تیم نگاه می کنند

آن‌ها نمی توانند کسی را داشته باشند که آن‌ها را در محدود کند. بنابراین آن‌ها فقط فردی را انتخاب می کنند که می توانند ببینند که در آینده با او یک زندگی پایدار می سازد. یک زن قوی نمی خواهد کسی او را کنترل کند یا کسی او را کنترل کند. او کسی را می خواهد که با او رشد کند و آینده اش بتواند با او در هم تنیده شود.

او کسی را می خواهد که پشت او باشد و بتواند از او نیز محافظت کند. زنان قوی به کسی نیاز ندارند تا احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند. آن‌ها فقط از کسی می خواهند که با او تمام پیروزی های زندگی را جشن بگیرد، و کسی که آن‌ها را در شکست ها حمایت و تشویق کند.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا