چرا مردان لمس زنان را دوست دارند؟

شاید برای تان جالب باشد که چرا مردان لمس زنان را دوست دارند؟ لمس زنان توسط مردان می تواند نشان دهنده نهایت محبت آنها به همسرشان باشد. اما ابهامات زیادی در مورد لمس زنان توسط مردان وجود دارد، از جمله اینکه چرا مردان، لمس کردن زنان را دوست دارند؟ آیا آنها از روی شهوت دوست دارند زنان را لمس کنند؟ ما در این مقاله از همکده سعی کرده ایم تمام سوالات مربوط به لمس زنان توسط مردان را مورد بررسی قرار دهیم.

ارتباط و لمس فیزیکی یکی از ضرورت های هر رابطه عاشقانه است و در تقویت رابطه اثرات مثبت بسیار زیادی دارد. لمس کردن، می تواند به تنهایی عمق محبت شما را فرد مقابل نشان بدهد. لمس کردن از نظر روانی نیز تاثیرات بسیار زیادی دارد. بررسی ها نشان می‌دهد که وقتی همسرتان می‌خواهد چیز مهمی را با شما در میان بگذارد، یک لمس پنج ثانیه‌ای می‌تواند پیام او را سریع‌تر از کلمات به شما منتقل کند. لمس زودگذر می تواند نشان دهنده احساسات خاصی مانند خشم، عشق، شادی و یا شفقت باشد.

لمس زنان توسط مردان نشان دهنده چیست؟

اما اگر واقعا می خواهید بدانید که چرا مردان لمس زنان را دوست دارند باید این را در نظربگیرید که مردها کم حرف تر از زنان هستند و معمولا کمتر از زنان از ابزارهای کلامی برای بیان احساسات مختلف خود استفاده می کنند.  آنها یک حرکت ساده را به یک مکالمه طولانی ترجیح می دهند. مردان در بیان احساسات خود با لمس شریک زندگی راحت تر می توانند احساسات خود را تخلیه کنند و علاقه ای به گفتگوی طولانی برای بیان احساس خود ندارند.

لمس کردن برای همه آسان و لذت بخش است زیرا به سرعت و به طور غریزی می توانیم آن را درک کنیم.  در واقع لمس کردن اولین زبانی است که در دوران نوزادی برای برقراری ارتباط و تعامل در زندگی  یاد می گیریم.

با این حال، همیشه لمس زنان توسط مردان، نشان دهنده عشق یا جذابیت نیست. برای اینکه بدانید لمس کردن نشانه چیست باید دقت کنید که همسرتان معمولا به لمس کدام قسمت از بدن شما علاقه نشان می دهد.

اگر همسرتان مرتب صورت شما را لمس می کند، به این معنی است که چشمان شما در نظر او خیلی جذاب هستند و برای همین همیشه دوست دارد صورت و ابروی شما را نوازش کند.

اگر دوست دارد موهای شما را لمس کند، نشانه آن است که او به شما علاقه زیادی دارد. همچنین به این معنی است که موهای زیبایی دارید که توجه او را به خود جلب می کند.

اگر دست شما را بیشتر لمس می کند، نشانه مردسالاری است. همسر شما هرکاری می کند تا نشان بدهد شما به عنوان یک همسر فقط متعلق به او هستید.

اگر دستش را روی شانه های شما می گذارد، می خواهد به شما احساس امنیت عاطفی بدهد. این رفتار نشان می دهد که همسرتان در همه حال پشت شما است و می توانید در همه شرایط روی او حساب کنید.

اگر بیشتر کمر شما را می گیرد، نشانه حمایت است. به این معنی که همسرتان همه سعی خود را می کند تا شما بتوانید به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود برسید.

با این حال، اگر همسرتان قسمت های حساس بدن شما را لمس می کند، به این معنی است که از نظر فیزیکی علاقه زیادی به شما دارد و او از نظر جنسی جذب شما شده است.

چرا مردان لمس زنان را زیاد دوست دارند؟

چرا مردان لمس زنان را دوست دارند؟ || همکده

لمس نشانه قابل توجهی از محبت است، و مردی که عاشق شما باشد، هر زمان که فرصتی به او دست بدهد، دوست دارد با شما تماس فیزیکی داشته باشد. لمس کردن شرط لازم زندگی مشترک است.

برخی از مهمترین دلایل علاقه مردان به لمس عبارت است از:

علاقه به زیبایی

همه مردان جذب زیبایی می شوند و برای همه زیبایی هایی که مورد تحسین قرار می دهند، خواهان ارتباط فیزیکی هستند. اگر او می خواهد طوری در کنار شما بنشیند که بدنش در تماس با بدن شما باشد به این معنی است که سطح بالایی از احساس عاطفی نسبت به شما را در خود احساس می کند. همسرتان دوست دارد با چیزی که ذهنش تحسین می کند ارتباط صمیمانه تری داشته باشد.

همسرتان دوست دارد بیشتر شما را لمس کند زیرا می داند که پاسخ این محبت را از طریق لبخند زیبای شما دریافت می کند. خنده شما شما یک امتیاز مثبت برای او است که شما را بیشتر دوست داشته باشد. همچنین دیدن چهره شاد شما برای او نیز یک احساس شادی کامل است.

احساس ناامنی

گاهی احساس ناامنی و عقده حقارت باعث می شود که همسرتان همیشه در هوس لمس کردن شما باشد. علت این است که او می ترسد توجه شما را از دست بدهد.

به‌علاوه، اگر در طول زمان به موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای رسیده اید و از نظر شغلی جایگاه خاص و ویژه ای دارید، ممکن است همسرتان احساس ناامنی کند. او این تصور را در ذهن خود دارد که ممکن است به زودی شما را از دست بدهد.

در نتیجه همسرتان تلاش می کند بیش از گذشته به شما نزدیک شود، زیرا فکر می کند که همراهی او می تواند تا حدودی منیت شما را سرکوب کند. همچنین او می خواهد با این کار وفاداری خود را به شما ثابت کند تا بتواند به عنوان فردی منحصر به فرد در قلب شما باقی بماند.

تلاش برای تسلط

اغلب مردان دوست دارند خود را برتر از همسرشان ببینند. مردی که عقده برتری دارد به سختی می تواند شما را رها کند. لمس کردن برای چنین افرادی در واقع حکم مبارزه با عقده حقارت را دارد. این گونه مردان تمام تلاش خود را می کنند تا از طریق لمس و ایجاد دلبستگی همسر خود مسلط شوند. این تسلط عاطفی و روانی می تواند عقده حقارت این مردان را تا حدودی برطرف کند.

در واقع همسری با این ویژگی به شما بی اعتماد است و می خواهد زندگی شما حول محور او بچرخد. او همیشه تلاش می کند تا شما را در کنار خود نگه دارد. او می تواند این کار را با گرفتن دست شما انجام دهد یا ممکن است شما را مجبور کند همیشه و در هر مناسبت عمومی کنار هم بنشینید. در واقع او احساس می کند که شما دارایی او هستید و می تواند به شما تسلط داشته باشد.

البته نمی توان گفت که او شما را دوست ندارد یا به شما اهمیت نمی دهد. بلکه آنقدر وسواس دارد و نسبت به خواسته های خود حریص است که نسبت به قلمرو خود حساسیت زیادی نشان می دهد.

لمس کردن همسر شما نشان می‌دهد که او زیبایی شما را تحسین می‌کند. او شما را در هر لباس خیره‌کننده‌ای که می‌پوشید، دوست دارد. اما اگر مردی شما را در آغوش می‌گیرد یا برای مدت طولانی دست شما را می‌گیرد، اغلب به دلیل حسادت است.

نشان دادن خود

یکی از آن راه‌های نشان دادن محبت برای همسرتان این است که دوست دارد در حضور دیگران، شما را لمس کند. مردی که به خصوص در مکان های عمومی تلاش می کند که دست های شما را بگیرد و یا در کنار شما قدم بزند، می‌خواهد به دیگران، به‌ویژه مردان نشان دهد که همسر صمیمی شما است.

امکان دارد همسرتان در مورد رابطه خود و شما با هیچ شخصی صحبت نکند اما با این حال دوست دارد از طریق حرکات خود به همه نشان بدهد که همسر شما است.

حتی اگر شرایط طوری باشد که نتواند شما را لمس کند، دوست دارد حداقل در کنار شما بنشیند. در واقع این راهی برای جلب توجه مردم است که به آنها نشان بدهد شما یک زوج صمیمی هستید.

محافظت از شما

چرا مردان لمس زنان را دوست دارند؟ || همکده

فرض کنید در یک مکان عمومی هستید یا در یک مکان خلوت با همسرتان اوقات خوشی را با هم سپری می کنید. در این شرایط همسرتان با گرفتن دست هایتان یا گذاشتن دست هایش بر پشت کمر شما می خواهد از شما در برابر مزاحمان احتمالی محافظت فیزیکی داشته باشد.

یکی از این راه‌ها برای تشکر از همسرتان این است که شما هم دست های او را محکم بگیرید و یا بازوی خود را دور دست او قرار بدهید.

ممکن است این رفتاردر ظاهر کم اهمیت به نظر برسد، اما در واقع به مزاحمان سیگنال می دهد که این مرد همسر شما است و هرگونه مزاحمت برای شما ممکن است باعث پرخاشگری او شود.

انگیزه جنسی

اگر او شما را به طرز اغواگرانه ای ببوسد و قسمت حساس بدن شما را لمس کند، ممکن است به این معنی باشد که او انگیزه ای غیر از علاقه دارد.

لمس کردن اولین راه برای رسیدن به نیت های شهوانی است. برخی از مردان از این راه برای پیشبرد انگیزه جنسی خود استفاده می کنند. بنابراین تلاش زیاد برای نزدیک شدن و لمس به این معنی است که او قصد دارد شما را نسبت به خود نرم کند. البته برخی از مردان ممکن است به دلیل ترس از ترد شدن درخواست خود را به طور غیر مستقیم بیان کنند.

متقاعد کردن

فرض کنید همسرتان در گذشته آسیبی به شما رسانده است، اما پس از مدتی پشیمان شده و قول می دهد که در رفتار خود تجدید نظر کند. همچنین شرایطی را در نظر بگیرید که یک رابطه تازه شروع شده است، و شما هنوز به اندازه کافی از آمادگی او برای گسترش رابطه مطمئن نیستید.

در اینگونه موارد یک مرد می تواند از لمس فیزیکی استفاده کند تا نیت خود را نشان دهد. او فکر می کند با این کار به شما اعتماد به نفس می دهد و شما را به اندازه کافی از عشق و نیت صادقانه خود متقاعد می کند.

او دوست دارد دست های شما را بگیرد زیرا احساس می کند این یکی از راه های مناسب برای دیده شدن به عنوان یک شریک زندگی مصمم است.

رصد کردن واکنش ها

برخی از مردان، به خصوص اگر به تازگی برای ازدواج با یکدیگر آشنا شده اید ممکن است در ابتدای رابطه با شما  احساس راحتی نکنند. این احساس در اوایل آشنایی بین همه زوج ها وجود دارد. در اینگونه موارد مردها معمولا ترجیح می دهند که درخواست خود را به صورت غیر مستقیم مطرح کنند.

مردها دوست دارند با تقاضای لمس از نامزد خود او را امتحان کنند.  واکنش شما در این شرایط برای همسرتان بسیار مهم است. زیرا همسرتان از پاسخ شما برای قضاوت در مورد نحوه ارتباط شما استفاده می کند.

فریب دادن

چرا مردان لمس زنان را دوست دارند؟ || همکده

 لمس کردن شما برای مردی که هیچ علاقه ای به برقراری رابطه واقعی و ازدواج با شما ندارد، می تواند وسیله ای برای رسیدن به هدف های شخصی باشد. این نوع رفتارها اغلب برای دخترها گیج کننده هستند به خصوص اگر واقعاً او را دوست دارید.

مراقب زبان بدن او باشید. ممکن است او طوری با شما رفتار کند که به نظر برسد شیفته شما است، اما باید بدانید که زبان بدن فریبنده نیست.

بنابراین شهود خود را دنبال کنید. متوجه خواهید شد که آیا او واقعا شما را دوست دارد و یا به قصد رسیدن به هدف خاص خود به شما نزدیک شده است. شما باید هر چه سریع تر تعیین کنید که آیا ارتباطی که می خواهید در مسیر درست پیش می رود یا خیر. نسبت به نحوه شروع لمس و نحوه گرفتن دستن ها حساس باشید.

برخی از مردان با استفاده از کلمات و لمس می توانند باعث جذب دختران به خود شوند. در حالیکه احساسی که نشان می دهند کاملا دروغین است. اما اگر شما کمی دقت داشته باشید نوع تماس بدنی او همه واقعیت ها را برای شما آشکار می کند.

امتحان کردن خود

درست است که مردها اغلب سعی می کنند احساسات خود را کمتر به دیگران نشان بدهند، اما باور کنید که آنها هم احساس دارند. بنابراین مردها هم ممکن است درست مانند خانم ها گاهی در مورد احساسات خود گیج شوند.

لمس کردن شما راهی برای همسرتان است تا از این طریق بفهمد آیا واقعاً شما را دوست دارد یا خیر. اولین تماس های فیزیکی با شخص دیگر می تواند خیلی از مسائل احساسی را آشکار کند، حتی اگر فقط دست در دست هم بگیرید.

معمولاً گرفتن دست ها اولین شکل تماس در یک رابطه صمیمی است. همسرشما با گرفتن دست هایتان تلاش می کند تا به طور واضح احساس عاشقانه و سطح بالای علاقه خود را به شما نشان بدهد. به هر حال، باید دقت داشته باشید که این امر در مورد همه مردها درست نیست و بیشتر در مورد همسر و شریک زندگی شما صدق می کند.  برخی از مردان ممکن است به بهانه ازدواج به شما نزدیک شوند و در یک رابطه عاشقانه خود را زیر هنجارها پنهان کنند تا به اهداف پنهان خود دست یابند.

اما خوشبختانه تماس های چشمی هیچ وقت دروغ نمی گوید. بنابراین اگر مردی به قصد ازدواج به شما نزدیک شد و خواست که دست های شما را لمس کند، مراقب چهره او باشید.

بیش از حد تحت تأثیر احساس لمس و چاپلوسی قرار نگیرید. برخی از مردان می توانند با در آغوش گرفتن و یا بوسیدن ناخودآگاه شما را با خود همراه کنند. وارد شدن در این گونه رابطه ها می تواند به شدت برای سلامت روح و روان شما مضر باشد.

منابع
https://www.tangolines.com/why-do-guys-like-to-touch-their-girlfriends/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا