صحبت کردن با مرد متاهل و خطرات آن

صحبت کردن با مرد متاهل که به طور مداوم و روزانه ادامه پیدا کند می تواند منجر به احساس خیانت در همسر و شریک زندگی او شود. مگر اینکه دلیل مشخص و قانع کننده برای صحبت کردن با مرد متاهل داشته باشد. اما برای برخی از زنان مجرد این سوال همیشه مطرح است که ایا صحبت کردن با مرد متاهل به طور روزانه و مداوم باعث مشکل خاصی می شود؟ آیا درست است که با مرد متاهل هر روز صحبت کنم؟ یا معاشرت با مرد متاهل مشکلی را برای زندگی شخصی او ایجاد می کند؟ ما در این مقاله از همکده سعی کرده ایم تمام جوانب مربوط به صحبت کردن با مرد متاهل و حتی معاشرت با او را مورد بررسی قرار دهیم.

آیا صحبت کردن با یک مرد متاهل هر روز با خانم مجرد درست است؟

بدون شک برقراری ارتباط درست و سازنده یکی از دستور العمل های محکم برای ایجاد احساسات عاطفی است. اما وقتی صحبت کردن خانم مجرد با یک مرد متاهل در طولانی مدت ادامه پیدا می کند چی؟ آیا در این زمینه مشکلی پیش می آید؟ واقعیت این است وقتی که معاشرت کردن با یک مرد متاهل و صحبت کردن با او را در طولانی مدت ادامه پیدا کند ممکن است خانم مجرد با گذشت زمان به او وابسته شود.

حتی احتمال دارد ناخودآگاه عاشق مرد متاهل شود. این وضعیت بیشتر به ضرر خانم مجرد است تا مرد متاهل. ازدواج هدف هر رابطه عاشقانه است و شاید این مشکل وجود داشته باشد که یک مرد متاهل شرایط ازدواج دوم را نداشته باشد. پس چرا باید یک خانم مجرد وقت خود را صرف صحبت کردن با مرد متاهل کند.

چرا برخی از خانم های مجرد دوست دارند با مردان متاهل صحبت کنند؟

بیشتر خانم ها ناخودآگاه دلبسته می شوند زیرا عاشق شخصیت یک مرد متاهل هستند. آنها قصد ندارند نفر سوم یک رابطه باشند، اما معاشقه ناخودآگاه و ارتباط همیشگی با یک مرد متاهل آنها را به چنین وضعیتی وادار می کند. این می تواند منجر به عاشقانه و شروع رابطه ای شود که به پایان خوبی منجر نخواهد شد.

دلبستگی به یک مرد متاهل طعم شیطانی خوبی دارد، اما از نظر اخلاقی یک عادت بد محسوب می شود. بسیاری از مجردها، مردان متاهل را به عنوان حامیان عاطفی با تجربه، بالغ، دلسوز و عالی می بینند، بدون اینکه به عواقب کار خود اهمیت دهند. اکثر زنان مجرد نمی توانند یک مرد مجرد را قانع سازند تا با آنها ازدواج کنند برای همین به دنبال مردان متاهلی می روند که در پی خیانت به همسران خودشان هستند.

صحبت کردن با مرد متاهل چه خطراتی دارد؟

صحبت کردن با مرد متاهل || مرکز مشاوره همکده

مهمترین موضوع در معاشرت و صحبت کردن با مرد متاهل، این است که احتمال وابستگی و حتی روابط جنسی در این رابطه وجود دارد. اینها تعدادی از خطرات احتمالی است که ممکن است در هنگام گفتگو با مرد متاهلی که هیچ رابطه خاصی با او ندارید، با آن روبرو شوید.

آزار و اذیت عاطفی

مرد متاهلی که قصد به دست آوردن قلب شما را دارد، از طریق رفتارهای فریبنده عاطفی، هر زمان که هر دو با هم صحبت می کنید، از همه ابزارهای ممکن استفاده می کند تا روایت های نادرست در مورد همسرش را مطرح کند. حتی ممکن است به طور ناخودآگاه احساسات خودش را بروز دهد و شما را به عواطف و احساسات خودش وابسته کند. این در حالی است که او فقط دارد از نظر عاطفی شما را آزار و شما را در تنگنا قرار می دهد. هنگامی که او بر احساسات شما پیروز شد، می داند که شما حاضر هستید برای خوشحالی او هر کاری را انجام دهید برای همین خطر این وجود دارد که با مرد متاهل وارد رابطه پیچیده تری شود.

خطر قربانی شدن

بدون شک هیچ کسی به احساسات یک خانم مجرد نسبت به مرد متاهل اهمیت نمی دهد. حتی ممکن است اطرافیان شما را مورد سرزنش قرار دهند و به شما انگ بزنند. در هر شرایطی هنگام صحبت کردن با مرد متاهل و برقراری رابطه و معاشرت طولانی امکان قربانی شدن وجود دارد.

همچنین، او ممکن است به دلیل نزاع با همسرش با شما صحبت کند. این بدان معناست که او از شما برای گذراندن زمان در حین حل و فصل مسائل با همسرش استفاده کرده است و شما را مجبور می کند تا با او در تحمل آسیب های روانی با او شریک شوید.

سست کردن پایه ازدواج در آینده

بدون شک، شروع هرزگی و معاشرت و صحبت کردن با یک مرد متاهل می تواند تاثیر بسیار بدی در روابط ازدواج و زندگی آینده خانم مجرد داشته باشد. صحبت کردن هر روز با یک مرد متاهل باعث می شود به راحتی در برابر داشتن رابطه عاشقانه با او آسیب پذیر شوید. اگر همسر یا آشنایانش از این رابطه پنهانی اطلاع داشته باشند، می تواند اثرات سویی را برای زندگی آینده شما ایجاد کنند. خطر این است که شما را به عنوان یک خانه خراب به جامعه نشان می دهند که ممکن است بر شخصیت شما تأثیر بگذارد.

آسیب هایی از طرف همسر مرد متاهل

یکی از مهمترین خطرات صحبت کردن با مرد متاهل این است که هر لحظه احتمال دارد همسر او از این ماجرا مطلع شود و در نهایت او تصمیم بگیرد به شما آسیب برساند. حتی اگر روابط صمیمی با شوهرش نداشته باشید، ممکن است به طرز شرم آوری با شما برخورد کند.

پایان تلخ صحبت کردن با مرد متاهل

یکی دیگر از واقعیت های اجتناب ناپذیر صحبت های روزمره با یک مرد متاهل این است که نمی تواند به خوشی پایان یابد. یک نفر در نهایت دلش می شکند، و این به احتمال زیاد مرد متاهل نیست. رابطه به ضرر خانم مجرد تمام می شود. چون مرد متاهل، همسرش را دارد و به احتمال زیاد به سمت او برمی گردد. اما در این میان زن مجرد از نظر عاطفی آسیب می بیند و تنها می ماند.

خطر بروز بیماری های جنسی

همانطور که قبلاً گفته شد، صحبت با یک مرد متاهل می تواند باعث بروز روابط نامشروع بین دو نفر شود. مهمترین نکته این است که هر چند هم یک زن مجرد بتواند نیاز جنسی یک مرد متاهل را برآورده کند اما در طولانی مدت مرد متاهل حداکثر رضایت جنسی خودش را دریافت می کند و از رابطه خسته می شود. از طرفی هم ممکن است یک مرد متاهل با زنان مجرد زیادی در ارتباط باشد و خطر بروز عفونت های جنسی در میان شرکاء جنسی وجود دارد که می تواند آسیب های زیادی را ایجاد کند.

چگونه عادت صحبت کردن با یک مرد متاهل را از بین ببریم؟

صحبت کردن با مرد متاهل || مرکز مشاوره همکده

شاید خانم های مجرد بعد از یک مدت رابطه با مردان متاهل متوجه شوند که رابطه آنها یک طرفه است و تصمیم بگیرند از این وضعیت خلاص شوند. پس اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می خواهید از عادت صحبت کردن با یک مرد متاهل دست بکشید، بهتر است راهکارهای زیر را درنظر بگیرید:

شرایط را درک کنید.

وقتی یک مرد متاهل زیاد با شما حرف می زند، سریعا نیت او را تشخیص دهید. رفتار دوستانه او را با این واقعیت اشتباه نگیرید که او قصد دارد شما را شکار کند. با این حال، اگر او بیشتر به موضوعات مربوط به رابطه و عشق بپردازد، یک پرچم قرمز است، به خصوص اگر از مسائل زندگی شخصی شما زیاد سوال بپرسد.

زیاد با او وابسته نشوید.

برخی از مردان متاهل هنگام صحبت کردن از همان اول به دنبال روابط عاشقانه نیستند. اما ایجاد هر گونه وابستگی باعث می شود آنها شما را آسیب پذیر ببینند.

از جلسات و بحث های پنهانی اغلب خودداری کنید.

مکان های عمومی را برای بحث های خود برنامه ریزی کنید. قرار گرفتن در محیط های پنهانی ممکن است بی دلیل باعث ایجاد صمیمیت بیش از حد شود. مگر اینکه متقاعد و مطمئن باشید که صحبت شما به یک مکالمه دوستانه کشیده نمی شود.

از تعارف یا هدایای بی مورد خودداری کنید.

تبادل هدایا و تمجیدها اصول حفظ یک رابطه خوب و هر نوع دوستی است. اما نسبت به نوع هدیه ای که از یک مرد متاهل دریافت می کنید حساس باشید. او ممکن است از هدیه زیبایی که می داند شما دوست دارید دریافت کنید به عنوان طعمه برای جلب توجه شما استفاده کند.

هدیه و تعریف های بی پایان ممکن است از صحبت های معمولی به احساس عاطفی کشیده شود و از این طریق بخواهد به شما آسیب بزند.

قبول کنید او خانواده دارد.

هر چه سریعتر این واقعیت را بپذیرید که مردان متاهل خانواده دارند و برای آنها اهمیت بیشتری نسبت به شما قائل هستند برای شما بهتر است. او ممکن است بیش از حد مراقب باشد و بخواهد توجه شما را جلب کند. اما واقعیت این است که او همسر و فرزندانش را به خاطر شما از دست نمی دهد. آنها را بیشتر در اولویت قرار خواهد دارد. پس چرا باید با یک مرد متاهلی که شما اولویت زندگی او نیستید رابطه داشته باشید.

مشاوره بگیرید.

احتمال دارد با وجود همه خطرات احتمالی نسبت به صحبت کردن با مردان متاهل باز هم برای شما سخت باشد که با او قطع رابطه کنید.

در این شرایط بهترین راهکار این است که با یک مشاور یا روانشناس مجرب و با تجربه از همکده مشورت کنید. یک درمانگر حرفه ای به شما کمک می کند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، مشکل را حل کنید. در نهایت، صحبت با یک مرد متاهل ممکن است ایرادی نداشته باشد به شرطی که از نظر عاطفی و احساسی به این موضوع وابسته نشوید.

منابع
https://www.tangolines.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا