چگونه خود را با افراد مثبت احاطه کنیم؟

اگر شما یک مرد هستید، احتمال اینکه یک قبیله از دوستان خوب داشته باشید بسیار اندک است. مردان عموما تمایل به منزوی شدن دارند. زنان، علیرغم توانایی طبیعی خود در برقراری ارتباط با دیگر زنان، دوستی های عمیق خود را از دست می دهند. در برخی کشور ها تعداد افرادی که می گویند هیچ دوست صمیمی ندارند در دهه های اخیر تقریبا سه برابر شده است. ممکن است صدها دوست در شبکه های اجتماعی داشته باشید. اما در ساعت 2 با چند نفر از آنها می توانید تماس بگیرید تا در بحران به شما کمک کند؟ این موارد از اهمیت زیادی برخوردارند. روش احاطه شدن با افراد مثبت چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره که چگونه خود را با افراد مثبت احاطه کنیم می توانیم با متخصصان در ارتباط باشیم.

در این مقاله، من قدم به قدم به چگونگی دستیابی به دوستی های محکم تر و چگونگی کنار گذاشتن دشمنان می پردازم. اگر همیشه دوست داشتید خود را با افراد مثبتی که شما را تربیت می کنند احاطه کنید نه اینکه شما را به سمت پایین بکشانند، ادامه مطلب را بخوانید.

با استفاده از فرمول ROC در دوستی ها پیشرفت کنید

اگر شما در یک شهر کوچک زندگی کنید، موارد زیادی برای پنهان کردن ندارید. از اینکه می دانید دیگران از شما مراقبت می کنند، احساس امنیت می کنید. به طور مثال همه برای رفع مشکلات کشاورزی که انبار سوخته ای دارد اقدام می کنند. در آن لحظه می توانید مشتاق اجتماع و دوستان نزدیک خود باشید. برای موفقیت در روابط می توان گفت هسته اصلی فرمول ROC است. این فرمول مخفف کلمات آرامش، بازسازی و اتصال در زبان انگلیسی است. این موارد سه استراتژی اصلی برای ایجاد دوستان صمیمی است. در ادامه این موارد را با هم برررسی می کنیم:

روش احاطه شدن با افراد مثبت چیست؟ آرام باشید

چگونه خود را با افراد مثبت احاطه کنیم؟

ما در دنیایی زندگی می کنیم که با انجام کارهای بیشتر سریعتر می دوید. سیستم عصبی شما همراه با اطرافیان شما با آن سرعت عادت می کند. شما نمی دانید بدن یا ذهن شما چقدر سریع حرکت می کند یا تاثیرات آن بر شما چیست. هنگامی که شروع به پذیرفتن و تجربه سرعت خود کردید، می توانید آرامش خود را آغاز کنید. در حالت آرامش، ممکن است احساس اضطراب کنید. موردی ندارد. این همان احساسی است که بدن شما در حین حرکت روی تردمیل احساس نمی کرد. این یک فرایند مادام العمر است. نیازی نیست که در آن استاد باشید برای مشاهده نتایج باید شروع کنید. ذهن آگاهی یک ابزار عالی برای سرعت بخشیدن به توسعه این مهارت است. با کاهش سرعت، می توانید مهارت بعدی را انجام دهید.

روش احاطه شدن با افراد مثبت: باز شدن در برابر آسیب پذیری

اگر می خواهیم بدانیم که چگونه خود را با افراد مثبت احاطه کنیم، باید در برابر آسیب پذیری خود را بازسازی کنیم. هنگامی که شروع به پذیرش تجربیات جسمی، ذهنی و احساسی خود می کنید، فضای بیشتری برای باز شدن در برابر آسیب پذیری در برابر دیگران خواهید داشت. این کلید بستن دوستی ها است. بدون آسیب پذیری، رابطه ای ندارید، تعامل دارید. برن براون، قهرمان آسیب پذیری، توضیح می دهد که چگونه همه روابط نزدیک – چه عاشقانه و چه دوستی – با آسیب پذیری شروع می شوند. ترسناکه. ممکن است رد شوید، صدمه ببینید یا شرمنده شوید. بدون آسیب پذیری، شخص دیگری هیچ ارتباطی با ماسک خارجی شما ندارد.

با آسیب پذیری، شما واقعی هستید، شما یک انسان هستید. مطمئناً برخی شما را دوست نخواهند داشت. اگرچه، بسیاری دیگر اراده خواهند کرد و آنها می خواهند با شما آسیب پذیر باشند.

روش احاطه شدن با افراد مثبت چیست؟ اتصال ایجاد کنید

هنگامی که استراحت می کنید و باز می شوید، آماده ارتباط با دیگری هستید. اگر آسیب پذیری کلید است، اتصال در است. وقتی از ترس های خود عبور می کنید تا در زمان حضور و آسیب پذیری با دیگری تماس بگیرید، بازی خود را ارتقا دهید. تغییر حالت غیرفعال به فعال با حرکت به جلو برای اتصال باعث می شود تا کمی کنترل را کنار بگذارید. مطمئناً می توانید از طریق شخصیت فوق العاده خود متصل شوید، اما می دانید که چه چیزی برای شما به ارمغان می آورد. اگر زودتر دوست بیشتری می خواهید، فردا این سه مرحله را اعمال کنید.

فرمول ROC چگونه کار می کند؟

چگونه خود را با افراد مثبت احاطه کنیم؟

فرمول ROC دقیقاً چه کاری برای کمک به شما در احاطه افراد مثبت انجام می دهد؟در این بخش از مقاله قصد داریم برای کسب نتیجه دقیق در ارتباط با پاسخ به این سوال که چگونه خود را با افراد کثبت احاطه کنیم،، به بررسی فرمول ROC بپردازیم. این موارد عبارتند از:

روش احاطه شدن با افراد مثبت: ایجاد یک فضای امن

این برای فرمول ROC و دوستی ها بسیار مهم است. تا آنجا که احساس می کنید ناامن هستید، فیزیولوژی شما به حالت بقا تغییر می کند. وقتی بدن شما معتقد است که در معرض خطر است، شما به طور طبیعی به دنبال دوستی نیستید. اگر احساس می کنید ناامن هستید، احتمال خوبی وجود دارد که طرف مقابل احساس ناامنی کند. با نفی احساسات جسمی و عاطفی خود می توانید راه خود را پیش ببرید. یا می توانید سرعت خود را کم کنید تا به خودتان اجازه دهید که احساس امنیت کنید، زیرا می توانید به سمت اتصال پیش بروید. وقتی با آنچه اتفاق افتاده صحبت می کنید، بنابراین پنهان یا انکار نمی شود، دیگران می توانند آرامش داشته باشند. وقتی می گویید “من عصبی هستم”، دیگران آرام می شوند زیرا شما به تجربه آسیب پذیر اعتراف کرده اید. یک فضای امن خاک حاصلخیز برای دوستی است.

آنچه را که می خواهید روشن کنید

وقتی سرعت خود را برای اتصال به انواع دوستانی که می خواهید کاهش دهید، احتمال ایجاد آنها بیشتر است. به جای اینکه امیدوار باشید، شفاف می شوید تا بتوانید برنامه ای ایجاد کنید. اگر دوست دارید که از طبیعت لذت ببرند، قرار گذاشتن در کافه ها مکان ملاقات آنها نیست. پیوستن به یک باشگاه پیاده روی شما را برای ملاقات با دوستداران طبیعت آماده می کند.

روش احاطه شدن با افراد مثبت: به چیزی که نمی خواهید نه بگویید

با وضوح، موضع گیری برای آنچه می خواهید می آید. این اغلب به معنی نه گفتن به دوستانی است که به شما انرژی نمی دهند. مطمئناً یک دوست خوب هنگامی که از دیگری دریافت نمی کند، در آنجا حضور دارد. شما می دانید منظورم چیست. این دوستی است که همیشه در بحران تماس می گیرد، مایل نیست به حرفهایش گوش دهد یا آنچه را که برای تغییر زندگی او لازم است انجام دهد. وقتی شناسه تماس گیرنده او را می بینید، از تحویل گرفتن آن دریغ می کنید. اگر زندگی خود را پر از روابطی کنید که شما را خشک می کند، جایی برای آنهایی که می توانند شما را تغذیه کنند، نخواهید داشت. شروع به صحبت کنید شروع کنید به گفتن آنچه واقعاً احساس می کنید و می خواهید. گاهی حقیقت یکی از این افراد را آزاد می کند.

دیگران از داشتن مرزهای خوب صحبت می کنند. من می گویم مرزهای خود را با تمام احساسات و خواسته های خود پر کنید. شجاعانه معتبر باشید و نیاز به کار بر روی مرزهای قوی بی اهمیت خواهد بود. افرادی که دوست آنها نیستید از شما دوری می کنند. کسانی که شما می خواهید جذب شما خواهند شد.

به دنبال چیزی بزرگتر از خودتان باشید

ما جذب افرادی می شویم که در زندگی هدف دارند. ما کتاب می خوانیم و فیلم هایی را در مورد افرادی می بینیم که برای چیزی که آنها را در معرض خطر قرار می دهد ایستادگی می کنند. به دنبال چیزی فراتر از یافتن اشتیاق خود باشید. کشف کنید که برای چه چیزی می خواهید زندگی کنید و بمیرید. به دنبال آن برو. کمتر به آن دست می یابید و بیشتر به دنبال آن هستید که مردم را به سمت خود جذب کند.

از تنهایی خود لذت ببرید

هر چه بیشتر از خودتان لذت ببرید دیگران هم بیشتر لذت می برند. وقتی به دیگران احتیاج ندارید، آنها برای شما جذاب تر خواهند بود. همه ما آن شخص نیازمند را ملاقات کرده ایم که نمی خواهید با او معاشرت داشته باشید. هرچه بیشتر از تنهایی خود لذت ببرید، نیازهای بیجا را کمتر خواهید داشت. ما به طور غریزی و بیولوژیکی، چه برسد به روانشناسی، به دیگران نیاز داریم. من در مورد گوشه نشین مجرد بودن صحبت نمی کنم. من در مورد خوب بودن با دوست خود صحبت می کنم.

روش هایی برای حفظ ارتباط با دیگران

اگر می خواهید روابط عمیق ایجاد و حفظ کنید، ارتباط با دیگران بسیار مهم است. برای انجام این کار، در اینجا چند درس مهم برای یادگیری دارید:

درک، تشخیص و رفع مشکل.

این یک استراتژی عالی برای رفع کد است. این برای توسعه دوستی ها خوب عمل نمی کند. ما اجتماعی هستیم ؛ ما تشنه ارتباط هستیم ما می خواهیم شنیده و شاهد باشیم، نه اینکه مورد تجزیه و تحلیل و سخنرانی قرار بگیریم. دفعه بعد که متوجه شدید صدای شما شنیده نمی شود، یا می بینید که به حالت حل مسئله رفته اید، سرعت خود را کم کنید. برای تغییر جهت از فرمول ROC استفاده کنید. از دیدن شخص به عنوان یک مشکل خودداری کنید. کمتر برای درک و بیشتر برای ارتباط گوش دهید. شخص را تشویق کنید تا با رفتار و گفتار شما احساسات آسیب پذیر را بیان کند. اگر احساس می کنید درست است، ممکن است فرد را لمس کنید. تحقیقات ثابت کرد که لمس یک اتصال قوی است که می تواند بلافاصله به کسی بگوید که خوب است.

لحظات مشترک افزایش ارتباط

چگونه خود را با افراد مثبت احاطه کنیم؟

هنگامی که موقعیتی شدید و احتمالاً درک خطر می شود، ما از تردیدهای خود فراتر می رویم تا به دنبال کمک باشیم. مطالعات در جریان بمباران لندن در جنگ جهانی دوم کاهش یافت. بجای اینکه افراد برای منابع محدود با یکدیگر مبارزه کنند، آنها برای اشتراک گذاری با هم پیوند خوردند. پیاده روی با دیگری می تواند دوستی را تثبیت کند. این اشتباهات مختصر شما می شوند تا تجربه و احساس خوب آن را به یکدیگر یادآوری کنید.

گوش دادن ممکن است بهترین کیفیت یک دوستی عمیق باشد

توانایی شما در گوش دادن به دیگران اجازه می دهد تا عمیقاً در تجربه خود وارد شوند. اما چند نفر دارید که می توانند یک ساعت با شما بنشینند و به حرف های شما گوش دهند. همانطور که شخص صحبت می کند، پاسخ خود را احساس کنید. به نحوه واکنش بدن خود توجه کنید. توجه کنید که چگونه در حال باز شدن هستید. می توانید تاثیری را که فرد بر روی شما می گذارد به آن شخص نشان دهید.

 

 

منابع
lifehack.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا