قوانین زنان قوی

زن قوی بودن به معنای زندگی با مجموعه قوانینی است که بسیاری از زنان دیگر با آن دست و پنجه نرم می کنند. شما احساس قوی نسبت به اینکه چه کسی هستید و چه چیزی برای شما مهم است دارید، و اگر مجبور باشید از شنا کردن بر خلاف جزر و مد نمی ترسید. در این مقاله از وب سایت همکده قوانین زنان قوی بررسی شده است. مرکز مشاوره همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره در ایران شناخته می شود. این مرکز ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی می باشد.

قوانین زنان قوی

زنان می توانند قوی ترین قدم ها را برای زندگی خود بردارند. آن ها می توانند در مسیر موفقیت پیش بروند و به بهترین شرایط دست پیدا کنند. در ادامه ما به بررسی قوانین زنان قوی می پردازیم. در اینجا فقط برخی از مهمترین نکات از کتاب قوانین زندگی شما آورده شده است.

عشق به خود حرف اول را می زند

می دانید که این خودخواهانه نیست که خود را در صف اول عشق قرار دهید. شما درک می کنید که قبل از اینکه بتوانید به دیگران عشق بورزید، ابتدا باید خودتان را دوست داشته باشید. این به این معنی است که برای رسیدگی به مسائل زندگی خود در اولویت قرار دهید و باتری های خود را دوباره شارژ کنید تا بتوانید منبع قدرتمندی از عشق برای بقیه جهان باشید.

هرگز برای حمایت از خود به شخص دیگری اعتماد نکنید

برای اینکه استقلال خود را حفظ کنید، حاضر نیستید عقب بنشینید و اجازه دهید شخص دیگری از شما حمایت مالی کند. این بدان معنا نیست که شما برای خانه دار شدن آماده نیستید. شما فقط می‌خواهید قبل از اینکه بخواهید یکی شوید، مطمئن شوید که کاملاً قابلیت فعال بودن را دارید. این راه شما برای محافظت از رفاه آینده است، اگر نیاز داشته باشید که یک بار دیگر نان آور خانه باشید. در واقع این در حیطه قوانین زنان قوی کمک می کند تا شما بتوانید شخصا به موفقیت های مالی دست پیدا کنید. این کار باعث افزایش اعتماد به نفس شما هم می شود.

در قوانین زنان قوی بی احترامی یک خط قرمز است

چه از طرف یک شریک، یک دوست، یکی از اعضای خانواده، یک همکار یا شخص دیگری باشد، شما هرگز اجازه نمی دهید که مرز بی احترامی از بین برود. این یک خط قرمز است که در صورت عبور از آن، حداقل باعث می‌شود که به طور جدی از بین برود و در صورت لزوم، رشته‌ها را قطع کنند. شما به سادگی ارزش خود را به اندازه ای دارید که نمی توانید در هنگام اطلاع از چالش ها به خود بی احترامی کنید.

احتیاط همیشه از آسیب جلوگیری نمی کند

متوجه می‌شوید که همیشه نیازی نیست که برای آسیب‌دیدگی، از فرصت‌ها استفاده کنید. احتیاط یک اقدام پیشگیرانه ساده نیست که بتواند از شما در برابر آسیب هایی که ممکن است به فن ضربه بزند محافظت کند. بنابراین از ریسک کردن هرازگاهی هراسی ندارید. شما می توانید با چاشنی کمی ریسک از قوانین زنان قوی پیروی کنید. به قدرت پیش برود و نترسید. قدرت و اعتماد به نفس شما ممکن است برخی از افراد را به اشتباه بیاندازد، اما به افراد سمی توجهی نمی کنید.

شما بالاتر از متنفران قرار می گیرید. به منکران بی اعتنایی می کنید. برای کسانی که سعی می کنند شما را به سطح خود پایین بیاورند، چیزی جز ترحم احساس نمی کنید.

با توجه به قوانین زنان قوی، شادی خود را خلق کنید

شما آموخته اید که بهترین راه برای شاد بودن این است که آن را برای خودتان بسازید. به دیگران متکی نیستید تا شما را بخندانند یا به شما روحیه دهند. شما مسئولیت خوشبختی خود را بر عهده می گیرید و این احساس را پرورش می دهید تا به اوج خود برسد. مطمئناً، هرازگاهی غمگین می‌شوید – این طبیعی است – اما کاملاً آگاه هستید که در درون خود قدرت دارید تا دیدگاه شاد خود را دوباره به دست آورید.

درک پتانسیل در هر روز

شما به خوبی از گذرا و شکنندگی زندگی آگاه هستید و به دنبال بهترین استفاده از هر روز هستید. شما هر دوره 24 ساعته را به عنوان فرصتی برای انجام کاری عالی، کاری به یاد ماندنی و کاری که تاثیر مثبتی بر جهان دارد می بینید. به عنوان یکی از زنانی که برای قوی شدن قدم بر می دارد، شما می دانید که باید هر روز پتانسیل خود را درک کنید. در این زمینه گام بردارید و به خوبی در راه پیشرفت خود پیش بروید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید به درستی برای موفقیت خود پیش بروید.

با توجه به قوانین زنان قوی، به شهود خود اعتماد کنید

برای کمک به شما در انتخاب مسیر درست در زندگی، به شهود خود توجه زیادی می کنید و اعتماد دارید که آنچه شهودتان به شما می گوید اغلب توصیه هایی است که ارزش دنبال کردن دارد. به لطف این رویکرد، به ندرت به خود یا تصمیماتی که می گیرید شک می کنید. این کار باعث می شود تا با قدرتی وصف ناپذیر پیش بروید. شما می توانید به دقت در مسیر مورد نظر خود پیش بروید. به درستی راهی را پیدا کنید و با توجه به شهود خود در آن مسیر گام بردارید. شهود شما کمک می کند تا بتوانید با اصولی ویژه پیش بروید.

آنچه را که برای تبدیل رویاها به واقعیت لازم است انجام دهید

شما راضی نیستید که کنار بنشینید و به سادگی رویاپردازی کنید که زندگی چگونه می تواند باشد. شما برنامه ریزی می کنید، استراتژی می گذارید و اقدام می کنید تا رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید. هر چه که لازم باشد، هر چقدر هم که سخت باشد، می دانید که تعقیب رویاهایتان یکی از لذت های اساسی زندگی است. شما همچنین می‌دانید که مسیر دستیابی به آن اهداف عالی، به خودی خود یک ماجراجویی بزرگ است که رضایت و شادی را در پی خواهد داشت.

به توانایی های خود ایمان داشته باشید

قدرتی که تجسم می‌کنید به شما کمک می‌کند تا خودباوری تسلیم‌ناپذیر داشته باشید، به طوری که با هر چالشی که با آن روبرو هستید، همیشه از غلبه بر آن‌ها مطمئن باشید. می‌دانید که مهارت‌های لازم برای رسیدن به جایی که می‌خواهید را دارید، و عزم راسخ برای کسب استعدادهای جدید در صورت نیاز دارید. شما به خود و توانایی خود برای عملکرد مداوم در سطح بالایی ایمان دارید.

در قوانین زنان قوی، برای خودتان لباس بپوشید نه برای دیگران

شما برای جلب توجه یا تحت تاثیر قرار دادن دیگران لباس نمی پوشید. شما قبل از هر چیز لباس می پوشید تا احساس خوبی داشته باشید. چه به معنای لباس های جسورانه و شیک باشد یا لباس های راحت و کاربردی، شما نیازها و رفاه خود را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهید. وقتی احساس خوبی دارید، خوب به نظر می رسید و لباس های خود را بر اساس آن انتخاب کنید.

هرگز دیگران را بخاطر عقاید، علایق و انتخاب هایشان تحقیر نمی کنید

برای تقویت روحیه خود هرگز نیاز به تحقیر دیگران را احساس نمی کنید. شما از حقوق دیگران دفاع می‌کنید که به آنچه می‌خواهند باور داشته باشند، خودشان در زندگی انتخاب کنند، و هر رویا و علاقه‌ای که ممکن است داشته باشند را دنبال کنند. شما می دانید که از تلاش برای زیر پا گذاشتن دیگران چیزی به دست نمی آید. طرز فکر شما یک طرز فکر منصفانه و عادلانه است که به دنبال فرصت ها و رفتار برابر با همه است.

هرگز از گفتن حرف خود نترسید

در قوانین زنان قوی، صحبت کردن و نترس بودن جایگاه ویژه ای دارد. نظرات شما قوی هستند و نمی ترسید در زمان مناسب آنها را اعلام کنید. شما بیکار نخواهید ماند و اجازه نمی دهید دیگران به جای شما یا بدون شما تصمیم بگیرند. چه در موقعیت های کاری و چه در اوقات فراغت، مطمئن شوید که صدای شما شنیده می شود و رای شما شمرده می شود. ترجیح می‌دهید حرف بزنید و خودتان را ارئه کنید. تا اینکه زبانتان را گاز بگیرید و پشیمان بشوید که در طول مسیر چیزی نگفتید.

احساسات خود را بیان کنید

در ذهن شما، یک رویکرد سالم به احساسات این است که اجازه دهید آنها جاری شوند و سعی نکنید آنها را سرکوب یا نادیده بگیرید. شما از درس های ارزشمندی که می توان با گوش دادن به احساسات خود آموخت و از فواید درمانی بیان آنها آگاه هستید. وقتی احساس خوبی می کنید گریه می کنید. وقتی حال خوبی دارید لبخند می زنید، و اجازه می دهید احساسات دیگر به هر شکلی که طبیعی است بروز کنند.

در قوانین زنان قوی چیزهای جدید را به طور مرتب امتحان کنید

تنوع چاشنی زندگی شماست و اغلب میل به جستجوی تجربیات جدید را دارید. تکرار همان الگوهای رفتاری به طور نامحدود برای شما اشتباه است، مانند نوعی تله که نمی توانید از آن فرار کنید. شما ترجیح می دهید چیزهای جدیدی را امتحان کنید و راه های جدیدی را کشف کنید تا انرژی زندگی در بدن و ذهن جریان یابد.

نه یک کلمه قدرتمند است

شما خشنود کننده مردم نیستید؛ تو مانند گوسفندی در میان گله، جمعیت را دنبال نخواهی کرد. واژگان شما راه های زیادی برای نه گفتن به چیزی دارد که یا به نظر شما درست نیست یا به سادگی در قایق شما شناور نمی شود. شما برای زمان خود ارزش زیادی قائل هستید که نمی توانید آن را صرف کارهایی کنید که نمی خواهید انجام دهید، و معتقدید که دیگران نیز با صداقت شما بهتر هستند.

همیشه از چیزی که به آن اعتقاد دارید دفاع کنید

شما راحت نیستید که به شما دیکته می شود و حتی کمتر تمایل دارید که رفتار دیگران را به گونه ای مشاهده کنید که باورهای شما را زیر پا بگذارد. شما در دفاع از آنچه به آن اعتقاد دارید ثابت قدم و مصمم هستید. به دیگران اجازه نخواهید داد راه خود را برای رسیدن به نتیجه ای که مخالف آن هستید باز کنند. شما عقاید محکمی دارید، از درگیر کردن خود در اعتراض و کنشگری نمی ترسید و شانه به شانه کسانی می ایستید که برای هدفی که فکر می کنید درست است رنج می برند.

 

 

منابع
aconsciousrethink

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا