رابطه زناشویی چیست؟

چگونه رابطه زناشویی را امتحان کنیم

دلایل زیادی وجود دارد که بخواهیم در رابطه زناشویی را در نظررابطه زناشویی یکی از انواع روابط جنسی است که می تواند آسیب های زیادی برساند. البته این را باید در نظر بگیرید که عوامل مختلفی بر آسیب های ناشی از روابط جنسی دخیل هستند. در دنیای امروزی روابط جنسی و برقراری آن نیاز به اعتماد بین هر دو فرد دارد. هر نوع رابطه ای بعد از مدتی ممکن است نیاز به برقراری ارتباط جنسی داشته باشد. ممکن است روحیات همسر شما نیز تغییر کند. روابط عاشقانه در افراد مختلف متفاوت است. ‌

برخی از افراد توانایی ایجاد رابطه ندارند. در واقع آن ها نمی توانند خود را به شخصیتی برسانند که به غیر از رابطه جنسی به چیز دیگری فکر کنند. شخصیت در افراد مختلف متفاوت است. رابطه جنسی انواع مختلفی دارد. گاهی اوقات در اطرافیان خودمان کسی را می ببینیم که اعتیاد به روابط جنسی دارند. این گونه اشخاص باید برای درمان خود به مشاوره مراجعه کنند. مشاوره می تواند برای روابط جنسی به افراد مختلف کمک کند. در مقاله های قبل در ارتباط با روابط مختلف صحبت کردیم. در ادامه می خواهیم ببینیم که اگر شریک زندگی شما علاقه خود را به رابطه جنسی از دست داده است چه باید کرد؟

خوشبختی در زندگی و تاثیرات رابطه جنسی

در مقاله های قبل در ارتباط با این که شادی و خوشبختی چه تاثیری بر ذهنیت افراد دارد صحبت کردیم. ما گفتیم که شادی و خوشبختی می تواند بر ذهنیت و جسم افراد تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد. امروز بررسی خواهیم کرد که چند دلیل برای ترک رابطه سمی و نحوه دریافت کمک چگونه است. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در اگر شریک زندگی شما علاقه خود را به رابطه جنسی از دست داده است چه باید کرد، صحبت کنیم.

تحقیقات در ارتباط با این زمینه

مردان همچنین می خواهند در مورد از دست دادن میل جنسی خود مدیتیشن کنند. با امتناع از تسلیم شدن به  ارضای جنسی، انرژی از طریق بدن مرد به داخل او باز می گردد. این به او این امکان را می دهد تا در ساعاتی دیگر عشق بورزد و بعد از رسیدن به ارضای جنسی، احساس انرژی، تمرکز و شفافیت کند.

از دست دادن رابطه جنسی و رابطه زناشویی

این یک باور عمومی است که میل جنسی یا رابطه جنسی زنان به طور ذاتی در طول بارداری افزایش می یابد، اما اغلب درست برعکس است.

رابطه زناشویی چیست؟

رابطه زناشویی پویایی را توصیف می کند که در آن یک شریک از صمیمی بودن شریک خود با شخص دیگر لذت می برد. معمولاً اعتقاد بر این است که فقط مردان دگرجنس‌گرا و همسرانشان از این فتیش یا کج‌روی لذت می‌برند. اما هر کسی می‌تواند از زناشویی لذت ببرد. مانند زنان و افراد با هر جهت‌گیری. در واقع، اصطلاح «رابطه زناشویی» برای زنانی به کار می‌رود که از صمیمی بودن همسرشان با دیگران لذت می‌برند.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

منشأ واژه فاخته در پرنده فاخته رفتار آن در طول فصل لانه سازی است. شناخته شده است که این پرنده تخم های خود را در امنیت لانه پرنده دیگری رها می کند. این امر باعث می‌شود تا والدین دیگر از تخم‌ها تا زمان خروج از تخم مراقبت کنند. کلمه “زغاله” به طور سنتی به عنوان یک اسم استفاده می شود و به کسی اشاره می کند که شریک زندگی اش در حال بررسی فعالیت های صمیمی یا جنسی با شخص دیگری است.

“رابطه زناشویی” به عنوان یک فعل به عمل همسری اشاره می کند که در آن یک شریک در حال بررسی فعالیت های صمیمی یا جنسی با شخص دیگری است. از لحاظ تاریخی، کلمه “پدر خوانده” برای توصیف مردی استفاده می‌شد که فرزندانی را بزرگ کرد که پدرش مرد دیگری بود. ظاهراً به این دلیل که نمی‌توانست شریک زندگی‌اش را از نظر جنسی راضی کند.

احساسات در افراد مختلف

احساسات زیادی وجود دارد که نشان دهنده این است که چه چیزی می تواند نشان دهنده علاقه به زن شوهر باشد. ما بررسی خواهیم کرد که چرا این عمل برای شرکا و زوج های متاهل از سراسر جهان رضایت بخش است. ما همچنین در مورد سایر روش های مشابه و این که چگونه آن ها را با یک محیط زناشویی مقایسه می کنیم بحث خواهیم کرد.

برای هر کسی که ممکن است کنجکاو باشد که این کار را با شریک زندگی خود امتحان کند، راه‌هایی را برای معرفی زناشویی به فردی که با او صمیمی هستید، بخوانید. در نهایت، در مورد چیزهایی که ممکن است بخواهید قبل از معرفی رابطه زناشویی نکات دیگری را، بیاموزید.

چه کسی ممکن است به یک رابطه زناشویی علاقه مند باشد؟

این امکان وجود دارد که کسانی که از تک‌همسری توافقی لذت می‌برند، ممکن است به یک رابطه زناشویی فکر کنند. غیرتک همسری توافقی هر رابطه ای را توصیف می کند که در آن زوجین  به طور واضح و صریح توافق می کنند که همزمان چندین رابطه جنسی یا عاشقانه داشته باشند.

یک رابطه زناشویی ممکن است گاهی اوقات شامل حضور یکی از شرکا در حین انجام رابطه جنسی باشد. در مواقع دیگر، آن ها ممکن است به سادگی به شریک زندگی خود کمک کنند. این کار باعث می شود تا برای قرار ملاقات با شخص دیگری آماده شود. یا در حین پخش رویداد به آن گوش دهند.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

در موارد دیگر، فرد ممکن است از دانستن این که شریک زندگی خود لذت جنسی را با دیگری تجربه می کند، خوشحالی می کند. آن ها ممکن است از تحقیر شخص دیگری که شریک زندگی خود را خشنود می کند لذت ببرند و ممکن است با شنیدن توهین هایی مبنی بر عدم رضایت کافی شریک زندگی خود تحریک شوند.

چرا ممکن است از یک رابطه زناشویی لذت ببرید؟

ممکن است یک فرد از دانستن این که شریک زندگی او به دلایل زیادی با دیگران صمیمی می شود، لذت می برد. این شخص ثالث به طور گسترده با عنوان “نفر سوم در رابطه” برچسب گذاری شده است، و ممکن است در حالی که موارد زیر را دنبال می کند معرفی شود:

  • متاسفانه شما لذت را در دریافت لذت شخص دیگری می یابید

اگر فکر می‌کنید که شریک زندگی‌تان با شخص دیگری به رضایت‌بخشی جنسی می‌رسد، ممکن است به دنبال چیزی باشید که به عنوان « فرآیند رفتار شفقت» یا مخالف حسادت شناخته می‌شود.  محبت به احساس لذت اشاره دارد که می‌دانید همسر، شوهر، شریک زندگی‌تان  به طور کامل از رفتار خود لذت می برند، حتی با شخص دیگری. بنابراین، فردی که از مهربانی لذت می‌برد، ممکن است رفتار زناشویی را یک رابطه پویا و جذاب بداند.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

از آن جایی که ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که روابط تک‌همسری را عادی می‌کند، شرکای عاشقانه که شامل احزاب اضافه شده به ترکیب خود می‌شوند، اغلب به دلیل انحراف از به اصطلاح هنجار مورد قضاوت قرار می‌گیرند. فکر انجام کاری که جامعه آن را «تابو» می‌داند، می‌تواند حس هیجان را به روال معمول جنسی فرد اضافه کند.

رابطه زناشویی و فانتزی های جنسی

توجه به این نکته مهم است که در حالی که زناشویی ممکن است با مخالفت تلقی شود. این رفتار ممکن است یک فانتزی یا ترجیح جنسی به سادگی در نمایش باشد. شما فقط می خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید.

رابطه زناشویی با یک شریک انحصاری می تواند برای اکثر مردم هیجان انگیز و رضایت بخش باشد. با این حال، برای تغییر سناریوهای جنسی عادی، شخص دیگری که در لحظات صمیمی درگیر است، می تواند جرقه اضافی به رابطه جنسی شما بیافزاید.

شما می خواهید ارتباطات بازتری را در رابطه خود تقویت کنید.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

هنگامی که شرکا می توانند آشکارا در مورد رفتاری صحبت کنند و درگیر رفتارهایی شوند که جریان اصلی تلقی نمی شود. این می تواند نشان دهنده سطحی از صداقت باشد که ممکن است در سایر زمینه های رابطه اعمال شود. درگیر شدگی در رابطه زناشویی می تواند نشانه ای از وجود ارتباط بدون محدودیت بین شما و همسرتان باشد.  راه‌های دیگری نیز وجود دارد که افراد از توجه بیرونی به شریک عاشقانه‌شان لذت ببرند. این را می توان دید

در شرایط زیر:

Hotwifing

اگر شوهری از داشتن همسری مطلوب غرور و لذت ببرد، برای مردان محفوظ است. این مرد تقریباً در تأیید مطلوبیت او، ماجراجویی های جنسی با مردان دیگر را تشویق می کند. او حتی ممکن است در حالی که همسرش در حال رابطه جنسی است او را تماشا کند. هوتوفینگ بر غرور متمرکز است، در مقابل شادی دلسوزانه، یا گاهی تحقیر همراه با رابطه زناشویی. با این حال، بسیاری از خانواده زناشویی و داغ‌ویفینگ به جای هم استفاده می‌کنند.

Candaulism

در این عمل، شخص تصاویر صمیمی شریک زندگی خود را برای افراد دیگر فاش می کند. در برخی موارد، این شریک ممکن است برای رضایت جنسی خود مستقیماً در معرض دیگران قرار گیرد.

Candaulism بیشتر به سمت یک علاقه فضول گرایانه م بگیریم. برای هر کسی که به دنبال کشف این پویایی با یک شریک است، ممکن است موضوع نامشخصی باشد. با این حال، راه هایی برای معرفی اخلاقی امکان این عمل با شریک زندگی خود وجود دارد.

منابع
وبسایت verywellmind

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا