چگونه می توان اختلالات نعوظ را برطرف کرد؟

در دنیایی که زندگی می کنیم اختلالات بسیار زیادی وجود دارند. برخی از این اختلالات را ممکن است بشانسید. برخی هم برای شما تازگی دارند. اختلالات فقط روانی یا جسمانی نیستند. گاهی اوقات اختلالات جنسی مانند اختلالات نعوظ می تواند آسیب های روانی به دنبال داشته باشد. آسیب های روانی مثل افسردگی یا اضطراب به‌ خاطر اختلالات جنسی به وجود می آید. در مقاله های قبل گفتیم که آسیب های روانی می تواند در صورت عدم تربیت درست والدین ایجاد شود.

یا این که اگر دو زوج یکدیگر را به درستی نشناخته باشند هم می تواند آسیب های روانی را به وجود بیاورد. اختلالات جنسی مانند اختلال نعوظ بسیار دردناک است. در واقع افراد دچار اوج ناامیدی خواهند شد. چرا که همسر آن ها نمی تواند نیاز های جنسی خودش را برطرف کند. به همین علت این گونه ازدواج ها معمولا با شکست مواجه می شوند.

در ادامه می خواهیم ببینیم که چگونه می توان اختلالات نعوظ را برطرف کرد؟ یکی از نکاتی که روان شناسان به آن اشاره دارند این است که هر فردی بتواند قبل از این که آیا علائم در او تشدید پیدا کنند خود را درمان کند. هر اختلالی می تواند به علت یک اتفاق ناگوار به وجود آمده باشد. خیلی از افراد به عنوان مثال ممکن است بعد از یک تصادف رانندگی دیگر سوار ماشین نشوند یا این که از سوار شدن به ماشین ترس داشته باشند. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با چگونه می توان اختلالات نعوظ را برطرف کرد؟ صحبت کنیم.

اختلالات نعوظ (ED) یک اختلال جنسی رایج در دنیا

اختلالات نعوظ

اختلالات نعوظ (ED) یک شکل گسترده اختلال جنسی است که تنها در ایالات متحده حدود 30 میلیون مرد را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر شما با اختلال نعوظ زندگی می کنید، عدم قطعیت در مورد زندگی جنسی و توانایی های شما می تواند به طرز باور نکردنی دشواری باشد. با این حال، شما یک سلاح مخفی دارید که می تواند به شما در مقابله با طوفان کمک کند. اسلحه ای که برخی افراد ممکن است به آن دسترسی نداشته باشند خصوصا شریک زندگی شما. وقتی صحبت از همه چیز به میان می آید، شریک زندگی شما یکی از اولین افرادی است که با او تماس گرفتید. شما ممکن است بخواهید در خانه خود یک جشن دو نفره بگیرید و با همسر خودتان خلوت کنید.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

اگر مشتاق هستید که خوبی ها را با آن ها به اشتراک بگذارید، باید آن ها را در جریان لحظات نه چندان عالی قرار دهید تا روابط شما تقویت شود. به ویژه وقتی که موضوعی به طور مستقیم بر آن ها تأثیر می گذارد. با این حال، این می تواند موضوع پیچیده ای برای شما داشته باشد. ما اطلاعاتی در مورد اختلال نعوظ و همچنین بهترین راه ها برای بحث در مورد این موضوع با دیگر افراد مهم خود به اشتراک می گذاریم.

اختلال در نعوظ چیست؟

اختلال نعوظ شرایطی است که به دست آوردن و حفظ یک نعوظ به اندازه کافی برای مقاربت به طور مداوم چالش برانگیز است. این وضعیت ممکن است در نتیجه مشکلات خون رسانی به آلت تناسلی یا مشکلات سیستم غدد درون ریز (ترشح هورمون) باشد .اگر با بیماری مانند دیابت، فشار خون بالا یا مولتیپل اسکلروزیس زندگی می کنید، می توانید با نعوظ مشکل داشته باشید. نعوظ همیشه بخشی تضمین شده از معامله صمیمیت نیست. هر فردی که دارای آلت تناسلی است آن روزهایی را دارد که به طور کامل نعوظ نمی شود. با این حال، این کاملا طبیعی و قابل انتظار است.

رسیدن به یک نعوظ یا حفظ نعوظ

با این حال، ممکن است متوجه شوید که رسیدن به یک نعوظ یا حفظ نعوظ در هنگام صمیمی شدن برای شما دشوار است. برخی افراد. با اختلال نعوظ سروکار دارند. در موارد دیگر، مشکلات نعوظ شما ممکن است با ترس از عملکرد ضعیف در طول رابطه جنسی، افسردگی یا حتی اعتماد به نفس پایین مرتبط باشد. هر چه که ممکن است مسئول بیماری شما باشد، تأثیرات احتمالی اختلال نعوظ بر بهزیستی جنسی و جسمی شما نیاز به توجه حرفه ای و مکالمات صادقانه برای مدیریت صحیح این وضعیت دارد.

چگونه در مورد اختلالات نعوظ خود با شریک خود بحث کنید

اختلالات نعوظ

اولین چیزی که باید به آن اذعان کنید این است که چقدر برای به اشتراک گذاشتن شجاع هستید. این همیشه ساده ترین موضوع برای بحث نیست، بنابراین توجه به روابط و زندگی جنسی خود به اندازه کافی برای بحث در مورد آن بسیار ستودنی است. برای برقراری ارتباط واقعاً موثر هنگام صحبت با شریک خود در مورد اختلال نعوظ، می توانید دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

لحظه مناسب برای صحبت کردن را پیدا کنید

هنگام انتخاب زمان برای گفتگو درباره زندگی جنسی خود با شریک زندگی خود، باید ملاحظات دقیقی برای اطمینان از انجام صحیح آن در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، شما احتمالاً نمی خواهید هنگامی که آن ها درب خانه هستند، پس از یک روز طولانی کار، به آن توجه کنید. به همین ترتیب، افشای آن در ملاء عام با شنیدن کامل نظرات دیگران ممکن است مهم باشد. در واقع ایده آل ترین راه برای طرح موضوع به معشوق شما نباشد.

در عوض، آن ها را هنگامی که آرام هستند و به احتمال زیاد پذیرای نگرانی های شما هستند، در نظر بگیرید. این می تواند اتفاقات شما را بسیار خوب کند. این می تواند به معنای صحبت کردن در مورد موضوع هنگام تماشای تلویزیون با هم، پیاده روی با یکدیگر یا حتی در یک شام مشترک باشد.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

ممکن است به نظر برسد که برای ایجاد مشکلات هنگام نعوظ در هنگام وقوع رابطه جنسی آسان است. اما همیشه مناسب ترین محیط نیست. صبر کردن تا بعد از رابطه جنسی برای بحث در مورد هر موضوعی می تواند زمان مناسبی برای مطرح کردن موضوع باشد.

خجالت خود را به آرامی بشکنید

اختلالات نعوظ

برای اقدام اول باید زمان مناسب برای صحبت کردن را فراهم کنید. سپس ببینید که با چه روشی سخن خود را بازگو کنید. بهترین کار این است که آرام آرام موضوع را بگویید. ابتدا از عشق خود به شریک خود اطمینان حاصل کنید. و همچنین از جذابیت بی دریغ خود نسبت به ویژگی های جسمی، روحی و دیگر آن ها اطمینان حاصل کنید.

این می تواند به آن ها اطمینان دهد که هرگونه مشکل در نعوظ ناشی از کمبود انرژی در بدن آن ها نیست. بلکه ناشی از شرایطی است که از کنترل شما خارج است.

پس از اطمینان خاطر، گام بعدی این است که وارد زندگی جنسی خود شوید. به طور کلی در مورد چیزهایی که از آن ها لذت می برید صحبت کنید. شاید مراقب باشید که لحظات به یاد ماندنی را در کنار هم داشته باشید، قبل از این که به موضوع بپردازید.

مسئله را برای خودتان حل کنید و بپذیرید

هنگامی که راه خود را در رابطه با موضوع زندگی جنسی خود پیش بردید خطرناک است. می توانید جلسات خاصی را مشخص کنید که در آن هنگام ورود به روابط جنسی دشوار بود.

فرصت او برای اطمینان دادن به شریک زندگی در رابطه بی طرفانه شما در رابطه جنسی است. حال این سوال به وجود می آید. این که آیا رسیدن به نعوظ یا نگه داشتن آن برایتان سخت است یا خیر؟

در این مرحله، ممکن است بخواهید کمی مکث کنید تا اجازه دهید آن ها صحبت کنند. در واقع شما می خواهید احساسات خود را در مورد آن چه در زندگی جنسی شما اتفاق افتاده است به اشتراک بگذارید. آن ها باید احساسات خود را به اشتراک بگذارند. این به شما امکان می دهد یک گفت و گوی صادقانه و باز داشته باشید.

از سرزنش کردن خودداری کنید

یکی از مهمترین مواردی که در مورد به اشتراک گذاشتن شرایط خود با شریک زندگی خود صحبت می کنید این است که مسئولیت مشکلات خود را به گردن هر شخص می اندازید.

همانطور که از قبل می دانید، محکوم کردن شخص مهم دیگر به دلیل اختلال عملکرد شما اشتباه و نادرست خواهد بود. اما به همین راحتی، اختلالات نعوظ  آسیب های را خواهد زد. یا به این دلیل که این مسئله را نشانه ضعف می دانید همیشه برایتان عذاب آور است.  یا آن چیزی که باید می توانستید بر آن غلبه کنید، با خود بی رحمانه است.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

اختلال نعوظ ممکن است ناشی از بیماری های مختلف، کمبود خون یا چالش های روانی باشد. هیچکدام از شما نباید به خاطر ظاهر آن در لحظات صمیمی سقوط کنید.

در مراحل بعدی صحبت کنید

اختلالات نعوظ

پس از بحث و گفت و گو با شریک خود در مورد این موضوع، اجازه دهید که سوالات و راحتی مشترک ایجاد شود. این راحتی باعث می شود شما همدیگر را راحت تر درک نید. در واقع درک متقابل باعث پیشرف در روابط می شود.

پس از این، مورد بعدی در دستور کار اشتراک گذاری حرکاتی است که برای کنترل شرایط در نظر دارید. شما ممکن است تصمیم بگیرید که این کار را به صورت گروهی انجام دهید. شما می توانید هر دو گزینه درمانی احتمالی را با هم به اشتراک بگذارید.

https://www.verywellmind.com/how-to-discuss-erectile-dysfunction-with-your-partner-5199280

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا