روش هایی که یک زن آلفا از همه متمایز می شود

زن آلفا رفتارهایی دارد که او را قدرتمند و با اعتماد به نفس نشان می دهد. برخی از این ویژگی ها خوب اما برخی از آن ها خوب نیستند. امروزه از کودکان تا بزرگسالان می توانند تست های شخصیتی را انجام دهند و ویژگی های خود را بدانند. برای کشف خودشناسی تست شخصیتی یک ویژگی مهم است. در روان شناسی تعاریف متفاوتی از شخصیت وجود دارد. شخصیت های هر فردی تعاریف متفاوتی دارد. همچنین شخصیت در هر فرد می تواند ویژگی های رفتاری مختلفی از آن شخص را برای ما بگوید. نکته ای که باید بدانید این است که شخصیت همیشه قابل تغییر است.

لازمه تغییر شخصیت خصوصا برای تبدیل شدن به یک فرد ایده‌آل داشتن اراده است. تا زمانی که خود فرد نخواهد شخصیت خود را تغییر دهد کسی نمی تواند او را اجبار کند. در ادامه می خواهیم ببینیم که روش هایی که یک زن آلفا از همه متمایز می شود، چگونه است. رفتار در هر فردی می تواند متفاوت باشد. رفتار هر فردی باعث می شود آن فرد ویژگی های خود را نشان دهد.

رفتارهای زن آلفا در یک رابطه و تست تیپ شخصیتی

رفتار باید به گونه ای باشد که قابل انعطاف و در بعضی موارد قابل کنترل باشد. رفتار در افراد و جنسیت های مختلف متفاوت است. در ادامه می خواهیم ببینیم آیا آزمون شخصیت یونگ می تواند برای افراد مفید باشد یا خیر؟ در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با روش هایی که یک زن آلفا از همه متمایز می شود، صحبت کنیم.

ارتباطات اجتماعی و تست تیپ شخصیتی

ارتباط هسته اصلی هر رابطه است. مسائل مربوط به ارتباط با دیگران باعث افزایش بی نظمی اجتماعی و اضطراب اجتماعی می شود. آگاهی از نحوه برقراری ارتباط می تواند به شما در بهبود مهارت های ارتباطی کمک کند.

ارزیابی شغلی و ویژگی های زن آلفا در یک رابطه

شناسایی نقاط قوت به شما کمک می کند تا مسیر پنهان شغل خود را کشف کنید. هنگام انتخاب شغل می توانید از تست تیپ شخصیتی برای سنجش میزان علاقه و ناپسندی خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر آزمایش نشان دهد که در ویژگی برون گرایی امتیاز بالایی کسب کردید، کار به تنهایی در خانه دور از همه برای شما چالش برانگیز خواهد بود.

شخصیت زن آلفا در یک رابطه چیست؟

اگر یک چیز به وضوح در مورد افراد آلفا آشکار است، این تمایل بی‌عیب آن‌ها است که هر چیزی را همانطور که هست بگویند. در زبان عامیانه آن‌ها، «هوم» یا «آره، اما» وجود ندارد.

چیزهایی که زنان آلفا در یک رابطه به آن‌ها نیاز دارند

زنان آلفا قدرت ذهن و استقلال را به تمام معنا به تصویر می کشند. آن‌ها که عادت به مسئولیت پذیری دارند، می توانند برخی از مردم را بترسانند. زنان آلفا اعتماد به نفس و جاه طلبی دارند و نمی ترسند به مردم بگویند چه چیزی چیست. این نوع قدرت می تواند برای برخی از شرکا که یا بیش از حد با زن آلفا رقابت می کنند یا خیلی مطیع هستند، آزاردهنده باشد. بنابراین چگونه یک زن آلفا واقعی می تواند یک رابطه قوی و سالم را حفظ کند؟

چند چیزی که زنان آلفا در یک رابطه به آن‌ها نیاز دارند:

 زنان آلفا باید به چالش کشیده شوند

شریک یک زن آلفا باید بتواند خود را حفظ کند. زن آلفا به کسی نیاز دارد که با او رقابت کند، با این حال به کسی نیاز دارد که از نظر توانایی های خود به اندازه کافی مطمئن باشد که در پیروزی مهربان باشد و در شکست یک ورزش خوب باشد.

آن‌ها به اعتماد نیاز دارند

آن‌ها باید بدانند که آنچه به شما محرمانه می گویند در آن طاق رابطه باقی خواهد ماند. یک زن آلفا باید احساس کند که آسیب پذیر است و هر چند وقت یکبار مراقب خود را از بین ببرد. زنان آلفا باید به کسی اعتماد کنند که برای منافع شخصی از پشت به آن‌ها خنجر نمیزند.

آن‌ها به احترام نیاز دارند

زن آلفا به همسرش نیاز دارد که به تصمیمات او احترام بگذارد و در هر لحظه آن‌ها را حدس بزند. اشکالی ندارد که قبل از تصمیم گیری او را به چالش بکشید. او نیاز دارد که فضا و مرزهایش نیز رعایت شود. این شامل عدم دروغگویی به هر دلیلی است. او به کسی احترام می‌گذارد که هنگام عصبانیت او را تحقیر نمی‌کند یا او را روی پایه‌ای قرار نمی‌دهد که در نهایت از آن سقوط خواهد کرد.

زنان آلفا به استقلال خود نیاز دارند

آن‌ها باید بتوانند از علایق شخصی و دوستان خود لذت ببرند. زنان آلفا نیازی به یک فرد چسبنده که نتواند برای چند ساعت بدون آن‌ها زنده بماند، ندارند. زنان آلفا کسی مانند آن‌ها را می خواهند که زندگی خارج از رابطه داشته باشد.

آن‌ها به کسی نیاز دارند که بتواند ادامه دهد

زنان آلفا کارهایی دارند که باید انجام دهند و می دانند که هیچ کس قرار نیست آن کارها را برای آن‌ها انجام دهد. آن‌ها تقریباً 24/7 با سرعت بالا، زمان کارآمد و کاملاً رزرو شده حرکت می کنند.

آن‌ها به یک شریک برابر نیاز دارند

کسی که مسئولیت خود را در رابطه اجرا می کند – این همان کسی است که زنان آلفا به او احترام می گذارند. آن‌ها به کسی نیاز دارند که نظرات خود را داشته باشد و منیت خود را در یک مکان سالم نگه دارد. به عبارت دیگر، آن‌ها به کسی نیاز دارند که با آن‌ها راه برود، نه پشت سر یا جلوی آنها. شریک زندگی آن‌ها نیازی به داشتن نظرات، سرگرمی ها یا دوستان مشابه آن‌ها ندارد. زنان آلفا به شریک زندگی خود احترام می گذارند که به تنهایی فردی کامل و خودکفا است.

زن آلفا نیاز به خوش رویی دارند

مانند بسیاری از افراد، زنان آلفا کسی را دوست دارند که بتواند آن‌ها را بخنداند و خلق و خوی آنها را در زندگی اغلب پر استرس و پر فشارشان کاهش دهد. آن‌ها به کسی نیاز دارند که بتواند لبخند را بر لبانشان بیاورد، کسی که بتواند آن‌ها را مسخره کند و در عوض بدون آسیب به  احساسات هر دو طرف، آن‌ها را مسخره کند.

روش هایی که یک زن آلفا از همه متمایز می شود

عبارت “زن آلفا” اغلب تصویر یک زن قدرتمند و با تسمه را به ذهن می آورد. با این حال، ممکن است این زن با اعتماد به نفس را به این راحتی که فکر می کنید نبینید. ساده ترین راه برای یافتن یک زن آلفا در محلی پر از زنان دیگر است. راه های مختلفی برای تشخیص زن آلفا وجود دارد. پس برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مقاله مراجعه کنید.

چند روشی که یک زن آلفا از سایر زنان متمایز می شود

به دنبال این علائم گویا باشید.

یک زن آلفا اعتماد به نفس طبیعی دارد

یک زن آلفا حس طبیعی اعتماد به نفس دارد. در واقع، این حس اعتماد به نفس است که باعث می شود مردم هر جا که می رود او را دنبال کنند. اعتماد به نفس او به خوبی به دست می آید و هرگز از مرز جسارت یا خودخواهی عبور نمی کند. او به دلیل توانایی اش در انجام درست کار، اعتماد به نفس دارد.

یک زن آلفای با اعتماد به نفس طبیعی هرگز پر سر و صدا نیست. توانایی او در رفتار با چنین شیوه ای منجر به افزایش احترام از سوی دوستان و همسالانش می شود. وقتی اعتماد از یک سطح مهارت طبیعی گرفته شود، واقعی است و ناظران ماهر همیشه می توانند تفاوت را تشخیص دهند.

اعمال او بدون زحمت به نظر می رسد

تمرین و تلاش زیادی لازم است تا اعمال بدون زحمت به نظر برسند، و این دوگانگی است که زن آلفا به خوبی می داند. از آنجایی که به نظر می رسد که همه چیز را همیشه با هم دارد، وفاداری را در زیردستان خود القا می کند. زیرا آن‌ها تحت تأثیر توانایی ذاتی او برای ماندگاری در موقعیت زمانی که زنان اطراف او در حال از هم پاشیدن هستند، قرار می گیرند.

نکته

او به جزر و مدهای طبیعی زندگی اجازه می دهد تا تصمیماتش را هدایت کنند. زن آلفا کاملاً از این واقعیت آگاه است که هر چیزی وقتی اجباری باشد کار نمی کند و در تصمیم گیری متعادل باقی می ماند. یک زن آلفا می داند که چه زمانی باید آن فشار اضافی را انجام دهد. همچنین می داند چگونه به عقب برگردد و به زندگی فرصتی می دهد تا آنطور که باید آشکار شود.

یک زن آلفا حرف هایش را همانطور که هست می گوید

کسانی که حرف ها را طوری می گویند که همیشه می توانند در میان جمعیت برجسته شوند همانند یک زن آلفا هستند. مردم به سمت او جذب می شوند، زیرا می دانند که او همیشه حقیقت را خواهد گفت. همچنین علاقه ای ندارد که واقعیت یک موقعیت را برای جلوگیری از جریحه دار کردن احساسات نشان دهد.

یک زن آلفا که عادت به گفتن حقایق دارد، ممکن است همیشه دوست داشتنی نباشد. اما مطمئناً مورد احترام است. افراد دیگر می توانند صداقت او را ببینند و سطح بالایی از تحسین برای طبیعت صریح و واقعی او ایجاد می کنند.

توانایی استفاده از انتقاد سازنده

زنان آلفا هرگز از شنیدن حقیقت در مورد خود نمی ترسند و مهم نیست که چقدر به موفقیت رسیدند. آن‌ها باز هم مایلند به تلاش و پیشرفت ادامه دهند. اگر او از آن دسته ای است که انتقاد را از خود دور می کند، در ازای پذیرش آن نیز مشکلی ندارد. بنابراین، شخصیت او او را بسیار متفاوت از یک زن بتا می کند.

اگر انتقاد مثبت به سراغ او بیاید، توانایی درونی کردن آن و یادگیری بیشتر از آن را دارد. در حالی که زنان دیگر ممکن است در این نوع سناریوها حالت تدافعی و ایستادگی پیدا کنند. تمایل او به جذب انتقاد و توانایی او در تمایز بین نقدهای منفی و مثبت برای موفقیت مستمر او بسیار مهم است.

هرگز با زنان دیگر رقابت نمی کند

زن آلفا توسط کسی غیر از خودش قدرتمند نخواهد شد. در واقع، او می داند چه چیزی برای او مفید است و مهمتر از آن، چه چیزی نیست. او در انتظارات دیگران از او غرق نمی شود و در حالت خودش بسیار راحت است. ناامنی فقط به قضاوت دنیای اطرافش کمک می کند و او هرگز به رقابت با زنان دیگر سوق داده نمی شود.

نکته

تماشای موفقیت زنان دیگر که ظاهر بهتری دارند یا به اهدافشان نزدیک تر هستند، می تواند باعث شود که زن معمولی کمتر از اعتماد به نفس خود احساس کند. اما زن آلفا چنین مشکلی ندارد.

یک زن آلفا از نظر عاطفی باهوش است

دانستن نحوه خواندن موقعیت ها و افراد بخش مهمی از یک زن آلفا بودن است. آن‌ها این تجربه را دارند که بدانند یک موقعیت، معامله تجاری یا رابطه شخصی چه زمانی برایشان مفید است. مهمتر از آن، آن‌ها می دانند که چگونه یک رابطه بالقوه مضر را شناسایی و از آن عقب نشینی کنند.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا