چه نقل قول های دوستانه و الگوهای رفتاری برای شما قابل ارتباط است؟

دوستی یک فرایند بسیار خوب و مهم در زندگی هر فردی است. نقل قول های دوستانه و الگوهای رفتاری هم بسیار مهم هستند. همه ما به افرادی نیاز داریم تا در کنار آن ها زندگی کنیم. دوستی در افراد مختلف معانی مختلفی دارد. هر فردی قوانین خاصی را برای انتخاب یک دوست در نظر می گیرد. برای مثال برخی از افراد برای این که یک دوست را برای خود انتخاب کنند اولویت های مختلفی دارند. قوانین در روابط دوستی بسیار مهم و تاثیر گذار در زندگی است. دوستی های سمی می تواند به شما آسیب بزند. شادی بسیار در زندگی افراد مهم است. افرادی که در زندگی شادی بیشتری دارند موفقیت و پیشرفت آن ها بیشتر است. حال این که بگوییم پیشرفت یعنی چه و این که چگونه می توان آن را از چه مواردی تعریف کرد متفاوت است.

پیشرفت کردن در زندگی بسیار مهم است و نیازمند تلاش هایی در بخش های مختلف زندگی است. نقل قول های دوستانه اگر به خوبی انجام شوند می تواند ارتباط خوبی با شادی در زندگی داشته باشند. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با چه نقل قول های دوستانه و الگوهای رفتاری برای شما قابل ارتباط است؟ صحبت کنیم.

دوستی ها عالی هستند، اما گاهی اوقات باید به پایان برسند.

دوستی ها عالی هستند، اما گاهی اوقات باید به پایان برسند. ممکن است شما دو نفر از هم دور شده باشید یا دیگر رابطه ای با هم ندارید. بعضی اوقات، دوستی ها بدون هیچ توضیحی به پایان می رسند. ممکن است با پیامد های بد، دلتنگی یک دوستی طولانی مدت یا خوشحالی فقط چند خاطره خوب با آن دوست سابق روبرو شوید. در این جا برخی از نقل قول ها وجود دارد که به موضوع از دست دادن دوستان می پردازد.

“پیدا کردن دوستان جدید به معنای از دست دادن دوستان قدیمی نیست”

چه نقل قول های دوستانه و الگوهای رفتاری برای شما قابل ارتباط است؟

بعضی اوقات، دوستی ها به این دلیل پایان می یابد که دوست شما دوستان جدیدی پیدا کرده، زمان بیشتری را با آن ها سپری می کند و آرام آرام از شما دور می شود. در دنیای کامل، مردم دوستی های جدید خود را با روابط دوستانه قبلی خود متعادل می کنند، اما به دلایلی، برخی از افراد فقط می توانند روی جدید ترین دوستانشان تمرکز کنند و باعث شوند که دوستان قدیمی خود احساس بیگانگی و فراموشی کنند. خوب است که با دوستان قدیمی خود در ارتباط باشید، زیرا آن ها ممکن است قبل از حضور دیگران یا شما بوده باشند.

نکته ای درباره نقل قول های دوستانه و الگوهای رفتاری

“هیچ کس آن قدر در زندگی مشغول کار نیست. همه چیز به اهمیت شما در لیست اولویت آن ها بستگی دارد.”

بزرگ شدن یعنی داشتن مسئولیت

بزرگ شدن یعنی داشتن مسئولیت. شما یک شغل ، خانواده و سایر تعهدات دارید و نمی توانید تمام وقت دوست خود را ببینید. با این گفته، برخی از دوستی ها به پایان می رسد زیرا یک نفر ادعا می کند که همیشه مشغول است. و مردم اغلب کاملاً شلوغ هستند. با این حال، دوستی که علاقه مند به شما است، هنوز می فهمد که چگونه برای شما وقت بگذارد. ممکن است فوراً انجام نشود، اما اگر آن ها علاقه مند باشند، کمی وقت می گذارند.

نکته

“در پایان، ما نه سخنان دشمنان، بلکه سکوت دوستان خود را به یاد خواهیم آورد.” -مارتین لوتر کینگ، جونیور

دلایل پایان دوستی ها

یکی از دلایل پایان دوستی ها این است که بعضی از دوستی ها فقط در مواقعی که شما خوب هستید وجود دارند. وقتی همه چیز برای شما خوب پیش می رود، دوستانتان در این اطراف هستند. با این حال، وقتی همه چیز بد پیش می رود، دوستان شما برای کمک نیستند. اگر کسی به شما حمله می کند، دوستانتان از شما دفاع نمی کنند. دوستان گاهی اوقات می توانند بیش از هر دشمنی به شما آسیب برسانند و به همین دلیل است که باید دوستان خود را عاقلانه انتخاب کنید.

آن ها با شما دوست هستند چون به نوعی به آن ها سود می دهید.

بعضی اوقات، مردم نه به این دلیل که به شما اهمیت می دهند بلکه با شما دوست هستند چون به نوعی به آن ها سود می دهید. شاید شما پول داشته باشید یا چیز دیگری که آن ها آرزو می کنند. وقتی نوبت به معاشرت با دوستتان می رسد وقتی که آن ها به چیزی احتیاج ندارند، آن ها شما را نادیده می گیرند و شما را کنار می گذارند. این می تواند منجر به فاصله گرفتن شما از یک دوست شود.

نکته ای در ارتباط با نقل قول های دوستانه و الگوهای رفتاری

بعضی از دوستان دور می شوند، اما یک طرف هنوز هم به طرف دیگر علاقه دارد. آن ها ممکن است با دوست دیگر صحبت نکنند تا به آن ها فضا بدهند اما آن ها روزی را دوست دارند که دوست با آن ها تماس بگیرد و می خواهد ارتباط دوستی قدیمی را دوباره برقرار کند و از نو شروع کند. “دوستی ها باعث دل شکستگی نیز می شوند.”

قطع رابطه با شخصی که دوستش دارید می تواند ویرانگر باشد

قطع رابطه با شخصی که دوستش دارید می تواند ویرانگر باشد و در طول سال ها مورد بسیاری از رسانه ها بوده است. با این حال، یک نوع جدایی که کمتر مشاهده می شود، قطع رابطه با یک دوست است. گاهی اوقات، پایان یک دوستی می تواند تقریباً به همان اندازه قطع رابطه با یک عاشق، حتی اگر به همان بدی هم باشد، بد باشد. “دردناک ترین خداحافظی همان هایی است که هرگز گفته نمی شود و هرگز توضیح داده نمی شود.”

در یک دنیای کامل، وقتی دوستی پایان یابد، نوعی خداحافظی وجود دارد.

چه نقل قول های دوستانه و الگوهای رفتاری برای شما قابل ارتباط است؟

در یک دنیای کامل، وقتی دوستی پایان یابد، نوعی خداحافظی وجود دارد. خداحافظی تلخ و شیرین خواهد بود ، و توضیح دهید که چرا دوستی پایان یافته است. دوستان می توانند به یکدیگر بگویند چه اشتباهی رخ داده است تا بتوانند خود را بهبود ببخشند. شاید با پخش گلایه های آن ها راهی برای رفع دوستی وجود داشته باشد. بسیاری از دوستی ها و روابط به دلیل سو ارتباط ساده به پایان می رسد. با این حال، گاهی اوقات این طور نیست. گاهی اوقات، شخص در آخر باعث آسیب به شما می شود – به عبارت دیگر، ارتباط را بدون هیچ توضیحی قطع می کند.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

برخی دلایل قابل درک وجود دارد که چرا کسی دوست خود را شبح می کند. بعضی اوقات، دوست گوش نمی کند و به شخص دیگری ادامه می دهد. با این حال، در موارد دیگر، یک دوست بدون اینکه دلیل بیاورد به طور ناگهانی در حال جلوگیری از هر نوع ارتباطی از شما است و این می تواند دلخراش باشد. از قضا، دلیل این که بعضی ها شبح می گیرند این است که نمی خواهند احساسات طرف مقابل را جریحه دار کنند.

نکته دوم

“بعضی اوقات شما فقط باید این واقعیت را بپذیرید که برخی افراد فقط به عنوان یک شادی موقت وارد زندگی شما می شوند.”

بعضی از دوستی ها فقط موقتی است

گاه بعضی از دوستی ها فقط موقتی است. مانند یک کار موقت یا یک پرواز غیر عادی، یک دوستی موقت قبل از شکوفایی می آید و می رود. درک این موارد دشوار است، اما این پدیده وجود دارد. بعضی از افراد فقط سرگردان هستند، مکانهایشان در حال جابجایی و دوستی است مثل این که چیزی نیست. باز هم، برخی از دوستان فقط دور می شوند. بسیاری از آن ها قصد ندارند آخرین مکالمه با دوستشان باشد اما دوستان دیگر دیگر صحبت نمی کنند. این که چرا این اتفاق می افتد به شرایط بستگی دارد.

نکته ای در زمینه نقل قول های دوستانه و الگوهای رفتاری

حواس پرتی اتفاق می افتد. فرقی نمی کند با دوستان قدیمی خود در تماس باشید. “نه دوستان و نه دشمنان باقی نخواهند ماند. فقط غریبه هایی با خاطره می مانند.”

وقتی دوستی پایان می یابد، معمولاً انتظار دارید که در شرایط بد آن پایان یابد

چه نقل قول های دوستانه و الگوهای رفتاری برای شما قابل ارتباط است؟

وقتی دوستی پایان می یابد، معمولاً انتظار دارید که در شرایط بد آن پایان یابد. با این حال، همیشه این طور نیست. بعضی اوقات دوستی ها به این دلیل پایان می یابند که دور می شوند. بین دو دوست سابق خون بدی وجود ندارد. فقط چند خاطره آن ها دیگر هیچ ارتباطی را احساس نمی کنند، اما خاطرات هنوز هم وجود دارد. مطمئناً، اگر دوستی با دوری به پایان رسید، احتمال زیادی وجود دارد که شما در آینده بتوانید دوباره دوست شوید. همیشه به یاد داشته باشید که با دوستان خود در تماس باشید و نگذارید آن ها از هم دور شوند. روابط به این معنی نیست که باید با دوستان خود صحبت نکنید.”

یکی از بزرگترین دلایل پایان یافتن بسیاری از دوستی ها

یکی از بزرگترین دلایل پایان یافتن بسیاری از دوستی ها به دلیل یک رابطه عاشقانه است. بیشتر ما آن دوستی را داریم که جدا نشدنی بود، اما زمانی که با هم رابطه جدی برقرار کردند، سکوت کردند و فراموش کردند. قابل درک است که در مراحل اولیه رابطه، فرد ممکن است کمتر روی دوستان خود تمرکز کند. با این حال، برخی از مردم  و افراد دارای روابط دوستانه نمی دانند که چگونه بین دوستی خود  و روابط خود تعادل برقرار کنند. نقل قول های دوستانه و الگوهای رفتاری می توانند شما را به روابط محکم تری ببرند.

 
منابع
betterhelp.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا