بررسی درد تجربه خیانت

هنگامی که گناه شوهرم را درباره خیانت کشف کردم. حس خیانت بسیارعمیق در ذهنم و قلبم وارد شد. من همیشه بر این باور بودم که ازدواج و اتحاد بین مرد و زن کاملا مقدس است. پس هنگامی که استیو آن مقدس را که ما به عنوان یک زن و شوهر به دست آورده بودیم. از دست داده بود، برایم بسیار ویرانگر بود و برای هر همسری مطمئنم همین گونه است. بررسی درد تجربه خیانت سخت است.

بررسی درد تجربه خیانت

بررسی درد تجربه خیانت زن و شوهر

حس خیانت وجود دارد؛ شما کسی را از دست می دهید که هر روز به شما تعلق داشته است و یکنواختی و ترس و تمام احساساتی که به خاطر این احساس خیانت به وجود می آیند، یکدفعه وارد ذهن پاک شما می شود و این فقط خیانت ذهنی نیست و یا اینکه چیزی نیست که فقط فکرتان را در گیر کند، نیست، بلکه خیانت واقعی است، شوهرم در دنیای فیلم های پورن گرفتار شده و با افراد غریبه ارتباط داشته است کاملا این ارتباط واقعی بوده است. در هر صورت، این فقط ویرانگر است؛ اصلا،اصلا نمیتوانم آن را توصیف کنم، دردی که وارد می شود از همه دردها سخت تر و قوی تر است.

مواردی که باعث خیانت می شود:

بررسی درد تجربه خیانت زن و شوهر

خیانت در ازدواج تقریبا بدترین چیز است که می تواند رخ دهد. شما می توانید از بسیاری چیزهای دیگر که ممکن است در یک ازدواج اتفاق می افتد که می تواند دنیای شما را بشکند بگذرید اما از خیانت نمی توانید بگذرید، فکر می کنم اینگونه است، اما زمانی که خیانت جنسی وجود دارد، بدترین رفتاری است که یک مرد می تواند در حق زنش انجام دهد یا اینکه زن می تواند در حق شوهرش انجام دهد. هر دو نوع خیانت رخ می دهد.

اغلب مردان در گناه جنسی هستند. اما زنان وجود دارند که در گناه جنسی از قبل وارد شده اند و هنگامی که همسران متوجه می شوند همه چیز از هم گسسته می شود، احساسی که شما همیشه فکر می کردید دیگر وجود ندارد؛ او رفته است. و تو فکر می کنی که من باید به کجا بروم؟ چگونه می توانم این احساسات را کنار بگذارم؟» و من فکر می کنم که به صورت یکنواخت ترس در درون شما بوجود می آید.

مانند کلمه گمشده است که به ذهنم می آید و همه جا برای شما ترسناک می شود،. شما احساس درماندگی و بیچارگی میکنید شخص که دوستش دارم و به خودم اطمینان دادم، بقیه زندگیم را به او اختصاص می دهم، به من خیانت کرده است. فردی که عاشقش شدم و وابسته بودم و نیاز داشتم و خواستم و با او یکی شدم، به من خیانت کرد. او به لحاظ معنایی این شاید بیش از حد دراماتیک است او یک چاقو در پشت من قرار داده است . یا حداقل، چاقو را در این رابطه قرار داده است تا از همدیگر جدا شویم. “

بررسی درد تجربه خیانت – اولین احساس بعد از مشاهده خیانت

بی اعتنایی اولین احساسی است که با ان مواجه می شوید، زیرا شما فقط پس از اینکه متوجه شدید که شوهرتان شما را بی اعتمادی کرده است، فقط روی پای خود نشسته اید و هیچ حرکتی نمی کنید. شما نمی دانید چگونه می توانید بلند شوید. چطور پیش بروم؟ اگر حتی توبه کرده  است، چگونه از این واقعیت بیرون بیایم؟ چگونه با این مرد به  سمت آینده بروید؟ چطور می توانید دوباره به او اعتماد کنید؟ چطور اعتماد به نفس خود را بدست اورید؟

بی اعتنایی برای من اولین احساس بود، همانطور که برای بسیاری از زنان این احساس پیش می آید، ولی احساس بزرگی نبود، زیرا من خیلی ساده لوح بودم و می خواستم آن را به کار ببرم و فقط آماده بودم که حرکت کنم. اما این اتفاق می افتد و زمانی که بی اعتمادی واقعا تبدیل به بخشی از دنیای من شد و چگونگی برخورد با این موضوع یک مشکل واقعی برای من بود. من می دانم که احساس درباره خیانت برای بسیاری از زنان رخ داده است. شما فقط نمی دانید که چگونه به جلو حرکت کنید بعد ازینکه به شما خیانت شده است.

رفتار اولیه در مقابل خیانت همسر

بررسی درد تجربه خیانت زن و شوهر

“بدتر از همه داشتن  عشقی گمشده از همسرتان است. از دست دادن احترام به شوهرتان اولین رفتار بعد از بی اعتنایی است. اگر به او احترام نگذارید، برای او مبارزه نخواهید کرد. شما باید بجنگید.”

بررسی درد تجربه خیانت – احساس رد شدن برای یک زن بسیار ناراحت کننده است.

باید بنشینم و اشک بریزم و در همان حال به این مشکل فکر کنم. به عنوان یک زن، شما شروع به فکر کردن در مورد آنچه که انجام می دهید، خواهید کرد، مخصوصا اگر او با فرد دیگر باشد.

شما بلافاصله خودتان را زیر سوال می برید حداقل، من خودم را زیر سوال بردم و این کار را انجام دادم. من از خودم پرسیدم: «چه اشتباهی را انجام دادم که به من خیانت شده است؟ چه چیزی در من اشتباه  است که او باید با دیگران رفته است؟ »و او که در قلب من بود پس چه شده است، شما ابتدا باید درد خود را کاهش دهید. “حتما من از لحاظ جنسی خوب نبوده ام که او به سراغ کسی دیگر رفته است؟” و حتی اگر این فقط پورنوگرافی باشد. من می گویم وقتی یک مرد زنائی فیزیکی را مرتکب می شود، نباید خود را با طرف مقابل مقایسه کرد.

واقعا وجود ندارد شما نمی توانید پورنوگرافی را با زنا مقایسه کنید. اما وقتی که استیو پورنوگرافی را دید، آن چه دردناک بود، این بود که او مرا ترک کرد. او دنیایی جداگانه ای داشت که درون آن دنیا قرار گرفت و من را در این دنیا جایی نداشتم . آنچه او می خواست به من بگوید این بود که این جهان من است و تو در این جهان جایی نداری. بنابراین سعی نکنید خود را مقصر بدانید انها به اختیار خود خیانت می کنند حال این خیانت از طریق پورنوگرافی یا به صورت واقعی شما باید زندگی خود را بسازید و جوابگوی رفتار شخص خیانتکار نباشد. در هر صورت او خیانت کرده است و این نوع خیانت باعث جدایی شما شده است و بسیار دردناک است و او هیچ تلاشی برای ساختن زندگی خود نمی کند بنابراین شما باید همه مشکلات را به خودتان برنگردانید، زیرا شما گناهی ندارید.

منابع
purelifeministries.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا