چگونه همسر خود را با روش های عاشقانه سورپرایز کنیم؟

مهم نیست که چند سال از شروع زندگی مشترک ما می گذرد. یکی از نکات بسیار مهم برای زندگی مشترک، زنده و به روز نگه داشتن رابطه است. آیا شما می خواهید همسر خود را غافلگیر کنید و احساس خاص بودن را در او ایجاد کنید؟ ممکن است شما ندانید که چگونه می توانید این کار را انجام دهید. ما در این مقاله به بررسی این سوال می پردازیم که چگونه همسر خود را با روش های عاشقانه سورپرایز کنیم؟ این مقاله با توجه به همت و تلاش مرکز مشاوره همکده تهیه شده است. مرکز مشاوره همکده اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره در ایران می باشد. این مرکز ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی می باشد.

چگونه همسر خود را با روش های عاشقانه سورپرایز کنیم؟

خواه چند ماه از شروع رابطه شما می گذرد یا چند سال، وقت اختصاص دادن شرایطی برای شگفت زده کردن همسرتان با هدیه های کوچک یا یادااشت های متفکرانه می باشد. این کار ها می تواند تفاوت قدرت پیوند و رابطه شما را نشان دهد. این کار باعث می شود تا مشخص شود که شما چقدر به هم اهمیت می دهید و در نهایت هر دو احساس بهتری داشته باشید.

نیازی نیست هر روز یا حتی هر هفته این کارها را انجام دهید، اما در یک روز تصادفی که به او فکر می کنید، سعی کنید یکی از این کارها را انجام دهید تا به او بفهمانید که درباره او فکر می کنید. این کار کمک زیادی به شکوفایی رابطه و ادامه روند زندگی مشترک با قدرت زیاد می کند. در ادامه به بررسی چند تکنیک جذاب می پردازیم.

یادداشت های عاشقانه برای او بگذارید.

ممکن است این روش کمی تکراری به نظر برسد اما یادداشت ها بسیار اثرگذار هستند. خصوصا این روز ها که تلفن های هوشمند جای همه چیز را گرفته اند، این روش بسیار تاثیر گذار است. این همچنین یک روش عالی برای بیان احساس شما در مورد اوست. به او بگویید چقدر دوست داشتنی و باهوش است. اگر عجله دارید، یک یادداشت ساده “دوستت دارم” معجزه می کند. حتی اگر بتوانید زمانی که او نیست یادداشت را بگذارید بسیار معجزه می کند. اگر صبح قبل از رفتن به محل کار خود، یادداشتی را در کیف او بریزید یا قبل از رفتن آن را روی بالش بگذارید معجزه می کند. او انرژی بسیاری از متن شما می گیرد.

کمی از خلاقیت خود استفاده کنید.

چگونه همسر خود را با روش های عاشقانه سورپرایز کنیم؟ خلاق باشید. در بخش قبل گفتیم که می توانید از یادداشت های عاشقانه برای همسر خود استفاده کنید. جا های بسیاری وجود دارد که می توانید یادداشتی از خود یا حتی عکس خود را برای او قرار دهید. عکس یا یادداشت خود را در کیف دستی، کیف مسافرتی یا پوشه کاری بگذارید. اگر تصمیم دارید یک ناهار بسته بندی شده برای او تهیه کنید، یادداشتی اضافه کنید تا به او یادآوری کند که چقدر زیبا و باهوش است. همچنین می توانید یک جمله تشویقی به آن اضافه کنید، خصوصاً اگر او به شما گفته است که از چیزی تحت فشار است یا مضطرب است.

احساس خود را با یک نامه عاشقانه بیان کنید.

بعضی اوقات می خواهید بیشتر بگویید، اما یک یادداشت فضای کافی برای افکار و احساسات شما ندارد. بنابراین سعی کنید نامه ای عاشقانه بنویسید و عمق درونی خود را بیرون بریزید. بگذارید افكارتان جریان یابد و به بانوی خود بگویید چه احساسی دارید، چقدر او را دوست دارید و چگونه ثانیه ای را كه با او سپری می كنید، در میان چیزهای دیگر، ارزش بسیاری برای شما دارد. بیش از حد فکر نکنید فقط احساس خود را در مورد او بیان کنید.

از کارت پستال های زیبا استفاده کنید.

برای زمان هایی که از هم دور هستید، کارت پستال هایی برای او بفرستید که به او بگویید چقدر دلتان برای حضور او تنگ شده است و چطور آرزو می کنید هر کجا که هستید کنار او باشید. چگونه همسر خود را با روش های عاشقانه سورپرایز کنیم صرفا این مورد نیست.

در کار های خانه به او کمک کنید.

چگونه همسر خود را با روش های عاشقانه سورپرایز کنیم؟

ممکن است او به شما نگوید که به او کمک کنید ظرف ها را تمیز کند، اما اگر این کار را انجام دهید قدردانی می کند. می توانید در سایر کار های خانه هم به او کمک کنید. این کار حس بسیار خوبی به او می بخشد. مثلا اگر او می خواهد از قفسه کتابی بردارد، اما هرگز به آن دسترسی ندارد، می توانید این کار را برای او انجام دهید. می توانید کمک های خود را با تکنیک های عاشقانه ای مانند بوسه هم تکمیل نمایید. شما به قلب او خواهید رسید و احساس دوست داشتنی بودن را در او ایجاد خواهید کرد.

هدایایی که برای او می خرید را شخصی کنید.

خرید هدایای رایجی که همه ما می شناسیم، چه گل و چه شکلات ، برای همسرتان کار بسیار زیبایی است. اما می توانید در مورد هدایایی که می شناسید بیشتر فکر کنید و هدیه را خاص کنید.می توانید گل مورد علاقه او را بخرید و با روندی بی نظیر هدیه خود را تقدیم کنید. می توانید کتابی از نویسنده مورد علاقه او تهیه کنید یا بلیت کنسرت خواننده مورد علاقه اش را به او تقدیم کنید. شما با کمی تلاش می توانید بهترین هدایای دوست داشتنی همسر خود را تهیه نمایید.

ترکیبی از آهنگ های مورد علاقه او را درست کنید.

آهنگ هایی وجود دارد که همسر شما علاقه بسیار زیادی به آن دارد. می توانید با ترکیبی از این آهنگ ها برای او لیستی تهیه کنید و ارسال نمایید. اگر دقیقا نمی دانید چه آهنگ هایی را دوست دارد می توانید لیستی از آهنگ های عاشقانه و جذاب را تهیه کرده و او را با این کار خوشحال کنید.

چگونه همسر خود را با روش های عاشقانه سورپرایز کنیم؟ – وقت بیشتری را با او بگذرانید.

ما در جهانی زندگی می کنیم که عشق بسیار تجاری شده است. با این حال، علاوه بر خرید هدیه و بیرون بردن او به یک رستوران رده بالا، روابط عاشقانه چیز های دیگری هم دارد. گذراندن وقت بیشتر با همسر خود نشان می دهد که شما چقدر بیشتر او را دوست دارید. این به این معنی است که او برای شما مهم است، او در برنامه شما اولویت است و شما بیش از حد مشغول نیستید و می توانید اوقات با کیفیتی را با او سپری کنید.

غروب خورشید را با هم تماشا کنید.

یکی از مناظر زیبای طبیعت غروب خورشید است. یک نقطه عالی پیدا کنید، با هم به غروب خورشید نگاه کنید و پایان روز را به شکلی تماشایی کنار هم بگذرانید. مکان های زیادی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید، از جمله ساحل یا پشت بام. اطمینان حاصل کنید که در آن مکان می توانید حریم خصوصی را تجربه نمایید.

یک دفترچه یا آلبوم عکس درست کنید.

مانند یادداشت ها، نامه های عاشقانه و کارت پستال ها، یک دفترچه یا آلبوم عکس یکی دیگر از راه های تعجب همسر شماست. در حالی که یک آلبوم شما را به عکس محدود می کند، یک دفترچه انعطاف پذیری بیشتری ارائه می دهد. شما می توانید هر گزینه ای را اضافه کنید و یک هدیه دیدنی و جذاب برای او تهیه کنید.

با هم سفر کنید.

مسافرت راهی سرگرم کننده و صمیمی برای گذراندن وقت بیشتر با معشوق است. لیستی از مقاصدی را که می خواهید دو نفر از آنها بازدید کنید و از سفرها لذت ببرید، تهیه کنید. شما نه تنها اوقات خوبی خواهید داشت بلکه پیوندهای بیشتری نیز خواهید داشت و بهتر یکدیگر را می شناسید. چگونه همسر خود را با روش های عاشقانه سورپرایز کنیم؟ با سفری زیبا!

برای او چیزی بسازید.

اگر مهارت ساختن چیزی را دارید، همسر خود را با یکی از خلاقیت های خود غافلگیر کنید. همانطور که قبلاً در مورد کمک به خانه گفتیم، اینجا در مورد ساخت چیزی است که او هرگز فکرش را نکرده یا در مورد آن به شما نگفته است. به عنوان مثال، می توانید برای او یک پایه آشپزخانه درست کنید تا بتواند به راحتی به کابینت های بالای سرش یا یک گلدان رنگارنگ بالای کابینت برسد.

موهای او را شانه کنید.

زمانی که در خانه وقتتان را با هم می گذرانید،  می توانید این کار را به نحوی عاشقانه پیش ببرید. موهای همسر خود را شانه بزنید و یا سر او را ماساژ دهید. این یک تجربه تسکین دهنده برای او است. اگر مهارت های آرایشگری دارید، از آنها برای او استفاده کنید. موهای او را چرب کنید، پوست سر او را ماساژ دهید و موهای او را حالت دهید.

یک وعده غذایی جذاب آماده کنید.

یک زن از تلاش شما برای آشپزی برای او قدردانی می کند. برای تهیه یک غذای ویژه برای او لازم نیست حتما یک سرآشپز باشید، اما اگر آشپزی را بلد هستید، از این مهارت ها به نفع خود استفاده کنید. می توانید یک وعده غذایی ساده بپزید اما آن را برای او خاص کنید. وقت خود را صرف تهیه یک ظرف غذای جذاب کنید. می توانید در وعده شام، یک شمع هم روشن کنید و از آن به بهترین نحو استفاده نمایید.

خاطرات قدیمی خود را یادآوری کنید.

اولین باری که او را ملاقات کردید و بعداً اولین قرار ملاقات خود را به یاد دارید؟ با این کار می توانید کاری انجام دهید. چه می شود او را به مکانی که قرار ملاقات داشتید، ببرید. به او یادآوری کنید که در آن لحظه چه حالی با او داشتید، چه زیبا به نظر می رسید، چه مکالمه ای داشتید و چه چیزی می خورید. او شما را به خاطر آن دوست خواهد داشت.

 

 

منابع
hackspirit.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا