سورپرایز کردن شوهر در روز تولدش

مسئله ازدواج و ایجاد رابطه دارای ریزه کاری های بسیاری است. خیلی وقتا ممکن است یک کار کوچک برای شریک زندگی خودتان بسیار جذاب به نظر برسد. این به دید شما نسبت به همدیگر بستگی دارد. در نسل جدید روابط و ازدواج ها شما دیگر نمی توانید مثل گذشتگان خود باشید یا از آن ها تقلید کنید چرا که همسر شما نیاز به یک خلاقیت جدید از طرف شما دارد. راه های مختلف برای سورپرایز کردن شوهر در روز تولدش موضوعی است که امروز ما در وبسایت همکده به عنوان بزرگ ترین و اولین مرکز مشاوره آنلاین در ایران برای شما خواهیم گفت. مرکز مشاوره همکده ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی می باشد.

راه های مختلف برای سورپرایز کردن شوهر در روز تولدش

روز تولد او است بنابراین او می داند که جایی برای او هدیه ای در انتظار است اما با این وجود می توانید او را غافلگیر کنید. زیرا هیچ چیز بهتر از یک غافلگیری درخشان و رومانتیک نیست. در این جا برخی از هدایای منحصر به فرد وجود دارد که او واقعاً انتظار آن را نخواهد داشت، همه با روش های دقیق ما برای تأمین بهترین هدایای موجود در اینترنت تأیید شده اند. یک اتفاق خوب برای سوپرایز کردن می تواند مربوط به تجمع باشد، بنابراین در مورد برخی ایده های خلاقانه در مورد چگونگی غافلگیری سرگرمی خود بخوانید.

سورپرایز کردن شوهر در روز تولدش:

روز او را خاص کنید.

تولد او را به عنوان یک روز به خاطر بسپارید.  چند هدیه جذاب برای همسرتان در روز تولد و چند راه برای به یاد ماندنی ساختن این روز را در ادامه برای شما خواهیم گفت. آیا در تلاش برای یافتن هدیه همسرتان هستید؟ در این چند ایده هدیه مخصوص تولد عجیب و غریب و بسیار جالب برای همسران الهام بگیرید.

سورپرایز کردن شوهر در روز تولدش

صبحانه او را در رختخواب بیاورید

اگر کمی خلاقیت به کار ببرید، یافتن روش های جدید و ابتکاری برای تعجب همسر در روز تولد کار دشواری نیست. روز را با یک بیدار شدن از خواب شیرین به شکل صبحانه در رختخواب شروع کنید. اگر می خواهید یک حس عاشقانه اضافه کنید، می توانید غذا را به شکل قلب درآورید. می توانید قالب و برش کوکی پیدا کنید که برای انجام این کار از آن ها استفاده کنید. به دنبال الهام و خلاقیت باشید.

اگر فرزند دارید می توانید آن ها را نیز درگیر کنید. از آن ها بخواهید کارت های کشیده شده با دست درست کنند یا از آن ها بخواهید پیام های تولد را روی تکه های کاغذ رنگی بنویسند. یک شی جذاب یا یک سینی صبحانه با گل، بادکنک و کارت بچینید. غذای مورد علاقه شوهر خود را بپزید. این غذا می تواند  پنکیک یا هر چیز دیگری باشد، آن را با مهربانی و با لبخند سرو کنید.

سورپرایز کردن شوهر در روز تولدش:

یک بسته تولد سورپرایز را به محل کار وی ارسال کنید

راه عالی دیگر برای تعجب همسر در روز تولد، تهیه بسته غافلگیرانه ای است که در محل کارش به او تحویل داده شده است. می توانید یک دسته گل و شکلات، یک سبد هدیه پر از میان وعده های لذیذ و خوش مزه، چای یا قهوه، شکلات های خانگی، کلوچه ها یا شیرینی های سفارشی یا حتی غذای تحویل داده شده از رستوران مورد علاقه وی را ارسال کنید. وب سایت های مختلفی در اینترنت  وجود دارند که سبد و دسته گل هدیه عالی را به فروش می رسانند و شما می توانید از آن ها کمک بگیرید اگر شوهر شما علاقه مند به غذای سالم است، می توانید در خانه خودتان غذای مورد علاقه او را درست کنید و از طریق پیک به محل کار او بفرستید. حتی می توانید درون سبد سوپرازی خود از گل های خوش بو استفاده کنید تا جلوه جذابی را ارائه دهد.

او را به یک ضیافت خانگی دعوت کنید

بارها و بارها ثابت شده است که یکی از راه های ورود به قلب یک مرد از طریق معده است. بنابراین ساده ترین راه برای خوشحالی مرد شما در روز تولد این است که در روز تولد او را با یک وعده غذایی پخته شده در منزل پذیرایی کنید. این سوال ممکن است برای شما پیش بیاید که  نمی دانید چه چیزی برای او بپزید؟ خوب در مورد آن چه او دوست دارد بخورد فکر کنید. می توانید چیزی امتحان شده بپزید و یا یک سورپرایز و یک غذای جدید و لذیذ را برای او آماده کنید. اگر چیز جدیدی می پزید، مطمئن شوید که یک دستورالعمل دقیق را دنبال می کنید.

منویی را انتخاب کنید که از آن اطمینان دارید، چیزی که می توانید با اطمینان آن را طبخ کنید. اگر او مواد شیرینی را دوست دارد، می توانید جدا از کیک تولد، یک دسر مفصل درست کنید. می توانید یک تیرامیسو، موس شکلاتی یا فرنی را امتحان کنید. به غذاهای خاصی فکر کنید، موارد را با هم مخلوط نکنید. اگر ایتالیایی درست می کنید، می توانید چیزی مثل ظرف ماکارونی غذاهای دریایی و تترازینی مرغ درست کنید. در حال پخت و پز هندی هستید، انتخاب های شما بسیار زیاد است. اگر پخت و پز هندی را دنبال می کنید، به دنبال چیزی مثل پولاو بروید، همراه با چیزی مثل یک مرغ ویندالو و شاید مقداری ناوراتان کورما یا شاهی دم الو که از انواع غذاهای هندی و خوشمزه هستند استفاده کنید.

بلیط های کنسرتی که او دوست دارد را برایش تهیه کنید.

یک راه عالی برای سوپرایز او در روز تولد، هدیه دادن یک تجربه فراموش نشدنی به او است. بلیط های کنسرت یا نمایش را به او هدیه دهید. این می تواند اجرایی توسط هنرمند یا گروه مورد علاقه وی یا موسیقی ژانر باشد که از آن لذت ببرد. او را مجبور نکنید به تنهایی برود، او را همراهی کنید یا از دوستانش بخواهید که با او بروند. این یک سوپرایز بزرگ است که مطمئنا ذهن او را درگیر خواهد کرد. هرچند فقط بلیط ها را به او تحویل ندهید. آن ها را در یک جعبه بزرگ هدیه پر از شیرینی و شکلات قرار دهید. یک کمان ببندید و یک یادداشت عاشقانه اضافه کنید. او هیچ سرنخی در مورد ماهیت هدیه نخواهد داشت و این باعث می شود سوپرایز حتی بهتر شود. بلیط خود را می توانید از سایت های معتبر در اینترنت تهیه کنید.

یک شام رمانتیک در رستوران مورد علاقه او

هنر در روز تولد یک امر عادی است. پس چرا رسم قدیمی را زیر پا نگذاریم و این بار کار متفاوتی انجام دهیم؟ امروزه زندگی پرمشغله و برنامه کاری مانع از گذراندن وقت با کیفیت با عزیزانمان می شود. بنابراین امسال در جشن تولد باهم جمع شوید و به جای آن همه کار به  یک شام صمیمی و عاشقانه بروید. انتخاب رستوران کاملاً به سلیقه او بستگی دارد. اما پیشنهاد می کنیم مکانی را انتخاب کنید که خیلی شلوغ نباشد.

همچنین می توانید یک رستوران در فضای باز انتخاب کنید. مگر این که شوهر شما علاقه به شلوغی داشته باشد، مکانی را انتخاب کنید که شلوغی مناسبی داشته باشد. لازم نیست زیاد خودتان را هیجان زده کنید همین که او را خوشحال و سوپرایز کنید کافی است و برای او می تواند بزرگ ترین هدیه از طرف شما باشد. از قبل در مورد تولد وی به رستوران اطلاع دهید تا آن ها بتوانند چیز خاصی ترتیب دهند. قطعاً یک شب به یاد ماندنی برای او خواهد بود.

برای این که او را جوان نشان دهید می توانید یک کت چرمی شیک هدیه دهید

اگر شوهر شما در مورد پیرتر شدن خود حساسیت های زیادی را بدست آورده است، پس باید او را هر چه زودتر تشویق کنید تا این حس را کنار بگذارد. ایجاد احساس جوانی و جذابیت در او یکی از راه های انجام این کار است و اگر از خود می پرسید که چگونه این کار را انجام دهید، یک ایده بسیار ساده و موثر داریم. کاپشن چرمی به او هدیه دهید. یک ژاکت چرمی مانند هوانوردان و LBD یکی از سبک های کلاسیک لباس است که توانسته است روند مد را  تغییر دهد. پوشیدن ژاکت چرمی می تواند فوراً احساس شیک بودن را در فرد ایجاد کند.

یک ستاره را در آسمان به اسم او نامگذاری کنید

این مورد بعدی ممکن است یکی از عاشقانه ترین هدیه ها باشد زیرا به معنای واقعی کلمه “خارج از این جهان” است. اکنون می توانید به شوهر خود یک ستاره هدیه دهید. اسمش را بگذارید یعنی نامگذاری ستاره به نام شوهرتان یکی از اصیل ترین و دل انگیز ترین هدایایی است که می توانید به او هدیه دهید. نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ خوب، این ساده تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید. فط باید نام شوهر خود را به اشتراک بگذارید؛ علامت زودیاک او را انتخاب کنید و وب سایت های مربوطه  به طور خودکار ستاره ای را برای او انتخاب می کند. هزینه شما در حدود  کمی خواهد بود. شما به عنوان یک مدرک فیزیکی بسته ای دریافت می کنید که شامل یک گواهی شخصی با نام شوهر شما و یک نمودار صورت فلکی با مکان ستاره است.

فیلم تولد بسازید

کارت های تولد و طرح های دست نویس برای کسی که به اندازه شوهر شما خاص است بسیار عادی است. برای او شما باید کاری بزرگ مانند فیلم تولد انجام دهید. دوستان و خانواده خود را وادار کنید تا فیلم های کوتاهی را ضبط کنند که در آن می توانند برای او تولدت مبارک را بخوانند یا پیام های تولد شخصی خود را بخوانند.

 

 

منابع
bp-guide.in

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا