قبل از رابطه جنسی از خوردن این مواد غذایی بپرهیزید

همانطور که می‌دانیم کیفیت یک رابطه جنسی برای لذت بخش بودن و رضایت زوجین از رابطه بسیار مهم است، یکی از عوامل تاثیر گذار در روابط جنسی زوجین تغذیه قبل از رابطه زناشویی است که در این بین برخی مواد غذایی تاثیر مثبتی در رابطه جنسی داشته و برخی دیگر برای مصرف قبل از یک رابطه جنسی تاثیر منفی دارد. در ادامه ما به خوراکی های قبل از رابطه که برای داشتن یک تجربه جنسی لذت بخش مناسب نبوده را مورد بررسی قرار خواهیم داد که تاثیر منفی در کیفیت رابطه داشته و زوجین باید از مصرف آن قبل از رابطه جنسی پرهیز کنند. قبل از رابطه جنسی از خوردن این مواد غذایی بپرهیزید.

قبل از رابطه جنسی از خوردن این مواد غذایی بپرهیزید

 

شکلات سفید

 

قبل از رابطه جنسی از خوردن این مواد غذایی بپرهیزید

 

شکلات‌های تلخ و تیره به دلیل درصد بالای دانه‌های کاکائو که حاوی فنیل‌ اتیل‌ امین است. داشتن خواص آنتی اکسیدانی دانه‌های کاکائو برای رابطه جنسی بسیار مفید است. اما شکلات‌های سفید تولید شده از کره کاکائو، شیر و شکر بوده و به دلیل عدم داشتن ذرات غیر چربی کاکائو خواص آنتی اکسیدانی شکلات تلخ را نداشته و شیرینی و چربی بالایی دارد، مصرف این شکلات خصوصاً برای زنان قبل از رابطه جنسی توصیه نمی‌شود.

 

هات داگ قبل از رابطه جنسی

 

به طور کلی غذاهای فرآوری شده و فست فود‌ها بر توانایی بدن در برقراری رابطه جنسی سالم و لذت بخش تاثیر منفی دارد. مصرف هات‌داگ به دلیل دارا بودن چربی اشباع بسیار در آن، می‌تواند موجب بسته شدن عروق آلت تناسلی در مردان و زنان شده و باعث کاسته شدن میل جنسی و انرژی فرد و همچنین هیجان و لذت جنسی در زوجین شود.

 

قبل از رابطه جنسی از خوردن این مواد غذایی بپرهیزید- قرص نعناع

 

کاملا درست است که بوی بد دهان در رابطه بسیار بد و آزار دهنده است.  ولی استفاده از قرص نعناع گزینه‌ی مناسبی برای بهبود آن قبل از رابطه جنسی نیست. زیرا مواد موجود در نعناع باعث کاهش سطح تستوسترون شده و در نتیجه موجب کاهش میل جنسی خواهد شد. در مورد جویدن آدامس دکتر ریچارد می‌گوید «جویدن آدامس‌هایی با طعم نعناع اثرات بدتری به همراه دارد. جویدن آدامس هوا را وارد سیستم تنفسی شما کرده و سبب آروغ زدن می‌شود.» که این اتفاق در یک رابطه بدون شک بسیار ناپسند است.

 

سیب زمینی سرخ کرده

 

 

همانطور که در مورد هات داگ گفتیم. در سیب زمینی سرخ کرده نیز چربی ترانس بالای موجود در آن می‌تواند تاثیر منفی در سطح تستوسترون و گردش خون گذاشته و همچنین نمک بالای سیب‌‍زمینی سرخ‌کرده فشار خون را بالا برده و در نعوظ و حفظ نعوظ در مردان تاثیر منفی خواهد داشت.

 

اگر تمایل زیادی به مصرف سیب‌زمینی دارید. توصیه می‌کنیم آن را بصورت تنوری میل کنید تا باعث آزاد کردن دوپامین در بدن شده و رابطه جنسی را لذت بخش تر کند.

 

قبل از رابطه جنسی از خوردن این مواد غذایی بپرهیزید – مواد غذایی کنسرو شده

 

کنسرو یک غذای بسیار راحت برای یک وعده غذایی است اما توصیه می‌کنیم قبل از رابطه جنسی از مصرف آن صرف نظر کنید، غذاهای کنسرو شده دارای میزان بالایی سدیم است و می‌تواند موجب از بین رفتن میل جنسی و همچنین نفخ در فرد شود، اگر می‌خواهید از این نوع غذا استفاده کنید آن را به مدت 20 دقیقه در آب ریخته و میل کنید و یا اینکه در آبکش ریخته و بعد از شست و شو میل کنید تا به  این طریق از نمک موجود در آن کاسته شود.

 

مصرف نوشیدنی‌ های انرژی زا قبل از رابطه جنسی

 

رابطه جنسی و ارضای جنسی نیاز به انرژی زیادی دارد. نوشیدنی‌های انرژی زا، راه حل برخی از افراد برای کسب این انرژی است. اما به گفته‌ی دکتر دیوید زینکزکو در کتاب باید و نبایدهای تغذیه. اگرچه نوشیدنی‌های انرژی زا به ظاهر استقامت فرد را افزایش می‌دهد. اما دوز بالای شکر و کافئین موجود در آن تاثیر موقت داشته و پس از از دست رفتن اثر آن بدن دچار رخوت شدید خواهد شد.

 

در واقع تاثیر نوشیدنی‌های انرژی زا به اندازه‌ای نیست که بتواند تا پایان رابطه برای شما موثر باشد. همچنین وجود بیش از حد شکر در آن موجب کاهش سطح تستوسترون و در نتیجه کاهش میل جنسی می‌شود.

 

بلغور جو

 

 

بلغور جو ماده‌ی غذایی بسیار مفیدی است که می‌تواند تا مدت زیادی شما را سیر نگه دارد. مصرف مناسب این ماده غذایی به روابط جنسی شما کمک می‌کند. ولی مصرف زیاد آن تاثیر بسیار منفی در میل جنسی شما خواهد داشت. زیرا مصرف بلغور جو موجب کاهش هورمون سروتونین در بدن می‌شود. در صورتی که مقدار متوسط این هورمون برای تحریک جنسی مورد نیاز خواهد بود. البته کاهش هورمون سروتونین باعث کاهش استرس نیز خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که مقدار فیبر زیادی که در این ماده غذایی وجود دارد می‌تواند باعث نفخ در بدن و همچنین سنگینی فرد شود و  به جای مصرف بلغور جو می‌توانید از جایگزین آن تخم‌مرغ استفاده کنید.

 

قبل از رابطه جنسی از خوردن این مواد غذایی بپرهیزید- نوشیدنی‌ های الکلی

مصرف الکل می‌تواند حساسیت فرد را نسبت به نوازش‌ها و به طور کلی حس لامسه کاهش داده و باعث شود به سختی و دیرتر به ارگاسم برسد. همچنین طبق مطالعه انجام شده در دانشگاه واشنگتن در سال 2008 نشان دادند که مردان هوشیار بهتر از مردان مست نعوظ خود را حفظ می‌کنند.

 

یکی دیگر از پیامدهای مصرف الکل، خارج شدن فرد از حالت عادی، عدم هوشیاری در هنگام رابطه جنسی و احتمال بروز حرکات مخرب و نامعقول در زمان رابطه جنسی است.

 

شیرین بیان

 

کاهش میزان هورمون تستوسترون یکی از تاثیرات مصرف شیرین بیان است و همانطور که می‌دانیم کاهش هورمون تستوسترون در زن و مرد کاهش میل جنسی را در پی خواهد داشت، و به همین دلیل مصرف این ماده غذایی را قبل از رابطه جنسی توصیه نمی‌کنیم.

 

قبل از رابطه جنسی از خوردن این مواد غذایی بپرهیزید – سویا

قبل از رابطه جنسی از خوردن این مواد غذایی بپرهیزید

 

یکی دیگر از مواد غذایی که برای یک تغذیه مناسب قبل از رابطه مفید نخواهد بود سویا است، سویا به دلیل داشتن فیتو استروژن‌ ها می‌تواند موجب کاهش سطح تستوسترون در بدن شده و در نتیجه باعث کم شدن میل جنسی در فرد شود.

 

از خوردن لوبیا قبل از رابطه جنسی بپرهیزید.

 

حبوبات از جمله لوبیا منبع مهمی از پروتئین و فیبر هستند. اما این ماده غذایی حاوی نوعی قند است که هضم غذا را کند کرده و موجب بروز نفخ و گاز معده می‌شود. برای یک رابطه جنسی خوب این عامل مطلوبی نخواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا