بهترین و بدترین غذاها برای رابطه جنسی

احساس داشتن تمایل جنسی به چیزی بیشتر از چند شمع و یک موسیقی عاشقانه نیاز دارد. یک زندگی سالم، از غذایی که می خورید تا ورزشی که انجام می دهید؛ می تواند باعث شود بهتر دیده شده و حس بهتری داشته باشید. همچنین زندگی جنسی شما را بهبود خواهد بخشید. به همین ترتیب برخی غذاها می توانند وضعیت روحی شما را خوب کرده و برخی قاتلان میل جنسی هستند. بهترین و بدترین غذاها برای رابطه جنسی چیست؟

رابطه ی بین غذا و تمایل جنسی فقط فکری رویایی نیست. تحقیقات نشان داده اند برخی خوراکی ها و مواد غذایی در بهبود میل جنسی و پشتیبانی از یک زندگی جنسی سالم نقش دارند.

اینجا مجموعه ای از غذاهایی آورده شده که می تواند در زندگی جنسی شما تغییراتی ایجاد نماید.

بهترین: توت فرنگی

بهترین و بدترین غذاها برای رابطه جنسی

توت فرنگی میوه ای عالی برای بهبود تمایل جنسی است. علت اینجا آورده شده است. گردش خون خوب برای بهبود عملکرد جنسی در هردو مردان و زنان خوب است و توت فرنگی ها غنی از آنتی اکسیدان هایی هستند که برای سلامت قلب و رگ ها عالی می باشند.

بعلاوه این میوه غنی از ویتامین C است که در کنار آنتی اکسیدان ها تعداد اسپرم در مردان را بالا می برد. می توانید توت فرنگی را به شکلات هایی اضافه کنید که حاوی متیل گزانتین می باشند که فعال کننده ی میل جنسی است.

بدترین: شراب

یک لیوان شراب باعث می شود احساس آرامش و شادابی داشته باشید و این یک محرک اجتماعی است که منجر می شود با غریبه ها به صحبت بنشینید.

اما در حقیقت، الکل می تواند از بدترین چیزها برای زندگی عشقی شما باشد. مقدار زیاد الکل میل جنسی را از بین برده، حساسیت و برانگیختگی جنسی را کاهش داده و باعث کم شدن مهارکننده هایی می شود که منجر به تصمیمات نادرست در مورد رابطه ی جنسی می گردند.

بهترین: آواکادو – بهترین و بدترین غذاها برای رابطه جنسی

بهترین و بدترین غذاها برای رابطه جنسی

این میوه غنی از ویتامین E می باشد و دارای خواص آنتی اکسیدان، پتاسیم و ویتامین B6 بوده و می توانند از بیماری های قلبی پیشگیری کرده یا آن ها را به تعویق انداخته و همچنین جریان خون در بدن را بهبود بخشد.

همچنین اواکادو منبع خوبی از چربی های مونوغیراشباعی است که برای سلامت قلب مفیدند. هرچیزی که به قلب و گردش خون کمک کند می تواند برای یک زندگی جنسی سالم ضروری باشد. مردان مبتلا به بیماری های قلبی دو برابر بیشتر در خطر اختلال نعوظ هستند زیرا هردو این بیماری ها می توانند باعث آسیب به شریان ها شوند.

بهترین: بادام

بادام دارای روی، سلنیوم و ویتامین E است که ویتامین ها و مواد معدنی هستند که به نظر می رسد برای سلامت جنسی و تولید مثل مهم می باشند.

سلنیوم می تواند به درمان مشکلات ناباروری کمک کند و ویتامین E نیز برای بیماری های قلبی مفید خواهد بود. روی ماده ی معدنی مهمی است که به تولید هورمون های جنسی مردان کمک کرده و می تواند میل جنسی را بهبود بخشد.

جریان خون برای اعضای جنسی ضروری است پس انتخاب چربی های خوب، مانند اسیدهای چرب امگا 3 که در بادام وجود دارد ایده ی خوبی است.

بهترین و بدترین غذاها برای رابطه جنسی – بدترین: گوشت

درحالی که گوشت پروتئین و زینک دارد اما غنی از چربی های اشباعی و کلسترول است. رژیم غذایی سرشار از گوشت با بالا رفتن خطر دیابت نوع 2، فشار خون بالا، بیماری های قلبی و مشکلاتی در سلامت همراه است که می توانند روی گردش خون و فعالیت جنسی اثرگذار باشند.

بعلاوه تحقیقی منتشر شده در سال 2006 نشان داده است خوردن گوشت می تواند باعث بوی بد بدن شود.

بهترین و بدترین غذاها برای رابطه جنسی | مرکز مشاوره همکده

بهترین: سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین غنی از پتاسیم است که با فشار خون بالا مبارزه می کند، مشکلی که با افزایش خطر اختلال نعوظ همراه است.

همچنین این نوع از سیب زمینی غنی از بتاکاروتن است و برای بدن ویتامین A فراهم می کند، ویتامینی که گفته می شود برای کسانی که گرفتار ناباروی هستند مفید است ( البته هنوز اثبات نشده است )

بهترین: دانه ی کنجد

زینک برای سلامت جنسی عالی است ( به تولید تستوسترون و اسپرم در مردان کمک می کند) و منبع درجه یک آن صدف های دریایی است. اما در حقیقت هرچند وقت شما صدف می خورید؟ منبع جایگزین دیگر؟ دانه های کنجد.

می توانید آن را با برشتوک صبحانه ی خود مخلوط کرده یا روی یک ترکیب سرخ کردنی سالم بپاشید.

برخی برشتوک های صبحانه نیز دارای زینک هستند. یک وعده از آن ( 3.4 پیمانه ) دارای 100 درصد از مقدار زینک پیشنهادی برای یک روز است.

بهترین: هندوانه

این میوه ی تابستانی مشهور کالری بسیار کمی دارد اما به مقدار فراوان مواد شیمیایی گیاهی دارد که برای افزایش میل جنسی موثرند.

در سال 2008 تحقیقی نشان داد لیکوپن، سیترولین و بتاکاروتن های موجود در هندوانه می توانند به آزادسازی رگ های خونی کمک کرده و یک افزاینده ی طبیعی برای افزایش میل جنسی هستند.

بهترین و بدترین غذاها برای رابطه جنسی – بدترین: سیب زمینی سرخ کرده

بهترین و بدترین غذاها برای رابطه جنسی

بسیاری از فست فودها و غذاهای سرخ شده سطح بالایی از چربی های بد دارند ، مانند چربی های اشباع و چربی های ترانس که با بالا بردن تجمع پلاکت در رگ های خونی باعث آسیب به قلب و جریان خون خواهد شد.

بعلاوه سیب زمینی سرخ کرده خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را بالا می برد، این بیماری با مشکلات جنسی در هردو مردان و زنان مرتبط است.

بهترین: شکلات تلخ

شکلات سطح دوپامین و سروتونین در مغز را بالا می برد و باعث شاد بودن ما شده و سطح استرس را کاهش می دهد. این ها هردو باعث بهتر شدن وضعیت روحی و حس و حال خوب شما خواهد شد. نظریه ی دیگر این است که کاکائو جریان خون در رگ ها را افزایش می دهد و رگ های خونی را آزاد می سازد. این باعث فرستادن خون به نواحی درست خواهد شد. به هر حال شکلات اصلا چیز بدی نیست.

بهترین: فلفل

هرچه فلفل تندتر باشد بهتر است. فلفل تند سوخت و ساز بدن را بالا برده و محرکی برای اندروفین است، باعث می شود ضربان قلب شما بالا برود. این باعث افزایش جریان خون به تمامی نواحی ضروری بدن خواهد شد. نتیجه ی نهایی چیست؟ رابطه ی جنسی بهتر و یک نتیجه ی به یاد ماندنی. ( اگر می خواهید رابطه ی جنسی داشته باشید قبل از تماس دست با نواحی حساس بدن دست های خود را بشویید).

بهترین و بدترین غذاها برای رابطه جنسی – بهترین: چای سبز

راز شب های گرم تر با یک فنجان چای گرم است. چای سبز غنی از ترکیباتی به نام کاتچین هاست که باعث دور شدن چربی بدن شده و توانایی کبد برای تبدیل چربی به انرژی را افزایش می دهد. اما این همه ی ماجرا نیست: کاتچین با بهبود گردش خون به نواحی دیگر بدن باعث بهبود میل جنسی شما خواهد شد و در نتیجه توانایی اعضا برای انتقال خون بالا می رود. کاتچین ها باعث می شوند رگ های خونی نیتریک اسیدآزاد سازند و این باعث افزایش سایز رگ های خونی شده و نتیجه بهبود جریان خون است.

منابع
health.comeatthis.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا