پیامک سالم در یک رابطه

پیامک بخش مهمی از هر رابطه است. ارتباط سالم کلیدی است، و این شامل برقراری ارتباط از طریق متن است. با این حال، برخی عادات ناسالم وجود دارد که افراد ممکن است هنگام ارسال پیامک به شریک زندگی خود داشته باشند. ما در این مقاله از وب سایت همکده می خواهیم ببینیم که چه رفتاری سالم و چه رفتاری در ارسال پیامک یا اس ام اس به شریک زندگی ناسالم است؟ پیامک سالم در یک رابطه موضوع مورد بررسی ما در این مقاله از وب سایت مرکز مشاوره همکده است. اگر در رابطه خود دچار مشکل هستید می توانید با متخصصان ما در مرکز مشاوره همکده در ارتباط باشید. این مرکز برای بهبود شرایط شما مشاوره حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی را ارائه می کند.

چه تعداد از پیامک سالم در یک رابطه وجود دارد؟

تعداد خاصی از پیامک ها وجود ندارد که به این معنی باشد که عادات پیامک شما سالم است یا خیر. با این حال، باید در میزان پیامک دادن به یکدیگر، سازگاری و برابری وجود داشته باشد. برخی از زوج ها در طول روز پیامک می دهند در حالی که برخی دیگر فقط چند بار در طول روز با یکدیگر در تماس هستند. هر دو می توانند عادات ارسال پیامک سالمی باشند به شرطی که به طور مساوی متن را شروع کنید و در نحوه ارسال پیامک سازگار باشید.

همچنین مهم است که به زمان شریک زندگی خود احترام بگذارید. در حالی که می دانید که آنها در محل کار هستند یا مسئولیت های دیگری دارند که باید روی آنها تمرکز کنند، زیاد وارد پیامک بازی نشوید. اگر تعداد متن مناسبی برای تبادل در طول روز وجود نداشته باشد، چگونه می توانید بفهمید که ارسال پیامک بیش از حد چیست؟ شما خیلی بیشتر از آنچه که او بخواهد به همسرتان پیامک می‌فرستید. آنها این را به شما نشان می دهند حتی اگر مستقیماً به شما نگویند. کسی که بخواهد به پیامک کردن با شما ادامه دهد، درگیر مکالمه می شود و سؤال می پرسد. اگر در عوض با جملات کوتاه و پاسخ‌های «بله» و «نه» پاسخ دهند، احتمالاً حوصله ارسال پیامک را ندارند.

اگر دائماً به همسرتان پیامک می‌فرستید، ممکن است نیازمند، چسبیده یا حتی ناامید به نظر برسید. همچنین ممکن است حسادت و مالکیت به نظر بیاید. اگر لازم باشد خیلی اوقات شرایط را بررسی کنید.

شروع پیامک

ایجاد پیامک سالم در یک رابطه نیاز به روند شروع اساسی دارد. اس ام اس باید برای سالم بودن متقابل باشد. این فقط در مورد شروع پیامک صدق نمی کند، بلکه نحوه برقراری ارتباط شما نیز صدق می کند. هر یک از شما باید به همان اندازه در گفتگو مشارکت داشته باشید. ارتباطات شما باید به طور طبیعی جریان داشته باشد. همچنین باید به همان اندازه در مکالمه احساس مشارکت داشته باشید. ارسال پیامک سالم راه خوبی برای برقراری ارتباط زوجین است. اگر فقط یک نفر شروع به ارسال پیامک می کند یا عدم تعادل در میزان پیامک شما به یکدیگر وجود دارد، ممکن است نشانه ای از یک رابطه یک طرفه باشد.

اگر همیشه اولین نفری باشید که شروع به ارسال پیامک می کنید، سالم نیست. ممکن است منجر به ارسال پیامک به همسرتان بسیار بیشتر از آن چیزی شود که او دوست دارد. خود را زیاد در دسترس قرار ندهید وقتی به شریکتان فکر می کنید پیامک بفرستید، اما اجازه دهید گاهی اوقات هم اول پیامک بدهد. وقتی کارهای دیگری برای انجام دادن دارید، به جای شروع گفتگو با شریک زندگی خود، روی آن چیزها تمرکز کنید. وقتی که تازه شروع به معاشرت کرده اید، پیامک دادن 24 ساعته به یکدیگر ممکن است سرگرم کننده باشد. با این حال، می تواند به سرعت خسته کننده و ناسالم شود، به خصوص اگر همیشه اولین نفری باشید که پیامک می نویسید.

مرزها برای ایجاد پیامک سالم در یک رابطه

هنگامی که در حال ارسال پیامک هستید، باید مرزهای سالمی در رابطه شما وجود داشته باشد، دقیقاً مانند زمانی که یکدیگر را حضوری می بینید. این مرزها ممکن است به این معنی باشد که شما بر سر پیامک دعوا نمی‌کنید، در ساعات کاری یا اواخر شب به یکدیگر پیام نمی‌دهید. شما می توانید مرزهای خود را ایجاد کنید، اما قطعاً باید برخی از آنها در هنگام ارسال پیامک وجود داشته باشد. مرزها تضمین می کنند که پیامک شما سالم باقی می ماند.

مهمترین مرز این است که بدانید در هنگام ملاقات حضوری، باید برای کدام مکالمه ترک کنید. دعوا نباید از طریق متن انجام شود و هر موضوع حساسی باید شخصاً مورد بحث قرار گیرد. اگر در یک زمان نامناسب بحث را بر سر متن شروع کنید، به مرزهایی که خود و شریکتان تعیین کرده اید احترام نمی گذارید.

انتظارات و پیامک

برای داشتن پیامک سالم در یک رابطه باید انتظارات را بررسی کرد. طبیعی به نظر می رسد که از شریک زندگی تان انتظار داشته باشید که همیشه فوراً به پیام های شما پاسخ دهد و به همان اندازه که شما انجام می دهید ابتدا پیامک ارسال کند. به نوعی، این انتظارات ناسالم نیستند، اما می توانند فشار ناسالمی ایجاد کنند. اشکالی ندارد که از آنها انتظارات خاصی داشته باشید و در مورد انتظارات خود صحبت کنید. به شریک زندگی خود بگویید که چه احساسی دارید وقتی به یک متن بسیار طولانی پاسخ سرد و کوتاهی می‌دهید یا باید ساعت‌ها منتظر پاسخ باشید.

با این حال، مطمئن شوید که تمام موقعیت‌های مختلف را در نظر داشته باشید که می‌تواند مانع از پاسخ به موقع شریک زندگی شما یا درگیر شدن در گفتگو شود. اگر همسرتان فوراً به شما پیامک نداد یا پاسخ‌های کوتاهی به شما نداد، با عصبانی شدن، فشار غیرضروری ایجاد نکنید. در نظر بگیرید که ممکن است در آن لحظه چه کاری انجام دهند. هنگامی که نشسته اید و به تلفن خود نگاه می کنید و منتظر پیامی هستید، به راحتی می توانید فراموش کنید که طرف مقابل ممکن است همین کار را انجام ندهد. آنها می توانند در محل کار، با دوستان، انجام کارهای اداری یا خرید باشند.

بنابراین انتظار نداشته باشید که همیشه در دسترس باشند. شما می توانید انتظار پاسخ را داشته باشید، اما حتی ممکن است هر بار این اتفاق نیفتد. شریک زندگی شما گاهی اوقات ممکن است به سادگی فراموش کند که پاسخ دهد.

برقراری ارتباط با پیامک سالم در یک رابطه

هنگام ارسال پیامک و هر چیز دیگری در مورد این موضوع با شریک زندگی خود در مورد انتظارات خود صحبت کنید. همچنین، باید بتوانید در مورد هر چیزی که می توانید در مورد آن پیامک ارسال کنید، صحبت کنید. برخی از زوج ها هنگام پیامک و صحبت حضوری، ارتباط متفاوتی برقرار می کنند. این می تواند گیج کننده باشد و مشکلات غیر ضروری ایجاد کند. ارتباط معمولی خود را از روشی که از طریق متن ارتباط برقرار می کنید جدا نکنید. تا زمانی که مسائل حساس مکالمه را شخصاً حفظ می کنید، ارتباط شما باید هنگام پیامک دادن و ملاقات با یکدیگر برای گفتگو یکسان باشد.

شما باید بتوانید در مورد پیامک ارتباط برقرار کنید. ادامه مکالمه ای که از طریق پیامک داشتید پس از ملاقات حضوری نباید مشکل ساز باشد و بالعکس. شما باید احساس کنید که بتوانید به شریک زندگی خود بگویید که آیا پیامک های او به شما صدمه می زند یا انتظار دارید بیشتر به شما پیام بدهند. در مورد هر چیزی که احساس می کنید نیاز به بهبود دارد، ارتباط برقرار کنید، چه در مورد عادات پیامک یا هر بخش دیگری از رابطه شما.

موضوعات در اس ام اس

زمانی که قصد دارید پیامک سالم در یک رابطه ایجاد کنید، باید به موضوعات هم دقت داشته باشید. پیامک دادن به همسرتان فقط برای یادآوری اینکه به او فکر می کنید برای رابطه شما خوب است. این شامل ارسال یادداشت های خنده دار، متن های عاشقانه یا استیکر ها می شود. علاوه بر یادآوری وظایف و زمان‌بندی به یکدیگر، باید موضوعات پیامکی زیادی داشته باشید.

گاهی اوقات، فقط ارسال یک ایموجی عاشقانه می تواند به شریک زندگی شما احساس خاص بودن بدهد. شما همچنین می توانید پیام های صبح بخیر و شب بخیر ارسال کنید. روز را با صحبت کردن با یکدیگر شروع و پایان دهید، حتی اگر در طول آن زیاد صحبت نکنید. اگر در عوض فقط برای برنامه ریزی قرارها و یادآوری کارهای روزمره از پیامک استفاده می کنید، بسیاری از عاشقانه ها و معاشقه های پیامک را از دست می دهید. فقط یک پیامک بفرستید تا به شریکتان بفهمانید که به او فکر می کنید. لازم نیست آن را به یک مکالمه طولانی تبدیل کنید یا از آنها در مورد مکانشان بپرسید. فقط به آنها بگویید که آنها را در ذهن خود دارید کافی است. می تواند برای رابطه شما فوق العاده عاشقانه و سالم باشد.

استفاده از پیامک برای نشان دادن صمیمیت جنسی

پیامک سالم در یک رابطه می تواند بخش های زیادی داشته باشد. در حالی که سکس می تواند برای رابطه شما مفید باشد و به بهبود اوضاع کمک کند، اما اگر مقدار زیادی از آن وجود داشته باشد، می تواند ناسالم باشد. شریک زندگی شما ممکن است فکر کند که شما فقط از نظر فیزیکی به آنها علاقه دارید.

شریک زندگی شما ممکن است فکر کند که شما فقط از نظر فیزیکی به آنها علاقه دارید. اگر شریک زندگی شما از ارسال پیامک لذت نمی برد، او را مجبور نکنید که از طریق پیامک وارد مکالمات صمیمی شود. اگر آنها پیام های صمیمی شما را دوست دارند، مطمئن شوید که آنها را در زمان مناسب ارسال کنید. بیشتر پیامک های خود را به پیامک تبدیل نکنید یا اجازه ندهید که همه مکالمات به متن های سکسی منجر شود. اگر شریک زندگی شما از این طریق از صمیمیت لذت می برد، ممکن است چیزهای بسیار خوبی وجود داشته باشد.

سبک های مختلف اس ام اس

پیامک سالم در یک رابطه، ویژگی های خاص خود را دارد. در عین حال از سبک های متفاوتی بهره می برد. متن افراد متفاوت است. در حالی که برخی هستند که پیام های طولانی می نویسند، برخی جملات کوتاه را در چندین پیام متوالی ارسال می کنند. اگر شما و شریک زندگی تان سبک های پیامک یکسانی داشته باشید عالی خواهد بود. زمانی که عادت های پیامک شما خیلی متفاوت باشد، می تواند آزاردهنده باشد.

به عنوان مثال، شریک زندگی شما ممکن است فقط در جملات کوتاه پاسخ دهد و تعداد زیادی ایموجی ارسال کند. آنها می‌توانند ساعت‌ها قبل از پاسخ دادن، پیام‌های شما را نادیده بگیرند، در حالی که بلافاصله به همه پیامک می‌دهید. تفاوت هایی مانند این می تواند پیامک را آزاردهنده کند، اما می توانید سبک ارسال پیامک را برای یکدیگر تنظیم کنید.

اگر روشی که در مورد ارسال پیامک انجام می دهید با روشی که شریک زندگی شما ترجیح می دهد پیامک ارسال کند بسیار متفاوت است، ممکن است مشکلاتی در ارتباط شما ایجاد کند. سعی کنید با سبک ارسال پیامک یکدیگر سازگار شوید. به عنوان مثال، اگر آنها هرگز متن طولانی نمی فرستند، سعی کنید برای آنها متن طولانی نیز ارسال نکنید زیرا احتمالاً آنها را دوست ندارند. اگر در عوض همیشه چندین پاراگراف ارسال می کنند، فقط با یک جمله کوتاه پاسخ ندهید.

ایجاد پیامک سالم در یک رابطه با استفاده از ایموجی

ایموجی ها سرگرم کننده هستند و به انتقال لحن پیام کمک می کنند. استفاده از آنها در یک رابطه توصیه می شود و می تواند بسیار رمانتیک باشد. یک پیام حتی می تواند یک ایموجی باشد که به شریک زندگی شما اجازه می دهد بداند که به او فکر می کنید. با این حال، استفاده بیش از حد از ایموجی‌ها اغلب باعث می‌شود به نظر برسد که موضوع را جدی نمی‌گیرید. این می تواند شما را کودکانه یا بیش از حد بی حوصله و بیش از حد بی توجه به نظر بیاورد که به یک پاسخ متفکرانه فکر کنید. بنابراین، در حالی که استفاده از ایموجی ها در یک رابطه سالم است، به یاد داشته باشید که هر چیزی بیش از حد برای شما مضر است و از آن ها زیاده روی نکنید.

 

 

 

منابع
aconsciousrethink

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا