محققان فاش کردند که میزان گریه مردان چقدر است.

میزان گریه مردان نسبت به زنان تفاوت های زیادی دارد. گریه فرآیندی است که در حد متناسب برای روحیه بدن ایده آل است. هر فردی بالاخره روزی باید این نیاز را برطرف کند. اما این که ما به هر نحوی یا با هر کسی بخواهیم رابطه جنسی برقرار کنیم فاجعه است. بیماری های ناشی از رابطه های جنسی زیاد از حد و با کسی که نمی شناسید می توان خطرات زیادی را به همراه داشته باشد. هر نوع رابطه ای بعد از مدتی ممکن است نیاز به برقراری ارتباط جنسی داشته باشد. ممکن است روحیات همسر شما نیز تغییر کند. روابط عاشقانه در افراد مختلف متفاوت است. ‌

برخی از افراد توانایی ایجاد رابطه ندارند. در واقع آن ها نمی توانند خود را به شخصیتی برسانند که به غیر از رابطه جنسی به چیز دیگری فکر کنند. شخصیت در افراد مختلف متفاوت است. رابطه جنسی انواع مختلفی دارد. گاهی اوقات در اطرافیان خودمان کسی را می ببینیم که اعتیاد به روابط جنسی دارند. این گونه اشخاص باید برای درمان خود به مشاوره مراجعه کنند. مشاوره می تواند برای روابط جنسی به افراد مختلف کمک کند. در مقاله های قبل در ارتباط با روابط مختلف صحبت کردیم. در ادامه می خواهیم ببینیم که محققان فاش کردند که میزان گریه مردان چقدر است.

خوشبختی در زندگی و میزان گریه مردان

در مقاله های قبل در ارتباط با این که شادی و خوشبختی چه تاثیری بر ذهنیت افراد دارد صحبت کردیم. ما گفتیم که شادی و خوشبختی می تواند بر ذهنیت و جسم افراد تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد. امروز بررسی خواهیم کرد که چند دلیل برای ترک رابطه سمی و نحوه دریافت کمک چگونه است. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با محققان فاش کردند که میزان گریه مردان چقدر است، صحبت کنیم.

برای جلوگیری از میزان گریه مردان در طول رابطه جنسی با یکدیگر صادق باشید

هرچه با شریک خود صادق تر باشید و به آن ها اجازه دهید آسیب پذیری بیشتری را ببینند. می توانید نسبت به یکدیگر متعهدتر باشید و رسیدن به بالاترین خود آسان تر خواهد بود.

تحقیقات نشان می دهد که رضایت جنسی نقش اساسی در روابط سالم بر اساس تحقیقات دارد. اما تعدادی از عوامل وجود دارد که می تواند بر کیفیت زندگی جنسی زوجین و همچنین میل جنسی فردی در طول یک رابطه تاثیر بگذارد.

رابطه جنسی و میزان گریه مردان برای برخی افراد احساسی است

هنگام داشتن رابطه جنسی، ممکن است متوجه شوید که احساسات بسیاری از لذت تا شادی را تجربه می کنید. اگر تا به حال در چنین موقعیتی قرار گرفته اید، اولین چیزی که باید بدانید این است که در اکثر موارد کاملا طبیعی است. در حالی که ممکن است نسبتاً خجالت آور باشد، معمولاً جای نگرانی نیست. این کمک می کند تا بفهمید چرا این اتفاق افتاد و اگر گریه در طول رابطه جنسی را ع تجربه کردید می تواند کارهایی را انجام دهید تا از تکرار آن جلوگیری کنید.

شما در حالت درد ناخواسته هستید

رابطه جنسی هرگز نباید به شکلی ناخواسته و ناراحت کننده دردناک باشد.

محققان فاش کردند که میزان گریه مردان چقدر است.

تحقیقات جدید این افسانه را که “مردها گریه نمی کنند” را رد می کند و نشان می دهد که آن ها بیشتر از زنان اشک می ریزند. آن ها ممکن است اغلب احساسات خود را به نمایش نگذارند. اما هنوز هم عمیقاً احساس می کنند. مردان روش متفاوتی برای بیان درد و ناامیدی خود دارند. شاید لکه ننگی که به سلامت روان مردان وارد می شود باعث شود آن‌ها از آسیب پذیری ناراحت شوند. مردان در طول تاریخ به عنوان محافظان و رهبران جامعه در نظر گرفته شده اند و به آن‌ها احساس می کنند که نمی توانند ضعف نشان دهند. نسل‌های پیشین انتظار داشتند که مردان بدون توجه به آن چه با آن روبرو می‌شوند، قوی و رواقی باقی بمانند.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

البته اگر مردها احساس کنند که باید احساسات خود را پنهان کنند، آن ها را در آینده دچار مشکلات روحی می کند. در حالی که پیشرفت های زیادی برای از بین بردن مردانگی سمی صورت گرفته است، مردان همچنان پشت درهای بسته رنج می برند.

مردان به شدت به حمایت ما برای عادی سازی درمان سلامت روان نیاز دارند

بر اساس گزارش بنیاد آمریکایی پیشگیری از خودکشی، مردان در سال 2019 3.63 برابر زنان بر اثر خودکشی جان خود را از دست دادند. مردان سفیدپوست تقریباً 70 درصد از این مرگ‌ها را تشکیل می‌دهند.

سلامت روان بیان می کند که بیش از 6 میلیون مرد سالانه از افسردگی رنج می برند. با این حال، این تعداد احتمالاً بیشتر است زیرا اکثر موارد تشخیص داده نمی شوند. مردان معمولاً کمتر از زنان به دنبال کمک هستند یا علائم را کمتر گزارش می کنند.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

متأسفانه، میزان گریه مردان بیشتر از زنان به دلیل مواد مخدر است. طبق گزارش موسسه ملی سوء مصرف الکل و اعتیاد به الکل، سالانه حدود 68000 مرد و 27000 زن در اثر سوء مصرف الکل جان خود را از دست می دهند. مردان نیز 2 تا 3 برابر بیشتر از زنان از مواد مخدر سوء استفاده می کنند که منجر به مصرف بیش از حد کشنده می شود.

این آمار نیاز مبرم به حمایت و تشویق دارد

سلامت روان مردان را برجسته می کند. مردان نباید در سکوت رنج بکشند فقط به این دلیل که ایده های منسوخ شده در مورد انتظارات جامعه را آموخته اند. با این حال، به نظر می رسد که جزر و مد در حال تغییر است و مردان در نهایت احساس راحتی بیشتری می کنند تا به دنبال کمک باشند.

محققان نشان می‌دهند که میزان گریه مردان

اکثر مردم می گویند که پس از “گریه ” احساس بهتری دارند. زیرا تنش و احساسات را از بین می برد. گریه پاسخی طبیعی و سالم به این سفر دیوانه‌واری است که آن را زندگی می‌نامیم. خوشبختانه، به نظر می رسد که مردان بیش از هر زمان دیگری با این جمله موافق هستند.

مطالعاتی در ارتباط با این زمینه

یک مطالعه روی بیش از 2000 آمریکایی از مردان و زنان پرسیده شد که چقدر گریه می کنند. نظرسنجی انجام شده توسط OnePoll از طرف Vida Health نشان داد که مردان حدوداً چهار بار در ماه گریه می کنند. به طور تکان دهنده، زنان گزارش کردند که فقط سه بار در ماه گریه می کنند. این معادل 48 گریه در سال برای مردان و تنها 36 گریه برای زنان است.

نظرسنجی در ارتباط با این زمینه

علاوه بر این، مردانی که برای نظرسنجی مورد بررسی قرار گرفتند نیز بیشتر از زنان به دنبال خدمات روانی حرفه‌ای بودند. دو سوم مردان در مقابل نیمی از زنان مورد بررسی از کمک دریافت کرده اند. حتی اگر مردان در پایان دادن به ننگ پیشرفت کرده‌اند، هنوز هم در جستجوی درمان احساس گناه می‌کنند. تقریباً دوبرابر تعداد مردان (63 درصد) نسبت به زنان (34 درصد) گزارش دادند که برای سلامت روان تحت درمان قرار گرفته‌اند.

مردان همچنین اعتراف کردند که اگر دوستان یا خانواده از درمان مطلع شوند، احساس خجالت (50٪)، شرم (40٪) یا ترس (39٪) می کنند. این در مقایسه با پاسخ دهندگان زن است که 23٪ از آن‌ها احساس خجالت، 17٪ احساس شرم و 16٪ احساس ترس می کنند.

پایان دادن به انگ درباره سلامت روان و مردان و میزان گریه مردان

لکه ننگ پیرامون سلامت روان مردان ممکن است توضیح دهد که چرا مردان مبتلا به اختلالات روانی اغلب به مکانیسم های مقابله ای ناسازگار روی می آورند. این نظرسنجی نشان داد که مردان برای بی حس کردن احساسات خود به الکل (49٪)، مواد مخدر (40٪) یا آسیب رسانی به خود (35٪) روی می آورند. نتایج نظرسنجی منعکس کننده آماری است که توسط موسسه ملی سوء مصرف الکل ذکر شده است. به نظر می‌رسد که زنان بسیار کمتر درگیر این رفتارها برای مقابله می‌شوند. تنها 27 درصد سوء مصرف الکل را گزارش کردند، 23 درصد به مواد مخدر متوسل شدند و 20 درصد به خودآزاری پرداختند.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

تنها 32 درصد از همه پاسخ دهندگان موافق نبودند که مردان به اندازه زنان عاطفی نیستند و اغلب از اختلالات روانی رنج نمی برند. علاوه بر این، 55 درصد گفتند که زنان نسبت به مردان از حمایت بیشتری برخوردارند، بنابراین تمایل بیشتری به درمان سلامت روان دارند.

تقریباً دو سوم از پاسخ دهندگان موافق بودند که جامعه به دنبال درمان سلامت روان انگ می‌زند – 61 درصد از زنان و 69 درصد از مردان. 40 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که مردان بیشتر با این انگ مواجه می شوند، در حالی که 34 درصد معتقدند زنان با این انگ مواجه هستند.

در میان بچه‌های زودرس (57 سال یا بیشتر)، 43 درصد گزارش کردند که مردان با انگ مواجه می‌شوند، در حالی که تنها 15 درصد گفتند که زنان احتمالاً چنین می‌کنند.

توافق گسترده در مورد میزان گریه مردان

به نظر می رسد که هر دو جنس در مورد اینکه این انگ از کجا می آید توافق دارند. آنها اغلب می گویند این دوستان و خانواده هستند که بیش از همه آنها را شرمنده می کنند.

منابع
وبسایتpowerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا