دوست داشتن یک دختر چگونه است؟

رابطه و ازدواج می تواند به شما آرامش دهد. اما این در صورتی اتفاق می افتاد که از یکدیگر به صورت کافی شناخت داشته باشید. خیلی اوقات دوست داشتن با عاشق بودن تفاوت های دارد. شما وقتی کسی را دوست دارید شاید یک سری کارهایی که فرد عاشق انجام می دهد را نکنید. البته عاشق شدن به خیلی کار ها بستگی دارد. کسی که فقط مدعی باشد که عاشق است نمی تواند جای در رابطه داشته باشد. اما دوست داشتن کمی پیچیده تر است.

در واقع ما چند مدل دوست داشتن را داریم و حتی در زندگی تجربه می کنیم. مثلا دوست داشتن در بین پدران و فرزندان یا مادران و نوزادان. در مقاله های قبل گفتیم که برای ایجاد یک رابطه خوب باید بتوانید خودتان را درست کنید. گذشته خود را پاک کنید. شناخت کافی از یکدیگر نیز مهم است. در ادامه می خواهیم ببینیم که دوست داشتن یک دختر چگونه است؟

افراد ممکن است در روابط خود چه دوستانه و چه کاری شکست می خورند. وقتی که فردی در این گونه روابط شکست بخورد با میزان کم و زیاد ممکن است دچار آسیب های روانی شود. دقیقا در این جا است که فرد برای صحبت کردن با شخصی دیگر نیازمند برقراری ارتباط است. حال این ارتباط می تواند با دوست آن فرد باشد یا این که او با همسر خود صحبت کند. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره آنلاین در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با دوست داشتن یک دختر چگونه است؟ صحبت کنیم.

دوست داشتن یک دختر اغلب برای خیلی ها کار وحشتناکی است.

دوست داشتن یک دختر

دوست داشتن یک دختر اغلب برای خیلی ها کار وحشتناکی است. یک مرور اجمالی در جستجوی اینترنتی مقالات و سایتهای بی شماری را به شما آموزش می دهد که چگونه از دوست داشتن بیهوده جلوگیری کنید. با این حال، مواردی وجود دارد که می خواهید شخصی را دوست خوددقرار دهید. دقیقاً چگونه در این مورد پیش می روید؟

دوست داشتن یک دختر چیست؟

” دوست داشتن یک دختر ” اصطلاحی است که برای توصیف شخصی که به طور محکم در موقعیت دوست قرار گرفته است، وجود دارد. البته این بدون امکان رابطه عاشقانه یا جنسی، استفاده می شود. اگر چه این اصطلاح معمولاً در مورد مردان و روابط آن ها با زنان به کار می رود. زنان نیز می توانند برای خود دوستی را پیدا کنند، چه از طریق طراحی و چه از طریق اتفاقی. پیدا کردن دوست معمولاً به عنوان یک مقصد دائمی و نه موقتی در نظر گرفته می شود. ممکن است فرد روابطی را که نمی تواند در آن دوست باقی بماند قطع کند. چرا که او دوست ندارد وارد یک رابطه جدی شود.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

زمانی که کسی بداند که یک دوست نسبت به او احساساتی دارد، ممکن است افکار آن ها تغییر کند. آن ها عمدا این ایده را تقویت کنند چون آن ها دچار فرآیند دوست داشتن یک دختر شده اند. همچنین ممکن است زمانی که شخصی فردی را در موقعیت “دوست” می بیند  به صورت ناخواسته به او الهام شود که هرگز به ذهنش خطور نکند که به شخص مورد نظر به گونه دیگری نگاه کند. در هر صورت، روابط دوستانه می تواند مکانی دردناک و ناامید کننده باشد. برای برخی از افراد، بهتر است به طور کلی رابطه را ترک کنند. نه این که بخواهند با شخصی که به او علاقه دارد و یا علاقه ای عاشقانه دارد، رابطه دوستی برقرار کنند.

چرا مردم در روابط دوستی معمولی باقی مانند؟

روابط دوستانه مخصوص افرادی است که مورد محبت دیگران نیستند. افراد در روابط معمولی قرار می گیرند  زیرا فردی که آن ها را در آن جا قرار می دهد نمی خواهد به آن ها امید یا ایده ای بدهد که یک رابطه عاشقانه در در آینده برایشان امکان پذیر است. روابط معمولی به دور از این که “در حال حاضر” یا “هنوز” نباشد، یک ضربه محکم و ناگهانی در مقابل امیدهای عاشقانه یا جنسی است.

دوست داشتن یک دختر کار بسیار سختی است. اعتماد کردن به کسی که بدانید شما را فقط به عنوان دوست می بیند خوب است. چون شما علاقه ای به یک رابطه عاشقانه یا جنسی ندارید. این می تواند به رفع هرگونه سوء نیت احتمالی یا اشتباه در مسیر کمک می کند. نباید آشکارا در مورد این که می خواهید رابطه به کجا برسید و به چه چیزی علاقه دارید با یکدیگر بحث کنید. یکی یا هر دو شما می توانید از رابطه ای انتظار داشته باشید که هیچ یک از شما قادر یا مایل به ارائه آن نیستید.

نحوه دوست داشتن یک دختر

دوست داشتن یک دختر

دوست یابی با کسی گاهی اوقات آسان است. اما اگر در روابط مطمئن نیستید یا برای برقراری ارتباط آشکار تلاش می کنید، قرار دادن شخصی در منطقه دوستانه دشوار است. برای قرار دادن یک فرد در زندگی به عنوان شخصی که با دوست داشتن یک دختر جلو آمده است، اصول زیر را اتخاذ کنید:

1) با علائم ظریف شروع کنید

هنگام بحث در مورد رابطه خود لازم نیست که جسور باشید. می توانید با قرار دادن شخصی در روابط معمولی با نشانه های ظریف که علاقه شما دوستانه است، شروع کنید. می توانید کلمه “دوست” را در مکالمات گاه به گاه استفاده کنید. علایق عاشقانه خود را با فردی که می خواهید با او رابطه دوستانه برقرار کنید، مطرح کنید. و به این نکته توجه داشته باشید که هرگز وقت خود را در کنار هم یا در محیط هایی که می تواند به صورت عاشقانه تعبیر شود، صرف نکنید.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

معمولاً استفاده از نکات و نشانه های ظریف در آغاز دوستی و دوست داشتن یک دختر موثرتر است. این به شما و شخص دیگر اجازه می دهد تا یکدیگر را بشناسید و پیوند برقرار کنید. بدون این که احساس فشار، ناراحتی یا سوءتفاهم برای هریک از شما ایجاد کنید. پیشنهادات ظریف برای یک رابطه طولانی مدت ایده آل نیستند.

2) مرزها را در جای خود قرار دهید

دوست داشتن یک دختر

برای اطمینان از این که دوستی شما به همین شکل باقی می ماند، محدودیت هایی را در مورد آن چه می خواهید و نمی خواهید با هم انجام دهید. و درباره آن چه که می خواهید و نمی خواهید بحث کنید، قوانینی را تعیین کنید. بحث در مورد رابطه جنسی، ترجیحات عاشقانه یا موضوعات بسیار عمیق و صمیمی می تواند دوست داشتن یک دختر را در فرد ایجاد کند. برای اطمینان از این که طبیعت دوستی شما کاملاً منطقی است، از ایجاد درجه صمیمیت و نزدیکی شخصی قوی خودداری کنید.

مرزهای فیزیکی را نیز در جای خود نگه دارید. اگر چه بغل کردن معمولی نشانه علاقه رمانتیک نیست. در آغوش گرفتن هنگام تماشای فیلم، دست گرفتن جز کارهای عاشقانه هستند. حتی در طولانی مدت یا مداوم همگی می تواند نشان دهنده علاقه ای فراتر از منطق و رابطه معمولی باشد

3) کاملاً و به صورت مستقیم به آن ها احساسات خود را بگویید

اگر محدودیت ها و ظرافت کار نمی کند، ممکن است مجبور شوید به بحث مستقیم و فشرده تری در مورد رابطه خود روی بیاورید و سراغ آن چه می توانید از آن انتظار منطقی داشته باشید بروید. این گفتگو مطمئناً باید گفت و گویی مهربان و دلسوزانه باشد. اما به هیچ وجه مبهم نباشد یا جایی برای امید یا سوال باقی نگذارد. در حالی که نمی خواهید بر سر دوست خود فریاد بزنید: “من علاقه ای ندارم که هرگز با تو باشم!” شما همچنین نمی خواهید بگویید، “منظورم این است که من علاقه ای به این نوع رابطه با شما ندارم.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

در عوض، موثر ترین راه برای انجام این گفتگو این است که با یک سوال شروع کنید. مانند: “من گاهی احساس می کنم شما به چیزی بیشتر از دوستی علاقه مند هستید. آیا من در چنین احساسی اشتباه می کنم؟” صرف نظر از پاسخ (بله یا خیر)، می توانید عبارت زیر را دنبال کنید: “من فقط می خواهم روشن و واضح باشم که دوستی خودمان را بیشتر از رابطه جدی دوست دارم.

در صورت لزوم شما دو نفر می توانید در مورد جزئیات بحث کنید. یک مطالعه نشان داد که مردم معمولاً انتظار دارند تلاش های ارتباطی صادقانه آن ها بسیار منفی تر از آن ها باشد. بنابراین خود مکالمه ممکن است آن قدر ها که می ترسید دشوار، دردناک یا ناخوشایند نباشد.

قوانین و اقدامات احتیاطی

دوست داشتن یک دختر

اگر چه ممکن است لازم باشد که به طور قاطع دوست داشتن یک دختر را اعلام کنید. این اعلام کردن می تواند در ایجاد رابطه کمی کمک کند. اما این بهانه ای برای بی رحمی، بی حسی یا خشم نیست. قرار دادن کسی در رابطه دوستی معمولی باید به اندازه احساسات و رفاه او در مورد احساسات شما باشد. هنگامی که می دانید هیچ امیدی برای رابطه در راه وجود ندارد نباید وارد آن شوید. هنگام قرار دادن شخصی در رابطه دوستی معمولی، مطمئن شوید که این را در نظر دارید. تشخیص این که این رابطه برای شما یک مکان امن است یا خیر بستگی به موارد مختلفی دارد. شخص موجود در آن به شما کمک می کند چرا که مهربانی و شفقت موضوع مهمی است.

https://www.regain.us/advice/friendship/how-to-friendzone-a-girl/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا