با تغذیه مناسب زودانزالی خود را درمان کنید

یکی از مشکلات جنسی که در بین بسیاری از مردان وجود دارد و مانع از داشتن روابطی ایده‌آل و لذت بخش می‌شود مشکلات زودانزالی است. مردان دچار این مشکل جنسی قبل از دخول و یا خیلی زودتر از اینکه شریک جنسی او ارضاء شود دچار انزال می‌شود. درمان زودانزالی با تغذیه مناسب اهمیت زیادی دارد.

روش هایی برای کمک به این افراد و درمان انزال زودرس وجود دارد برخی از روش‌ها از طریق دارو است و برخی دیگر از طریق مصرف برخی مواد غذایی می‌توان به بهبود این مشکل به خود کمک کرد که ما در این مقاله قصد داریم روش‌های درمان زودانزالی با تغذیه را مورد بررسی قرار دهیم.

روش های خوراکی کمک کننده به مشکل زود انزالی

خرما را در رژیم غذایی خود حفظ کنید

خرما ماده‌ی مغذی است که حاوی فیبر، پروتئین، پتاسیم، کلسیم و… است که کمک بسیاری به رفع برخی مشکلات بدن مانند یبوست، کم خونی، مشکلات قلبی، اختلالات جنسی مانند زود انزالی می‌کند، طبق نظر برخی از متخصصان تغذیه با خوردن 2 عدد خرما در روز می‌توان به بهبود و داشتن یک رژیم غذایی سالم در بدن کمک کرد.

قند موجود در خرما می‌تواند با تبدیل به انرژی فیزیکی در فرد به داشتن انرژی برای مدت طولانی یک رابطه جنسی کمک کند. شما می‌توانید برای بهبود مشکل زودانزالی خود قبل از اینکه زمان خواب و یا همراه با صبحانه خود حتما این ماده غذایی را در برنامه خود قرار دهید.

مصرف هویج برای درمان زودانزالی

با تغذیه مناسب زودانزالی خود را درمان کنید

هویج به دلیل اینکه منبع بسیار عالی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. می‌تواند به بهبود جریان خون در اندام جنسی و همچنین تقویت ماهیچه‌ها آلت تناسلی کمک کند.

برای صبحانه می‌توانید هویج یا آب هویج را در رژیم خود بیاورید تا کمکی به درمان زود انزالی خود کنید. 

مصرف جینسیگ را فراموش نکنید.

یکی از درمان های خانگی برای زودانزالی مصرف جینسینگ است که می‌توانید به صورت دم کرده در چای یا جوشانده  و یا در سوپ یا به شکل قرص از آن استفاده کنید، این گیاه به دلیل خواص عالی آن برای بهبود عملکرد حافظه، کاهش استرس، درمان ناتوانی‌ها و علائم ناشی از خستگی و فرتوتی افزایش عمر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خواص جنسی آن برای مردان بسیار حائز اهمیت است که می‌توان به افزایش و کیفیت اسپرم، بهبود مشکلات عدم نعوظ، تقویت عصب‌های ناحیه تناسلی که باعث جلوگیری از انزال زودرس خواهد شد، اشاره کرد.

درمان زودانزالی با تغذیه مناسب – روزانه کمی سیر مصرف کنید.

در کنار خاصیت آنتی بیوتیکی سیر،  با بهبود جریان خون در آلت تناسلی و بالا بردن حرارت بدن شما می‌تواند کمک کننده ای برای درمان زودانزالی و همچنین اختلال نعوظ در شما باشد.

از دارچین برای درمان زودانزالی استفاده کنید.

با تغذیه مناسب زودانزالی خود را درمان کنید

از گذشته این گیاه را برای درمان زودانزالی یا ناتوانی جنسی شهرت داشته است. یکی از دلایل زودانزالی در افراد به خاطر طبع سرد این افراد است که دارچین می‌تواند به بهبود این مشکل کمک کند. دارچین می‌‎تواند با افزایش در قدرت تاخیر و همچنین تقویت قوای جنسی به درمان زودانزالی فرد کمک کند.

یک ترکیب بسیار مفید برای درمان زود انزالی مصرف شیر بادام به همراه دارچین است که باید 2 الی 3 ساعت از قبل از رابطه جنسی استفاده شده و یا اینکه دارچین را با عسل مخلوط کنید. و 3 بار در روز میل کنید و از خواص مفید دارچین که می‌تواند باعث افزایش جریان خون در اندام تناسلی شود بهره‌‌مند شوید. و به بهبود درمان زود انزالی در خود کمک کنید.

مصرف زعفران کمک کننده به درمان زود انزالی

زعفران به دلیل دارا بودن کاروتنوئیدهایی مانند لیکوپن، بتاکاروتن، آلفاکاروتین و زآگزانتین، به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می‌کند. در جلوگیری از برخی بیماری ها و عفونت ها نقش موثری را در بدن دارد.

زعفران در کنار خواص بالا، به دلیل داشتن برخی مواد معدنی لازم برای بدن مانند روی، آهن، سلنیوم، فسفر و منگنز که برای درمان زود انزالی بسیار مهم هستند، نقش موثری دارد.

با تغذیه زودانزالی خود را درمان کنید | مرکز مشاوره همکده

درمان زودانزالی با تغذیه مناسب – دانه کدو تنبل

دانه کدو تنبل ماده غذایی مفیدی برای بدن است. یکی از خواص مطلوب این دانه به دلیل منیزیم موجود در آن است که می‌تواند به وارد شدن هورمون جنسی تستوسترون به جریان خون کمک کند. چربی های غیر اشباع در این دانه ها باعث می‌شود مصرف آن برای جریان خون و قلب تاثیرات مثبتی داشته باشد. همچنین به شما در کنترل احساسات کمک کرده و از انزال زودرس در شما جلوگیری کند.

برای مصرف این دانه ها می‌توانید ابتدا دانه های را تمیز کرده و با زیر تابش خورشید خشک و سپس با روغن زیتون سرخ کنید و استفاده کنید. برای بهتر شدن آن می‌توانید با نمک و فلفل مخلوط کنید و میل کنید.

هندوانه کمک کننده به مشکل انزال زودرس

با تغذیه مناسب زودانزالی خود را درمان کنید

یکی از فواید هندوانه آرام کردن عروق خونی و کمک به بهبود مشکل زود انزالی در فرد است. ماده ی سیترولین موجود در آن می‌تواند در نهایت به افزایش میل جنسی فرد نیز کمک کند.

خرما را در رژیم غذایی خود حفظ کنید

خرما ماده‌ی مغذی است که حاوی فیبر، پروتئین، پتاسیم، کلسیم و… است. که کمک بسیاری به رفع برخی مشکلات بدن مانند یبوست، کم خونی، مشکلات قلبی، اختلالات جنسی مانند زود انزالی می‌کند. طبق نظر برخی از متخصصان تغذیه با خوردن 2 عدد خرما در روز می‌توان به بهبود و داشتن یک رژیم غذایی سالم در بدن کمک کرد.

قند موجود در خرما می‌تواند با تبدیل به انرژی فیزیکی در فرد به داشتن انرژی برای مدت طولانی یک رابطه جنسی کمک کند. شما می‌توانید برای بهبود مشکل زودانزالی خود قبل از اینکه زمان خواب و یا همراه با صبحانه خود حتما این ماده غذایی را در برنامه خود قرار دهید.

گردو کمک کننده به درمان زودانزالی با تغذیه مناسب

یکی دیگر از مواد غذایی تاثیر گذار در درمان زودانزالی گردو است. دارای آنتی‌اکسیدان‌ها، مس، منگنز، ویتامین B است. برای مصرف مکرر این ماده مغذی می‌تواند به بهبود برخی مشکلات جنسی مانند اختلال نعوظ، انزال زودرس نیز کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا