1448

هشت راه برای بهبود عملکرد جنسی مردان

اگر شما به دنبال داشتن فعالیت جنسی در شب به همراه همسر خود هستید، خواندن این مقاله می تواند برای شما مفید باشد. بسیاری از مردان به دنبال راه هایی برای افزایش عملکرد جنسی خود هستند. این موضوع می تواند شامل بهبود مشکلات موجود یا جستجو برای راه های جدید برای حفظ رابطه با شریک زندگی شما باشد. بسیاری از قرصهای تقویت کننده جنسی برای مردان در بازار وجود دارد، اما راه های ساده ای برای ماندگاری بیشتر وجود دارد و بدون نیاز به مراجعه به داروخانه می توانید به بهبود عملکرد رابطه خود دست یابید. هشت راه برای بهبود عملکرد جنسی مردان در ادامه بیان شدند.

به یاد داشته باشید که آلت تناسلی شما بر روی فشار خون شما کار می کند و مطمئن شوید که سیستم گردش خون شما در شکل بالا کار می کند. در واقع، آنچه که برای قلب شما مناسب است برای سلامت جنسی شما نیز مناسب است.

خواندن این مقاله به شما در پیدا کردن راه کار های جنسی که می تواند به شما در بهبود عملکردتان کمک کند وجود دارد در زیر به این موارد اشاره می کنیم.

فعال بمانید.

یکی از بهترین راه های بهبود سلامت شما، ورزش قلبی و عروقی است. رابطه جنسی ممکن است ضربان قلب شما را افزایش دهد، اما ورزش منظم با حفظ سلامت قلب شما به حفظ شکل بدن شما کمک می کند.

سی دقیقه در روز تمرین به همراه عرق ریختن، مانند تمرین و شنا، می توانید شگفتی هایی برای افزایش میل جنسی شما را به همراه داشته باشید.

هشت راه برای بهبود عملکرد جنسی مردان

هشت راه برای بهبود عملکرد جنسی مردان – این میوه ها و سبزیجات را بخورید.

برخی از غذاها همچنین می توانند به افزایش جریان خون کمک کنند. آنها عبارتند از:

پیاز و سیر. این غذاها ممکن است برای تنفس شما مناسب نباشد، اما می توانند به گردش خون شما کمک کنند.

موز این میوه غنی از پتاسیم می تواند فشار خون شما را کاهش دهد، که می تواند قسمت مهمی از میل جنسی شما را افزایش دهد و عملکرد جنسی شما را نیز افزایش دهد.

فلفل قرمز و سیاه و غذاهای تند بسیار طبیعی با کاهش فشار خون و التهاب به جریان خون شما کمک می کنند.

گوشت های زیر و سایر غذاها ی گفته شده را بخورید.

در اینجا چند غذا که می تواند به بیشتر شدن جریان خون شما کمک کند، گفته شده است:

اسیدهای چرب امگا 3 این نوع چربی جریان خون را افزایش می دهد. شما می توانید آن را در ماهی آزاد، ماهی تن، آووکادو و روغن زیتون پیدا کنید.

ویتامین B-1. این ویتامین سیگنال ها را در سیستم عصبی شما سریع تر می کند، از جمله سیگنال های مغز شما که به سمت آلت تناسلی شما فرستاده می شود. این ویتامین در گوشت خوک، بادام زمینی، و لوبیا یافت می شود.

تخم مرغ ها در سایر ویتامین های B سر شار بوده و کمک می کنند تا سطح هورمون را متعادل نگه دارند. این امر می تواند استرس را کاهش دهد که اغلب نعوظ را مهار می کند.

هشت راه برای بهبود عملکرد جنسی مردان

کاهش استرس یکی از هشت راه برای بهبود عملکرد جنسی مردان

استرس می تواند در تمام زمینه های سلامتی شما، از جمله میل جنسی شما تاثیر بگذارد.

استرس ضربان قلب شما را افزایش می دهد و فشار خون را افزایش می دهد. هر دوی این ها به میل جنسی و عملکرد جنسی آسیب می رسانند.

استرس روانشناختی همچنین می تواند در دستیابی به نعوظ یا رسیدن به یک ارگاسم تاثیر بد بگذارد.

ورزش یک روش عالی برای کاهش استرس و بهبود سلامت شما است.

هشت راه برای بهبود عملکرد جنسی مردان | مرکز مشاوره همکده

صحبت کردن با همسرتان درباره استرس شما همچنین می تواند شما را آرام کند، در عین حال تقویت رابطه خود را در همان زمان موجب می شود.

استرس همچنین می تواند عادت های بد، مثل سیگار کشیدن و یا مصرف الکل، که می تواند به عملکرد جنسی شما آسیب برساند را به همراه داشته باشد.

عادت های بد را در خود از بین ببرید.

آنچه که بر آن تکیه می کنید و به آن عادت می کنید، مانند مصرف سیگار و مصرف الکل، همچنین می تواند بر عملکرد جنسی تاثیر بگذارد.

در حالی که مطالعات نشان می دهد که مصرف کمی شراب قرمز می تواند گردش خون را بهبود بخشد، الکل بیش از حد می تواند اثرات نامطلوب داشته باشد.

تحریک کننده ها رگ های خونی را محدود کرده اند و به ناتوانی جنسی مرتبط شده اند. کاهش یا ترک سیگار یکی از اولین قدم های بهبود عملکرد است.

جایگزینی عادت های بد با افراد سالم مانند ورزش و خوردن به خوبی می تواند به بهبود سلامت جنسی کمک کند.

آفتاب یکی از هشت راه برای بهبود عملکرد جنسی مردان

نور خورشید تولید ملاتونین بدن را متوقف می کند. این هورمون به ما کمک می کند خواب و همچنین افکار جنسی ما را سامان بدهد. ملاتونین کمتر به معنای افزایش بالقوه میل جنسی است.

خارج شدن از خانه و قرار گرفتن در معرض نور خورشید به بدن شما اجازه می دهد تا به افزایش میل جنسی اقدام کند. مخصوصا در ماه های زمستانی که بدن ملاتونین بیشتری تولید می کند.

به شریک زندگی خود توجه کنید.

هشت راه برای بهبود عملکرد جنسی مردان

برقراری رابطه جنسی به مانند یک خیابان یک طرفه نیست توجه ویژه ای به خواسته های شریک زندگی شما نه تنها موجب لذت جنسی برای او می شود. بلکه می تواند به شما کمک کند تا بهتر بتوانید در این زمینه عملکرد خود را بهبود بخشید. صحبت کردن در مورد این قبیل از کار ها می تواند به کاهش هر گونه نگرانی کمک کند. اگر شما در یک لحظه گرم، نیاز به کاهش استرس دارید و اینکه بی پروا با او در این زمینه حرف بزنید و با او گرم صحبت کنید و ابراز علاقه کنید.

در حالی که شما یک بار می توانید با تجربه و امتحان کردن تمرکز بر روی شریک زندگی خود داشته باشید. می توانید یک تجربه لذت بخش برای هر دو شما ایجاد کنید.

در صورت نیاز به کمک بیشتر کمک بگیرید.

هشت راه برای بهبود عملکرد جنسی مردان منجر به بهبود روابط می شود. اگر اختلال نعوظ دارید، بیماری Peyronie یا سایر اختلالات دیگر در شما تشخیص داده شده، ممکن است به درمان پزشکی نیاز داشته باشید. از این کار دریغ نکنید و با پزشک خود صحبت کنید که چگونه می توانید عملکرد جنسی خود را بهبود بخشید.

تصمیم برای ورزش کردن، داشتن تغذیه مناسب، و لذت بردن از زندگی جنسی خود به طور کامل به هیچ عنوان تصمیم اشتباهی نخواهد بود.

درمان فوری افسردگی بدون دارو!

ارتباط تلفنی با برترین روانشناسان افسردگی

مشاوره روانشناسی با تعرفه دولتی

منابع
healthline.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ارتباط با مشاور متخصص