همسر شما فریب خورده؟ چگونه می توان از بزرگترین اشتباهات افراد خیانتکار جلوگیری کرد؟

همسر شما فریب خورده؟ چگونه می توان از بزرگترین اشتباهات افراد خیانتکار جلوگیری کرد؟ هنگامی که همسرتان خیانت می کند در اصل با یک فریب بزرگ روبرو می شود.به اشتباهات خود نگاه کنید و اگر خودتان را در یک اشتباه بزرگ می بینید سعی کنید از ان اشتباه بیرون بیایید. یا اینکه شما ممکن است با یک همسر خیانتکار مواجه شوید و اصلا تا بحال در تصورتان هم نگنجد شاید این بار نوبت شماست که یک داستان خیانت را در زندگی خود تجربه کنید. حال باید چکار کنید و چگونه به زندگی خود ادامه دهید.

درست است دردی که از این مسئله برای شما بوجود می آید جانکاه است. اما شما باید به دنبال نجات زندگی خود باشید شما باید در جستجوی راهکارهایی باشید که دیگر به این امر گرفتار نشوید. بدانید که تنها نیستید و بسیاری از افراد همانند شما با این درد زندگی می کنند. بسیاری تلاش می کنند فقط خود را نجات دهند اما برخی به دنبال نجات زندگی خود نیز هستند.

بدون شک اثبات خیانت بسیار سخت است.

همسر شما فریب خورده؟ چگونه می توان از بزرگترین اشتباهات افراد خیانتکار جلوگیری کرد؟

بسیاری از مردان بدون اینکه خیانت را اثبات کنند نشان می دهند که این امر برایشان کاملا پایان یافته است، انها با خیانت همسرانشان روبرو می شوند ولی عکس العملی نشان نمی دهند فقط به این دلیل  که به همسرانشان نشان دهند انها اصلا حسود نیستند و به راحتی به زندگی خود ادامه می دهند.اما ذهن آنها همیشه درگیر این مسئله است.

شما باید بدانید فریبکاری و خیانت ربطی به حسادت ندارد و شما وقتی اثبات کردید که با یک فرد خیانتکار روبرو هستید در یک دوره زمانی بهتر است آگاهی خود را نسبت به این مسئله زیاد کرده و از وضعیتی که در گذشته رخ داده است جلوگیری کنید. یک زن اگر بخواهد خیانت کند براحتی با استفاده از پیامک های تلفن همراه، ایمیل و فضای مجازی یک فضای شخصی را برای خود ایجاد می کند. اما شما قطعا نمی توانید همیشه این روند بررسی را ادامه دهید و همیشه او را چک کنید. شما باید به دنبال راهکار باشید اگر می خواهید زندگیتان را نجات دهید.

همسر شما فریب خورده؟ چگونه می توان از بزرگترین اشتباهات افراد خیانتکار جلوگیری کرد؟ درخواست اطلاعات نادرست است.

بسیاری از مردان وسواس به خرج می دهند. به طور مثال مدام می پرسند در این هفته چند بار رابطه جنسی داشته ایم؟ آیا به اوج لذت جنسی رسیده ای؟ مطمئن باشید او به هیچ وجه به شما حقیقت را نمی گوید زیرا نمی خواهد شما ناراحت شوید. شما حتما احساس کمبود می کنید و با خود فکر می کنید که چرا باید به شما خیانت شود. شما به صورت معقولانه باید سوال بپرسید. از او بپرسید به نظر ش را درباره اینکه چرا همچین چیزی رخ داده است بگوید؟ و یا اینکه چه راهکاری باعث می شود دیگر در آینده این مسئله رخ ندهد؟ اما شما نیازی ندارید که وارد جزییات روابط شوید اگر می خواهید زندگی خود را نجات دهید به راهکار اساسی بپردازید.

عمل در مقابل عکس العمل

همسر شما فریب خورده؟ چگونه می توان از بزرگترین اشتباهات افراد خیانتکار جلوگیری کرد؟

 مردان وقتی متوجه می شوند که همسرشان خیانت کرده است برای آنها بسیار درد آور است. آنها شروع به بدرفتاری کرده و حتی می خواهند انتقام بگیرند. آنها از لحاظ جسمی و ذهنی وقتی فکر می کنند همسرانشان با مرد دیگر بوده است کاملا ناامید و پرخاشگر می شوند.حتی اگر می خواهید طلاق بگیرید هم از رفتارهای خشونت آمیز استفاده نکنید.

در عوض، خشم خود را در جای دیگر تمرکز کنید. تمرین، مراقبه و یا مشاوره در صورت نیاز، اما تحت هیچ شرایطی، به هر نحوی از این موضوع سوء استفاده نکنید. در عوض، تمرکز بر آنچه شما می خواهید  داشته باشید تا نتیجه اعمال خود را در زندگی ببینید. شما آسیب دیده اید و باید یک مدت را بگذرانید که روح شما ترمیم پیدا کند بنابراین این تفکر که کسی دیگر می تواند شما را التیام بخشد تفکری کاملا اشتباه است.

همسر شما فریب خورده؟ چگونه می توان از بزرگترین اشتباهات افراد خیانتکار جلوگیری کرد؟ مردان خود را سرزنش می کنند.

بسیاری از مردان که از همسرشان فریب می خورند، خود را سرزنش می کنند. حتی اگر شما یک شوهر وحشتناک هستید، حقیقت این است که همسرتان انتخابهای دیگری را در خارج از امور خود داشته است ،او می تواند با شما صحبت کند، مشاوره را درخواست کند یا انتخاب های مناسبتری را نسبت به انجام کاری که کرده است داشته باشد. این در صورتی است که هر دو شما بخواهید از این مسئله بیرون آمده و به زندگی بهتری با همدیگر فکر کنید.

خوب است که در مورد ازدواج خود در نظر گرفته شود و اذعان به چیزهایی که شما می توانید انجام داده اند متفاوت است، اما این امور هرگز تقصیر شما نیست. قربانی هیچ کاری اشتباهی انجام نداده است، حتی اگر آنها همسران دروغین بودند. به جای اینکه  خود را سرزنش کنید، برای حل مسائل به کار خود مشغول شوید، اما هرگز بخاطر چیزی که در آن هیچ انتخابی نداشته اید، سرزنش نکنید.

تفکرات اشتباه درباره خیانت

هنگامی که این امور در حال باز شدن است، بسیاری از مردان دچار وسواس شده و به همسر خود و مرد دیگر هنگامی که در رختخواب هستند فکر می کنند.آنها داستان های افسانه ای و کثیفی را در ذهن خود بوجود می اورند. بعضی از مردان حتی به این موضوع که توانایی آنها در مسائل جنسی کم بوده است نیز فکر می کنند. باید بدانید اینها دلیل اصلی یک خیانت نیست و این تصورات فقط باعث می شود شما و همسرتان نتوانید هیچوقت مشکلتان را حل کنید.

به جای اینکه به این موضوع ها فکر کنید به همسرتان فکر کنید که چگونه می توانید دوباره رابطه خود را با او درست کنید اگر هنوز او را دوست دارید. و یا اینکه چرا این اشتباه در زندگی شما بوجود آمده است. تصمیم درستی بگیرید شاید بتوانید زندگی جدیدی که می سازید از زندگی قبلی که داشته اید بهتر و عالی تر باشد.

اهمیت امور را کاهش دهید.

همسر شما فریب خورده؟ چگونه می توان از بزرگترین اشتباهات افراد خیانتکار جلوگیری کرد؟

همسر شما فریب خورده؟ چگونه می توان از بزرگترین اشتباهات افراد خیانتکار جلوگیری کرد؟ بعضی از مردان به شیوه ای متفاوتی با وسواس زیاد در مورد این موضوع اقدام می کنند و به جای آن از هر گونه بحث در مورد این امور اجتناب می ورزند. آنها این امر را کم اهمیت می دانند و به این معنی که ارتباط خود را حفظ می کنند. به جای تلاش برای فهمیدن چیزی که اشتباه است، از هر گونه بحث خودداری می کنند و فقط آن را در ذهن خود نگه می دارند.آنها فکر می کنند که خودشان نیز گناهکارند.

در حالی که این امر گناه شما نیست، گاهی اوقات می تواند یک نشانه هشدار دهنده یا چیزی در رابطه باعث اشتباه در ازدواج شود، یا همسرتان هنگامی که خیانت می کند دچار بیماری روحی شده باشد . اجتناب از بحث در مورد امور و یا گرفتن هر نوع کمک برای بهبود ازدواج و یا رابطه یک اشتباه بزرگ است.

منابع
selfgrowth.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا