15 نشانه از خیانت زنان و راهکار آن

خیانت زنان می تواند علائم و نشانه های زیادی داشته باشد. اگر چه به ندرت ممکن است زنانی پیدا شوند که بیش از یک شریک زندگی داشته باشند. اما در حال، زنان و مردانی وجود دارند که با چند شریک زندگی در ارتباط هستند ولی رابطه خودشان را به طور کامل پنهان می کنند. برخی از زنان خیانتکار به علت ترس از قضاوت شدن می‌ترسند که به شریک فعلی خود بگویند با فرد دیگری نیز در ارتباط هستند‌. در حالی که برخی دیگر از واکنش شریک خود می‌ترسند و به همین علت سعی می‌کنند که روابط خود را پنهان نگه دارند.

سوال اصلی این است که چگونه می‌توانید بفهمید زنی که به او علاقه دارید، با مردان دیگری نیز رابطه دارد یا خیر؟ پاسخ این سوال به خصوص برای افرادی که به دنبال یک رابطه پایدار و متعهدانه هستند، بسیار مهم است. برای همین ما سعی کرده ایم در این مقاله از همکده 15 نشانه از خیانت زنان و علت آن را مورد بررسی قرار دهیم.

نشانه های زنانی که چند شریک زندگی دارند؟

اگر به دنبال ایجاد یک رابطه جدید با زنان هستید، اما در مورد اینکه آیا او با سایر مردان در ارتباط است یا نه، یا اینکه به دنبال نشانه های خیانت زنان هستید بهتر است رایج ترین آنها را بشناسید. این نشانه ها عبارتند از:

صحبت بی پرده درباره زندگی شخصی

اگر زنی در مورد روابط مختلف خود برای دوستانش حرف بزند، این کار نشانه واضحی برای این نکته است که او علاقه زیادی به داشتن رابطه با یک پسر ندارد و بیشتر به دنبال برقراری رابطه با چند مرد و خیانت است. زنی که واقعاً به یک رابطه تک همسری علاقه دارد، نیازی به صحبت در مورد زندگی صمیمی خود با دیگران پیدا نمی‌کند.

ارتباط بیش از حد با پسرها

اگر زنی دائماً با پسرهای دیگر ارتباط صمیمی برقرار می‌کند، احتمالاً به این علت است که دوست دارد توجه مردان را به خود جلب کند. اگر یک دختر مجرد باشد، ایرادی ندارد که با پسرها خوش برخورد باشد‌. با این حال، اگر یک زن پس از برقراری رابطه با شریک زندگی خودش، همچنان با مردان دیگر خوش برخورد باشد، این رفتار می‌تواند مشکل آفرین باشد و می تواند یکی از علائم هشدار دهنده خیانت زنان باشد.

سابقه خیانت به شریک

15 نشانه از خیانت زنان و راهکار آن || مرکز مشاوره همکده

اگر زنی به شرکای قبلی خود خیانت کرده باشد، احتمالاً دوباره این کار را خواهد کرد. چنین زنانی اغلب بیش از یک شریک دارند و متأسفانه اکثر این شرکا از نبود وفاداری دختر مورد علاقه خود آگاه نیستند.

جدی نبودن در رابطه

اگر دختر مورد علاقه شما در رابطه خود با شما هیچ وقت جدی نبوده است، احتمالا آماده برقراری رابطه نیست یا به رابطه فعلی خود علاقه‌ای ندارد. احتمال این دختر آنقدر به دنبال مردان و پسران مختلف است که نمی‌تواند بر روی رابطه با یک مرد تمرکز داشته باشد. پس جدی نبودن در رابطه را می توان یکی دیگر از علائم خیانت زنان دانست.

داشتن دوستان مرد متعدد

هیچ اشکالی ندارد که یک زن دوست یا همکار مرد داشته باشد. با این حال، اگر همیشه دختر مورد علاقه خود را با یک پسر جدید می‌بینید و هیچ وقت با یک نفر نیست، احتمال دارد که با مردان و پسران دیگری نیز ارتباط برقرار کرده است.

تاتو یا پیرسینگ در قسمت‌های جنسی بدن

اگر زنی در نواحی جنسی خود خالکوبی یا پیرسینگ‌های زیادی داشته باشد، احتمال دارد که در پی برقراری رابطه با افراد متعدد است. این نوع تزئینات بدن اغلب به عنوان نشانه‌هایی از ذهن باز و تمایل به دیده شدن در نظر گرفته می‌شود. چنین زنانی اغلب از داشتن بیش از یک شریک لذت می‌برند. زیرا این کار آدرنالین زیادی را برای آنها به ارمغان می‌آورد!

عضویت در برنامه‌های دوست یابی

اگر یک زن همیشه در برنامه‌های دوستیابی فعالیت می‌کنید، به احتمال زیاد به این معنی است که دوست دارد همواره با افراد زیادی تعامل‌ داشته باشد. علاوه براین اگر او در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال است و همیشه عکس‌های مردانه را لایک می‌کند و زیر آنها کامنت می‌گذارد، همین امر صادق است و همین می تواند یکی از نشانه های خیانت زنان باشد.

علاقه به مصرف الکل و مهمانی

15 نشانه از خیانت زنان و راهکار آن || مرکز مشاوره همکده

اگر زنی مرتباً برای نوشیدن مشروب و مهمانی بیرون می‌رود، به احتمال زیاد رفتارهای غیر اخلاقی را نیز انجام می‌دهد. به طور کلی این نوع از سبک زندگی می‌تواند نشان دهنده داشتن شرکای جنسی متعدد و خیانت زنان باشد.

استفاده بیش از حد از موبایل

اگر دختر مورد علاقه شما بیش از حد و به صورت مشکوک از موبایل خود استفاده می‌کند، شاید با سایر افراد نیز رابطه دارد. به خصوص اگر دختر مورد علاقه شما هنگام ملاقات با شما دائماً با موبایل خود کار می‌کند، احتمالا مشکلی وجود دارد. علاوه براین ممکن است متوجه شوید که او سعی دارد صفحه موبایل خود را از شما پنهان کند تا ندانید که با چه کسی در حال چت است.

صمیمیت غیر عادی در اولین قرار

هیچ قانونی درباره میزان صمیمیت افراد پس از اولین قرار ملاقات وجود ندارد‌. با این حال، اگر دختر مورد علاقه شما آماده است که در اولین قرار با شما رابطه جنسی برقرار کند، به این معنی است که او قبلاً این کار را با سایر پسرها نیز انجام داده است. اگر به نظر می‌رسد که شریک جدید شما هیچ محدودیتی برای برقراری رابطه جنسی با شما ندارد، به احتمال زیاد بارها با سایر پسران و مردان رابطه داشته است.

عدم اهمیت دادن و استفاده از روش‌های محافظتی در رابطه جنسی

اگر شما مایل هستید که در طول رابطه جنسی از روش‌های محافظت کننده استفاده نکنید و شریک جدید شما هیچ مشکلی با این مسئله ندارد، احتمالا به برقراری رابطه جنسی با پسران و مردان عادت کرده است. همچنین بسیار خوش شانس بوده است که تاکنون باردار یا به یک بیماری مقاربتی مبتلا نشده است. با این حال زنانی که با افراد زیادی در ارتباط نبوده‌اند، در هنگام برقراری رابطه جنسی با شریک جدید خود، احتیاط می‌کنند.

وجود شایعات پیرامون زن خیانتکار

15 نشانه از خیانت زنان و راهکار آن || مرکز مشاوره همکده

اگر شایعات زیادی درباره دختری که به او علاقه دارید وجود دارد و افراد ادعا می‌کنند که او با افراد زیادی ارتباط داشته است، شاید این مسئله واقعاً درست باشد. شایعات معمولا بر اساس برخی از حقایق ایجاد و ناشی می‌شوند. بنابراین مهم است که به آنچه مردم می‌گویند، گوش دهید. با این حال باید از صحیح بودن این شایعات مطمئن شوید.

اگر دختر مورد علاقه شما در اطراف شهر با پسران مختلف دیده شده باشد، یا اگر نامش در گفت و گوهای مربوط به زندگی عاشقانه شخص دیگری مطرح شده باشد، احتمالاً او در گذشته با افراد متعددی رابطه داشته است.

وضعیت اخلاقی و ظاهری نامناسب دوستان او

اگر متوجه شده‌اید که دوستان دختر مورد علاقه شما همگی وضعیت اخلاقی خوب ندارند، احتمالا دختر مورد نظر شما نیز اینگونه است. با این حال همیشه اینطور نیست، ولی بهتر است این موضوع را به خوبی بررسی کنید. افراد در اغلب موارد رفتار خود را از دوستان خود الگوبرداری می‌کنند، بنابراین اگر دوستان دختر مورد علاقه شما دوست دارند با افراد زیادی رابطه داشته باشند، احتمالاً او نیز همین خواسته را دارد.

خیره شدن بیش از حد به سایر مردان

اگر زنی در هنگام حضور در کنار همسرش مدام مردان دیگر را بررسی می‌کند، این خیره شدن نشانه آن است که از مرد خود رضایت کامل ندارد و احتمالاً به دنبال شخص بهتری است. بنابراین در جمع‌ها و میهمانی‌ها، می‌توانید مراقب این نکته باشید.

داشتن خاطرات و عکس‌های متعدد با مردان مختلف

اگر پروفایل زن مورد علاقه شما در شبکه‌های اجتماعی پر از تصاویر و فیلم‌های صمیمی او با مردان مختلف باشد، احتمالاً او دست دارد که با مردان مختلفی در ارتباط باشد. زنان خیانتکار علاقه مند به داشتن یک رابطه جدی معمولاً عکس‌های زیادی با مردان مختلف در فضای مجازی منتشر نمی‌کنند. بنابراین می‌توانید این موضوع را نیز بررسی کنید‌.

در صورت بروز خیانت زنان چگونه برخورد کنیم؟

15 نشانه از خیانت زنان و راهکار آن || مرکز مشاوره همکده

ممکن است این کار سخت باشد که بپذیرید دوست دخترتان قبل از رابطه خود با شما با پسران دیگری نیز روابط نزدیک و صمیمی داشته است. با این حال اگر هیچ گونه نگرانی درباره احتمال خیانت دختر مورد علاقه خود ندارید و احتمال این مسئله نیز بسیار کم است، شاید بتوانید گذشته او را بپذیرید.

مردم با گذشت زمان، به خصوص زمانی که با همسر واقعی خود ارتباط برقرار می‌کنند، دچار تغییرات زیادی می‌شوند و می توانند خیانت زنان را ببخشند. به همین علت است که شاید نیاز باشد در مورد گذشته همسر خود و اینکه با پسران و مردان زیادی ارتباط داشته است، حساسیتی از خود نشان ندهید.  فهمیدن این واقعیت که شریک جدید شما خیانت می کند، می‌تواند بسیار تکان دهنده باشد. حتی باعث شود که درباره رابطه جدید خود دچار تردیدهای جدی شوید. در چنین مواردی، باید یا گذشته او را بپذیرید یا می توانید با یک مشاور و روانشناس با تجربه از همکده در زمینه خیانت مشورت کنید تا راهکارهای بهتری را به شما ارائه دهد.

منابع
https://mydatinghacks.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا