چهار پایه اصلی عشق چیستند؟

عشق، کلمه ای که خیلی از ماها روزانه از آن استفاده می کنیم. برخی به دنبالش هستند و برخی هم آن قدر برایش شرط و شروط می گذراند که آن را از خود دور می کنند. به راستی عشق چیست؟ چهار پایه اصلی عشق از کجا شکل می گیرند؟ این سوالاتی است که ممکن است ذهن همه را به شدت درگیر کند. اما نکته اصلی این است که ما عشق خود را ضایع نکنیم و بیار مواظب این بخش از وجود درونی خودمان باشیم. امروز و در این مقاله ما قصد داریم چهار پایه اصلی عشق را برای شما بگوییم. 

چهار پایه عشق چیستند؟

در ادامه این مقاله همه چیزهایی است که شما باید بدانید. تبدیل آن به پایه اول، دوم یا سوم . در عشق یک قیاس قدیمی درباره جنسیت است و بهترین نیست. همه ما می دانیم که ایجاد پایگاه ها به چه معناست، این یک تفکیک عینی است که شما چه سطحی از صمیمیت جسمی با کسی که به او علاقه دارید را “به دست آورده اید”. پایه اول بوسیدن. پایگاه دوم – مناطق صمیمی را لمس می کند. پایه سوم – صمیمیت جسمی یا لمس کردن. اجرا در منزل – مقاربت جنسی. تفاوت هایی در معنای دقیق هر پایه وجود دارد، اما همه فقط کودکانه به نظر می رسند، این طور نیست؟ یک دلیل وجود دارد که ما در بزرگسالی صحبت در مورد این که چه کسی را با چه ذهنیتی  ساخته ایم متوقف می کنیم.

در حقیقت می گوییم ما از او برتر، بهتر و بزرگتریم. اما تشبیهات ابتدایی از مدت ها قبل وجود داشته است زیرا آن ها یک روش ساده و موثر برای نشان دادن یک روند یا مجموعه ای از حوادث هستند، خواه در مورد جنسیت صحبت کنیم یا چیز کاملاً متفاوت را مورد بررسی قرار دهیم. در بزرگسالی، چیزهای بیشتری برای گفتن وجود دارد، فقط این که شما چه نوع صمیمیتی را با یک شخص تجربه کرده اید و به چه سطحی رسیده اید یک نکته مهم است. یک رابطه سالم فقط از رابطه جنسی برخوردار نیست. آگاهی، درک و ارتباط واقعی وجود دارد. بیشتر افراد هوس یک رابطه سخت گیرانه فیزیکی نمی کنند. آن ها آرزوی بیشتری دارند.در حقیقت تمایل آن ها به عشق عمیق تر و چند بعدی تر است.

با این اوصاف، بیایید از قیاس بیس بال برای پوشش چهار پایه از یک رابطه صمیمی و سالم استفاده کنیم. آن ها با چهار پایه اصلی متفاوت هستند. دقیقاً مانند بیس بال – نمی توانید از پایه اول عبور کنید تا به مرحله دوم برسید هر یک از پایه بعدی ساخته می شوند.

چهار پایه عشق چیست؟

چهار پایه اصلی عشق چیستند؟

شهوت و شیفتگی، اولین پایه از چهار پایه اصلی عشق

پایگاه اول شهوت و شیفتگی است. اینجا است که همه احساسات جسمی و صمیمیت شروع می شود. اگر شیفته شخصی نباشید، نمی خواهید با او رابطه برقرار کنید. شما با کسی آشنا می شوید و متوجه می شوید که برای او دیوانه شده اید. همه چیز در مورد آن ها، از ویژگی های جسمی آن ها تا نحوه صحبت آن ها باعث می شود که آن ها را بیشتر بخواهید. هرچه بیشتر در مورد این شخص اطلاعاتی کسب کنید، هرچه بیشتر آن ها را دوست داشته باشید، می خواهید بیشتر با آن ها آشنا شوید و علاقه جسمی پیدا کنید.

اگر این یک شهوت ویژه و خاص باشد، بسیار خوب است. گاهی اوقات جاذبه شدید جسمی تنها چیزی است که لازم است تا جرقه ها پرواز کنند. دسترسی به این پایگاه آسان ترین است زیرا شیفتگی چیزی است که نمی توانیم به آن کمک کنیم. هوس خواه ناخواه به طور طبیعی به وجود می آید. وقتی شیفتگی اتفاق می افتد، تنها کاری که می توانید بکنید این است که به این فکر کنید که چگونه وقت بیشتری را با آن شخص بگذرانید. در این جا چگونگی فهمیدن این که آیا به عشق تبدیل می شود وجود دارد.

احترام دومین پایه از چهار پایه اصلی عشق

پایگاه دوم احترام است. به نظر نمی رسد این قسمت مربوط به صمیمیت باشد، اما ایجاد یک پیوند عمیق تر از رضایت خودخواهانه بسیار مهم است. تشبیه اصلی بیس بال برای رابطه جنسی با هدف عینی سازی انجام می شود. رفتار و تفکر شخص مهم نیست، فقط عمل می کند. درک متقابل این واقعیت که هیچ یک از شما شی نیستید و نه ابزاری که برای خواسته های شخصی خودخواهانه استفاده شود، برای یک رابطه صمیمی بسیار مهم است،

حتی اگر فقط چند ساعت از عمر رابطه بگذرد. عینی سازی زنان و کالایی شدن جنسیت مشکلات عظیمی را در جامعه بوجود آورده است. پاک کردن این سازه های قدیمی برای بهبود زندگی و روابط بسیاری از افراد بسیار مهم است. احترام به طور طبیعی با شناخت یک فرد حاصل می شود. اگر شیفته آن ها باشید و به آن ها علاقه مند باشید، به همه چیزهای شگفت انگیز که آن ها را بسیار خاص می کند احترام می گذارید.

رضایت، سومین پایه از چهار پایه اصلی عشق

درست مثل بیس بال، بدون رسیدن به پایه سوم نمی توانید یک هدف بزرگ را اجرا کنید. شاید مهم ترین پایگاه، رضایت برای رسیدن به صمیمیت به عنوان یک گزینه حیاتی باشد. این فقط در مورد میزان فاصله شما با یک دختر (یا یک پسر) نیست. این نوع تفکر فرهنگ تجاوز را ایجاد می کند که برای هر دو جنس و به ویژه زنان بسیار آسیب زننده است.

مهم است که همه نه تنها از آن آگاه باشند بلکه در برابر آن موضع گیری فعال داشته باشند. تعیین مرزهای خود قبل از جسمی شدن با شخصی یک کار بسیار مهم است. حتی در گرمای لحظه ای، وقت گذاشتن برای اطمینان از این که هر دو طرف در شرایط خوبی هستند، به درک بیشتر، صمیمیت نزدیک تر و اوقات بهتری منجر می شود. و چه کسی نمی خواهد وقت خوبی داشته باشد که با شخص مورد علاقه خود صمیمی  شود؟

صمیمیت چهارمین پایه از چهار پایه اصلی عشق

اگر ما از قیاس بیس بال برای توصیف صمیمیت روابط و عشق استفاده می کنیم، هدف همچنان جنسی است و به آن لحظات صمیمی با کسی می رسد. این مرحله بر اساس سایر مراحل ساخته شده است. لذت و شدت صمیمیت در این مرحله به پایه های قبل از آن بستگی دارد. اگرچه در تشبیه سنتی، فقط جنبه های جسمی صمیمیت به مراحل مختلف تقسیم می شود. دلیل آن همیشه برای ما کمی رمز و راز بوده است. البته، انواع مختلف احساسات جسمی برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد. اما از بسیاری جهات، حتی یک بوسه ساده نوعی صمیمیت است. پیروی از این مبانی از اجرای اول به خانه خواه اجرا و هدف ما  فقط یک بوسه باشد، یا رابطه جنسی کامل این کار را بسیار لذت بخش، خاص و سودآور می کند.

در این جا نحوه گردآوری پایه های عشق وجود دارد

درک مبانی اولین قدم است. پیروی از آن ها تا آن لحظه صمیمیت داستان متفاوتی است. من شما را از طریق هر یک از آن ها راهنمایی می کنم، و توضیح می دهم که چگونه بهترین کار را در عمل انجام دهید.

شهوت و شیفتگی

نگذارید جرقه ها پرواز کنند. با شیفتگی و هوس، همه نوع اختلال شیمیایی در مغز به وجود می آید. این یکی از لذت بخش ترین جنبه های بررسی یک رابطه صمیمی است. اگر از توانایی های خود برای ایجاد رابطه عاشقانه مطمئن نیستید، در اینجا چند نکته خوب وجود دارد. آن چه را که به طور طبیعی به ذهن می آید انجام دهید. روند عاشقانه را دنبال کنید، تسلیم هوس شوید، تا زمانی که راحت باشید. شما تصمیم می گیرید که چقدر سریع اتفاقات بیفتد.

 چه قبل از قرار سوم برای بوسیدن منتظر باشید، چه بعد از اولین قرار ملاقات مستقیم به جزئیات رابطه بروید، این به شما و احساس شما در مورد رابطه بستگی دارد. اطمینان حاصل کنید که با محدودیت های شخصی مشخص به مواردی می پردازید. و تا زمانی که هر دو راحت هستید، از تسلیم شیفتگی نترسید.

احترام بگذارید

به یاد داشته باشید که شخص مقابل شما فقط همین است، یک شخص. هوس شما نسبت به آنها هر چقدر هم قوی باشد ، آن ها فردی هستند با خواسته ها و نیازهای منحصر به فرد، دقیقاً مثل شما. همیشه احترام بگذارید، از رفتارهای خودخواهانه خودداری کنید و از آن ها عینی نگیرید. حتی اگر یک شبانه روز باشد، هیچ انسانی فقط یک شی جنسی نیست. رعایت این نجابت و احترام به آن ها نه تنها موجب صمیمیت بیشتر صمیمیت می شود، بلکه باعث نزدیک شدن آن نیز می شود. اطمینان حاصل کنید که احترام نیز بسیار مهم است.

رضایت

برخی از افراد ممکن است تصور کنند که این امر باعث “از بین بردن روحیه” برای درخواست رضایت شفاهی می شود. برخی از خانم ها ممکن است تمایل داشته باشند که فکر کنند وقتی از کاری ناراحت هستند با رفتار های خاصی یک پسر را خسته و لحظه را خراب می کنند. اما صمیمیت بدون رضایت اصلاً صمیمیت نیست. هر وضعیت متفاوت است ، بنابراین هیچ راهی خشک و بی روحی  برای درخواست رضایت یا دریافت آن وجود ندارد. رضایت می تواند انواع مختلفی داشته باشد، همراه با اینکه کسی سعی می کند به شما بگوید “نه”. رضایت برای برقراری ارتباط صریح و روشن خلاصه می شود.

هر دو طرف باید در مورد مرزها و راحتی خود روشن باشند و به آن ها احترام بگذارند. هرگونه نقض آن ارتباط نقض رضایت است. وقتی ارتباط باز است و مرزها مشخص شده است، تمامی اقدامات  برای اجرای هدف  آسان است.

 

 

منابع
hackspirit.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا