چند راه برای اینکه بدانید در رابطه احساس نیاز می کنید

روابط نیازمنند قوانین و قاعده های خاصی هستند. خیلی از افراد رابطه را فقط از دیدگاه مالی می بییند و فکر می کنند که اگر در زمینه موراد مالی و شرایط اقتصادی همسر خود را تامیین کنند دیگر تمامی مشکلات حل می شود. البتنه این درست است که مسائل مالی یک اولویت مهم است اما همیشه نیاز هایی وجود دارد که نمی توانید آن ها را با میلیارد ها پول برطرف کنید. در ادامه چند راه برای اینکه بدانید در رابطه احساس نیاز می کنید را برای شما خواهیم گفت. برای این که بتوانید رابطه مناسبی داشته باشید می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه نمایید. مرکز مشاوره همکده اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره در ایران می باشد. این مرکز ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی است.

چند راه برای اینکه در رابطه احساس نیاز می کنید

در هر رابطه ای احساس مهم بودن، دوست داشتن و نیاز داشتن مهم است. اما پس از آن برای زندگی اتفاق هایی می افتد. کار، بچه، وام مسکن، همه این ها می تواند منجر به این شود که مرد احساس کند دیگر به او نیازی ندارند یا دیگر در اولویت نیست. با گذشت چند سال از رابطه شما، متوجه می شوید كه این وضعیت دقیقاً اتفاق افتاده است. ما گرفتار یك روال معمول می شویم و دیگر توجه به احساسات او را متوقف می کنیم. همان طور که می توانید تصور کنید عواقب آن عالی نبود. اما اندکی بعد، غریزه قهرمان را کشف خواهید کرد. شما  آن را تمرین کرده اید و تغییرات فوری انجام شد.

مرد شما نه تنها احساس غیرقابل باور احساس نیاز کرد، بلکه خوشبخت تر و شریک زندگی بهتری نیز می شود. بنابراین اگر مردی در خانه پیدا کرده اید که می تواند با یادآوری میزان علاقه و نیاز شما به او کار کند، پاسخ ها را در این جا خواهید یافت. بیایید مستقیماً به آنچه غریزه قهرمان است بپردازیم، و سپس ما چند راه قدرتمند و در عین حال آسان را ایجاد خواهیم کرد تا احساس نیاز برای او رفع  شود:

غریزه قهرمان چیست؟

چند راه برای اینکه بدانید در رابطه احساس نیاز می کنید

اگر قبلاً با اصطلاح قهرمان غریزه برخورد نکرده اید، این مربوط به محرک زیست شناختی است که هر مردی دارد  از جمله شریک زندگی شما. این اصطلاح برای اولین بار توسط جیمز بائر روانشناس در کتاب محبوب دوست یابی خود، وسواس مخفی او ایجاد شد، اما این مفهوم اکنون از بین رفته است و زنان در سراسر جهان می آموزند که چگونه این انگیزه را در مردان خود ایجاد کنند.

همان طور که با بیشتر چیزهایی که می خوانیم درگیر هستیم، در ابتدا ممکن است شک داشته باشیم. اما وقتی فهمیدیم که به راحتی می توانیم این غریزه را در شزیک زندگی خود  تحریک کنیم، بدون این که مجبور شویم استقلال و قدرت شخصی خود را فدا کنیم (و خوشحالیم که این کار را کردیم) شرایط بهتر خواهد شد. ما در این مقاله  توضیح می دهیم که همه مردان توسط این سه چیز در زندگی هدایت می شوند:

  • تا مورد احترام اطرافیان خود باشند
  • برای تأمین، محافظت و مراقبت از افرادی که آن ها را دوست دارند
  • تا از زحماتش قدردانی شود

به محض برآورده شدن این موارد، هیچ چیز نمی تواند مردی را از شکوفایی و احساس بهترین شرایطی که تاکنون احساس کرده است باز دارد، از جمله احساس نیاز و دوست داشتن.

شاید از خود بپرسید که چرا او باید احساس کند که یک قهرمان است؟

واقعیت این است که همه ما می خواهیم احساس کنیم که قهرمان داستان خودمان هستیم. این بدان معنا نیست که او باید با پوشیدن روپوش و مبارزه با جرم از پشت بام به پشت بام بپرد، اما می تواند احساس کند که در زندگی افراد اطرافش  و به ویژه زن مورد علاقه او  تغییری ایجاد می کند. مسئله این است که، اکثر مردان حتی متوجه نمی شوند که این سه گزینه را ملاقات می کنند.

اما به عنوان شریک زندگی او، می توانید از آن ها استفاده کنید و به او احساس کنید که در بالای دنیا احساس می کند و همچنین نسبت به شما و روابط شما متعهد تر است (و چه کسی چنین چیزی را نمی خواهد؟). برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد غریزه قهرمان، ادامه مقاله را بخوانید.  بنابراین، بدون هیچ زحمت بیشتری، بیایید هشت راهی را که می توانید غریزه قهرمان را در انسان خود تحریک کنید و او را کاملاً غیر قابل تعویض احساس کنید، بررسی کنید:

چند روش برای تحریک غریزه قهرمان و احساس نیاز به او

تشویق کننده شخصی او باشید

موفقیت های او مهم و کوچک نیستند، به او بگویید که به او افتخار می کنید و کار خوبی انجام می دهد. حتی اگر کاری احمقانه باشد، مانند تعریف و تمجید از او برای اینکه سرانجام شیر نشتی را تعمیر کرد، تأثیر زیادی روی او خواهد داشت. می بینید که همه مردان می خواهند احساس کنند همسرشان آنها را تشویق می کند. اما این بدان معنا نیست که شما باید بیش از حد برای این کار انرژی بگذارید، نیازی نیست که مرد شما هر وقت بند کفش خود را بست یا یک قهوه درست کرد، به او تبریک بگوییم.

این را اصیل نگه دارید و اجازه ندهید به او بفهماند که از زحمات و تلاش او برای ایجاد رابطه قدردانی می کنید. این نه تنها باعث می شود احساس فوق العاده تحت تعقیب بودن داشته باشید، بلکه شروع به تحسین و تمجید از شما می کند، بنابراین برای هر دو یک موقعیت برنده است.

همیشه پشت او باشید

وقتی نوبت به غریزه قهرمان می رسد، این شامل احساس احترام توسط دوستان و خانواده اش نیز می شود. و به عنوان شریک زندگی او، شما توانایی منحصر به فردی دارید که او را در مقابل دوستانش بزرگ کنید و واقعاً احساس قهرمان بودن به او بدهید. اعتماد به نفس اوج می گیرد و همراه با آن، احساس نیاز و قدردانی همراه می شود. اما حتی مهم تر از این؟ او را در مقابل دیگران تحقیر یا انتقاد نکنید.

این می تواند عواقب ویران کننده ای در چگونگی نگاه او به رابطه شما داشته باشد ، و او به سرعت از دیدن شما به عنوان یک شریک پشتیبانی دوری می کند. بنابراین، حتی اگر روز بدی دارید یا بر سر این که چه کسی فریزر را یک شب باز گذاشته است، مشاجره می کنید، سعی کینه خود را پشت درهای بسته نگه دارید و همیشه در مقابل دوستانش از او حمایت کنید.

 از اجازه دادن به او برای کمک به خودتان نترسید

یکی از ساده ترین و موثرترین روش های غریزه قهرمان این است که به راحتی اجازه دهید مرد شما به شما کمک کند. خواه این باشد که یک درب شیشه سخت را باز کند یا روغن اتومبیل شما را دوباره پر کند. حتی اگر خودتان این کار را انجام دهید، اما درخواست کمک از او احساس نیاز و مفید بودن را ایجاد می کند.  نکته مهم در این مورد این است که شما استقلال یا قدرت خود را رها نمی کنید، فقط او را وارد زندگی خود می کنید و به او نشان می دهید که زندگی شما را آسان تر می کند. شما همچنین در حال تقویت خودتان هستید. واقعیت این است که شما یک تیم هستید و می خواهید در صورت نیاز از شما کمک بخواهید  این به شما کمک می کند تا شما را نیز باز کند.

چند راه برای اینکه بدانید در رابطه احساس نیاز می کنید – از اهداف و علاقه های او حمایت كنید

حتی اگر شریک زندگی شما سرگرمی یا شغلی دارد که به خصوص از آن خوشتان نمی آید ، ضروری است که همچنان در این کار از او حمایت کنید. حقیقت این است که ، وقتی یک پسر احساس کند از پشتیبانی کامل شما برخوردار است، احساس شکست ناپذیری خواهد کرد. هیچ هدفی، رویایی و آرزویی دور از دسترس نخواهد بود، همه به این دلیل است که او می داند شما به عقب برگشته اید.

چگونه می توانید از او حمایت کنید؟

از او درباره روز کاری و تفریحی اش بپرسید، علاقه مند شوید و در مورد سرگرمی جدیدش یا پروژه ای که در محل کارش مشغول کار است سوال کنید  فقط با یک تأیید کوچک به او اطلاع می دهید که برایتان مهم است.  و وقتی می توانید متوجه شوید که او در رسیدن به آرزوهای خود تمرکز کرده است، برای این کار وقت و مکان بگذارید. حمایت کننده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به راحتی اجازه دهید آن چه را که لازم است انجام دهد و در طول راه در کنار او باشید. این کار را انجام دهید، و او تضمین می کند احساس نیاز و حمایت می کند. با این چند راه برای اینکه بدانید در رابطه احساس نیاز می کنید می توانید به هم کنید.

به طور مثبت او را به چالش بکشید

اکثر مردان یک چالش خوب را دوست دارند. چیزی که آن ها را به فکر فرو ببرند و در آن گیر کنند. و شما می توانید به راحتی مرد خود را به چالش بکشید، خواه این برنامه را داشته باشید یا نه. بنابراین همانطور که می بینید، اجازه دادن به او برای حل این چالش اعتماد به نفس او را افزایش داده و مقدار زیادی هورمون خوب را ترشح می کند و بدون شک باعث احساس نیاز و قهرمانی او می شود.

به او بگویید که چقدر از او قدردانی می کنید

قدردانی را می توان از بسیاری جهات نشان داد. لبخند هنگامی که صبحانه را برای شما سر میز می آورد یا یک یادداشت تشکر در جیب کتش باقی مانده است. این نباید بزرگ باشد، بلکه باید واقعی باشد. وقتی مرد شما احساس قدردانی کرد، احساس نیاز نیز خواهد کرد. و با تصدیق چیزهای کوچک، او متوجه خواهد شد که شما از همه کارهای او برای شما قدردانی می کنید، حتی اگر به نظر ناچیز برسد.

 

 

منابع
hackspirit.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا