نقش عادت های صبحگاهی در موفقیت افراد

موفقیت در زندگی و البته بخش های مختلف آن هرکدام دارای شرایط و قوانین خاص خود است.  افراد می توانند با رعایت کردن این نکات در بخش های مختلف زندگی خود موفق و پیروز باشند. برای موقق شدن یک سری عوامل کلی و چند مورد عوامل جزئی وجود دارد. یکی از این عوامل که به ظاهر جزئی است اما می تواند تاثیر بسیاری در موفقیت افراد داشته باشد، عادت های صبگاهی است. امروز می خواهیم به توصیف موفقیت، عوامل کلی موثر برای رسیدن آن و نقش عادت های صبحگاهی در موفقیت افراد بپردازیم.

اگر نمی توانید برای برنامه ریزی های خود اقدام کنید بهترین راه مراجعه به مرکز مشاوره همکده، اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره می باشد. از این رو می توانید از خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی استفاده ببرید.

موفقیت و عوامل آن

 ثابت شده است که هر یک از این عوامل موفقیت برای دستیابی به بهترین زندگی ممکن برای هر شخص حیاتی است. با پیاده سازی سیستماتیک یک یا چند مورد از این عوامل موفقیت در زندگی خود ، می توانید پای خود را روی شتاب دهنده پیروزی خود بگذارید و به بهترین زندگی با شرایط ایده آل برای خود برسید.

عوامل کلی برای موفقیت

عوامل کلی موفقیت شامل موارد زیر است.

آموزش

در جامعه ما پردرآمدترین افراد کسانی هستند که از حد متوسط و عادی دیگر افراد پیشی گرفته اند. آن ها بیشتر حقایق ، ایده ها و اطلاعات مهم را نسبت به یک فرد معمولی در حوزه کاری خود می دانند. در نتیجه ، می توانند سهم ارزنده تری در جامعه دانش بنیان داشته و بهترین زندگی ممکن را داشته باشند. جامعه برای آنها ارزش بیشتری قائل هستند ، بیشتر احترام می گذارند و در نهایت پول بیشتری پرداخت می کنند و بیشتر اوقات به رایگان هم تبلیغ می شوند.

مهارت در نقش عادت های صبحگاهی در موفقیت افراد

دومین عامل از عوامل کلی موفقیت که می توانید برای رسیدن به بهترین زندگی ممکن استفاده کنید ، صرفاً مهارت است. سطح توانایی شما در رشته شما کیفیت و کمیت نتایج را تعیین می کند. هرچه در انجام کار بهتر شوید ، آسان تر است که برای به دست آوردن سطح خاصی از نتایج ، حرکت رو به جلو را شروع کنید. همانطور که مهارت خود را افزایش می دهید ، از طریق مطالعه و تجربه ، در انجام کارهای کوچک که سرعت و پیش بینی نتایج شما را افزایش می دهند ، بهتر و بهتر می شوید.

ارتباط با مخاطبین

سومین عامل موفقیت برای حرکت به جلو و دستیابی به بهترین زندگی ، ایجاد یک حلقه ارتباطی است که همیشه در حال گسترش است.  خواهید فهمید که هر تغییر اساسی در زندگی شما با شخص یا افرادی همراه است که در ها را به روی شما باز یا بسته می کنند. احتمال بهترین زندگی برای شما با توجه به تعداد افرادی که شما را می شناسند و شما را دوست دارند و مایل به کمک شما هستند تعیین خواهد شد.

پول

داشتن پول در بانک به شما آزادی بیشتری می بخشد و توانایی بهره مندی از فرصت ها را هنگام ایجاد شرایط مطلوب به شما می دهد. اگر ورشکسته باشید یا بدهکار باشید ، گزینه های بسیار کمی پیش روی شماست.

عادت های خوب کاری

پنجمین عامل موفقیت که شما را قادر می سازد در مدت زمان کوتاه تری کارهای بیشتری انجام دهید ، عادت های خوب کاری است. توانایی شما در افزایش “بازگشت به زمان سرمایه گذاری شده” شما را قادر می سازد در مدت زمان کوتاه تری نسبت به شخص دیگری که بی نظم و شلخته است ، به کارهای بسیار بیشتری دست پیدا کنید. ایجاد عادت های خوب کاری مستلزم این است که قبل از اقدام به فکر بپردازید. قبل از شروع یک لیست تهیه می کنید و اولویت ها را در لیست تعیین می کنید. عادت های خوب کاری مستلزم آن است که عواقب احتمالی مثبت یا منفی کاری را که انجام می دهید در نظر بگیرید.

نگرش ذهنی مثبت

ششمین عامل موفقیت در زندگی شغلی و زندگی شما این است که با ایجاد یک نگرش ذهنی مثبت ، از زمانی که برای رسیدن به اهداف خود صرف می کنید ، بکاهید. نگرش مثبت ذهنی بسیار، تصمیمی است که شما می گیرید. به یاد داشته باشید ، شما همان شخصی می شوید که انجام می دهید. اگر به همان فعالیتهایی بپردازید که افراد مثبت ، با اعتماد به نفس و خوش بین انجام می دهند ، سرانجام به یکی از آن ها تبدیل خواهید شد و بهترین زندگی ممکن خود را خواهید داشت. هر کس می تواند مثبت باقی بماند زمانی که همه چیز خوب پیش می رود. این توانایی شماست که در هر موقعیتی که مثبت می بینید به دنبال آن باشید و شروع به حرکت در زندگی کنید.

ایجاد یک تصویر مثبت در زندگی

هفتمین عامل موفقیت که می توانید در سبک زندگی خود بگنجانید و یکی از عواملی که می تواند به شما در دستیابی به بهترین زندگی برای خود کمک کند ، ایجاد یک تصویر مثبت است. مردم شما را با نوع نگاه شما به بیرون و با ظاهر شما قضاوت می کنند.

خلاقیت

 روش شگفت انگیز دیگری برای شروع حرکت در زندگی و افزایش سرعت دستیابی به اهداف است. خلاقیت چیزی است که مستلزم آن است که شما به طور مداوم به دنبال راه های بهتر ، سریع تر ، آسان تر ، ارزان تر برای انجام کار باشید. به یاد داشته باشید ، یک ایده خوب تمام آنچه برای شروع یک ثروت نیاز دارید است.

شخصیت

شاید مهم ترین عامل موفقیت در تسریع زندگی شما شخصیت شما باشد. انضباط شخصی همراه با صداقت درهای بی شماری را به روی شما می گشاید. اعتماد پایه و اساس همه روابط است. وقتی مردم شما را بشناسند و به شما ایمان داشته باشند و متقاعد شوند كه می توانند به شما اعتماد كنند تا به قول خود عمل كنید و آنچه را كه می گویید انجام دهید، احساس می كنند كه به مراتب بیشتر می توانند چیزهایی را كه می خواهند از طریق شما بدست آورند. چیزهایی که آنها می خواهند ، سریعتر ، زودتر ، آسان تر و با اطمینان بیشتری از طریق شما کسب می شود.

عادت های صبحگاهی و موفقیت افراد

تا به حال فکر کرده اید عادت های صبح زود افراد موفق چیست؟ وقتی روز خود را با یک روال صبحگاهی پربار آغاز می کنید ، روند بقیه روز را تعیین می کنید. در این بخش نکاتی برای یک روال صبحگاهی موثر ارائه شده است که به شما اطمینان می دهد یک روز موفق و پربار را در پیش دارید. وقتی روز خود را به درستی شروع می کنید ، از نظر ذهنی ، جسمی و عاطفی وضعیت خوبی دارید. شما خود را در چارچوب ذهنی موفق و مثمر ثمر قرار داده اید تا با مشکلات پیش رو مقابله کنید.

نقش عادت های صبح گاهی در موفقیت افراد

آن ها به اندازه کافی می خوابند.

بیدار شدن از خواب بدون زنگ ساعت به خواب کافی کمک می کند. مدیر عامل آمازون ، جف بزوس ، یکی دیگر از رهبران تجارت که به طور طبیعی نیز از خواب بیدار می شود ، می گوید هشت ساعت خواب شبانه را در اولویت خود دارد.

زود از خواب بیدار می شوند.

بسیاری از افراد موفق دنیا در حالی که بقیه دنیا خوابند ، بلند مش وند و می روند. شریل سندبرگ ، مدیر ارشد فیس بوک ، به دلیل ورود به دفتر در 7 صبح شناخته می شود. در حالی که آنا ویتور، مدیر مسئول شرکت هر روز ساعت 5:45 دقیقه یک مسابقه یک ساعته تنیس را انجام می دهد.

نقش عادت های صبحگاهی در موفقیت افراد – آن ها ژورنالینگ و نویسندگی می کنند.

ژورنالینگ فعالیتی کاملاً تحقیق شده است که برای از بین بردن استرس شما شناخته شده است. این عادت صبحگاهی است که نویسنده و فعال جنت موک می گوید روزانه انجام می دهد.

آن ها ورزش می کنند.

ورزش صبحگاهی یک عادت روزانه است که توسط بسیاری از رهبران موفق ذکر شده است. بازیگر خانم گوینت پالترو که مالک یکی از شرکت های سبک زندگی است، گفت که او پس از ورزش کردن و گاهی أوقات پیاده روی مرتب از ساعت 10 صبح تا ظهر کار می کند.

صبح خود را با دوستان و عزیزان خود شروع می کنند.

بزوس گفته است که او معمولاً جلسات صبح زود را برنامه ریزی نمی کند زیرا می خواهد آن زمان را صرف خوردن صبحانه با همسرش کند. وی در سال 1999 به وال استریت ژورنال گفت: “من می خواستم او بهترین ساعت های روز خود را داشته باشد.”

نقش عادت های صبحگاهی در موفقیت افراد – قدر دانی را تمرین می کنند.

مربی تجارت و زندگی ، تونی رابینز ، یک راهنمای دقیق در مورد چگونگی شروع صبح های ما دارد. یک نکته وجود دارد که همه ما می توانیم هر روز صبح برای بهتر شدن روز خود انجام دهیم:این تمرین، تمرین سپاسگزاری است. دانشمندی به نام رابینزتوصیه می کند که نفس های خود را کم کنید و سعی کنید به کوچک ترین موهبت ها در زندگی خود فکر کنید و شکر گزار باشید چرا که لازم نیس همیشه برای بزرگ ترین اتفاقات قدردان و شکر کزار باشیم.

به موسیقی گوش می دهند.

 چرا روز را با یک مهمانی رقص کوچک شروع نمی کنید؟ نشان داده شده است که موسیقی به شدت روحیه فرد را بهبود می بخشد. یکی از عادت های افراد موفق هنگام صبح همین گوش دادن به موسیقی است. موسیقی خصوصا در صبح یک گزینه آرامش بخش است و می تواند باعث آرامش روحی شما در آن روز شود. این به عنواننقش عادت های صبحگاهی در موفقیت افراد شناخته می شود.

به این باور رسیده اند که برای موفقیت باید زود بیدار شوند.

شاید در اوایل راه این افراد موفق مثل خیلی از افراد نیازمند به آلارم ساعت بوده اند. اما بعد از مدتی به این باور در ذهن خودشان رسیده اند که هیچ چیز برای موفقیت بهتر از همت خودشان حتی در این جزئیات کوچک نیست.

منابع
abstractedcollective.combriantracy.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا