نشانه هایی که همسرتان، شما را دوست ندارد.

در زمینه روابط و بحث دوست داشتن دیدگاه های متفاوتی وجود دارد. هر کسی دوست داشتن را یک جور معنی می کند. یرخی دوست داشتن را فقط در مهربانی و دل سوزی می بینند برخی هم دوست داشتن را در امکانات و شرایط مادی می بینند. گاهی اوقات هست که فرد مقابل شما دیگر شما را دوست ندار و این می تواند علت ها و نشانه های بسیاری داشته باشد. نشانه هایی که همسرتان، شما را دوست ندارد. موضوع امروز ما است. برای این که بتوانید در شرایط مناسبی در رابطه باشید می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه نمایید. مرکز مشاوره همکده اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره در ایران می باشد. این مرکز ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی است.

چند علامت و نشانه هایی که همسرتان، شما را دوست ندارد.

در ادامه این مقاله به بررسی علائمی می پردازیم که به واسطه آن می توانیم بفهمیم که همسرمان ما را دوست دارد یا نه!

عشق

 این همان تجربه جادویی است که می تواند حتی تلخ ترین زندگی را به یک سرزمین عجایب شکوفا تبدیل کند. اما وقتی عشق از بین می رود، می توان احساس کرد که  با برگ های پژمرده پاییز همسو شده اید. اگر در رابطه ای هستید که رو به نابودی است. ممکن است در انواع اضطراب ها و احساسات غم انگیز که در درون شما ایجاد می شود گیر کرده باشید.

  • من چکار کردم که او اینگونه رفتار کند؟
  • چرا این روزها این رابطه چنین کششی دارد؟
  • آیا این نقطه ناهموار فعلی در سر من است یا واقعی است؟
  • آیا من خیلی سخت تلاش می کنم و باعث می شوم که او حتی بیشتر کنار برود؟
  • و مهم تر از همه: آیا او عاشق من شده است یا هنوز فرصتی برای بهبود روابط وجود دارد؟

 او فقط دل شکستگی ایجاد نمی کند!

اگر قبلاً از هم جدا شده اید و روابط ناخوشایندی داشته اید، پس احساس اتصال سمی را می دانید. دعواهای مداوم، توهین های وحشیانه و به دنبال آن رابطه جنسی پرشور یکی از این اتصالات سمی است. گاهی اوقات شما در خال ساختن کسی فقط برای شکستن خود و  استفاده از آسیب پذیری ها برای حمله به رابطه و زندگی مشترک خود هستید. احساس خیانت، عدم کفایت و ناامیدی عمیق از این نشانه ها است. متأسفانه، افراد عاشق این کار را همیشه انجام می دهند در حالی که هنوز زخم های درون خود را ترمیم نکرده اند. نشانه هایی که همسرتان، شما را دوست ندارد می تواند متفاوت باشد.

افرادی که عاشق نیستند معمولاً این کار را نمی کنند. آن ها معمولاً  اهمیتی نمی دهند. اگر او عاشق شما شده است به احتمال زیاد از نظر عاطفی و از راه های دیگر شرایط بررسی می شود. آیا او بیشتر گفته های شما را نادیده می گیرد، و دائماً با روشی جعلی کم کم لبخند می زند؟ بهانه می آورید که هر وقت قصد گذراندن وقت با هم دارید، او مجبور است برود؟ این ها همه نشانه های کلاسیک اجتناب و کسی است که دیگر عاشق نیست.

واقعیت سخت این است که یک زن می تواند نسبت به شما احساس رنجش زیادی کند اما همچنان شما را دوست داشته باشد، اما وقتی احترام شما را از دست می دهد عشق نیز همراه آن از بین می رود. شما می توانید بهترین مرد در جهان باشید، اما اگر تمایل به خونسردی دارید و هرگز برای خود (یا چیز دیگری) ایستادگی نمی کنید، حتی در رادار عاشقانه او هم ظاهر نمی شوید.

ویژگی های خاصی را دارد.

مرد شما می تواند در این زمینه ویژگی های خاصی داشته باشد. یک کلمه جواب می دهد، دزدکی و سریع شما را نگاه می کند، جلوگیری از تماس چشمی و به طور کلی، رفتار بی علاقه باید تمام آن چه را که بدانید به شما بگوید. اگر همسرتان هنوز شما را دوست داشت، باید توضیح دهید که چرا با شما مانند یک شی بی اهمیت رفتار می کند. شاید برای کاری کاملاً نامربوط و مربوط به زندگی خودش باشد. اما به احتمال زیاد این مسئله بیشتر مربوط به از دست دادن احترام و جذب او نسبت به شما است.

حتی ممکن است این تقصیر شما نباشد، اما انکار آن تغییری در آن ایجاد نخواهد کرد. این برای ما اتفاق افتاده است که دختری که دوست داشتیم با دیدن این که دچار حمله اضطراب می شود کم کم علاقه نشان می دهد و در نتیجه به ما چسبیده و به اعتبار او وابسته می شویم. دلایل زیادی وجود دارد که اتفاق می افتد و زیبا نیست.

این می تواند ضربه بزرگی به عزت نفس و تصویر از خود باشد. اما آیا ترجیح می دهید یک زن در کنار شما باشد یا ترجیح می دهید عزت نفس را از میان بردارد؟ و اگر شرایط زندگی یا دلایل دیگری باعث شده است که شما را به عنوان “پسر او” (از جمله ملاقات با پسر دیگری که بیشتر او را جذب می کند) نبیند، شما اصطلاحا آن باد سرد یخ زده و بی تفاوتی را از وی احساس می کنید. این از نشانه هایی که همسرتان، شما را دوست ندارد می باشد.

شما نسبت به دوستان پسر همسر خود حسادت می کنید.

با فرض این که شما یک پسر حسود نیستید، پس داشتن دوست دوستان مرد نباید برای شما اصلاً مسئله مهمی باشد. در واقع، شما برای او خوشحال هستید و ممکن است احساس کنید از فشار بر شما برای این که بعضا آقای حساسی باشید. کاسته می شود. هنوز واقعیت اساسی در این باره این است که اگر زنی هرچه بیشتر به دوستان پسر نزدیک تر می شود. آن ها را مانند یک گزینه جذب می کند، دلیل آن وجود دارد که شما حساس شوید. و این دلیل این نیست که او آن قدر عاشق شما باشد که فقط بخواهد برای رفقای جدید  خود غذا درست کند.

زنان گاهی از توجه مردها  از نظر افلاطونی یا غیر آن  دست می کشند زیرا این امر باعث ایجاد تصویر مثبتی از خود می شود و باعث افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس آن ها می شود. بدیهی است که مردان و زنان می توانند دوستان خوبی باشند بدون این که مجبور به داشتن یک سری کار های نادرست برای به دست آوردن دوستی باشند. اما نکته این است که اگر دختر شما در حال گشت و گذار است و با انواع دوستان پسر جدید و قدیمی کشف شده ظاهر می شود. شما ممکن است بخواهید آن را کمی در تنگنا قرار دهید و جلوی او را بگیرید. حتی اگر او هرگز به خیانت با دوستان مرد خود نزدیک نشود. او به وضوح به دنبال تأیید احساسی و ارتباطی است که با شما احساس نمی کند.

نکته قابل توجه درباره نشانه هایی که همسرتان، شما را دوست ندارد.

به عنوان یک پسر، چند دوست زن خود را رد می کنید؟ به خصوص در یک زمان آسیب پذیر یا گیج کننده؟ شاید برخی از شما عاشقانه با آن ها  نبودید، اما حداقل بعضی از آن ها ممکن است که از فرصتی برای ایجاد حس عاشقانه برای شما استفاده کرده باشند. به همین ترتیب، با نیمه دیگر شما، او به احتمال زیاد همه دوستان پسر خود را مانند “برادران” نمی بیند (اگر چه این گونه رفتار می کند اما ممکن است اکنون شما را به این شکل ببیند). اگر او احترام و علاقه خود را نسبت به شما از دست داده است و اکنون وقت بیشتری را صرف تکیه زدن روی میز کار همکار خود و یا لم دادن روی کاناپه به طرز مشکوکی نزدیک به “دوست صمیمی” خود  کرده است، شاید مشکلی پیش آمده باشد.

او ترجیح می دهد وقت را با دوستان خود بگذراند تا شما

طرف مقابل شما رفتار خاصی را در زمینه معاشرت های خود دارد. او تمایل دارد که وقت زیادی را با دوستان خود بگذراند و اولویت او دوستانش هستند. البته، شما خوشحال هستید که او زندگی شخصی خود و دوستان دیگری را دارد که می تواند با آن ها کنار هم باشند و از اوقات با هم لذت ببرند. مشکل از این قرار است که حلقه دوستانه یک زن یا مرد همیشه خیلی مثبت نیست و لزوماً او را از جهت خوبی تحت تأثیر قرار نمی دهد، به خصوص اگر موارد و طعنه های طولانی در مورد این که چه جایی زندگی می کنند و در قفس هایی گیر کرده اند باشند باعث می شود آن ها در نهایت این موضوع را به یک اتفاق حیاتی  تبدیل کنند.

به خصوص اگر شریک شما “دوستان دختر” نزدیک داشته باشد که بیشتر طرف منفی و ضرب و شتم را انتخاب می کنند. احتمال زیادی وجود دارد که جذابیت های شما از بین برود و او شروع به معاشرت با دوستان خود به عنوان یک طرح قدرت فانتزی برای پشت سر گذاشتن شما بکند (تا زمانی که او این کار را به صورت واقعی انجام دهد).

بنابراین، شما می خواهید چه کار کنید. او را از داشتن زندگی اجتماعی خود منع کنید؟ البته که نه. فقط توجه داشته باشید که اگر او هر روز را با جمعیتی از دوستانش سپری می کند و هنگامی که دور و بر شما است، به شما خشمگین می شود، نشانه خوبی نیست. شما تبدیل شده اید به یک شخص عادی در خانه که او را نگه می دارد در حالی که اوقات فراغت او با باقی دوستانش است.

او نمی خواهد شما را لمس کند  یا شما او را لمس کنید

عدم لمس از نشانه هایی که همسرتان، شما را دوست ندارد می باشد. بیایید صادق باشیم، بدیهی است که شریک زندگی تان  یا دختری که دوست دارید هیچ “تعهدی” ندارد که از نظر جسمی با شما صمیمی باشد یا شما را لمس کند یا ماساژ دهد و یا شما را با خوشبختی حسی همه جا را در حالی که نسیم خنک شب از طریق برجسته شدن پنجره می آید، بپوشاند. اگر زن شما همیشه از لمس شما جلوگیری می کند یا شما را لمس نمی کند، نشانه خوبی است که بفهمید  او دیگر احساس دوست داشتن  نمی کند. مطمئناً ، ممکن است این مسئله موقتی یا مربوط به خودش باشد اما در بیشتر موارد علت این امر شما هستید.

 

 

منابع
/hackspirit.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا