نوآوری، الهام و سخت کوشی

همه ما همیشه به دنبال راه هایی هستیم که در زندگی به اوج موفقیت برسیم. علاوه بر  تلاش و سخت کوشی ما نیاز داریم که از چیزی الهام بگیریم یا به بیان ساده تر نیاز به انگیزه داریم. بعد از بدست آوردن انگیزه وقت آن رسیده است که نوآوری کنیم. این سه مرحله یعنی نوآوری، الهام و سخت کوشی مکمل همدیگر هستند و امروز ما قصد داریم ارتباط بین آن ها را بررسی کنیم.

الهام داشتن

الهام تعاریف مختلفی دارد که عبارتند از:

  • “فرآیند تحریک ذهنی برای انجام یا احساس کاری ، به ویژه کاری خلاقانه.”
  • “یک احساس اشتیاق از کسی یا چیزی دریافت می کنید ، که به شما ایده های جدید و خلاقانه می دهد.”
  • یک کنش یا تأثیر الهام بخش یا متحرک.”
  • “تأثیر یا اقدامی الهی بر شخصی که اعتقاد دارد وی را واجد شرایط دریافت و انتقال وحی مقدس می کند.”
  • “هیجان ذهن یا احساسات به میزان بالایی از احساس یا فعالیت.”
  • الهام گرفتن زمانی است که احساس اشتیاق و انگیزه ای ریشه دار برای انجام کاری دارید.

همه ما از چیزهای مختلف و به روش های مختلف الهام گرفته ایم. با این حال ، الهام در اطراف شما است و می تواند لحظه ای متوجه شما شود. برای مثال ممکن است مرد جوانی را مشاهده کنید که به یک زن مسن در تهیه مواد غذایی کمک می کند و برای کمک به دیگران الهام می گیرید. شما ممکن است دوست خوب خود را مشاهده کنید که غذای مکزیکی را به زبان اسپانیایی سفارش می دهد و از یادگیری زبان جدید الهام بگیرید.

چگونه الهام را کشف کنیم؟

محیط اطراف خود را مشاهده کنید.

برای الهام گرفتن باید محیط اطراف خود را مشاهده کنید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، فرصت هایی برای الهام گرفتن همیشه اتفاق می افتد ، فقط باید از آنها آگاه باشید. بنابراین به جای پیام کوتاه با دوست خود از طریق تلفن یا بررسی فیس بوک ، سعی کنید محیط اطراف خود را مشاهده کنید. به اطراف خود نگاه کنید ، کارهای دیگران را ببینید و درگیر شوید.

احساسات خود را با اهمیت بدانید

همچنین باید احساسات خود را در مورد احساسی که هنگام دیدن اتفاقات دارید، به ذهن پسبارید. اگر چیزی به شما احساس خوب ، انگیزه و الهام می دهد ، پس این کار را انجام دهید.

اقدام کنید

 لحظه ای که احساس الهام می کنید ، بلافاصله اقدام کنید. برای شروع یک دقیقه ، روز یا هفته صبر نکنید. اگر از یادگیری چیزی الهام گرفته اید ، بلافاصله در یک کلاس ثبت نام کنید.

ادامه دهید

الهام برای همه کمی متفاوت و عجیب به نظر می رسد. این هنگامی است که وقتی آن شعله درونی شروع می شود و شما آن اشتیاق و انگیزه را برای انجام کاری را احساس می کنید.

سخت کوشی

وقتی که سخت کار کنید، می توانید به هر چیزی برسید. این اندکی توصیه است که بارها برای ما تکرار شده است و به نوعی معنای خود را از دست داده است. مشکل این است که ما در حال حاضر احساس می کنیم سخت کار می کنیم ، اما به نظر می رسد که برای بسیاری از ما به جایی نمی رسیم.

نکته ای که در مورد تلاش برای رسیدن به هدف و تعریفی از سخت کوشی وجود دارد این است که ، همانطور که اشاره کردم ، بیشتر ما از قبل اعتقاد داریم که سخت کوش هستیم. ما به دانشگاه رفتیم نمرات خوبی گرفتیم. شغل پیدا کردیم ما دقیقاً همان کاری را انجام دادیم که پدران و مشاوران راهنمایی دبیرستان به ما گفتند. از رختخواب بلند می شویم ، به محل کار خود می رویم ، قبض های خود را پرداخت می کنیم ، خود و خانه های خود را مرتب و تمیز نگه می داریم و هر شب با کمی خستگی به رختخواب می رویم.

نکته مهم برای نوآوری، الهام و سخت کوشی

اما مشکلی که در این تصور از کار سخت وجود دارد این است که معنای همه آن افراد موفق نیست که به شما توصیه می کنند “سخت کار کنید و می توانید به هر چیزی برسید.” بیشتر کارهایی که روزمره انجام می دهیم صرفاً همان کارهایی است که برای زنده ماندن باید انجام دهیم. شغل شما ، کارهای تان ، تعهداتتان نسبت به خانواده و لطف دوستانتان، کار دشوار و سختی نیست. این کار یک اتفاق منظم در زندگی است.  به بیان دیگر این روال معمول شماست کارهایی که شما و هر انسان دیگری هر روز انجام می دهید.

سخت کوشی همان کاری است که شما در کنار همه این ها انجام می دهید. سخت کوشی فراتر از آن است  و این تنها چیزی است که شما را به موفقیت های بیشتر می برد.

نوآوری و سخت کوشی

نوآوری و سخت کوشی هر دو دارای مزایایی هستند. نوآوری تجارت کوچک شما را در دنیایی که به طور مداوم در حال تغییر است به روز نگه می دارد. با بهبود روش عملکرد شرکت خود ، از رقبای خود پیشی بگیرید. آیا این بدان معنی است که نوآوری برنده آشکار است؟

سخت کوشی نیز برای تجارت شما ضروری است. شما ممکن است ایده های ابتکاری داشته باشید ، اما اگر به اندازه کافی برای اجرای آن ها تلاش نکنید ، تجارت شما هرگز موفق نخواهد شد.  نوآوری برای بقا در تجارت شما بسیار مهم است در این نبرد ، نوآوری کاملاً قوی شروع می شود. بهبود محصولات و خدمات شرکت شما تجربه مشتریان شما را افزایش می دهد. نوآوری همچنین می تواند مشکلاتی را که مانع تجارت شما می شود برطرف کند.

تمایل به نوآوری همچنین می تواند به شرکت شما کمک کند تا وقتی اختراعات جدیدی به صنعت شما می آید ، باز هم ادامه دهید. یک اختراع بنیادی که اکنون مردم آن را امری عادی می دانند ، کارت اعتباری است. برای قرن ها ، بسیاری از جهان از پول کاغذی و چک به عنوان ارز استفاده می کردند ، اما سپس کارت های اعتباری وارد صحنه شدند. با عادی شدن کارت های اعتباری ، مشاغلی که از ایجاد رویه های جدید برای پذیرش آن ها امتناع ورزیدند ، مشتری و درآمد خود را از دست دادند.

نوآوری، الهام و سخت کوشی بنیاد موفقیت

سخت کوشی بنیاد مشاغل موفق است. سخت کوشی لازمه شروع و ادامه کار است. سخت کوشی برای اهداف خود شما را متمرکز نگه می دارد. فقط یک بار که تلاش خود را شروع کنید ، نتیجه خواهید گرفت. برخی از موفق ترین افراد بسیار سخت کار می کنند. یک مطالعه نشان داد که مدیران عامل به طور متوسط 62.5 ساعت در هفته کار می کنند. این رهبران با تلاش خود برای کار سخت ، با صرف وقت و تلاش برای موفقیت ، به اوج می رسند.

کار سخت همچنین به شما کمک می کند بعد از مواجه شدن با سختی ها به کار خود ادامه دهید. بنیانگذار Canva ، یک برنامه طراحی گرافیک مبتنی بر اینترنت ، بیش از صد بار در جستجوی بودجه خود رد شد. پس از سه سال و پشتکار فراوان ، سرانجام این شرکت سرمایه گذاران خود را داشت.  تعجب آور نیست که کار سخت برای موفقیت در تجارت مهم است. سخت کوشی ستون فقرات یک تجارت پر رونق است. بدون آن هیچ مشاغلی نمی تواند موفق شود.

نوآوری، الهام و سخت کوشی در کنار هم

بدون هر دو استراتژی نمی توانید یک تجارت موفق داشته باشید. تغییر از طریق کار سخت انجام می شود ، و نوآوری با بهبود روش ها ، حجم کار شما را کاهش می دهد. این دو با هم همکاری می کنند تا به رشد و شکوفایی کسب و کار شما کمک کنند.

به جای مبارزه ، نوآوری و سخت کوشی باید در تجارت شما وجود داشته باشد. مشاغل موفق از پیشنهادات تغییر استقبال می کنند و فرهنگ کوشش را پرورش می دهند. 

 

منابع
trustedemployees.comprimermagazine.comkeepinspiring.me

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا