چگونه همسری رمانتیک داشته باشید؟

آیا تا به حال این حس را داشته اید که در یک رکورد عاشقانه قرار دارید؟ آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که چگونه همسری رمانتیک داشته باشید؟ تمام این سوالات می تواند در طول زندگی مشترک برای شما پیش بیاید. از این رو شما می توانید به بررسی شرایط خاصی در این زمینه بپردازید و به تکنیک های ایجاد رابطه عاشقانه پی ببرید. در این مقاله ما در ارتباط با این پرسش صحبت می کنیم که چگونه شوهر رمانتیکی داشته باشیم؟! با استفاده از نکاتی که در ادامه مقاله برای شما ذکر می کنیم می توانید روابط خود را عاشقانه تر کنید.

با چه تکنیک هایی و چگونه همسری رمانتیک داشته باشید؟

من می خواهم شوهرم رفتار عاشقانه تری داشته باشد. چند بار تا به حال آن را شنیده اید یا حتی خودتان گفته اید؟ اما چگونه می خواهید از شوهری که رمانتیک بودن را درست نمی داند به شوهری برسید که معنای رمانتیک بودن را می داند و ژست های عاشقانه خودجوش انجام می دهد؟ همه چیز با این سوال از خود شروع می شود که روابط عاشقانه چیست؟! و یا این که رمانتیک بودن چه معنایی دارد؟! روابط عاشقانه همیشه مربوط به شب های روایی و شام در کنار غذا نیست. رمانتیک بودن و داشتن روابط عاشقانه یک رابطه عملی فداکارانه است که برای شخصی که دوستش دارید انجام می شود، به امید لبخند زدن او، یا کمی شاد و خوشحال تر کردن او، یا صرفاً به این دلیل که به فکر او بودید. اجازه دهید در لحه ها غرق شوید.

رمانتیک بودن از هر دو طرف رابطه ناشی می شود و برای همه معنای متفاوتی دارد، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد، ارتباط برقرار کنید و آزمایش کنید تا بفهمید رابطه عاشقانه برای روابط شما به چه معناست و چگونه می توانید آن را محقق کنید. اما برای این که شروع خوبی داشته باشید در ادامه مقاله نکاتی آورده شده که به شما کمک می کند. این نکات و تکنیک ها به شما در داشتن همسری رمانتیک تر کمک بسیار زیادی می کند. با استفاده از این تکنیک ها می توانید همسر رمانتیک  تری داشته باشید.

چگونه همسری رمانتیک داشته باشید؟ و آنچه به نظر شما می رسد صحبت کنید.

چگونه همسری رمانتیک داشته باشید؟

زنانی وجود دارند که می خواهند سبک خاصی از رمانتیک بودن را تجربه کنند. آن ها می خواهند شوهر شان فردی باشد که او را با تعطیلات غافلگیر کند، با دسته هایی از گل رز به خانه بیاید و برای او در رخت خواب صبحانه درست کند. اما برای عده دیگری از زنان این عقیده وجود دارد که رمانتیک بودن همسرشان زمانی است که او دست از کاری برای بوسیدن او می کشد و یا به او می گوید که امروز شگفت انگیز به نظر می رسد. همه متفاوت هستند و همه درک متفاوتی از “رمانتیک بودن ” دارند. پس چگونه می توانید در یک راستا با هم قرار بگیرید؟

طبیعی است که باید در این زمینه با هم صحبت کنید. ممکن است شما همیشه این نکته را بگویید که می خواهم رمانتیک تر باشیم اما هیچ توضیحی نمی دهد ه منظور شما از رمانتیک بودن چیست؟ پس هیچ چیز تغییری نمی کند. در حقیقت شما باید در ارتباط با درک یکدیگر از عشق صحبت کنید. ممکن است همسر شما با زبان عملی درباره رمانتیک بودن پیش برود و زبان شما عشق در زمان مناسب باشد. مثلا ممکن است شوهر شما تنظیم باد لاستیک های خودرو تان یا بنزین کافی در آن را به عنوان رمانتیک بودن بداند و شما در نقطه مقابل رمانتیک بودن را در این بدانید که او با شما وقت بگذراند.

ابتکار عمل را به عهده بگیرید و رمانتیک بودن را نشان دهید.

ممکن است این مسئله برای شما دشوار باشد که افرادی را در اطراف خود ببینید که با تمام سختی های موجود رمانتیک بودن خود را به همراه دارند. اما اگر شما هم بتوانید قدمی بدارید و به همسر خود بگویید که روابط عاشقانه چگونه است، یقینا موقعیت بهتری خواهید داشت و در این راه موفق تر می شوید. اغلب زوجین در رابطه خود با نبردی  محصور می شوند و دریک زمان فرذی مجبور است تلاش بیشتری از خود نشان دهد تا رابطه به جلو پیش برود.

شاید شوهر شما در گذشته رمانتیک نبوده است اما این گذشته است. زمانی که شما زبان های عشق یکدیگر را فهمیدید و در یک راستا قرار گرفتید، همه چیز به یک زمین بازی جدید تبدیل می شود. بنابراین به او نشان دهید که روابط عاشقانه چگونه هستند یا چطور می توان رمانتیک بود. برای او یک دسته گل بیاپرید، غذا و دسر مورد علاقه اش را درست کنید، شام را با شمع رمانتیک کنید و غیره. در حقیقت توجه داشته باشید که اگر می خواهید تغییر اتفاق بیفتد، تغییر ایجاد کنید.

از اصرار های بیجا یا این که به او بگویید اشتباه می کند، خودداری کنید.

بیایید با هم صادق باشیم. آیا مواقعی وجود دارد که شوهر شما برای کاری پیش رفته است و یا می خواهید به شما کمکی کند اما طوری که باید این کار را انجام نمی دهد. از این رو شما سعی می کنید دوباره کار را در دست گرفته و مسئولیت آن را بر عهده بگیرید. در حقیقت می خواهید فقط خودتان کار را به انجام رسانید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که اغلب، دو نفر تصور یکسانی از چگونگی انجام کارها ندارند. و علی رغم آنچه فکر می کنیم، بیش از یک راه برای انجام کارها وجود دارد. اما زمانی که انتقاد اتفاق می افتد یا ما می خواهیم کار را به تنهایی بر دوش بگیریم اتفاقات جالبی رخ نمی دهد.

از این رو گرچه ممکن است همراهی همسرمان خوب باشید اما ما نشانه های عاشقانه را از دست می دهیم زیرا تمایل داریم سریع وارد کار شویم و امور را به دست بگیریم. البته این مسئله کاملا دو طرفه اتفاق می افتد و ممکن است منجر به این امر شود که طرف مقابل هیچ کاری را صورت ندهد. بنابراین اگر شوهر شما برای انجام کاری رفت  و این راهی نیست که شما می خواهید آن را انجام دهید یا به طور معمول آن را انجام می دهید، متوقف شوید و از خود بپرسید آیا واقعاً ارزش این را دارد که مسئولیت آن را بپذیرید؟ اجازه دهید تا او کار را به پایان برساند.

خلاق باشید و یک لیست عاشقانه برای انجام کار ایجاد کنید.

بعضی اوقات اگر حرف ها را به طور جدی بیان کنید، سهولت بیشتری دارد. شما می خواهید شوهرتان شما را در آن رستوران ایتالیایی جدیدی که تازگی بودید ملاقات کند؟ آن را به یک “Romance To Do List” اضافه کنید و شروع به علامت زدن کنید. مطمئن باشید که در این لیست هر دو شما گزینه هایی را دارید. از این رو می توانید حرکات عاشقانه ای را برای هم انجام دهید. شاید یتوانید با هم قرار ملاقات عاشقانه ای بگذارید یا یک شام رمانتیک بخورید.

بنابراین در ذهن خود شرایط عاشقانه را پیش ببرید و شروع به نوشتن یک لیست رمانتیک کنید. هنگامی که شما شروع به انجام حرکات عاشقانه برای یکدیگر می کنید، این اتفاق طبیعی تر و بدون نیاز به تفکر بیشتر شروع خواهد شد. رمانتیک بودن عادتی است که می توانیم در روابط خود ایجاد کنیم، اما باید از جایی شروع کنیم.

مکالمات خود را مثبت نگه دارید.

آیا شما در تلاش هستید که در مورد هر چیزی صحبت کنید بدون اینکه به یک مشاجره ختم شود؟ آیا احساس می کنید که شنیده نمی شوید؟ یا احساس می کنید دیگر واقعاً شوهرتان را نمی شناسید؟ یا شاید شما فقط عامل عاشقانه را از دست داده اید و مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ ارتباطات مهمترین عامل در هر رابطه ای است و ارتباط خوب با مکالمات مثبت آغاز می شود. وقتی ما درمورد موضوعات منفی مکالمه داریم، ناخودآگاه سعی می کنیم از آنها اجتناب کنیم، بنابراین منجر به این می شود که به طور کلی از گفتگو با شرکای خود اجتناب کنیم که در اینجا مشکلات شروع می شود. می توانید حتی مکالمات خود را با سوالات ساده و احمقانه شروع کنید.

بدانید چیزهایی هستند که قرار نیست یک شبه تغییر کند.

ما در بخش های قبلی این مقاله نکته ای را ذکر کردیم مبنی بر این مسئله که رمانتیک بودن عادتی است که می توانید در روابط خود ایجاد کنید. خوب، عادت ها یک شبه ایجاد نمی شوند. آن ها از یک تلاش آگاهانه و از بارها و بارها نشان دادن برای اتفاق افتادن ایجاد شده اند و بلافاصله کامل نخواهد شد، که کاملا طبیعی است. به این فکر کنید که چه زمانی یک تمرین ورزشی جدید یا طراحی جدید را شروع کردید؟

این ها همه تا به نتیجه رسیدن نیاز به تلاش جدی تری دارند. انتظارات خود را واقع بینانه نگه دارید. گام های کوچک با گذشت زمان منجر به تغییرات گسترده ای در روابط می شود و هر قدم کوچک به جلو به جایی که می خواهید رابطه شما باشد نزدیکتر است.  پس سعی کنید این نکته را در نظر گرفته و برای بهبود رابطه عاشقانه خود اقدام نمایید.

 

 

منابع
projecthotmess.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا