نحوه برخورد با یک بانوی تنبل

این می تواند نگران کننده باشد که همسر تنبل داشته باشید و به نظر نمی رسد انگیزه ای داشته باشد. یادگیری نحوه برخورد با همسر تنبل تا حدی به شرایط بستگی دارد. این احتمال وجود دارد که همسرتان مشکلات شخصی را پشت سر بگذارد که برای کمک به آنها باید به او کمک کنید. به عنوان مثال، او ممکن است افسرده باشد و این باعث می شود که او از دنیا دور شود. اگر فکر نمی کنید که مشکلی برایش پیش آمده باشد، ممکن است واقعاً در رکود باشد و نسبتاً تنبل باشد. به چند نکته زیر نگاهی بیندازید که می تواند به شما کمک کند همسر تنبل شما بیشتر فعال شود. اینها پیشنهادهای کاربردی است که باید به آنها در ایجاد انگیزه کمک کند. برخی از آنها ممکن است برای شرایط شما مفید باشد در حالی که برخی دیگر به شخصه برای شما مناسب نیستند. همه آنها را بخوانید و تصمیم بگیرید که کدام یک به شما کمک می کند تا او را از کاناپه پایین بیاورید و احساس بهتری نسبت به خودش داشته باشید. در ادامه این مقاله ما به بررسی نحوه برخورد با یک بانوی تنبل در زندگی می پردازیم. اگر در این زمینه مشکل دارید می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه کنید. مرکز مشاوره همکده اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره در ایران می باشد. این مرکز ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی می باشد.

نحوه برخورد با همسر تنبل

در ادامه به بررسی نحوه برخورد با یک بانوی تنبل در زندگی می پردازیم. این راهکار ها را برای رسیدن به نتیجه بهتر دنبال کنید.

نحوه برخورد با همسر تنبل: با او صحبت کنید.

اولین قدم برای کشف مسائل این است که با او درباره آنچه می گذرد صحبت کنید. ممکن است دلیلی داشته باشد که او از اواخر اینقدر تنبل عمل کرده است. آیا همسرت در گذشته همیشه اینگونه بود؟ در غیر اینصورت، پس چه عواملی باعث شد که او احساس بی حالی بیش از حد معمول کند؟ بدون اینکه او را به تنبلی متهم کنید، از او سوال کنید که چه مشکلی دارد. می توانید بگویید که متوجه شده اید که او اخیراً انرژی زیادی نداشته و شما می خواهید کمک کنید. شما ممکن است تشخیص دهید که او یک مشکل پزشکی دارد. برخی از افراد به دلایل پزشکی دچار خستگی مزمن هستند. اگر مسائل کاملاً انگیزشی است، پس می توانید سعی کنید به او کمک کنید تا با گذشت زمان از این شرایط خارج شود. تصدیق اینکه مشکلی وجود دارد خوب است، اما شما می خواهید با دقت موضوع را مرور کنید. شما نمی خواهید به دلیل بی انگیزگی فعلی همسرتان احساس بدی ایجاد کنید یا با او رفتار کنید مانند اینکه او شخص کمتری است. اگر می خواهید او زود به حالت عادی برگردد، پس باید کنار او باشید.

نحوه برخورد با همسر تنبل: مراقب کار های روزمره باشید.

نحوه برخورد با یک بانوی تنبل در زندگی

اگر خودتان این کار را نمی کنید چگونه می توانید انتظار داشته باشید که همسرتان بلند شود و از او مراقبت کند؟ به یاد داشته باشید که مسئولیت رسیدگی به همه کارهای خانه به عهده زن نیست. در حالت ایده آل، این مواردی است که باید توسط شما دو تقسیم شود. حتی اگر او کار نکند، باز هم می تواند برای شما مفید باشد که سهم عادلانه خود را در خانه انجام دهید. مثال زدن قصد دارد به او نشان دهد که باید چه کاری انجام دهد. سعی کنید مراقب کارهای روزمره باشید. حتی می توانید سیستمی ایجاد کنید که همه افراد در خانه بتوانند به آن عادت کنند. به عنوان مثال بعضی از افراد بلافاصله بعد از خوردن یک وعده غذایی شستشوی ظروف را انجام می دهند. پس از این، می توان آنها را به راحتی در ماشین ظرفشویی قرار داد. با فهمیدن اینکه چه چیزی برای شما مفید است و امیدوارم همسرتان انگیزه داشته باشد کمی بیشتر کمک کند.

نحوه برخورد با همسر تنبل: شروع ورزش با هم

ورزش با هم کاری است که می تواند به همسرتان کمک کند تا دوباره در روند موفقیت قرار بگیرد. شاید او نداند از کجا باید یک تمرین جدید را شروع کند، اما این چیزی است که می توانید با هم رقم بزنید. بسیاری از انواع تمرینات برای فردی که فرم خوبی ندارد، به خوبی کار خواهد کرد. می توانید روزانه سی دقیقه در محله قدم بزنید – بعضی از زوج ها دوست دارند به ورزش هایی مانند کلاس های یوگا یا کیک بوکسینگ بپردازند. چیزهایی وجود دارد که می توانید با هم در خانه انجام دهید و ورزش های زیادی برای همسرتان فراهم می کند. انجام هر روز برخی از اسکات ها، دراز و نشست ها و ورزش های کالیستنیک مفید خواهد بود. روال مناسب خود را بیابید و سعی کنید حداقل سه بار در هفته ورزش کنید. بیشتر اوقات ورزش بهتر است، اما برای شروع هر کاری خوب است. همسر شما هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی از ورزش مکرر سود می برد.

در خانه به او کمک کنید و از او راهنمایی بخواهید.

در صورت نیاز از کمک در اطراف خانه دریغ نکنید. می توانید به او بگویید که به دلیل رفتن به محل کار وقت انجام لباسشویی ندارید. اگر او می توانست این کار را برای شما انجام دهد، پس شما قدردان آن خواهید بود. شنیدن چیزی شبیه به این باعث می شود که او احتمالاً برای انجام این کار از خواب برخاسته باشد. او انگیزه انجام این کار را دارد. شما روی او حساب کرده اید، و از زمانی که او برای انجام آن صرف کرده است قدردانی می کنید. نزدیک شدن به کارهای این چنینی می تواند یک تاکتیک انگیزشی خوب باشد. در نهایت، همسرتان ممکن است کمک به اطراف خانه را بیشتر شروع کند زیرا احساس طبیعی بودن دارد. سعی کنید کارها را به طور مساوی توزیع کنید تا احساس نکند سنگینی بار خودش را تحمل می کند.

پشتیبان باشید

نحوه برخورد با یک بانوی تنبل در زندگی

وقتی افراد با مسائل انگیزشی دست و پنجه نرم می کنند، خارج شدن از آن رکود برای آنها سخت است. شما ممکن است بخواهید که او بهتر شود و مانند رفتار قدیمی خود شروع به فعالیت کند. خواستن این طبیعی است، اما واقع گرایانه نیست که فکر کنید او به محض ایجاد یک تغییر فوق العاده فعال خواهد شد. به احتمال زیاد زمان لازم است تا او بتواند آمادگی جسمانی و انگیزه های خود را افزایش دهد. حمایت شما در این مدت به معنای جهان او است، بنابراین سعی کنید در کنار او باشید. اگر مشاهده کردید که او در حال پیشرفت است، پس باید او را تحسین کنید. وقتی می بینید سخت کار می کند به او بگویید و از فداکاری ای که نشان می دهد قدردانی می کنید. این به او انگیزه می دهد که به این سفر ادامه دهد، و شما می توانید خوشحال باشید که او شروع به دور شدن از شخصیت همسر تنبلی کرده است که در آن افتاده بود.

احساس او را با تعریف کردن زیبا کنید!

چند وقت یک بار از همسرتان تعریف می کنید؟ آیا تمام تلاش خود را می کنید تا اطمینان حاصل کنید که او احساس دوست داشتن و قدردانی می کند؟ شاید بخواهید سعی کنید احساس زیبایی در او ایجاد کنید تا احساس بهتری نسبت به خودش و شرایط داشته باشد. بعضی از خانم ها بعد از بچه دار شدن یا افزایش وزن به دلیل افزایش سن کمی خود راضی می شوند. این باعث می شود که زن کمتر از گذشته احساس جذابیت کند و حتی ممکن است فکر کند که شما دیگر آرزوی او را ندارید. این احتمال درست نیست و شما باید به همسرتان نشان دهید که چقدر به او اهمیت می دهید. از او تعریف کنید و به او محبت زیاد کنید. با احساسات خود صادق باشید در حالی که هنوز حواس تان به این واقعیت است که او نیاز به افزایش اعتماد به نفس دارد. نگرش و رضایت خاطر شما می تواند بخشی از این مسئله باشد که چرا او تا اواخر احساس تنبلی و کم انرژی می کند. ایجاد برخی تغییرات در نحوه تعامل شما می تواند به وی انگیزه بیشتری برای فعالیت بیشتر و شروع دوباره ارتباط با شما را بدهد.

روی زندگی جنسی خود کار کنید.

نحوه برخورد با یک بانوی تنبل در زندگی

هیچ رازی نیست که داشتن یک زندگی جنسی سالم می تواند به یک ازدواج شادتر منجر شود. هر چند این امر به فعالیت بیشتر وی مربوط می شود؟ خوب، تا حدودی شرایط بهتر می شود. شما می دانید که افزایش عزت نفس می تواند به او کمک کند تا در زندگی انگیزه بیشتری پیدا کند. رابطه جنسی نیز می تواند تقویت کننده اعتماد به نفس باشد و حتی می تواند کمی به شما ورزش دهد. سعی کنید چند بار در هفته وقت بگذارید تا با هم صمیمی باشید. این ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد، اما همانطور که تمرین می کنید، بهتر و بهتر خواهید شد. رابطه جنسی یکی از بهترین چیزهای زندگی است و می تواند به شما کمک کند تا همسرتان را نیز تحریک کند. حتی اگر این راه حل گلوله نقره ای برای مشکل موجود نباشد، می تواند مفید باشد.

در نظر گرفتن یک سرگرمی فیزیکی با هم

نکته آخر که برای بسیاری از زوجین بسیار خوب خواهد بود، این است که یک تفریح ​​فیزیکی را با هم دنبال کنید. شما می دانید که همسرتان به برخی ورزش ها نیاز دارد و او برای بیرون آمدن از رکودی که در آن زندگی می کند به انگیزه نیاز دارد. شما می توانید راهی برای ورزش با هم پیدا کنید که یک سرگرمی سرگرم کننده نیز باشد. برای برخی از زوج ها، سرگرمی مانند پیاده روی راهی عالی برای اتصال مجدد خواهد بود. حتی اگر پیاده روی یک فنجان چای شما نباشد، بسیاری از سرگرمی های بدنی دیگر نیز باید در نظر گرفته شوند. می توانید با هم تنیس بازی کنید یا یک هنر رزمی یاد بگیرید. فقط سعی کنید در مورد امکانات بحث کنید و چیزی پیدا کنید که برای شما به عنوان یک زن و شوهر لذت بخش باشد. اگر مقداری در جستجوی خود تلاش کنید، مطمئناً تناسب خوبی پیدا خواهید کرد. این می تواند به آمادگی جسمانی بهتری برای هر دوی شما منجر شود و همچنین به شما کمک می کند پیوند زناشویی خود را تقویت کنید.

منابع
regain.us

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا