روشهای مناسب برای جذب فرد مقابل در ابتدای رابطه عاطفی

ملاقات در عصر دیجیتال ساده تر از قبل نیست. حتی با وجود ابزارهای زیادی که در دسترس شما قرار دارد. با گسترش اسباب های مختلف برای ملاقات یافتن یک شریک جدید کار سختی خواهد بود. باید کمی ابتکار برای رسیدن به رتبه ی اول در این مسیر داشته باشید. اگر حس می کنید در شرایطی هستید که از عهده ی این کار برمی آیید باید به خودتان افتخار کنید. روشهای مناسب برای جذب فرد مقابل در ابتدای رابطه عاطفی چیست؟

راهکارهای جذب فرد مقابل در ابتدای رابطه

ما به دنبال یافتن شریکی هستیم که ما را کامل کرده و شاد کند. برای این کار باید برای آماده کردن خودتان چه کار کنید تا بتوانید بهترین شانس برای یافتن کسی را داشته باشید که بخواهید با او بمانید؟ در اینجا بهترین تمرین ها برای جذب همسری آورده شده است که او را بخواهید.

  • روشهای مناسب برای جذب فرد مقابل در ابتدای رابطه عاطفی با کمی طنازی

راه های مناسب برای جذب فرد مقابل در ابتدای رابطه عاطفی | مرکز مشاوره همکده

بخشی از نشان دادن خودتان در این مسیر فراتر رفتن در طنازی و ناز کردن است تا بگویید “من هستم”. یک کار شما یاد گرفتن زبان طنازی است. وقتی خوب این کار را انجام دهید می تواند ابزاری هیجان انگیز در روال دیدار با یک فرد جدید باشد و به شما توانایی می دهد شرایط را طوری امتحان کنید که کاملا آسیب پذیر نشوید. و البته این روال برای شما می تواند شاد باشد.

متخصصان می گویند نمی توان اهمیت کمی طنازی را در ابتدای دیدار زوجین دست کم گرفت. وقتی کسی را می بینید که به او علاقه مند هستید باید حتما بگذارید او بداند علاقه مند شده اید. البته این کار به معنای رفتن سراغ ان فرد و ابراز احساسات به او نیست.

این حرف یعنی باید به او لبخند بزنید و برای چند ثانیه بیشتر از مواقع عادی ارتباط چشمی خود را حفظ کنید. به جک های او بخندید و از او تعریف و تمجید کنید. بگذارید بداند آن ها را دوست دارید و او را جذاب می دانید. اگر این کار را نکنید با اضطرب و بی توجهی مقابله خواهید کرد. طنازی یک هنر است و تمرکز کردن روی ان ارزشش را دارد زیرا این می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست در رابطه ی شما باشد.

این کار به وضوح باعث می شود روی مهارت های طنازی خود کار کنید؛ این ها کمک می کنند به چیزی که می خواهید برسید.

  • کمی جذاب باشید.

این یکی از روشهای مناسب برای جذب فرد مقابل در ابتدای رابطه عاطفی می باشد. گفتن این حرف ساده تر از عمل کردن است: اگر می خواهید شخص جذابی را به خودتان جذب کنید باید خودتان نیز یک انسان جذاب باشید. اما چطور می توانید این روال جذب بودن را انجام دهید؟ خوب لازم است روی آن کار کنید.

انسان ها جذب ملاقات های جالب می شوند. اگر خوب برای این کار اماده نیستید باید اماده شویید. اگر خوب در این مسیر پیش نرفته اید حالا مسیر را شروع کنید. شما کسی هستید که تجربیات خوبی ندارید و در نتیجه داستان های جالبی برای تعریف کردن بلد نیستید باید ابتدا کاری هیجان انگیز و جالب انجام دهید. اگر انتخابی برای این کار دارید آن را انجام دهید و در غیر این صورت چیزهای زیادی هستند که می توانید امتحان کنید تا گزینه ی مناسبی را پیدا کنید. این مسیر خودش می تواند شما را فرد جذابی کند.

باید تمامی سرگرمی های مورد علاقه ی خود را رشد داده و در تمام علایق خود پیشرفت کنید تا بتوانید شریکی که برای شما مناسب باشد را پیدا کنید. حتی اگر نتوانید به او برسید بازهم فردی با تجربیات خوب و جذاب خواهید بود.

  • از رابطه دیدگاهی داشته باشید.

حتما باید بدانید دقیقا از شریک خود چه می خواهید. شاید این موضوع ساده به نظر برسد اما می تواند ابعاد بیشتری را شامل شود. وقتی می خواهید دیدار با فرد جدیدی را شروع کنید دانستن چیزی که می خواهید اهمیت زیادی دارد زیرا راهنمای بزرگی است که به شما در لحظه لحظه ی تصمیم گیری برای این رابطه کمک می کند. باید دیدگاهی نسبت به روابط داشته باشید. باید بدانید به دنبال چه خصوصیاتی در شریک خود و در این رابطه هستید. بدون داشتن این ذهنیت شما تنها بر اساس همان لحظه به احساسات قوی واکنش نشان داده و نمی توانید چیزی که واقعا در سر و قلب خود دارید را انتخاب کنید.

تصور کنید شما در یک قرار ملاقات جدید هستید و به نظر می رسد همه چیز خوب پیش می رود. اما در بین شما مقدار حس جنسی قابل لمس است. اما اگر فرد مقابل برای شما قضیه را شفاف سازد که به دنبال یک رابطه ی جدی نیست و شما این نوع ارتباط را می خواهید چه؟ بگذارید این علاقه، تمایل به رابطه ای جدی و طولانی مدت چیزی است که مانع از رفتن شما به رختخواب با آن فرد شود. روی دیدگاه خود پایدار بوده و با خودتان روراست باشید، نه اینکه فقط به همان لحظه فکر کنید. بگذارید دیدگاه شما نسبت به رابطه و شناختتان از خود منطق شما در تصمیم گیری باشد.

  • یک لیست تهیه کنید.

راه های مناسب برای جذب فرد مقابل در ابتدای رابطه عاطفی | مرکز مشاوره همکده

دیدگاه خود را پیدا کردید وقت آن رسیده خودکار را روی کاغذ گذاشته و یک لیست تهیه کنید. این کار خواسته ها و آرزوهای شما را محکم کرده و شما را در مسیر درست برای ملاقات با یک فرد خاص قرار می دهد. لیستی از پنج خصوصیت که باید آن فرد در چند سال دیگر هم داشته باشد تا بتوانید در کنار او زندگی شادی داشته باشید تهیه کنید. حالا سعی کنید همان خصوصیات را در خودتان تقویت کنید. خودتان همان کسی باشید که دنبالش می گردید تا بتوانید او را به زندگی خود وارد کنید.

از موارد سطحی گرفته تا عمیق ترین نکات: اگر به دنبال فردی با اندام زیبا و جذاب هستید باید خودتان نیز جذاب و متناسب باشید. اگر به دنبال کسی با یک شغل خوب می باشید باید خودتان نیز همین کار را داشته باشید. اگر فردی را می خواهید که باملاحظه و غمخوار باشد باید خودتان این خصوصیات را داشته باشید.. حالا لیست بایدهای خود را کامل کرده و استراتژی های مکالمه را یاد بگیرید تا به شما کمک کند به سرعت بتوانید شخص را ارزیابی کنید تا خصوصیات مورد نظر شما را داشته باشد. این کار نه تنها کمک می کند بفهمید چه می خواهید بلکه باعث می شود بتوانید دوباره خودتان را به نوعی تصفیه کنید.

  • جلا دادن مهارت های اجتماعی

یک نصیحت خیلی پایه ای اما بسیار مهم: اصول رفتاری خوب را در خودتان تقویت کنید. انسان ها جذب کسانی می شوند که مهارت های اجتماعی خوبی دارند. وقتی شما فردی زیبا را می بینید خوشتان می آید اما کسی که زیباست و می تواند آداب معاشرت خوبی داشته باشد مسلما متفاوت خواهد بود، پس سعی کنید اینطور شخصیتی داشته باشید. می توانید تمرین را از مهمانی ها شروع کنید (مهمانی های شام عادی تا یک مهمانی رسمی یا عروسی) و از میزبان خوب بودن (از یک میزبانی عالی در خانه گرفته تا اینکه بدانید چه زمانی لازم است هدیه بدهید یا پیام های تشکر بفرستید)

این بخش آخر برای زنان نیز اهمیت زیادی دارد. مثلا شما باید بدانید کدام چنگال برای چه چیزی مناسب است یا اینکه نحوه ی تا کردن دستمال سفره به شکل یک قو را به یاد داشته باشید. شما باید مطمئن باشید لباس هایتان متناسب هستند، آرایشتان خوب است و در سن و زمان مناسب برای آشنایی با فرد جدیدی قرار دارید. این ها تفاوت بزرگی ایجاد می کنند.

  • بدانید چه شخصیتی دارید.

راه های مناسب برای جذب فرد مقابل در ابتدای رابطه عاطفی | مرکز مشاوره همکده

وقتی بدانید چه می خواهید وقت ان رسیده این ها را وارد عمل کنید: همان کسی باشید که خودتان می خواهید. یکی از متخصصان در این رابطه می گوید ” من فکر می کنم راز جذب یک همسر دو بخش دارد. شما باید یک ذهنیت شفاف از شخصی که می خواهید داشته باشید در نتیجه می توانید هر زمان او را دیدید تشخیص دهید. بخش دیگر اینکه نیاز است ذهنیت شفافی نسبت به خودتان داشته و با شخصیتی که حالا دارید راحت و شاد باشید. وقتی این دو با هم همراه شوند جادویی اتفاق خواهد افتاد. “

بعلاوه می گویند “ما می خواهیم کسانی را جذب کنیم که از نظر سطح سلامت عاطفی شبیه به ما هستند. بهترین راه برای جذب شریکی که می خواهید؛ با این فرض که شما به دنبال فردی سالم، عاشق، شاد و مطمئن هستید این است که ان خصوصیات را خودتان داشته باشید. وقتی حس خوبی نسبت به خودتان و زندگی تان دارید از فرد دیگری انتظار ندارید تا بخواهد شما را شاد و کامل کند. این فرد وارد زندگی شما می شود اما نه برای کامل کردن شما یا زندگی تان، به جای آن او یک فرد اضافه شده ی عالی برای شادی و تکامل زندگی کنونی شماست.

  • آماده شوید.

بسیاری از ما در روابط رومانتیک قبلی خود مشکلاتی داشته ایم. این ها به ان معنا نیستند که همه تقصیر شما بوده است اما باید این بار مشکلات عاطفی برخورد کنید تا دوباره همان مشکلات قبل را با فرد جدیدی تکرار نکنید. از خودتان سوالات درستی بپرسید تا بتوانید چیزهایی که لازم است تغییر دهید را ارزیابی کنید.

آماده باشید. آیا تابه حال با شریک قبلی خود اختلافاتی داشته اید؟ آیا متوجه شده اید چه چیزی را نمی خواهید وارد رابطه ی بعدی خود کنید؟ کدام نقاط قوت و ضعف را می خواهید به رابطه ی بعدیتان ببرید؟ این سوالات در مورد یافتن زوجی با خصوصیات متفاوت نیست بلکه اماده اید چه کاری را متفاوت انجام دهید، مانند برخورد در یک اختلاف نظر یا روراستی بیشتر. چطور است کمی در مورد صداقت و بخشش یاد بگیرید؟ شما شخصیت خودتان را وارد رابطه ی بعدی خواهید کرد. شریکان هشیار و قوی متوجه می شوند چه زمانی شما هنوز مشغول کار کردن روی خودتان هستید و کارهای ناتمامی دارید، شما این پیام را می رسانید که من برای حضور کامل در کنار تو هنوز امادگی ندارم.

وقتی کاملا از گذشته عبور کردید حالا اماده اید خودتان را بدون هیچ ترسی از تکرار دوباره ی همان اشتباهات در مسیر آشنایی جدید قرار دهید.

  • راست بگویید.

راه های مناسب برای جذب فرد مقابل در ابتدای رابطه عاطفی | مرکز مشاوره همکده

این کار شاید ساده به نظر برسد اما مهارت در آن کمی سخت است. اگر می خواهید شریکی را جذب کنید که به او علاقه مندید باید خودتان باشید. متخصصان در این زمینه می گویند. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که ما در زمان دیدار با شخصی جدید مرتکب می شویم این است که شخصیتی از خودتان نشان می دهید که دوست داشتنی تر از شخصیت واقعی شماست. این کار همیشه در نهایت به سمت خودتان برگشته و شما را اذیت خواهد کرد.

به مرور زمان حقایق شخصیت هر فرد آشکار شده و این می تواند باعث ایجاد بحران در روابط شود. در مورد شخصیتی که دارید و موقعیتی که در زندگی دارید روراست باشید و در نهایت می تواند شخصی دوست داشتنی و قابل پذیرش را جذب کنید که برای شما مناسب است. عشق واقعی با دوست داشتن خودتان شروع می شود. تمام بخش هایی از شخصیت خودتان که به نظر شما کمتر مطلوب هستند را دوست داشته باشید. این ها باعث می شوند فردی دیگر نیز ساده تر بتواند این خصوصیات شما را بپذیرد.

انرژی خود را صرف پنهان کردن عیب ها یا وانمود کردن به این؛ هرگز اشتباه نمی کنید نکنید. با خودتان مانند چیزی که می توان با فتوشاپ تغییر داد رفتار نکنید. صداقت اهمیت دارد. کسی که اشتباهات خود را می پذیرد برای یک فرد مناسب چهره ی جذابی خواهد داشت.

منابع
thelist.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا