دریافت درمان بی اشتهایی مورد نیاز شما

بی اشتهایی انواع مختلفی دارد و جز اختلالات روانی است. در دنیایی که زندگی می کنیم اختلالات روانی بسیاری وجود دارند. این اختلالات می توانند در زندگی ما بسیار تأثیرگذار باشند. اختلالات روانی می توانند زندگی شما را در مراحل مختلف حتی ازدواج هم تحت تاثیر قرار دهد. برخی از علت های این اختلال می تواند از خانواده یا محیط جامعه باشد اما نکته مهم این است که افراد بتوانند با آن کنار بیایند و مشکل خود را حل کنند. دریافت درمان بی اشتهایی مورد نیاز شما می تواند این مشکل را حل کند.

اختلالات می تواند از سنین کودکی تا نوجوانی ادامه داشته باشد. این اختلالات حتی به گونه ای است که تا بزرگسالی هم ممکن است ایجاد شود. اختلالات روانی بخش بسیاری از زندگی ما را تشکیل داده است. در جوامع امروزی اختلالاتی وجود دارند که شاید از شنیدن آن تعجب کنید. اما چه بخواهیم چه نخواهیم آن ها وجود دارند و حتی بسیاری ی از ما با آن ها زندگی می کنیم. همان طور که در مقاله های قبل گفتیم با یک یا دو نشانه نمی توان گفت که شما یا دوستتان دچار اختلالات روانی هستید.

درمان هر اختلال پزشکی که دارید بسیار مهم است.

درمان هر اختلال پزشکی که دارید بسیار مهم است. شما می خواهید سالم و شاد باشید، و در حالی که از یک اختلال خوردن مانند بی اشتهایی یا هر بیماری دیگر رنج می برید، به سادگی امکان وقوع آن وجود ندارد. مطمئناً، درمان این اختلال بسیار دشوارتر از آن است که کسی فکر کند. به هر حال، برای کسانی که به بیرون نگاه می کنند، رفع کم اشتهایی و سایر اختلالات خوردن به نظر ساده می رسد، فقط بخورید. اما حقیقت این است که، این فقط “فقط غذا خوردن” نیست. به همین سادگی نیست.

دریافت درمان بی اشتهایی مورد نیاز شما

دریافت درمان بی اشتهایی مورد نیاز شما

اولین کاری که هر کس از بی اشتهایی رنج می برد باید انجام دهد تماس با پزشک خود است. پزشک شما قادر به انجام اسکن کامل بدنی و حتی قسمت‌ های داخلی بدن خواهد بود تا دریابد که چه نوع صدمه ای وارد شده است. حتی اگر در ابتدای کار بتوانید بخشی از این اختلال را رها کنید، می تواند به اندام های داخلی، استخوان ها و خیلی موارد دیگر آسیب برساند. ارزیابی دقیق از این که چه نوع خسارتی وارد شده بسیار مهم است.

برخی از آسیب ها، اگر به اندازه کافی زودتر درمان شوند، قابل برگشت هستند

برخی از آسیب ها، اگر به اندازه کافی زودتر درمان شوند، قابل برگشت هستند، اما نیاز به تحمیل وزن مجدد است، که برای کسانی که فقط از طریق بی اشتهایی زندگی می کنند ممکن است دشوار باشد. این می تواند به ویتامین ها و مواد معدنی گسترده و یا حتی داروهای منظم نیاز داشته باشد. برای برخی، بستری شدن در بیمارستان برای شروع افزایش وزن در صورت لزوم یا حتی برای درمان مشکلات و آسیب هایی که به اندام های داخلی وارد شده است، لازم است.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

اگر بی اشتهایی برای مدت طولانی درمان نشده باشد، ممکن است لازم باشد شروع درمان با داروهای داخل وریدی و مواد مغذی باشد نه این که به افراد اجازه دهید آن ها را به طور طبیعی مصرف کنند.

جست و جوی روان شناسان در زمینه دریافت درمان بی اشتهایی مورد نیاز شما

مورد بعدی که باید انجام دهید جستجوی روانپزشک یا درمانگر است که می تواند به جنبه های روانشناختی این اختلال کمک کند. برای بسیاری، عوامل اساسی وجود دارند که در ایجاد این اختلال نقش دارند. با استفاده از یک روانپزشک می توان عوامل دقیق تری را در آن ها مشاهده کرد و از طریق آن ها کار کرد. همچنین می توان نگاهی انداخت به فرآیندهای فکری همراه با بی اشتهایی، مانند فردی فکر می کند بیش از حد چاق است یا از تصویر بدن خود ناراضی است. با صحبت با یک روانپزشک، می توانید از طریق این افکار شروع به کار کنید و افکار سالم را جایگزین آن ها کنید.

حقیقت هابی در مورد درمان بی اشتهایی

دریافت درمان بی اشتهایی مورد نیاز شما

درمان بی اشتهایی آسان نخواهد بود. حتی اگر تصمیم گرفته اید که به جای اینکه شخص دیگری شما را مجبور به درمان کند، به دنبال درمان باشید، غلبه بر افکار و احساسات همراه با این اختلال دشوار است. حتی دانستن این که عادات غذایی شما ناسالم است، تغییر آن را آسان نمی کند. این فقط باعث می شود هنگام تلاش احساس تعارض بیشتری کنید. با این حال، برای کسانی که به دنبال درمان خود نباشند، ممکن است برای آن ها و اطرافیان آن ها حتی دشوارتر باشد.

کمک اطرافیان به شما

افراد اطراف شما، عزیزان شما، می خواهند به شما کمک کنند. اگرچه نوبت به بی اشتهایی می رسد، انجام هر کاری برای آن ها بسیار دشوار است. هنوز هم، اطمینان از این که آن ها شما را مسئول می دانند می تواند اولین قدم مثبت باشد. آن ها می توانند به شما کمک کنند از غذا خوردن، مصرف داروها و قرار ملاقات با پزشک یا روانپزشک مطمئن شوید. برای کسانی که به دنبال درمان خود هستند، این می تواند یک مزیت بزرگ باشد و حتی اگر احساس تعارض کنید در مورد کاری که می خواهید انجام دهید، پیروی از دستورالعمل هایی که تنظیم شده اند کمی آسان تر می شود.

دغدغه های هنگام معالجه در ارتباط با دریافت درمان بی اشتهایی مورد نیاز شما

برای کسانی که مجبور به معالجه می شوند، ممکن است دنبال کردن دستورالعمل هایی که به شما ارائه می شود دشوارتر باشد و ممکن است به نظر برسد که دوستان و خانواده شما برای خراب تر شدن حال شما کنارتان هستند. حقیقت این است که آن ها سعی می کنند به شما کمک کنند و سعی می کنند زندگی شما را نجات دهند، مهم نیست که در آن زمان چه احساسی داشته باشید. بی اشتهایی قطعاً یک اختلال خطرناک است و باعث کشته شدن بسیاری از افراد شده است که رژیم غذایی خود را ادامه داده و مدت زیادی لاغر می شوند به طوری که اعضای بدن آن ها شروع به خاموش شدن می کند و نمی توان آن ها را نجات داد.

چه فرآیندی می تواند به در متن بی اشتهایی کمک کند.

رژیم گرفتن و ورزش سالم  و حتی کسانی که از قبل وزن خوبی دارند می توانند از رژیم مناسب و ورزش منظم بهره مند شوند. هنگامی که رژیم گرفتن و ورزش خیلی شدید می شود، با این حال، می تواند به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. اگر بیش از حد شدید شود و یا برای مدت طولانی ادامه یابد، می تواند به اندام های داخلی شما آسیب برساند که ممکن است غیرقابل برگشت باشد. همچنین می تواند باعث کمبود آب بدن شود که منجر به آسیب بیشتر اعضای بدن و مشکلات پوستی می شود. مشکلات دستگاه گوارش نیز می تواند اتفاق بیفتد، خصوصاً اگر فرد همراه با بی اشتهایی خود به پاکسازی بپردازد.

اگر بی اشتهایی طول بکشد چه اتفاقی می افتد؟

اگر در مدت زمان طولانی درمان نشود، در نهایت می توان با آسیب برگشت ناپذیری به اندام ها و حتی خاموش شدن اندام ها برخورد کرد. وقتی این اتفاق افتاد ، بازگشت از آن بسیار دشوار است و بی اشتهایی منجر به مرگ کسانی می شود که برای مدت طولانی این راه را ادامه می دهند. به همین دلیل مهم است برای کمک به هر کسی که فکر می کنید از بی اشتهایی رنج می برد کمک بگیرید و این کار را در اسرع وقت انجام دهید. از دست دادن شدید مواد مغذی می تواند بسیار خطرناک باشد و همچنان که فرد اجازه ادامه آن را می دهد، خطرناک تر می شود. در این زمینه است که باید به دریافت درمان بی اشتهایی مورد نیاز شما فکر کرد.

علائم مختلف در افراد با بی اشتهایی

دریافت درمان بی اشتهایی مورد نیاز شما

علائم مختلفی وجود دارد که ممکن است در کسی که از بی اشتهایی رنج می برد، تجربه یا مشاهده کنید. یکی از مهمترین مواردی که می خواهید به آن توجه کنید. عادات غذایی فردی است که گمان می کنید ممکن است دچار اختلال در خوردن باشد. این ممکن است واضح به نظر برسد، اما موارد مختلف بسیاری وجود دارد که شما باید به آن ها توجه داشته باشید. علاوه بر این که فقط می خورند یا نمی خورند. شما می خواهید به نحوه غذا خوردن آن ها نیز نگاه کنید. آیا آن ها بسیار مراقب کالری و چربی هستند؟ آیا آن ها تعداد لقمه ها را می شمارند یا غذای خود را به قطعات کوچک برش می دهند؟ این ها نشانه هایی از یک اختلال احتمالی خوردن است.

نکته در رابطه با دریافت درمان بی اشتهایی مورد نیاز شما

اگر نوساناتی در وزن فرد مشاهده کردید، می خواهید نگاه دقیق تری بیندازید و با آن ها صحبت کنید. مبتلایان به بی اشتهایی لزوماً به طور مداوم و مداوم لاغر نخواهند شد. وزن آن ها ممکن است نوسان داشته باشد، یا شما ممکن است با شخصی روبرو شوید که اختلال تغذیه ای دیگری دارد. تغییراتی در وزن که به نظر می رسد بالا و پایین می رود قطعاً نشانه نگرانی خواهد بود. همانند کسانی که به نظر می رسد هنگام غذا خوردن سریع غذا می خورند و در غیر این صورت به طور مکرر از وعده های غذایی صرف نظر می کنند.

 

منابع
betterhelp.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا