آیا می توانید به یک شخص معتاد شوید؟

در زمینه روابط و ازدواج نکات بسیار مهمی وجود دارد. برای مثال افراد زمانی که ازدواج می کنند دلایل بسیار متفاوتی برای احساسات خود بیان می کنند. برخی ها ممکن است از نظر بیان احساسات دچار مشکل باشند یا هم ممکن است نتواند احساساتش را عملی کند. برخی هم شدیدا احساساتی هستند و با کوچیک ترین اتفاقی به زوج خود واکنش نشان می دهند. در دنیای روان شناسی روابط یک گزینه مهمی که همیشه وجود دارد این است که آیا افراد به دلیل وابستگی شدید ازدواج می کنند یا واقعا عاشق هستند؟ یا این که ممکن است این افراد به صورت دیوانه وار عاشق یا معتاد به یک فرد دیگر شوند؟ آیا می توانید به یک شخص معتاد شوید؟

آیا می توانید به یک شخص معتاد شوید؟

اگر قبلاً عاشق بوده اید، پس می دانید که وقت گذراندن با شخصی که عاشق او هستید چه قدر مست کننده است. گاهی اوقات شما فقط می خواهید زمانی که در کنار شخصی هستید که بیشتر از همه در دنیا او را دوست دارید، بی حرکت بایستید. این یک احساس بسیار زیبا است و این چیزی است که همه باید در دوره ای از زندگی تجربه کنند. با این وجود، اگر بیش از حد به دیدن این شخص اعتیاد پیدا کنیدظ، این مسئله می تواند به مشکلی تبدیل شود.

آیا ممکن است به شخصی اعتیاد پیدا کنیم؟

آیا می توانید به یک شخص اعتیاد پیدا کنید؟ بله، ممکن است به گذراندن وقت با کسی اعتیاد پیدا کنید. این یک چیز کاملاً رایج است و بسیاری از افراد وقتی عاشق می شوند این وضعیت را تجربه می کنند. خوب است که احساس اعتیاد به لمس معشوق خود را احساس کنید یا این که در طول روز کنار او باشید خیلی طولانی است. شما فقط نمی توانید اجازه دهید آن احساسات چنان غالب شود که شروع به تصمیم گیری های اشتباه کنید.

رفتار های ناسالم برای اعتیاد به یک فرد

نمونه های زیادی از اعتیاد افراد به عاشقانشان وجود دارد. این گاهی اوقات منجر به رفتاری ناسالم می شود که می تواند زندگی شما را به آشفتگی بکشاند. اگر این اتفاق شروع شود، می تواند به کیفیت زندگی شما آسیب برساند. همچنین می تواند به همسرتان آسیب برساند زیرا وقت زیادی از او خواهید گرفت و باعث می شود تمرکز خود را بر سایر جنبه های زندگی از دست بدهیم.

آیا می توانید به یک شخص معتاد شوید؟ – بی خواب شدن

وقتی به شخصی اعتیاد پیدا کردید، آسان است که سعی کنید بیشترین زمان ممکن را با او سپری کنید. حتی ممکن است به دلیل خواسته هایتان مقدار قابل توجهی از خواب را از دست بدهید. این می تواند باعث شود شما بیشتر از آن چه باید بیدار بمانید هنگام ارسال پیام کوتاه به معشوق جدید خود. همچنین می تواند شامل موقعیت هایی باشد که شما به دلیل قرار ملاقات عاشقانه منظم، غالباً با آن ها بیدار می شوید. زندگی خوب جنسی سالم است، اما باید مطمئن شوید که به اندازه کافی استراحت می کنید.

زمان های مختلف برای لذت بردن

اگر زمان زیادی را برای لذت بردن از رابطه جدید خود ایجاد می کنید، دیگران ممکن است از چیزهای دیگر رنج می برند. وقتی هر شب فقط چند ساعت می خوابید، ضرر این اتفاق فقط شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در نهایت خواهید فهمید که انرژی کمتری دارید و عملکرد شما ضربه خواهد خورد. از موقعیت هایی از این دست اجتناب کنید و سعی کنید درمورد گذراندن وقت با شریک عاشقانه خود مسئولیت پذیر باشید.

کار از دست رفته

مطمئناً اگر خواب زیادی از دست داده اید، احتمالاً کار شما هم از دست می رود. اگر آن قدر به شریک زندگی خود معتاد شده اید که دیگر کاری برای گذراندن وقت بیشتر با او ندارید، این نشانه بدی است. دوست داشتن شخصی خوب است، اما وسواس در مورد او به طور کلی ناسالم است. این امر منجر به عواقبی در زندگی شما خواهد شد که ممکن است شما نیز برای آن آمادگی نداشته باشید.

مثالی در ارتباط با این که آیا می توانید به یک شخص معتاد شوید؟

به عنوان مثال، اگر فراموش کنید که به محل کار خود دعوت شده اید، ممکن است مواخذه شوید. حتی اگر روزهای زیادی را از دست بدهید ممکن است اخراج شوید. قطع منبع درآمد شما کاری است که می تواند زندگی شما را خراب کند. رابطه شما باید یک چیز مثبت باشد و شما نمی خواهید که به چیزی تبدیل شود که به شما آسیب برساند.

از دست دادن ارتباط با دوستان

آیا می توانید به یک شخص معتاد شوید؟

گذراندن وقت افراطی با کسی نیز امری است که می تواند باعث قطع ارتباط شما با دیگران شود. اکثر مردم در زندگی خود چندین دوست دارند که آن ها را افراد بسیار مهمی به حساب می آورند. اگر شما معمولاً هفته ای دو روز را با دوستانتان در حال معاشرت هستید، ممکن است برای شما عجیب باشد که ناگهان به خاطر یک سری رفتار هایتان دوستان تان را از دست دهید. نامزد یا همسر جدید شما ممکن است شروع به انحصار شما برای خود کند، و این می تواند به دوستی هایی که شما نزدیک به قلب خود هستید آسیب برساند.

این اتفاق سبب چه چیزی خواهد شد؟

اگر ارتباط خود را با دوستان قطع کنید، این امر باعث می شود افراد کمتری بتوانید در صورت بروز مشکل به آن ها مراجعه کنید. همچنین برای دوستانتان منصفانه نیست زیرا شما باید بخواهید آن جا باشید تا در مواقعی که آن ها نیز به شما احتیاج دارند از آن ها حمایت کنید. به همین دلیل یافتن تعادل بسیار مهم است. این احساسات وابستگی به همسرتان همه چیز غیر عادی نیست، اما این هنوز به معنای سالم بودن این امر هم  نیست. شما باید مقداری اراده به نمایش بگذارید و سعی کنید یک زندگی مستقل خارج از رابطه جدید خود داشته باشید.

از دست دادن دید اهداف زندگی خود

بسیاری از افراد وقتی بیش از حد به شخصی اعتیاد پیدا می کنند، از بین می روند و اهداف خود را از دست می دهند. ممکن است چنان بر خشنود شدن دوست دختر یا پسر جدید خود متمرکز شده باشید که برخی موارد واقعاً برای شما مهم را فراموش کنید. به عنوان مثال، شما ممکن است در حال کار روی یک مدرک دانشگاهی باشید تا حرفه رویاهای خود را شروع کنید. اگر اجازه دهید اعتیاد شما به شخص خاصی کاملاً تحت کنترل شما قرار گیرد، آرزوهای شغلی شما ممکن است در کنار یکدیگر قرار بگیرند. این که آیا می توانید به یک شخص معتاد شوید می تواند مشکلات زیادی داشته باشد.

اهداف در زندگی مهم است.

اهداف زندگی شما مهم است و نباید آن ها را کنار گذاشت زیرا عاشق شخصی شدید. عشق فوق العاده است و جای آن نیز وجود دارد. برای شریک زندگی جدید خود اهداف های خوبی در نظر بگیرید. آن ها فقط نباید تمام زندگی شما شوند. اگر همسر یا نامزد جدیدتان شما را از رسیدن به اهداف خود باز دارد یا سعی دارد شما را از رویاهای خود باز دارد، این نشانه خوبی نیست.

اضطراب و پارانویا

حتی ممکن است متوجه شوید که در رابطه خود احساس اضطراب خواهید کرد. اگر به کسی اعتیاد دارید، پس چه اتفاقی می افتد که مدتی از او خبری ندارید؟ آیا از آن چه ممکن است انجام دهند نگران می شوید یا مضطرب می شوید؟ آیا شما خیانت می کنید چون آن ها به شما خیانت می کنند یا به دنبال شخص دیگری می گردند؟

پارانویا در اعتیاد به افراد

آیا می توانید به یک شخص معتاد شوید؟

اگر آن قدر به شخصی اعتیاد دارید که نمی توانید از او سیر شوید، پس تصور این که بگویید می توانید پارانوئید شوید، خیلی تصور نمی کند. هرچند شریک جدید شما زندگی خود را دارد. حتی اگر آن ها عاشق گذراندن وقت با شما باشند، بعضی اوقات به فضایی احتیاج دارند. اگر هنگامی که در کنار همسرتان نیستید احساس اضطراب شدید می کنید، پس این برای سلامتی شما مضر است. این کار باعث می شود عملکرد صحیح شما دشوار باشد و حتی ممکن است بخاطر احساس نیازمندی همسرتان را مجبور به عادت های ناسالم کنید.

سعی کنید تعادل سالم پیدا کنید

یافتن تعادل سالم از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید بتوانید روی سایر قسمت های زندگی خود خارج از شخصی که به آن اعتیاد پیدا کرده اید تمرکز کنید. به همین دلیل، ممکن است لازم باشد اقدامات خاصی را برای از بین بردن اعتیاد خود به شخص مورد نظر انجام دهید. اگر این فرد را دوست دارید و می خواهید رابطه را ادامه دهید، ممکن است این کار سخت باشد. حتی در این صورت، شما باید سعی کنید تعادل زندگی خود را شروع کنید تا در آخر همه چیز درست شود. برای رفع این که آیا می توانید به یک شخص معتاد شوید مهم است.

مراقبت معشوق از شما

اگر معشوق جدیدتان از شما مراقبت می کند، در صورت نیاز به شما فضای کمی در اختیار قرار می گیرد. آن ها همچنین باید اهداف و آرزوهای زندگی خود را داشته باشند. شما اطمینان حاصل می کنید که هرکدام از آن ها در زندگی خارج از رابطه شما چالش های مهم دیگری هم  را دارند. هنگامی که گرد هم می آیید، بدون این که احساس کنید سایر جنبه های زندگی شما دچار مشکل می شوند، می توانید از همراهی یکدیگر کاملاً لذت ببرید. برای اطمینان از این که همه چیز ساده پیش می رود می توانید چند قانون تنظیم کنید. این قوانین می تواند شرایط را بهتر کند.

منابع
regain.us

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا