یادآوری های ساده ای که هر زن مجرد باید بشنود

زن مجرد می تواند به حدی قوی باشد که حتی از کردان هم جلو بزند و پیشرفت کند. این گونه افراد دارای ویژگی های مختلفی هستند. آن ها می توانند بهترین تصمیمات را برای زندگی خودشان بگیرند. این زنان موفق می توانند در طول زندگی راه هایی را انتخاب کنند که مردان حتی در آن پا نمی گذارند. شما باید سعی کنید ارتباطات بیشتری با افراد مختلف برقرار کنید تا افراد مثبت را جذب کنید. موفقیت در هر زمینه ای خصوصاً برقراری ارتباط لازمه تلاش است. هر چه افراد در زندگی بیشتر تلاش کنند طبیعتاً زودتر به موفقیت خواهند رسید. بسیاری از افراد هستند که در زندگی موفق بوده اند.

آن ها به یک باره شکست خورده‌ اند و از این شکست ناامید شدند. در واقع آن ها راه خود را ادامه ندادند.  این ناامیدی باعث می شود در مسیر زندگی دچار مشکلاتی شوند. از آن سمت هم افرادی هستند که از شکست های خود درس می گیرند. شکست در زندگی به معنای پایان کار نیست. سعی کنید مثبت اندیش باشید. در ادامه می خواهیم ببینیم که یادآوری های ساده ای که هر زن مجرد باید بشنود، چگونه است.

احساس شادی و خوشبختی در یک زن مجرد

در مقاله های قبل در ارتباط با این که شادی و خوشبختی چه تاثیری بر ذهنیت افراد دارد صحبت کردیم ما گفتیم که شادی و خوشبختی می تواند بر ذهنیت و جسم افراد تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد. شادی انواع مختلفی دارد و واکنشی در بدن است که باعث ایجاد هورمون های خوب در بدن خواهد شد. هورمون ها در بدن به خصوص هورمون های شادی بسیار می تواند باعث موفقیت و پیشرفت شما شود. در ادامه می خواهیم بدانیم که چگونه بر شرایط تنهایی خود غلبه کنیم و موفق شویم. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با یادآوری های ساده ای که هر زن مجرد باید بشنود، صحبت کنیم.

از منفی نگری پرهیز کنید

شما نوع انرژی را جذب خواهید کرد. بنابراین، اگر انرژی منفی را بیرون می‌دهید، این همان چیزی است که در ازای آن دریافت خواهید کرد. شما افراد منفی را جذب خواهید کرد و در موقعیت های منفی قرار خواهید گرفت. با این حال، اگر بتوانید از منفی گرایی اجتناب کنید، می توانید آن مسیر را تغییر دهید.

عاداتی که زن مجرد و قوی هرگز در یک رابطه نباید تحمل کند

آیا به زنان قوی که یک سری حرف های مزخرف را تحمل نمی کنند حسادت می کنید؟ زنان در یک رابطه همه جور چیزها را تحمل می کنند. وقتی زنان دور هم جمع می شوند و در مورد روابط گذشته خود صحبت می کنند، اغلب از همه چیزهایی که تحمل می کنند وحشت زده می شوند. خوشبختانه، کارشناسان روابط توانسته اند فهرستی از چیزهایی که زنان قوی هرگز نباید در یک رابطه تحمل کنند، تهیه کنند. برخی از این چیزها آنقدر عادی به نظر می رسند که بسیاری از زنان قوی متوجه نمی شوند که این چیزی است که نیازی به تحمل آن ندارند.

نکته

عنوان و موضوع امروز ما بر این تمرکز دارد که چگونه زنان قوی با ناملایمات در روابط کنار می آیند. با این حال، هیچ کس نباید با افرادی که به آن‌ها بی احترامی یا بدرفتاری می کنند – زن یا مرد – تحمل کند. بنابراین صرف نظر از جنسیت خود، به این ویژگی ها توجه داشته باشید و انتظار بهترین ها را برای خود داشته باشید. در این‌جا چند چیزی وجود دارد که زنان قوی هرگز نباید در یک رابطه تحمل کنند. “یک زن قوی زنی است که مصمم به انجام کاری است که دیگران مصمم هستند انجام ندهند.” – مارج پیرسی. زنانی که از خود دفاع می کنند، مردانی را که این رفتارها را از خود نشان می دهند، تحمل نمی کنند.

عدم دانش آشپزی در یک زن مجرد

هر چند وقت یکبار پختن شام برای همسرتان جذاب است. اما عدم مهارت آشپزی یک ویژگی دوست داشتنی نیست. با این حال زنان قوی هرگز نباید برای چند روز با کسی که نمی‌تواند غذا درست کند یا نمی‌داند چگونه به تنهایی خود را تحمل کند، تحمل کند.

زنان باید همراه شریک زندگی خود باشند. ندانستن نحوه آشپزی، در واقع، پایه هر چیزی برای هر بزرگسالی است.

عدم نظافت در خانه توسط مردان

زن در رابطه، خدمتکار و خانه دار نیست. اگر مردی لباس هایش را روی زمین بگذارد، حوله خیسش را روی سینک حمام بگذارد و جوراب‌هایش را روی زمین بیندازد، پس برای یک رابطه آماده نیست. زنان قوی هرگز نباید هر چیزی تحمل کنند

عدم سازش در زن مجرد امکان پذیر است؟

رکس تیلرسون یک بار گفت: “سازش بر سر رفتار اخلاقی یک گزینه نیست.” یک زن قوی همیشه باید رابطه ای داشته باشد که در آن سازش بهترین شکل اتمام اختلافات باشد. در واقع، هیچ زن قوی هرگز نباید رابطه با مردی را تحمل کند که نمی‌خواهد با آن شخص باشد. سازش یکی از ستون های اصلی یک رابطه جدی است. بنابراین نیازی به تحمل رابطه نیست.

توهین کلامی

زنان قوی ممکن است متوجه نشوند که در یک رابطه مورد آزار قرار می‌گیرند. زیرا ممکن است آزار جسمی نباشد.

از اهداف خود حمایت نمی کند

بودن در یک رابطه مانند داشتن یک سیستم پشتیبانی است. بر اساس تحقیقات دانشگاه بریگهام یانگ، “دوسوگرایی در یک رابطه – این احساس که یک شریک ممکن است با حمایت  او غیرقابل پیش بینی باشد – می تواند اثرات آرامی بر سلامت فرد داشته باشد.”

نکته ای در ارتباط با ویژگی های زن مجرد

یک زن قوی باید شریکی داشته باشد که از این اهداف حمایت کند. اگر یک مرد در یک رابطه از اهداف یک زن قوی حمایت نمی کند، این یک علامت خطرناک است که این رابطه کارساز نخواهد بود. متخصصان روابط بر این عقیده هستند که زنان قوی هرگز نباید شریک غیرحمایت کننده را تحمل کند.

یادآوری های ساده ای که هر زن مجرد باید بشنود

“عمیق ترین رابطه ای که تا به حال خواهیم داشت، رابطه با خودمان است.” – شرلی مکلین. هر کسی هر چند وقت یک بار به یادآوری نیاز دارد. حتی اگر فکر می کنیم آنقدر قوی هستیم که بتوانیم بدون جملات تاکیدی مثبت اضافی از زندگی خود عبور کنیم، به هر حال بهتر است به خودتان یادآوری های کوچکی بدهید. آن‌ها می توانند کارهای زیادی برای افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس شما انجام دهند. اما جملات تاکیدی مثبت چگونه کار می کنند؟

نکته

certified life می گوید: «دلیل اینکه ما هنگام بیان این افکار مثبت به عنوان جملات کلامی احساس بهتری می کنیم چیست؟ این است که انرژی مثبت افکار و تصاویر خوب در ذهن ما فرکانس ارتعاش ما را افزایش می دهد. همچنین باعث تغییرات شیمیایی در بدن ما می شود که به ما می گوید خوشحال هستیم».

همچنین خوب است زمانی که احساس می‌کنید زندگی آنطور که می‌خواهید پیش نمی‌رود، یا زمانی که احساس می‌کنید همه چیز خیلی زیاد است، چیزهایی را به خود یادآوری کنید. زن مجرد قوی است. این یادآورها را برای زمانی که به آن‌ها نیاز دارید در جیب خود نگه دارید. در این‌جا یادآوری ساده وجود دارد که هر زن مجرد باید بشنود.

رابطه شما با خودتان بهترین است که تا به حال داشید

مطمئناً روابط عاشقانه خوب هستند. داشتن یک سیستم پشتیبانی و احساس دوست داشتن و قدردانی توسط شخص دیگری خوب است. اما هیچ رابطه ای با شخص دیگری هرگز بالاتر از رابطه ای که با خودتان دارید نخواهد بود. شما خود را بهتر از هر کس دیگری می شناسید و می دانید که به چه چیزی نیاز دارید و لیاقت آن را دارید. رابطه شما با خودتان مهمترین و بهترین رابطه ای است که تا به حال داشتید.

سایر روابط شما به رابطه شما با خودتان بستگی دارد

چه این روابط بیرونی اجتماعی، افلاطونی، خانوادگی یا عاشقانه باشد، اگر از رابطه ای که با خود دارید غافل شوید، نمی توانید یک رابطه رضایت بخش و شاد با دیگران داشته باشید. “این خودخواهانه نیست که به خودتان اهمیت دهید. دلسوزی برای خود به معنای ابراز نگرانی برای احساسات خود و دیگران است. دبورا وارد، نویسنده می‌گوید: با خود همان‌گونه رفتار کنید که با فرزندان یا بهترین دوست‌تان رفتار می‌کنید.

نکته

شما باید طوری با خودتان رفتار کنید که می‌خواهید مردم با شما رفتار کنند. و وقتی مردم ببینند که شما با خودتان خوب رفتار می‌کنید، تمایل به پیروی از آن دارند.

برای یک زن مجرد سفر بهترین گزینه است

پول، زندگی و تعهدات می توانند مانع سفر شوند – این طبیعی است. اما اگر آزادی مالی برای انجام این کار دارید، هر زمان که می توانید سفر کنید. مکان های جدید را کاوش کنید و فرهنگ های جدید را تجربه کنید. سنت های محلی جدید را در نظر بگیرید و به خود اجازه دهید دنیایی را ا که به دقت ساختید ببینید.

لی لین، نویسنده، می گوید: قابل اثبات است که سفر خطرات سلامتی مانند دیابت، سندرم متابولیک، فشار خون بالا، بیماری قلبی، سرطان روده بزرگ، سرطان سینه، سطح افسردگی و موارد دیگر را کاهش می دهد.

قدردانی و تقویت روابط زنانه

جامعه و رسانه‌ها می‌خواهند این ایده را به خانه منتقل کنند که زنان نمی‌توانند با یکدیگر دوست باشند به دلیل رقابتی بودن. این به سادگی درست نیست. ایجاد، تقویت و قدردانی از روابطی که با زنان دیگر دارید، به شما یک سیستم حمایتی می دهد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. اگر زن جوان‌تری هستید، ایجاد روابط با زنان مسن‌تر بسیار مهم است.

زمان کمتری را به جستجوی معشوق اختصاص دهید و زمان بیشتری را صرف تفکر در مورد آنچه در یک رابطه برای شما مهم است بگذرانید.

نکته

وقتی زمان زیادی را صرف یافتن کسی می‌کنید که شما را دوست داشته باشد، ممکن است شروع به انتخاب اولین کسی کنید که از راه می‌رسد – و او ممکن است نتواند نیازهای فردی شما را برآورده کند. روی آنچه در یک رابطه می خواهید و ویژگی هایی که برای شما مهم هستند تمرکز کنید.

کارشناس روابط و نویسنده مارگارت پل، Ph.D. می‌گوید: «وقتی دو نفر به‌جای یادگیری، درمان و به اشتراک گذاری عشق گرد هم می‌آیند، این احتمال وجود دارد که رابطه‌شان دوام نیابد…»

ایده های مختلف برای زن مجرد

بنابراین، هنگامی که ایده ای محکم از آن‌چه می خواهید دارید، می توانید کسی را پیدا کنید که این نیازها را برآورده کند. “اگر از درون خود را هماهنگ کنید و صادقانه از خود بپرسید که چرا یک رابطه می خواهید طبیعتاً پاسخ مناسبی خواهید داد.. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه خود را دوست داشته باشید و خود را با عشق پر کنید تا عشق زیادی برای به اشتراک گذاشتن با شریک زندگی داشته باشید.

با تنهایی خود روبرو شوید

بسیاری از ترس از تنهایی ناشی از ترس از تنها ماندن با خودمان است. اگر متوجه شدید که از تنهایی وحشت زده شدید، وقت آن است که با این ترس رو به رو شوید. هنگامی که بتوانید ترس از تنهایی را تجزیه کنید، می توانید بهترین زندگی خود را داشته باشید.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا