چند عادتی که می تواند ارتباط با دنیای ارواح را مسدود کند

ارتباط با دنیای ارواح یکی از فرآیندهای ارتباطی در روانشناسی است. همه ما می دانیم که امروزه بعضی از افراد از این روش ها استفاده می کنند. مشکلات حافظه می تواند آسیب های زیادی به ما برساند. به عبارت دیگر بسیاری از بیماری های جسمانی هستند که بیماری روانی را به دنبال خود می آوردند. از آن سمت هم بسیاری از بیماری های روانی هستند که بیماری های جسمانی را با خود می آوردند. برای مثال داشتن استرس و افزایش آن در طول مدت زیاد باعث می شود افراد دچار مشکلات جسمی شوند. اما این فرآیند می تواند درمان هم داشته باشد. یکی از مشکلات و اختلالات معروف آسیب های ناشی از ارتباطات مغزی با ارواح است. در ادامه می خواهیم ببینیم که چند عادتی که می تواند ارتباط با چند عادتی که می تواند ارتباط با دنیای ارواح را مسدود کند چگونه است.

حافظه و ارتباط با دنیای ارواح

حافظه می تواند خاطرات و اتفاقات مختلف را در ذهن شما ثبت کند و هر زمان که خودتان بخواهید آن ها را حذف خواهند کرد. برای تقویت حافظه راه های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه ها ورزشکاران و داشتن فعالیت های ذهنی است. در زمینه استفاده از فعالیت های ذهنی می توانید برای رسیدن به نتیجه مطلوب با مشاور یا روان شناس خود صحبت کنید. حافظه انواع مختلفی دارد. این بار می خواهیم تفاوت بین زوال عقل و آلزایمر را بدانیم. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با چند عادتی که می تواند ارتباط با دنیای ارواح را مسدود کند، صحبت کنیم.

آتروفی مغزی – ارتباط با دنیای ارواح

آسیب مغزی – از بین رفتن سلول های مغزی به نام نورون است. آتروفی همچنین ارتباطاتی را که به سلول ها در ارتباط کمک می کند از بین می برد. این می تواند نتیجه بسیاری از بیماری های مختلف باشد که به مغز آسیب می رساند، از جمله سکته مغزی و بیماری آلزایمر. با افزایش سن، شما به طور طبیعی برخی از سلول های مغز را از دست می دهید، اما این یک روند کند است. آتروفی مغزی مرتبط با بیماری یا آسیب سریع تر رخ می دهد و آسیب بیشتری می رساند. آتروفی می تواند قسمت های مختلف مغز را تحت تأثیر قرار دهد.

آتروفیای کانونی بر سلول های مناطق خاصی از مغز تأثیر می گذارد

آتروفیای کانونی بر سلول های مناطق خاصی از مغز تأثیر می گذارد و منجر به از دست دادن عملکرد در آن مناطق خاص می شود. آتروفی عمومی بر سلول های سراسر مغز تأثیر می گذارد. امید به زندگی در بیماران مبتلا به آتروفی مغز می تواند تحت تأثیر شرایطی باشد که باعث کوچک شدن مغز شده است. افراد مبتلا به بیماری آلزایمر به طور متوسط ​​چهار تا هشت سال پس از تشخیص زندگی می کنند. اگر بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس به طور موثر درمان شوند، می توانند نزدیک به یک عمر طبیعی داشته باشند.

علائم آتروفی مغز و ارتباط با دنیای ارواح

علائم آتروفی مغز بسته به منطقه یا ناحیه ای از مغز متفاوت است.

افسانه هایی در ارتباط با مغز و تقویت حافظه که نباید به آن ها گوش داد

شما احتمالاً افسانه هایی در ارتباط با مغز شنیده اید که به عنوان واقعیت گفته می شود. اما به نظر می رسد که بسیاری از آن ها نادرست هستند. مغز بخشی گیج کننده از بدن است، بنابراین جدایی واقعیت از افسانه ضروری است. محققان همچنان به دنبال پاسخ برای بسیاری از افسانه ها و سؤالات مغز هستند و اطلاعات مفیدی پیدا کرده اند. بسیاری از افسانه های مغز از فیلم ها یا رسانه ها سرچشمه می گیرند. خوشبختانه، محققان مایل به کاوش عمیق برای افشای حقیقت در مورد نحوه عملکرد مغز هستند. هنگامی که متوجه شدید چه چیزی درست است، می توانید شروع به استفاده از مغز خود با تمام توانایی های خود کنید.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

مغز دارای 100 میلیارد نورون است که همه چیز را در مورد شما کنترل می کنند. آن‌ها مستقیماً به حرکات، شخصیت و فرآیندهای فکری شما کمک می کنند. مغز قدرتمند است و می تواند به شما کمک کند از آن به طور مؤثرتری استفاده کنید.

ارتباط با دنیای ارواح و افسانه های مغز انسان

اطلاعات زیادی در مورد مغز وجود دارد که زمانی اعتقاد بر این بود که دقیق است. با این حال، بسیاری از این اطلاعات در طول سال ها رد یا بی اعتبار شده است. در حالی که برخی از افسانه ها امروزه باقی مانده اند، خود را درگیر آن‌ها نکنید.

شما فقط از ده درصد مغز خود استفاده می کنید

یک افسانه معمول مغز که هرگز نباید گرفتار آن شوید این است که شما فقط از 10 درصد مغز خود استفاده می کنید. این ایده نمی تواند دقیق باشد، و مطالعه تصاویر مغز تنها چیزی است که لازم است تا مطمئن شوید. تصویرسازی مغز نشان می دهد که همه قسمت ها کاربرد دارند و مغز همیشه در حال فعالیت است. ث این یک نوع از افسانه هایی در ارتباط با مغز است که شما از 10 درصد مغز خود استفاده می کنید. حقیقت این است که شما در بیشتر مواقع از 90 درصد مغز خود استفاده می کنید.

مغز انسان و نورون ها در آن و ارتباط با ارتباط با دنیای ارواح

مغز بیش از نورون‌ها را شامل می‌شود. زیرا انواع سلول‌های دیگری نیز دارد که همیشه در حال استفاده هستند. اگر فقط 10 درصد از مغز شما کار می کرد، کار نمی کردید و زنده نمی ماندید. برخی از مناطق ممکن است گاهی اوقات فعال تر از سایرین باشند، اما همه بخش ها در سطحی کار می کنند. یکی از راه‌های تفکر در مورد این تصور غلط این است که در نظر داشته باشید که پاهایتان هنگام نشستن چه می‌کنند.

چند عادتی که می تواند ارتباط با دنیای ارواح را مسدود کند

دنیایی فراتر از آن وجود دارد که می توانیم با چشم غیر مسلح ببینیم. در آن جهان ارواح مردگان پرسه می زنند. آن‌ها ممکن است در آن‌جا دچار مشکل باشند و منتظر دریافت پیام هایی در مورد دستور نهایی کاری باشند تا سرانجام بتوانند استراحت کنند. کسی در دنیای ما باید آن پیام ها را دریافت کند. شاید شما در تلاش بودید که ارتباط با دنیای ارواح را دریافت کنید که هیچ موفقیتی نداشته است. چیزی وجود دارد که مانع از برقراری ارتباط با دنیای ارواح می شود، و به احتمال زیاد، این عادت هایی است که شما حتی از آن‌ها آگاه نیستید.

چند رفتار ممکن است ارتباط شما را با دنیای روح مسدود کند

دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک شخص قادر به دریافت پیام از دنیای ارواح نیست. در این‌جا چند عادتی وجود دارد که از وقوع آن جلوگیری می کند.

شک و تردید

ما در دنیایی زندگی می کنیم که بسیاری از مردم به چیزهایی که نمی توانند ببینند اعتقاد ندارند. با این حال، ارتباط با دنیای ارواح هدیه ای نیست که به راحتی بدست آید. گاهی اوقات با شکاکان و حتی تمسخر مواجه خواهید شد. اگر قوی یا محتاط نباشید، ممکن است علیرغم توانایی خود در ارتباط با مردگان، دچار شک و تردید شوید. ارتباط با مردگان ترفندی نیست. برای دریافت این پیام ها به تلاش همزیستی ذهن، روح و بدن نیاز است. اگر به توانایی های خود اعتقاد ندارید یا به برقراری ارتباط با مردگان اعتقاد ندارید، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید پیام ها را دریافت کنید.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

توانایی انجام کاری به اندازه ارتباط با افراد متوفی به نهایت ایمان نیاز دارد. این مخالفان را از ذهن خود دور کنید. بنابراین ارتباط با دنیای ارواح می تواند احیا شود. مطمئن باشید که موفق خواهید شد و ذهن خود را برای شنیدن آن‌ها باز کنید.

اجازه به افکار مسموم دیگران، جهان ارواح را مسدود می کند.

اگر افکار مسموم دارید، این می تواند دلیلی باشد که نمی توانید پیام هایی از مردگان دریافت کنید. برای دریافت این پیام های مرموز باید ذهنی پاک و قلبی پاک داشته باشید. آن‌ها قرار نیست فقط به سراغ کسی بیایند. این افکار نشان می دهد که روح یا روان شما ممکن است آشفته یا در آشفتگی باشد. بهتر است قبل از اینکه بتوانید با ارواح ارتباط برقرار کنید، این موضوع را اصلاح کنید.

چندین دلیل وجود دارد که افکار مسموم ممکن است کدر باشد

با این حال، از آن‌جا شروع کنید. قبل از اینکه بخواهید هر پیام دیگری از ارتباط با دنیای ارواح دریافت کنید، مطمئن شوید که ذهن مسموم شما پاک است.

تلاش برای برقراری ارتباط در حالی که استرس دارید.

همانطور که استرس می تواند بر هر بخش دیگر از زندگی شما تأثیر بگذارد، می تواند توانایی شما را برای ارتباط با دنیای ارواح مختل کند. استرس در عملکرد شناختی شما اختلال ایجاد می کند. برای دریافت راهنمایی از دنیای ارواح، ذهن شما باید روشن و آماده دریافت باشد. به گفته دانشگاه هاروارد، استرس به دلیل تأثیری که بر مغز شما دارد باعث می شود مغز شما رفتار متفاوتی از خود نشان دهد.

وقتی استرس دارید، مثل این است که در شرایط جنگ یا فرار هستید. آمیگدال شما موقعیت استرس زا را کنترل می کند و بقیه مغز شما را وا می دارد تا کار اصلی آمیگدال را انجام دهد.

نکته

این بدان معنی است که بقیه مغز شما بیش از حد نازک است و نمی تواند به طور موثر عمل کند. ممکن است در حافظه شما خالی باشد و نتوانید آنقدر که لازم است تمرکز کنید. اگر مغزتان درست کار نکند، نمی‌توانید با ارواح ارتباط برقرار کنید.

ذهنتان به طور کامل گوش نمی دهد.

اگر منتظر یک گفتگوی کامل و مستقیم هستید، دوباره فکر کنید. آنها قرار نیست با شرایط شما صحبت کنند، مهم نیست که چقدر تلاش می کنید آن‌ها را بسازید. اگر به آن‌چه آن‌ها به شما می گویند گوش دهید کمک کننده خواهد بود. انتظارات خود را از اینکه فکر می کنید پیام چه خواهد بود یا چگونه با شما ارتباط برقرار می کنند را کنار بگذارید. ذهن و قلب خود را باز کنید و اخبار را همانطور که به شما می دهند دریافت کنید.

نکته

آن را به عنوان ارتباط با دنیای ارواح که به یک زبان خارجی صحبت می کند، در نظر بگیرید. شما باید آماده گوش دادن به زبان و تفاوت در نحوه صحبت آن‌ها باشید. اساساً، شما باید برای دریافت «گفتگوهای با ارواح» آماده باشید، که ممکن است حتی کلمات هم نباشند. فقط ذهنی باز داشته باشید، و ممکن است ارتباط به شما برسد.

پرسش سوالات اشتباه

ارتباط با ارواح یک راه دو طرفه است و برای دریافت هر پاسخی باید استعلام درستی داشته باشید. صرفاً خواستن اطلاعات عمومی ممکن است به اندازه کافی خاص نباشد. اگر دلیلی برای ارتباط داشته باشید بهتر است. موضوع دیگر پرسش سوالات پیچیده است. ارواح اغلب پاسخ های طولانی و سنجیده ای نمی دهند. سوالات ساده بله یا خیر ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. اگر به جزئیات بیشتری از این نیاز دارید، سعی کنید مشکل را به عبارات ساده‌تر تقسیم کنید.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا