نشانه هایی که شما با یک مرد صمیمی هستید

مرد صمیمی در رابطه همانند یک مرد قوی در سختی ها همراه شما خواهد بود. او در هر زمان می تواند آرامش را به رابطه برگرداند. جذابیت از طرف هر کسی یک معنای متفاوتی دارد. این تعاریف می تواند برای پیگیری از گزینه های مختلف درمانی یا پیشگیری باشد. در مقاله امروز ما می خواهیم در ارتباط با نشانه هایی که شما با یک مرد صمیمی هستید صحبت کنیم. روابط در همه افراد نقش های مختلفی دارند. برخی افراد ازدواج و روابط را ساده می پندارند و برخی هم روابط خود را سخت می گیرند. این که هر فردی در روابط خودش چه نوع طرز فکری دارد می تواند در زندگی او هم تاثیر داشته باشد. روابط بین افراد دارای نکات و قوانین مختلفی است.

هر فرد که بتواند این قوانین را به درستی انجام دهد می تواند در آینده روابط خود پیشرفت داشته باشد. جذابیت عاشقانه در افراد مختلف به صورت های مختلفی اتفاق می افتد. در ادامه می خواهیم ببینیم که این جذابیت عاشقانه برای هر فردی چه تعریفی دارد و چه تاثیراتی می تواند بگذارد. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با نشانه هایی که شما با یک مرد صمیمی هستید، صحبت کنیم.

راه هایی برای ایجاد رفتار جذاب در مرد صمیمی

همه ما می خواهیم جذابیت داشته باشیم. شما می خواهید فردی باشید که همه بخواهند با او وقت بگذرانند یا با او معاشرت کنند. افراد بزرگ شما را احاطه می کنند، و شما با دانستن اینکه می توانید به راحتی آن‌ها را فقط به خاطر شخصیت خود نگه دارید، احساس امنیت می کنید.  اما گفتن همه اینها بسیار ساده تر از انجام است. جذابیت به طور طبیعی به وجود نمی آید. بله، شما به تنهایی فردی منحصربفرد هستید، و کسانی که به آن‌ها اهمیت می‌دهید احتمالاً قبلاً شما را جذاب می‌دانند. اما اینکه دیگران به‌عنوان جذاب تلقی می‌شوند، به شدت به توانایی شما در جلب نظر دیگران متکی است.

نکته ای در ارتباط با رفتار جذاب در مرد صمیمی

پس چگونه می توانید به یک فرد جذاب تبدیل شوید؟ چه کاری می توانید انجام دهید تا دیگران از شرکت شما بیشتر لذت ببرند؟ پاسخ ها ممکن است شما را شگفت زده کنند، و آن‌ها مراحل بسیار ساده ای هستند که می توانید به تنهایی انجام دهید. در این‌جا راه برای جذابیت وجود دارد

شنونده بهتری شوید

مردم اغلب وقت کافی برای توجه صرف نمی کنند. ممکن است تعجب کنید که چرا باید حرف های دیگران را بشنوید. اما حقیقت این است که برخی از جذابیت افرادی که تا به حال ملاقات کردید این است که تقریباً به اندازه ای که گوش می دهند صحبت نمی کنند.

  • کسانی که خوب گوش می دهند تمایل دارند اطلاعات جالب تری را حفظ کنند
  • آن‌ها با تسلط بر مکالمات، افراد کسل کننده را خاتمه نمی دهند
  • مردم دوست دارند در مورد خودشان صحبت کنند.

نکته ای در ارتباط با رفتار جذاب در مرد صمیمی

وقتی به آن‌ها اجازه می دهید این کار را انجام دهند، شما را پر از جذابیت می یابند. زیرا می توانند در مورد آنچه دوست دارند صحبت کنند

شنونده خوب یکی از ویژگی های مثبت یک فرد دوست داشتنی است. اما چگونه می توانید مهارت شنیداری خود را تقویت کنید؟ در این‌جا چند ایده وجود دارد:

  • سوال بپرسید و صادقانه به پاسخ ها گوش دهید
  • یاد بگیرید که در زندگی دیگران حس کنجکاوی ایجاد کنید و از آن‌ها در مورد روزها، سرگرمی ها و موضوعات دیگر بپرسید.
  • واقعاً به صحبت های طرف مقابل علاقه نشان دهید
  • این امکان را در نظر بگیرید که می توانید با توجه به افراد مختلف جذابیت بیشتری دارید.

چیزهای جدید یاد بگیرید

گاهی اوقات برای مدت طولانی هیچ چیز در زندگی شما تغییر نمی کند. شمت کارهای همیشگی را انجام می دهید و به آنچه می دانید پایبند هستید. مطمئناً ایمن است، اما همچنین به طرز مضحکی کسل کننده است. یادگیری چیزهای جدید به شما مهارت ها، سرگرمی ها و تجربیات جدیدی برای برقراری ارتباط می دهد. همچنین ایده های جدیدی را به شما می دهد تا با افراد دیگر مشترک باشید. این به شما امکان می دهد جذابیت داشته باشید. در اینجا چند نکته برای تبدیل شدن به در مرد صمیمی وجود دارد.

به دنبال موضوعاتی باشید که مرتبط با شغل نیستند

جست‌وجوی موضوعات و زمینه هایی که به کار شما مرتبط هستند، آسان است. متأسفانه، این می تواند شما را فقط در یک مجموعه از مهارت ها گیر کند و از پیشرفت و کسب زندگی خارج از کارتان جلوگیری کند.چیزهای مورد علاقه خود را پیدا کنید و ببینید آیا می توانید آن‌ها را به سرگرمی تبدیل کنید. رویدادهای نزدیک را جستجو کنید و چیزی را امتحان کنید، حتی اگر قبلاً آن را انجام ندادید. شما ممکن است سرگرمی مورد علاقه جدید خود را پیدا کنید.

کتاب های جدید بخوانید

خواندن کتاب روشی است که ما افق های خود را گسترش می دهیم. مطالعه منظم کتاب‌های جدید را به یک نکته اختصاص دهید. در مورد موضوعات، مسائل و موضوعات مختلف مطالعه کنید و کتاب هایی در انواع ژانرهای مختلف بخوانید. به آرامی، اطلاعاتی را که در آن غرق شدید جذب می‌کنید و این شما را دارای جذابیت می‌کند.

کنجکاوی خود را ارضا کنید

کنجکاوی یک احساس طبیعی انسانی است و با این حال بسیاری از ما آن را سرکوب می کنیم. دفعه بعد که در مورد چیزی کنجکاو شدید، در مورد آن بپرسید یا آن را جستجو کنید. با کسب چیزی که برای شما کاملاً جدید است، خود را در جهان غرق کنید.

هر ماه یک مهارت جدید بیاموزید

اگر مهارت های شما هرگز تغییر نکند یا تکامل نیابد، بسیار کسل کننده می شوید. اگر فقط کارهای مشابه را بارها و بارها انجام دهید، چه چیز دیگری برای جذابیت وجود دارد؟ هر ماه، یادگیری چیزهای جدید را هدف خود قرار دهید. این می تواند چیزی به سادگی فهمیدن نحوه آشپزی به روشی جدید یا به پیچیدگی آموزش نواختن یک ساز باشد. حتی اگر در نهایت آن را حفظ نکنید، کمی تجربه برای صحبت در مورد آن خواهید داشت.

یاد بگیرید که چگونه یک داستان جذاب بگویید

شما می‌توانید جالب‌ترین تجربه‌های زندگی در جهان را داشته باشید. اما اگر داستان‌های یکنواخت و غیر جالب بگویید، این تجربیات دیگران را به خواب می‌برد. به همین دلیل است که باید یاد بگیرید که داستان های خوب و جذاب بگویید. به این ترتیب، حتی استانداردترین داستان های زندگی روزمره نیز می توانند خنده دار و پر از جذابیت شوند.

نکته ای در ارتباط با رفتار جذاب در مرد صمیمی

چرا داستان سرایی اینقدر با فرهنگ بشری یکپارچه است؟ خب، روان‌شناسی نشان می‌دهد که انسان‌ها به طور طبیعی بیش از گزاره‌های تحلیلی، داستان‌ها را مشاهده می‌کنند و به آن‌ها توجه می‌کنند. اساساً، افراد اطراف شما به احتمال بیشتری به داستان هایی که می گویید پاسخ مثبت می دهند.

چند نوع رفتار جذاب در مرد صمیمی (و نحوه داشتن آنها)

وقتی اعتماد به نفس دارید، این چیزی است که برای دیگران جذاب می شود و آن‌ها را وادار می کند که با شما کار کنند و با شما وقت بگذرانند. – امانوئل کریکی. رفتار جذاب چیزی فراتر از ظاهر است – هرچه باشد، این‌ها ذهنی هستند و به میل آخرین روندهای جامعه در معرض تغییر هستند.

نشانه هایی که شما با یک مرد صمیمی هستید

آیا می خواهید بدانید که شریک زندگی شما صادق است؟ ما امروز برای شما پنج نشانه داریم که نشان می دهد مرد شما چشمه حقیقت است. ما می دانیم که شما در حال تلاش برای کشف مرد صمیمی در زندگی خود هستید. بنابراین اجازه دهید نگاهی بیندازیم و ببینیم آن‌ها چه هستند.

چند نشانه که شما با یک مرد صمیمی هستید

“صداقت بهترین سیاست است.” – بنجامین فرانکلین

او به شما قدرت می دهد

او می‌داند که شما وی را دوست دارید و می‌داند که چه توانایی‌هایی دارید، و برای اطمینان از رسیدن به اهدافتان، هر چه که باشد، دست از کار نمی‌کشد. وقتی یک مرد صمیمی تعریف می کند، شما در اعماق خود می دانید که آنچه می گوید واقعی است. هیچ انگیزه پنهانی برای آنچه می گوید وجود ندارد.

  • – “شما به عنوان زن راننده خوبی هستید.”
  • – “بالاخره مثل زمانی که ما برای اولین بار ملاقات کردیم، خوب به نظر می رسید!”

او عادلانه تلاشمی کند

بسیاری از مردم مجبورند به بازی سرزنش وحشتناک متوسل شوند، که می تواند “ذهنی” را از نظر هر رابطه ای در “حالت ضرر” قرار دهد. در اینجا چند نمونه از کارن یانگ اثر هی زیگموند وجود دارد که افراد صادق برای مبارزه منصفانه انجام می دهند:

“از درگیری نترسید.”

تعارض طبیعی و سالم است و فرصتی برای رشد است. ترس از آن فقط باعث می شود از آن دوری کنید، در نتیجه مسائل تشدید می شوند و بدتر می شوند.

– “به مشکلات حمله کنید، نه به یکدیگر.”

هر دوی شما در یک طرف هستید، بنابراین با مشکلی که در این موقعیت وجود دارد مقابله کنید، نه شریک زندگی خود.

“برای تبدیل به مرد صمیمی موضوع را با کمک یکدیگر حل کنید.”

بدون انحراف در استدلال مسائل مختلف از جمله بیهوده “من درست می گویم، تو اشتباه می کنی!” استفاده نکنید.

“در مورد آنچه نیاز دارید ذهنیتی باز داشته باشید.”

از این گذشته، هیچ کس در این سیاره وجود ندارد که بتواند ذهن شما را بخواند.

در دعوا از کلمات «همیشه» و «هرگز» دوری کنید

این دو کلمه آسیب زا در دوران ازدواج خطرناکتر هستند. تنها کاری که این کلمات انجام می دهند این است که به دعوای شما شدت بیشتری می افزایند. آن‌ها در هر شرایطی از محدودیت خارج هستند.

مثالی در ارتباط با تبدیل به مرد صمیمی

این سناریو را تصور کنید: مدتی است که با او قرار می گذارید و سوالی را مطرح کند. این که چه احساسی دارید؟ دوست و شوهر شما چه احساسی نسبت به شما دارند؟ یک مرد صمیمی با نیت خوب به شما می گوید که دقیقاً چه چیزی از رابطه می خواهد. آیا شما هر دو می خواهید ازدواج کنید؟ هر دوی شما بچه می خواهید؟ آرزوهای حرفه ای شما برای یکدیگر چیست؟ آیا با شرایط زندگی موافق هستید؟ اگر تا به حال این را نمی دانید، از او بپرسید و ببینید چه واکنشی نشان می دهد.

او رابطه را بر چیزهای دیگر در اولویت قرار می دهد

او مطمئن می شود که همه چیز در یکپارچگی رابطه با شما اختلال ایجاد نمی کند. او به شما اطلاع می‌دهد که قصد دارد با بچه‌ها بیرون برود. در نهایت، او از وسوسه با زنان دیگر دوری می کند. زیرا مرد صمیمی بالغ است و هرگز زندگی آرامی را که در خانه دارد به خطر نمی اندازد.

نکته

اگر هر چیز دیگری در فهرست اولویت‌های او بالاتر از شما باشد، باید به دقت مراقب کارهای او و نحوه عملکردش باشید و تصمیم بگیرید که آیا این کار توجیه‌پذیر است یا خیر. در غیر این صورت، باید بدانید که آیا این موضوع در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد یا خیر.

منابع
https://www.powerofpositivity.com/category/lifestyle/page/270/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا