رابطه جنسی تانتریک چیست و آیا برای شما مناسب است؟

رابطه جنسی نیاز همه انسان ها است. در دنیایی که زندگی می کنیم روابط انواع مختلفی دارند. گاهی اوقات برخی افراد فقط به فکر داشتن رابطه جنسی هستند. در واقع این گونه افراد نمی توانند عشق و عاشقی را درک کنند. روابط عاشقانه در افراد مختلف متفاوت است. برخی از افراد توانایی ایجاد رابطه ندارند. در واقع آن ها نمی توانند خود را به شخصیتی برسانند که به غیر از رابطه جنسی به چیز دیگری فکر کنند. شخصیت در افراد مختلف متفاوت است.

رابطه جنسی انواع مختلفی دارد. گاهی اوقات در اطرافیان خودمان کسی را می ببینیم که اعتیاد به روابط جنسی دارند. این گونه اشخاص باید برای درمان خود به مشاوره مراجعه کنند. مشاوره می تواند برای روابط جنسی به افراد مختلف کمک کند. در مقاله های قبل در ارتباط با روابط مختلف صحبت کردیم. در ادامه می خواهیم ببینیم که رابطه جنسی تانتریک چیست و آیا برای شما مناسب است؟

همان طور که می دانید شادی و خوشبختی تاثیرات مثبت بسیاری در افراد دارد. ما گفتیم که شادی و خوشبختی می تواند بر ذهنیت و جسم افراد تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد. امروز بررسی خواهیم کرد که چند دلیل برای ترک رابطه سمی و نحوه دریافت کمک چگونه است. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با رابطه جنسی تانتریک چیست و آیا برای شما مناسب است؟ با شما صحبت کنیم.

مثالی در ارتباط با رابطه جنسی تانتریک

رابطه جنسی تانتریک

استینگ در سال 1990 در مصاحبه ای در مورد تمرین هفت ساعته رابطه جنسی با همسرش، تودی،صحبت کرد. با این کار بسیاری از جفت گوش ها تقویت شدند. ” رابطه جنسی تانتریک ” چه بود؟ و آیا حتی می توان برای مدت طولانی رابطه جنسی داشت؟ تا به امروز، هنوز از استینگ خواسته می شود تا نظرات خود را در مورد رابطه جنسی تانتریک توضیح دهد.

رابطه جنسی تانتریک

بنابراین رابطه جنسی تانتریک چیست؟ و چگونه می دانید که برای شما مناسب است؟ اولین چیزی که باید بدانید این است که باید برای یک جلسه عاشقانه طولانی تر برنامه ریزی کنید. ممکن است برای گذراندن موفقیت آمیز یک جلسه عشق ورزی به چند ساعت زمان نیاز داشته باشید. این فعالیتی است که باعث آرامش، مدیتیشن و انجام بسیار آرام کارها می شود. با این اوصاف، شاید برنامه داشته باشید که سفر جنسی خود را در تعطیلات آخر هفته، زمانی که بچه ها دور هستند انجام دهید. یا در یک استراحت عاشقانه که مطمئناً هیچ وقفه ای ندارید، آغاز کنید.

درک عشق تانتریک

کلمه رابطه جنسی تانتریک به معنای بافته شده در کنار هم است. در یک رابطه صمیمی، این بدان معناست که از طریق پیوند جنسی بین دو شریک، جنبه های جسمی و روحی موجودات آن ها با هم ترکیب شده است تا با همسر خود یکی شود. این امر از طریق رابطه جنسی آهسته به دست می آید که منجر به ارضای جنسی نمی شود. در رابطه جنسی تانتریک موضوع این نیست که بخواهید چه قدر در رابطه جنسی بمانید.

نکته این است که با روشن کردن زمان لازم برای برقراری ارتباط و ایجاد تعادل بین قدرت مردانگی و زنانگی خود، به روشنگری دست یابید. تا هر دوی شما بتوانید یک موجود کامل را تشکیل دهید. این به شدت عاشقانه به نظر می رسد، اینطور نیست؟ به نوعی رابطه جنسی تانتریک ترکیبی از مدیتیشن و رابطه جنسی است.

نکاتی برای گنجاندن رابطه جنسی تانتریک در زندگی عاشقانه شما

اگر عشق جنون آمیز چیزی شبیه به چیزی است که دوست دارید با شریک خود درگیر شوید ، نکاتی را در مورد نحوه شروع کار بخوانید.

اتاق خواب خود را آماده کنید

هنگام تمرین عشق تانتریک، اتاق خواب شما از یک اتاق خواب معمولی فراتر می رود و به نوعی معبد مقدس تبدیل می شود. در آن شما و همسرتان می توانید یکدیگر را عاشقانه پرستش کنید. برای داشتن لحن مناسب برای چنین فضایی، باید ابتدا با راه اندازی اتاقی که شامل چیزهای معنی دار برای هر دوی شماست، مانند عکس ها یا اشیایی که برای هر دوی شما اهمیت دارد، شروع کنید.

شمع یا بخور روشن کنید و آن ها را نیز بر روی محراب بگذارید. قرار است محراب فضایی دوست داشتنی و آرام باشد که سلامت و رشد شما به عنوان افراد و ارتباط شما با یکدیگر را ارتقا می بخشد.

مراقبه و رابطه جنسی تانتریک

رابطه جنسی تانتریک

در مرحله بعد، شما باید قبل از شروع رابطه جنسی مدیتیشن کنید. با یکدیگر روبرو شوید، چشمان خود را ببندید. تصور کنید که یک میدان انرژی گرم هر یک از شما را به طور جداگانه در بر گرفته است. سپس میدان دیگری از انرژی که هر دوی شما را در بر گرفته است در نظر بگیرید. از خود بپرسید که چگونه می خواهید احساسات عاشقانه خود را مشارکت دهید. اهداف مشخصی را برای رابطه، فردی و جمعی تعیین کنید.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

همچنین می توانید با چشمان باز و تمرکز بر روی چشمان همسرتان مدیتیشن کنید. از یک چشم به چشم دیگر به عنوان راهی برای شکستن تنش نگاه نکنید. در این جا ترفند این است که تا آنجا که می توانید با همسرتان راحت باشید. اگر به طور جدی از نگاه مستقیم به آن ها اجتناب می کنید، نمی توانید این کار را انجام دهید.

تمرین تنفس را با همسرتان تمرین کنید

وقتی همسرتان نفس می کشد، شما نفس می کشید و این امر در مورد بازدم نیز صادق است. این تمرین را حدود 10 دقیقه تمرین کنید. جنبه تنفسی رابطه جنسی تنتری بسیار مهم است. آن چیزی است که رابطه جنسی تانتریک را از رابطه معمولی جدا می کند زیرا در اصل شکل صمیمی تری از مدیتیشن است. چنین تنفسی همچنین می تواند احساس پرستش و ذهن آگاهی را برای شما به ارمغان بیاورد.

برای این که همه چیز حتی ایده آل تر شود، این کار را بدون لباس انجام دهید. همسر شما باید در آغوش مرد بنشیند و رو به روی او باشد. پس از تکمیل 10 دقیقه تنفس همزمان، می توانید بوسیدن و نوازش یکدیگر را آغاز کنید. از آن جا، شما می توانید به تدریج وارد رابطه جنسی شوید. مطمئن باشید که به بوسیدن و نوازش یکدیگر ادامه می دهید. تمام تلاش خود را برای حفظ تماس چشمی در تمام این مدت انجام دهید.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

مردان همچنین می خواهند در مورد “نگه داشتن انرژی خود” یا حفظ انرژی مدیتیشن کنند. با امتناع از تسلیم شدن به  ارضای جنسی، انرژی از طریق بدن مرد به داخل او باز می گردد. این به او این امکان را می دهد تا در ساعاتی دیگر عشق بورزد و بعد از رسیدن به ارضای جنسی، احساس انرژی، تمرکز و شفافیت کند. برعکس احساس خستگی.

متعهد باشید که با یکدیگر صادق باشید

هرچه با شریک خود صادق تر باشید و به آن ها اجازه دهید آسیب پذیری بیشتری را ببینند. می توانید نسبت به یکدیگر متعهدتر باشید و رسیدن به بالاترین خود آسان تر خواهد بود. در این جا، شما باید به آن چه بدن شما سعی می کند به شما بگوید گوش دهید و از آن اطاعت کنید.

مثالی در ارتباط با این زمینه

رابطه جنسی تانتریک

به عنوان مثال، اگر انرژی یک زن هنوز به اندازه کافی مرطوب نشده است، سعی نکنید آن را مجبور کنید. درباره آن چه می تواند مانع باز شدن شما شود، مدیتیشن کنید‌.

با شریک خود، ممکن است متوجه شوید که با توجه به زمان کافی، بدن شما به طور طبیعی دچار اتفاقاتی می شود. بدن شما اصطلاحا می گوید که چه موقع آماده پذیرش شریک زندگی شما است.

ماساژ یکی از بهترین روش ها برای پرستش بدن همسرتان است.

ماساژ یکی از بهترین روش ها برای پرستش بدن همسرتان است. برای ماساژ هرگز نباید عجله داشته باشد. شما باید وقت بگذارید تا همه منحنی ها و شکاف های بدن همسر خود را کشف کنید. به چیزهایی که آن ها از آن لذت می برند و از آن لذت نمی برند توجه کنید. زیرا بعداً می تواند در عشق ورزی شما گنجانده شود. مخصوصاً برای رابطه جنسی تانتریک، می توانید انواع پوزیشن های جنسی را تمرین کنید.

نوازش یا انجام رابطه دهانی با همسرتان بسیار مهم است. تفاوت در این جا این است که این اعمال عجولانه انجام نمی شوند و از روی احساس تعهد انجام نمی شوند. در این جا، شرکا از نظر جنسی صد در صد راحت هستند و این اقدامات با احترام مراقبت و نیاز است تا از خودگذشتگی لذت ببرند.

سخن آخر

رابطه جنسی تانتریک

برای تکمیل ماساژ با همسرتان، می توانید از روغن ماساژ مورد علاقه خود یا رایحه ای خاص برای همسرتان استفاده کنید. این کار باعث می شود تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید. برای مردان، دستگاه های جنسی در این حالت عملکرد بهتری دارند. این کار نه تنها برای لذت بردن او بلکه برای آرامش بیشتر او نیز مفید خواهد بود.

مراقب دستگاه جنسی مردان باشید. واکنش یک مرد به لمس آن ها ممکن است با واکنش یک مرد دیگر متفاوت باشد. اگر به دستگاه های جنسی مردان فشاری وارد شود باعث آسیب های مختلفی می شود.

https://www.regain.us/advice/love/what-is-tantric-love-is-it-right-for-you/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا