چند رفتاری که جذابیت جنسی شما را تقویت می کند

چند رفتاری که جذابیت جنسی شما را تقویت می کندجذابیت جنسی همانند انواع جذابیت های دیگر در یک فرد می تواند رابطه را پیشرفته تر کند. آسیب های روانی در رابطه می تواند به خاطر ایجاد مشکلات در رابطه جنسی یا حتی مشکلات خانوادگی باشد. همان طور که می دانید رابطه جنسی جز نیاز های همه ما است. هیچ کس نمی تواند بیان کند که در طول زندگی خودش اصلا به رابطه جنسی احتیاج ندارد. هر نوع رابطه ای بعد از مدتی ممکن است نیاز به برقراری ارتباط جنسی داشته باشد. ممکن است روحیات همسر شما نیز تغییر کند. روابط عاشقانه در افراد مختلف متفاوت است. ‌

برخی از افراد توانایی ایجاد رابطه ندارند. در واقع آن ها نمی توانند خود را به شخصیتی برسانند که به غیر از رابطه جنسی به چیز دیگری فکر کنند. شخصیت در افراد مختلف متفاوت است. رابطه جنسی انواع مختلفی دارد. گاهی اوقات در اطرافیان خودمان کسی را می ببینیم که اعتیاد به روابط جنسی دارند. این گونه اشخاص باید برای درمان خود به مشاوره مراجعه کنند. مشاوره می تواند برای روابط جنسی به افراد مختلف کمک کند. در مقاله های قبل در ارتباط با روابط مختلف صحبت کردیم. در ادامه می خواهیم ببینیم که چند رفتاری که جذابیت جنسی شما را تقویت می کند

خوشبختی در زندگی و تاثیرات جذابیت جنسی

در مقاله های قبل در ارتباط با این که شادی و خوشبختی چه تاثیری بر ذهنیت افراد دارد صحبت کردیم. ما گفتیم که شادی و خوشبختی می تواند بر ذهنیت و جسم افراد تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد. امروز بررسی خواهیم کرد که چند دلیل برای ترک رابطه سمی و نحوه دریافت کمک چگونه است. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در چند رفتاری که جذابیت جنسی شما را تقویت می کند، صحبت کنیم.

چگونه شکنندگی مرد می تواند بر جذابیت جنسی زنان تأثیر بگذارد

یک مطالعه اخیر نشان می دهد که وقتی زنان همسران را دارای ویژگی شکنندگی مرد می بینند، بیشتر احتمال دارد که ارضای جنسی جعلی داشته باشند و از ارتباط جنسی باز خودداری کنند. مردانی که مردانگی خود را در معرض تهدید می دانند، به احتمال زیاد پرخاشگرانه رفتار می کنند. هنجارهای اجتماعی پیرامون رفتار مردان برای «قوی» و «بی احساس» شدگی باید به نفع همه تغییر کند. احساسات و اعمال ما به طور غیرقابل انکاری نه تنها بر خودمان بلکه بر اطرافیانمان نیز تأثیر می گذارد.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

هنگامی که رابطه صمیمی است، این آسیب پذیری اضافی می تواند ماهیت متصل را تقویت کند. اگر یک نفر به خود بد نبیند یا معتقد باشد که آنطور که باید زندگی نمی کند. دیگری ممکن است احساس کند که برای اطمینان به او نیاز به جبران دارد. در مورد شکنندگی مرد، این ممکن است به این معنی باشد که یک زن در حال تغییر نحوه رفتار خود در اطراف یک مرد در طول رابطه جنسی است. یک گزارش اخیر از علوم روانشناسی اجتماعی و شخصیت شناسی به چگونگی تغییر جذابیت جنسی زنان بر اساس مردانگی شکننده درک شده در شریک زندگی آن ها در سه مطالعه پرداخت.

تحقیق در مورد این زمینه

در اولین مطالعه، محققان دریافتند زنانی که درآمد بالاتری نسبت به شریک زندگی خود داشتند، دو برابر بیشتر در معرض ارگاسم جعلی و میزان کمتری از رضایت جنسی بودند. سپس، آن ها تأثیر شکنندگی مرد فرضی بر ارتباطات جنسی را بررسی کردند. زنانی که معتقد بودند همسرشان دارای سطح بالایی از مردانگی شکننده است، کمتر در مورد نیازهای جنسی خود بحث می‌کنند. و بیشتر احتمال دارد که ارگاسم جعلی داشته باشند. محققان این موضوع را تا حدی به اضطراب ارتباطی نسبت دادند.

شریک خیالی برای زنان و تاثیر شکنندگی مرد

در مطالعه سوم، محققان یک شریک خیالی برای زنان فراهم کردند که به عنوان فردی امن یا ناامن توصیف شده بود. هنگامی که زنان برچسب ناامن می‌خوردند، احتمال کمتری داشت که ارتباط جنسی باز داشته باشند. لنا کوئین، LCSW، متخصص جنسی جسمانی بالینی و صاحب Journey Wellness and Consulting Group می‌گوید: «زن‌ها اغلب اجتماعی می‌شوند تا «نیمه بهتر کسی باشند»، به عنوان «آرامش کسی باشند» یا «مفید باشند» توبیخ می‌شوند.

آسیب های جنسی و شکنندگی مرد

از دختری تا زنانگی، انتظار زنان برای جلوگیری از آسیب به جای شریک مردانه خود برای یادگیری در دسترس بودن عاطفی و مسئولیت پذیری همچنان به زنان فشار می آورد تا حل کننده مشکل باشند. در حالی که زنان هنوز در یک جامعه مرد محور به عنوان «جنس ضعیف‌تر» تلقی می‌شوند، به گونه‌ای اجتماعی شده‌اند که از نظر عاطفی در دسترس و قوی‌تر در روابط خود باشند و در مقابل انتظار چندانی نداشته باشند.» تحقیقات بیشتری برای تعیین این که چگونه مردانگی شکننده درک شده بر ارتباطات جنسی خارج از زوج‌های دگرجنس‌گرا تأثیر می‌گذارد، مورد نیاز است.

شکنندگی مرد و جذابیت جنسی

مردانگی شکننده اغلب واژه‌ای است که برای توصیف مردانی که به‌عنوان ناامن شناخته می‌شوند، مطرح می‌شود. در حالی که این بخشی از تصویر را ترسیم می کند، این اصطلاح از دیدگاه عاطفی و اجتماعی بیشتر است. کوئین می‌گوید: «شکنندگی  به معنای دارایی قدرت نفس پایین یا احساس ضعیف از خود یا خودانگاره است – این هم برای مردانگی و هم برای زنانگی صادق است. جامعه به مردان می‌گوید که باید از نظر مالی موفق، از نظر جسمی قوی و میل جنسی بالایی داشته باشند. اما مسئولیت‌های مشترک یا ویژگی‌های شخصیتی را که برای داشتن یک فرد دلسوز در جهان حیاتی هستند، نادیده بگیرند. این “قوانین” نحوه نگرش شخص به خود را تغییر می دهد. کوئین می افزاید: «عملکرد جنسیتی به شدت تحت تأثیر درک مردانگی یا عدم وجود آن است».

مثالی در ارتباط با جذابیت جنسی

به عنوان مثال، لیتنر توضیح می دهد که اگر مردی معتقد است که برای یافتن رابطه باید قد بلندی داشته باشد، ممکن است در برنامه های دوستیابی درباره قد خود دروغ بگوید. علاوه بر این، احساس کمبود برخی چیزها در یک فرد که «باید» به یک رابطه بیاورد، می‌تواند باعث شرمساری و احساس گناه شود. این فرایند به ضرر شریک زندگی‌اش بیان می‌شود.

چند رفتاری که جذابیت جنسی شما را تقویت می کند

جذابیت جنسی شما فراتر از ظاهر فیزیکی شماست. در حالی که نوع نگاه شما نقشی را ایفا می کند، اما چیزهای بیشتری در آن وجود دارد. هر بار که با شخصی تعامل می کنید، شخصیت و رفتار شما به اندازه ظاهر شما جذابیت شما را افزایش می دهد. مردم جذب رفتارهای شما می شوند و جذابیت جنسی شما را افزایش می دهند. سطح جذابیت شما به شانس یا چیز دیگری بستگی ندارد. هرکسی می تواند با اجرای چند عادت جدید در زندگی خود جذابیت خود را افزایش دهد.

رفتارهایی که جذابیت جنسی شما را افزایش می دهد

بهترین رفتارهایی که جذابیت جنسی ما را تقویت می کنند، رفتارهایی هستند که به ما اجازه می دهند باکلاس بمانیم. برای جذابیت بیشتر لازم نیست ظاهر فیزیکی خود را تغییر دهید یا راحتی خود را به خطر بیندازید. در عوض، چیزهایی مانند از خودگذشتگی، اعتماد به نفس، خلاقیت، گشاده رویی و سایر جنبه ها نقش دارند.

جذابیت جنسی نشان از احساس جذابیت بیش از حد ندارد

هر بار که یک عمل فداکارانه انجام می دهید، جذابیت جنسی خود را در چشم دیگران تقویت می کنید. مطالعات نشان می دهد که کمک به دیگران جذابیت را افزایش می دهد و روحیه خوبی را در درون ایجاد می کند. از آنجایی که شادی جذابیت را افزایش می دهد، داشتن خلق و خوی خوب به سرعت جذابیت شما را افزایش می دهد.

نکته

به علاوه، وقتی دیگران شما را با ویژگی از خودگذشتگی می بینند، فوراً برای آن‌ها جذاب تر می شوید. کمک به دیگران این امکان را می دهد که بدانند شما طبیعتی پرورش دهنده دارید که اکثر مردم آن را یک ویژگی جذاب می دانند. رفتار خودخواهانه همچنین به مردم نشان می دهد که به شریک زندگی خود نیز اهمیت می دهید.

مهارت های مختلف را یاد بگیرید

اگر در مورد کمک به دیگران مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، چیزهایی را در نظر بگیرید که در آن‌ها مهارت دارید. شما می توانید در خرید مواد غذایی به یک فرد مسن کمک کنید، کودکان را راهنمایی کنید، یا در یک بیمارستان داوطلب کمک شوید. مهم نیست که چه کاری را انتخاب می کنید، تا زمانی که از خودگذشتگی را تمرین کنید و به دیگران کمک کنید.

برای ایجاد جذابیت جنسی یک فرد ناشناس اما با کاریزماتیک باشید

تحقیقات نشان می دهد که کاریزما در یک همسر امر مهمی است. جذب بیشتر به یک غریبه به دلیل تلاش ناخودآگاه برای داشتن فرزندانی با تنوع ژنتیکی است. وقتی کمی عقب‌نشینی کنید، خیال‌پردازی در ذهن دیگران ایجاد می‌شود و تجربه و احساسات را تشدید می‌کند. در مراحل اولیه جذب، افشای بیش از حد چیزهایی در مورد خود و احساساتتان می تواند جذابیت جنسی شما را کاهش دهد. برخی از کارهایی که می توانید برای تبدیل به یک فرد ناشناس جذاب انجام دهید عبارتند از:

  • از ارسال همه چیز در شبکه های اجتماعی خودداری کنید
  • با اهداف و سرگرمی های خود فعال بمانید
  • خیلی زود احساساتت را فاش نکن
  • کارها را به آرامی انجام دهید تا تنش جنسی به جوش بیاید
  • اگر احساس طرد شدگی می کنید، بی تفاوتی را تمرین کنید
  • طرف مقابل را به صحبت تشویق کنید
  • در ابتدا از صحبت در مورد موضوعات منفی خودداری کنید

به سمت خلاقیت خود پیش بروید

خلاقیت یکی از بهترین راه ها برای افزایش جذابیت جنسی شماست. خلاقیت شما می تواند بر روی هنر، موسیقی، فیلم، رقص، یا هر منبع خلاق دیگری متمرکز شود و از بسیاری جهات به شما کمک خواهد کرد. اول، خلاقیت با هوش مرتبط است، چیزی که برای بسیاری از افراد در شریک زندگی جذاب است. افراد خلاق تمایل به گفتگوهای عمیق تر و معنادارتر دارند که این یک ویژگی ایده آل است.

نکته

خلاقیت همچنین نشان دهنده ژن های خوب است که اغلب افراد ناخودآگاه به دنبال آن هستند. به علاوه، افراد خلاق می توانند احساسات و خواسته های خود را بهتر از افراد دیگر بیان کنند. یک خروجی خلاقانه پیدا کنید و اجازه دهید ذهنتان در حالی که جذابیت خود را افزایش می دهید جریان پیدا کند.

از اینکه مانند یک شخص با ذهن باز باشید نترسید

شما می توانید بدون افشای بیش از حد در مورد خود در ابتدا دارای ذهنیت باز باشید. هنگامی که در اطراف دیگران هستید، زبان بدن مثبت را حفظ کنید که باعث می شود بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنید. بازوهای خود را روی هم نگذارید، صاف بایستید، چانه را بالا نگه دارید و شانه ها را عقب نگه دارید.

نکته

حفظ وضعیت بدنی خوب و زبان بدن مثبت، شما را راحت‌تر می‌کند و جذابیت جنسی شما را افزایش می‌دهد. به علاوه، حالت بدن باز به طور ناخودآگاه علاقه عاشقانه شما را منتقل می کند. به این فکر کنید که خودتان را طوری تنظیم می کنید که فضای بیشتری را نسبت به حالت معمول اشغال کنید.

همچنین زیاد به گوشی خود نگاه نکنید، زیرا باعث می شود که شما بسته و در دسترس به نظر برسید. هر چه شما نزدیک‌تر باشید، از نظر دیگران جذاب‌تر به نظر می‌رسید.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا