زنده نگه داشتن رابطه از راه دور

اگر کسی را پیدا کرده‌اید که با او ارتباط دارید و دوستش دارید، احتمالاً نمی‌خواهید از هم جدا شوید زیرا در یک مکان زندگی نمی‌کنید. حتی اگر فقط چند بار در ماه (یا حتی یک سال) همدیگر را ببینید، همچنان می‌توانید با کسی رابطه سالم و رضایت‌بخشی داشته باشید. با این حال، قرار گرفتن در یک رابطه از راه دور کار زیادی می طلبد. شما باید اقداماتی را انجام دهید تا مطمئن شوید که هم شما و هم شریک زندگی تان همچنان احساس ارتباط با یکدیگر دارید در حالی که از نظر فیزیکی با هم نیستید. زنده نگه داشتن رابطه از راه دور نیاز به تکنیک هایی دارد که در این مقاله از وب سایت همکده بررسی شده است. مرکز مشاوره همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره در ایران و ارائه دهنده خدمات حضوری و مشاوره تلفنی روان شناسی شناخته می شود.

زنده نگه داشتن رابطه از راه دور

ارتباط عاطفی و حمایت در یک رابطه از راه دور بسیار مهم است. حفظ ارتباط و درگیر کردن یکدیگر در احساسات و موقعیت‌های روزانه، برای حفظ احساس صمیمیت قدرتمند است. در یک رابطه از راه دور بسیار مهم است که در ارتباط بمانیم. صحبت کردن با تلفن و FaceTiming بهترین راه برای داشتن ارتباطی صمیمانه است. گذراندن روزهای پرمشغله با تکیه بر پیامک و بدون برداشتن تلفن آسان است، اما در این دام نیفتید. زمانی را برای گفتگوهای عمیق که می توانید صدای یکدیگر را بشنوید یا چهره یکدیگر را ببینید، اختصاص دهید. در ادامه تکنیک هایی برای زنده نگه داشتن رابطه از راه دور بررسی می کنیم.

صبح و شب صحبت کنید

صحبت در صبح و شب قبل از خواب، بسیار مهم است. به این ترتیب احساس می کنید در ابتدا و انتهای روزهای خود به هم متصل شده اید. حتی اگر از نظر فیزیکی با هم نیستید، همچنان احساس می کنید که بخشی از روزهای یکدیگر هستید. در یک رابطه از راه دور، صبح ها و شب ها نیز می توانند زمان هایی از روز باشند که در آن احساس تنهایی می کنید، زیرا در آن زمان است که معمولاً با هم تنها خواهید بود. همچنین، از نظر عاطفی می‌توان در یک روز چیزهای زیادی برای ما به وجود می آید. بنابراین برای انجام این بررسی‌ها می‌توانید احساس حمایت عاطفی داشته باشید. داشتن آن حمایت عاطفی نیز واقعاً قدرت رابطه را نشان می دهد.

به طور مرتب به صورت حضوری ملاقات کنید

برای زنده نگه داشتن رابطه از راه دور، ملاقات حضوری مهم است. این مهم است که تا آنجا که ممکن است یکدیگر را ببینیم. من می دانم که بسته به فاصله می تواند احساس سختی داشته باشد، اما مهم است. او گفت که هدف این است که حداقل هر سه ماه یکبار یکدیگر را به صورت حضوری ببینیم. حتی بهتر است اگر بتوانید کاری کنید که ماهانه یکدیگر را ببینید. همیشه یک سفر حضوری برنامه ریزی کنید.

این مهم است که همیشه بدانید دفعه بعد که قرار است یکدیگر را شخصاً ببینید. داشتن تاریخ دقیق زمانی که می دانید دوباره همدیگر را خواهید دید به این معنی است که هر دوی شما همیشه چیزی برای انتظار دارید. وقتی همه چیز سخت می‌شود، می‌توانید دقیقاً بدانید که تا جلسه بعدی چقدر زمان دارید.

برای زنده نگه داشتن رابطه از راه دور، در مکان هایی که در آن زندگی می کنید از یکدیگر دیدن کنید

وقتی در یک رابطه از راه دور هستید، برنامه ریزی سفرهای سرگرم کننده و هیجان انگیز برای دیدن یکدیگر می تواند وسوسه انگیز باشد. یا ملاقات با یکدیگر در وسط دو مکانی که در آن زندگی می کنید، عملی است. مطمئن شوید که در جایی که هرکدام در آن زندگی می کنید نیز به دیدار یکدیگر می روید. سفرهایی برای دیدن یکدیگر در مکان‌هایی که زندگی می‌کنید مهم است، بنابراین هر فرد می‌تواند ببیند که دیگری برای او وقت های ویژه ای را اختصاص می دهد. زمانی که می تواند منجر به بهبود ارتباط از مسافت دور شود.

بررسی با احساسات یکدیگر

مراقبت و نگرانی و تمایل خود را برای حضور در همه این موارد نشان دهید. سوالاتی از جمله: چگونه می توانم از شما حمایت کنم؟ چه چیزی در حال حاضر بیشتر از من نیاز دارید؟ چه احساسی دارید؟ «این سؤالات به فردی که احساس قطع ارتباط می‌کند اجازه می‌دهد تا آنچه را که واقعاً در قلب احساس و فکر می‌کند منعکس کند و به اشتراک بگذارد. زیرا شخصی که از او درخواست می کند توجه نشان می دهد و به آنها در مورد آنچه بیشتر برای بازگشت به ارتباط و عشق نیاز است شفافیت می دهد. در حقیقت می توانیم با بررسی احساسات، به ابعاد وجودی هم احترام بگذاریم.

برای زنده نگه داشتن رابطه از راه دور، برای بازدیدهای اضطراری برنامه ریزی کنید

اگر یکی از طرفین احساس جدایی یا تنهایی می کند، برنامه ریزی برای ملاقات با یکدیگر می تواند مهم باشد. اگر یک نفر در این شرایط، احساس سختی دارد، وقت آن رسیده که در اسرع وقت هم را ببینید. این کار باعث می شو که رابطه شما نقش و بویی زیبا بگیرد. می تواند جذاب تر باشد. شما حتی می توانید یکدیگر را با هدایا غافلگیر کنید. وقتی از نظر فیزیکی با هم نیستید، مهم است که تفکر خود را به روش‌های خلاقانه نشان دهید. اگر می دانید که او عاشق گل است، گل به او تحویل دهید. در کنار بازدید برای شرایط اضطراری می توانید با شگفت زده کردن او شرایط بهتری را فراهم آورید. این کار کمک می کند تا را بطه شما نقش عمیق تری داشته باشد.

از سکس نترسید

در حالی که سکستینگ (ارسال متن های جنسی) ممکن است کاری به نظر برسید که زوج های جوان انجام می دهند. اما این روش می تواند راهی برای روشن نگه داشتن جرقه های روابط شما باشد. یکی از اصلی ترین راه هایی که می تواند عشق شما را زنده نگه دارد از طریق سکس است. مهم است که زمانی را پیدا کنید تا بتوانید تعامل بهتری با هم داشته باشید. علاوه بر ملاقات های حضوری باید جرقه روابط عاشقانه خود را از راه دور هم حفظ کنید.

از طریق فیس تایم با هم برنامه داشته باشید

به عنوان یک زوج زمانی را برای روابط عاشقانه خود کنار بگذارید. این کار را در فضای مجازی هم می توانید انجام دهید. برای زنده نگه داشتن رابطه از راه دور می توانید از طریق برنامه فیس تایم اقدام کنید. با این کار می توانید صمیمیت خود را افزایش دهید. هر دو با یکدیگر ارتباط برقرار کنید تا بتوانید روز به روز جذابیت رابطه تان را افزایش دهید. البته شما می توانید از سایر برنامه ها و اپ های مجازی هم برای ارتباط با یکدیگر استفاده کنید. به طور مثال می توانید از طریق اپ واتس اپ با هم در ارتباط باشید.

اگر چیزی احساس می شود در مورد آن صحبت کنید

اگر چیزی در رابطه تغییر کرده است، مهم است که شروع کنیم به این سؤال که آیا هر دوی شما در یک صفحه هستید و گفتگوی سختی داشته باشید که آیا زمان آن رسیده است که رابطه را رها کنید یا خیر. “بپرسید چه چیزی تغییر کرده است و چه چیزی متفاوت است. او گفت که اگر فکر می‌کنید ممکن است شخص دیگری هم وجود داشته باشد، ممکن است مجبور شوید بپرسید. به غرایز خود اعتماد کنید. در ارتباط با مسائل مختلف صحبت کنید. صحبت باعث می شود ارتباط شما بهتر و قوی تر پیش برود.

برای زنده نگه داشتن رابطه از راه دور، یکدیگر را در اولویت قرار دهید

روابط از راه دور نیاز به کار دارد، و مهم است که هر دو طرف آن را در اولویت قرار دهند. وقتی یکی دیگر را انتخاب نمی کند دیگر ارزشی ندارد. اگر کسی شروع به فاصله گرفتن کند، به برنامه ها متعهد نباشد، شروع به کناره گیری کند، مهم است که در ارتباط با تمامی جزئیات صحبت کنیم. اطلاع از این موارد بسیار کمک کننده خواهد بود و می تواند مسیر بهتری را ایجاد کند. این فقط برای هر دو نفر ضروری است که احساس کنند به هر طریقی که به آنها احساس خوبی می دهد، در اولویت قرار گرفته اند.

بازتابی از خود و شناخت

برای هر فرد در رابطه بسیار مهم است که آگاه باشد و در مورد آنچه که بیشتر به آن نیاز دارد یا احساس خوبی در رابطه زمانی که کلمات و تجربیات اعمال خاصی اتفاق می‌افتد فکر کند. به عبارت دیگر، مهم است که خودتان را بشناسید تا بتوانید به همسرتان بگویید چه چیزی برای شما مهم است و به چه چیزهایی نیاز دارید تا این کار را انجام دهید. شما نمی توانید تمام شادی خود را در دستان دیگران قرار دهید بدون اینکه به آنها نقشه راه قلب خود بدهید.

برای زنده نگه داشتن رابطه از راه دور به نکات مثبت نگاه کنید

رابطه از راه دور نکات مثبت زیادی دارد. آنچه در رابطه از راه دور زیباست این است که شما یکدیگر را بدیهی نمی‌گیرید زیرا در زندگی روزمره یکدیگر نیستید. دیدن و بودن با یکدیگر می تواند احساس تازگی و تازگی داشته باشد. وقتی احساس غمگینی، تنهایی یا ناامیدی می کنید، به یاد داشته باشید که روابط از راه دور مزایایی را ارائه می دهد که زوج هایی که در یک مکان زندگی می کنند، ندارند. صرف نظر از اینکه چگونه دور هم جمع می شوید، سعی کنید در لحظه زندگی کنید.

 

 

منابع
brides

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا