وقتی از دنیا عصبانی هستید چه کاری باید انجام دهید

آيا می دانید که وقتی از دنیا عصبانی هستید چه کاری باید انجام دهید؟ عصبانی شدن ممکن است برای هر فردی در دنیا به وجود بیاید. برای مثال شخصی که از دنیا عصبانی است و به هر چیزی با خشم واکنش نشان می دهد بسیار می تواند زندگی او را تحت تاثیر قرار دهد. هر فردی ممکن است در طول زندگی خودش به علت شرایط مختلف دچار عصبانیت شود. اما این که بگوییم همه واکنش ها یکی است اشتباه است. طبیعتاً نوع خشم و عصبانیت یک فرد ٢٠ ساله با فردی که سن بالاتری دارند د متفاوت است. این گزینه هم باید در نظر داشت که نوع درمان آن افراد نیز متفاوت است. برخی افراد ممکن است برای نحوه درمان نیازمند دارو باشند برخی هم با چند جلسه مشاوره به حالت عادی خود برمی گردند.

عصبانیت انواع های مختلفی دارد. برخی افراد هستند که به دلایل مختلف و به خاطر شرایط کاری یا مشکلات اجتماعی انواعی از خشم و عصبانیت را از خود بروز می دهند. در ادامه می خواهیم بگوییم که وقتی از دنیا عصبانی هستید چه کار باید بکنید. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با وقتی از دنیا عصبانی هستید چه کاری باید انجام دهید صحبت کنیم.

احساس عمیق عصبانیت باعث می شود که حرکت در زندگی برای شما دشوار شود

احساس عمیق عصبانیت باعث می شود که حرکت در زندگی برای شما دشوار شود. گاهی اوقات اتفاقاتی در زندگی رخ می دهد که نحوه تفسیر رویدادها را تغییر می دهد. مردم حوادث غم انگیزی را پشت سر می گذارند، و ممکن است شما سوال کنید که چرا اوضاع به همان شکلی است که هست. ممکن است احساس کنید که از خود جهان عصبانی هستید.

آیا برای کنترل خشم خود به کمک نیاز دارید؟

وقتی عصبانیت این قدر شدید باشد، دشوار است که بدانید چه کاری باید انجام دهید. وقتی عصبانیت شما باعث می شود هر چیز دیگری بی نتیجه به نظر برسد چگونه پیش می روید؟ مهم است که بدانید شما مجبور نیستید به تنهایی با مشکل خشم خود کنار بیایید.

نکته ای در ارتباط با این که وقتی از دنیا عصبانی هستید چه کاری باید انجام دهید

ممکن است اکنون متوجه این موضوع نشوید، اما افراد دیگر می توانند با آن چه شما تجربه می کنید ارتباط برقرار کنند. فقط یافتن کمک مناسب بسیار مهم است تا بتوانید از بار خشم زندگی خود بکاهید. این یک راه حل سریع نیست.

راهنمایی در مورد چگونگی کاهش عصبانیت

وقتی از دنیا عصبانی هستید چه کاری باید انجام دهید

برای راهنمایی در مورد چگونگی کاهش عصبانیت در لحظه فعلی، لطفاً بلافاصله ادامه مقاله را ببینید. بعد از این، این مقاله اطلاعاتی در مورد آن چه می توانید برای مدت طولانی تری برای جلوگیری از عصبانیت از دنیا انجام دهید را پوشش می دهد.

چگونه خشم را در لحظه کاهش دهیم

به احساسات جسمی بدن خود توجه کنید.

 آیا مشت های شما گره خورده است، یا شانه های شما کشیده است؟ آیا سینه شما تنگ است، و ضربان قلب شما سریع تر است؟ از پاها به سمت سر خود اسکن کنید تا ببینید خشم شما از نظر جسمی در کجا آشکار می شود.

علائم جسمی را کاهش دهید.

اگر متوجه شدید که مشت های شما بالا رفته است، آن ها را باز کنید. اگر متوجه گرفتگی در سینه خود شدید، نفس های عمیق و اندازه گیری بگیرید. تفنگداران دریایی از تکنیک تنفس برای کاهش عصبانیت و آرامش سیستم عصبی استفاده می کنند که به آن “تمرین 4-7-8” می گویند.

  • دهان خود را ببندید و برای چهار بار از طریق بینی خود را استنشاق کنید.
  • نفس خود را برای هفت حساب نگه دارید.
  • از طریق دهان خود را به مدت هشت بار بیرون دهید و صدای واضحی ایجاد کنید.
  • این مراحل را چهار بار تکرار کنید.

محیط خود را تغییر دهید

اگر در خانه عصبانی هستید، به پیاده روی در اطراف بلوک بروید. اگر در محل کار عصبانی هستید، از پشت میز خود بلند شوید و کمی قدم بزنید. وقتی وقتی از دنیا عصبانی هستید چه کاری باید انجام دهید؟

به فعالیت بدنی بپردازید.

انجام انفجارهای کوتاه فعالیت بدنی می تواند به شما کمک کند تا خشم فرو خورده را از راه های سالم برطرف کنید.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

وقتی در لحظه حاضر عصبانی هستید، این چهار نکته بالا را امتحان کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی جلوگیری از عصبانیت به طور کلی، به مطالعه ادامه دهید.

 نکات خوب را در زندگی پیدا کنید

وقتی از دنیا عصبانی هستید، دیدن نکات خوب زندگی دشوار است. ممکن است چنان عصبانیت خود را کور کنید که همه چیز در اطراف شما احساس منفی کند. باید بتوان به طور عینی به چیزها نگاه کرد تا چیز مثبتی برای قفل یافتن پیدا کرد. زندگی شما ممکن است همان طور که می خواهید در حال حاضر باشد نباشد، اما این بدان معنا نیست که همه چیز باید به همان روشی که هست باقی بماند.

نکته

باید فکر کنید در صورت امکان با یک دوست تماس بگیرید. حتی وقتی در یک نقطه پایین زندگی قرار دارید، دوستان واقعی شما در کنار شما خواهند ماند.

این که بتوانید از برخی از معاشرت ها لذت ببرید می تواند دید شما را در دید مثبت تری حرکت دهد.

وقتی از دنیا عصبانی هستید چه کاری باید انجام دهید

این که بتوانید از برخی از معاشرت ها لذت ببرید می تواند دید شما را در دید مثبت تری حرکت دهد. ممکن است از یک موقعیت خاص عصبانی باشید، اما این بدان معنا نیست که تمام دنیا علیه شما روی آورده اند. اگر احساس نمی کنید گذراندن وقت با دوستان برای کاهش عصبانیت کافی است، پس باید به فکر یافتن موارد مثبت دیگری باشید که باید روی آن ها تمرکز کنید.

نکته ای در ارتباط با این که وقتی از دنیا عصبانی هستید چه کاری باید انجام دهید

شما احتمالاً چیزهای خاصی دارید که از آن ها لذت می برید یا به آن ها علاقه دارید. برخی از افراد از موسیقی لذت می برند و برخی دیگر علاقه مندان به ورزش خواهند بود. اختصاص دادن مدتی برای انجام فعالیت هایی که دوست دارید راهی عالی برای کاهش احساس خشم شما است.

خشم یک احساس قدرتمند است

خشم یک احساس قدرتمند است، اما لازم نیست کل زندگی شما را بخورد. صرف وقت برای انجام کار مثبت از روز خود می تواند تغییراتی ایجاد کند. خواندن کتاب قبل از خواب به برخی از افراد کمک می کند تا آرام و تمرکز کنند.

نکته

افراد دیگر دوست دارند برای خلاص شدن از شر برخی از ناامیدی ها ورزش کنند. وقت خود را صرف کارهای مثبت کنید که برای شما خوب خواهد بود. شما از این طریق راحت تر خواهید توانست بر خشم خود غلبه کنید.

برنامه خود را در نظر بگیرید

ارتباط بین استرس و عصبانیت باید تأیید شود. اگر در زندگی خود دوره ای بسیار پرتنش را پشت سر می گذارید، ممکن است برنامه شما مقصر عصبانیت کلی شما باشد. غیر معمول نیست که افراد هنگام تمرکز روی موفقیت شغلی، خود را بسیار لاغر گسترش دهند. وقتی از دنیا عصبانی هستید چه کاری باید انجام دهید؟ باید برنامه خود را بدانید.

نکته

ساعات طولانی حضور در دفتر ممکن است در ابتدا فکر خوبی به نظر برسد، اما اگر اکنون و سپس استراحت نکنید، می تواند بر زندگی شما تأثیر منفی بگذارد.

سخت کار کردن جای افتخار است.

سخت کار کردن جای افتخار است. شما فقط باید مطمئن شوید که خودتان در زمین کار نمی کنید. سعی کنید برنامه خود را کمی متعادل کنید تا بتوانید احساس بهتری نسبت به زندگی داشته باشید. مهم است که به ترتیب سرگرم شوید.

آیا حرفه شما سرزنش می شود؟

اگر احساس خشم عمیقی دارید، ممکن است این امر به انتخاب شغل شما مربوط باشد. برخی از افراد برای برخی از مسیرهای شغلی مناسب نیستند. اگر سال ها از زندگی خود را به یک مسیر شغلی اختصاص داده اید و کاملاً ناراضی هستید، ممکن است بخواهید به فکر ایجاد تغییر باشید. افرادی که در مشاغلی گیر کرده اند که از آن ها متنفر هستند، مجبورند کمی عصبانیت را تحمل کنند.

تغییر ناگهانی شغل ممکن است همیشه عملی نباشد.

البته، تغییر ناگهانی شغل ممکن است همیشه عملی نباشد. حتی در این صورت، اگر استرس شغل فعلی شما به زندگی شما آسیب برساند، می توانید این ایده را در نظر بگیرید. شاید بتوانید به مدرسه برگردید یا موقعیت دیگری را انتخاب کنید که از قبل واجد شرایط آن هستید. وقت گذاشتن برای بررسی گزینه های خود ارزشمند خواهد بود.

سعی کنید از تغییر نترسید

وقتی از دنیا عصبانی هستید چه کاری باید انجام دهید

بسیاری از مردم به دلیل اتفاق مهمی که در زندگی آن ها تغییر کرده است از جهان عصبانی هستند. به عنوان مثال، از دست دادن یک عزیز می تواند کاملا ناعادلانه به نظر برسد. کنار آمدن با اندوهی که پس از متحمل شدن ضرر احساس می کنید کار آسانی نیست. حتی در این صورت، حتی در شرایط دشوار نیز می توانید به جلو حرکت کنید. با این کار می دانید وقتی از دنیا عصبانی هستید چه کاری باید انجام دهید.

شما باید سعی کنید با یک ذهن باز با تغییر روبرو شوید.

شما باید سعی کنید با یک ذهن باز با تغییر رو به رو شوید. جهان ممکن است مانند گذشته نباشد. این بدان معنا نیست که زندگی شما نمی تواند خوب باشد یا این که نمی توانید به جلو حرکت کنید. از بسیاری جهات، تغییر تنها ثابت جهان است. اوضاع هرگز برای مدت طولانی ثابت نخواهند ماند و مهم این است که تمام تلاش خود را برای سازگاری انجام دهید.

نکته

ممکن است در حال حاضر چنین به نظر نرسد، اما ممکن است شادترین روزهای شما پیش رو باشد. عصبانیتی که در درون خود احساس می کنید ممکن است با گذشت زمان فروکش کند.

منابع
betterhelp.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا