عشق پس از خیانت چگونه است؟

اعتماد، اگر از دست برود، می تواند حتی به لطمه پایدارترین رابطه ها منجر شود. به همین دلیل تقویت اعتماد در صورت امکان و دانستن چگونگی بازسازی آن پس از شکستن اعتماد، امری حیاتی است. تصور رایجی که در رسانه ها به تصویر کشیده می شود این است که خیانت در هر رابطه ای فروپاشی خواهد کرد و هر تلاشی برای اصلاح آنچه از بین رفته است بی فایده و ساده لوحانه است. اما حقیقت این است – شما می توانید پس از خیانت در یک رابطه دوباره اعتماد کنید. عشق پس از خیانت و اعتماد به نفس پس از خیانت اگرچه انجام آن آسان نیست ؛ این به تلاش جدی هر دو شریک و یک تلاش اختصاصی از طرف فریبکار برای حل مشکلات احتیاج دارد، اما غیرممکن نیست. در واقع، بسیاری از زوج ها از خیانت باز می گردند و به همین دلیل دوباره قوی تر و سالم تر شده اند. 

خیانت چیست؟

عشق پس از خیانت چگونه است؟

گرچه ممکن است در ابتدا این سوال احمقانه یا غیرضروری باشد. اما سوالی است که افراد زیادی برای خود و روابطشان تحقیق نکرده و تعریف نکرده اند. برای هر شخص، خیانت ممکن است معنای کمی متفاوت داشته باشد. برای بعضی ها، رابطه جنسی ممکن است از مرز عبور کند. در حالی که برای دیگران، هر چیزی که رابطه جنسی نداشته باشد اشکالی ندارد. نکته حیاتی که در اینجا باید در نظر گرفت این است که هر فرد مرزهای متفاوتی دارد. لازم است قبل از اینکه اتفاقی بیفتد درباره آنچه با هم راحت هستید بحث کنید.

اگر خیانت قبلاً اتفاق افتاده است. شما اکنون فقط می خواهید راهی برای پیشبرد و اصلاح مسائل پیدا کنید. از جمله بحث در مورد مرزهای شخصی و تعاریف خیانت ممکن است بهترین راه برای پاک کردن سو ارتباط باشد. این بهانه ای نیست که فقط خیانت را به سو ارتباط برقرار کنید. زیرا بار برای این که آیا اقدامات بالقوه آنها عبور از خط است یا نه، بر دوش خیانت کار است.

بنابراین، گرچه تصمیم گیری در مورد اینکه هر دو به عنوان خیانت قطعی توافق کرده اید و احساسات مربوط به اقدامات مختلف منتهی به خیانت مفید است. یک استدلال از عدم آگاهی از مرزها بهانه کافی نیست. مگر اینکه شما یا همسرتان تصور افراطی از خیانت (مثلاً داشتن یک دوست از جنس مخالف) داشته باشید.

بنابراین، بهتر است که در مورد احساسات خود در مورد خیانت در اوایل رابطه بحث کنید تا مطمئن شوید که هیچ ارتباطی رخ نداده است. اما اگر خیانت قبلاً اتفاق افتاده باشد و معمولاً به عنوان خیانت توافق شده است. ارتباط نادرست و عشق پس از خیانت نمی تواند بهانه ای باشد.

درک آنچه برای شما ارزش دارد.

قبل از اینکه بیشتر به جستجوی راه حلی برای شکافی که در رابطه شما ایجاد شده ادامه دهید. ابتدا باید بدانید که در روابط خود چه ارزشی دارید. درک خود کار ساده ای نیست و پاسخ به سوالاتی از این قبیل به هیچ وجه کار آسانی نیست. با خواندن این مقاله، به راحتی می توان تصور کرد که می خواهید اعتماد از دست رفته را دوباره بدست آورید. رابطه خود را حتی پس از خیانت دوباره بسازید.

صرف نظر از اینکه شما فریبکار یا شیاد هستید. هر دو باید آنچه را که از یک رابطه می خواهید درک کنید. از آن لنز برای تحلیل روابط فعلی خود استفاده کنید. حقیقت ماجرا این است که، به احتمال زیاد، چیزی در روابط فریبکار برای انجام کاری که آنها انجام داده اند، فاقد آن است. این به هیچ وجه قربانی فریبکار نمی شود. زیرا بهانه کمی برای این نوع اقدامات وجود دارد. اما این تصدیق می کند که مواردی وجود دارد که آنها نیز باید انجام دهند.

نکته قابل توجه درباره عشق پس از خیانت

عشق پس از خیانت چگونه است؟

بنابراین، با درک آنچه از یک شریک زندگی و یک رابطه می خواهید، می توانید آنچه در روابط شما وجود دارد را درک کنید و بهتر درک کنید که از آنجا به کجا بروید. برای برخی از افراد، شکستن اعتماد، مانند خیانت، بیانگر این است که آنها باید راه های جداگانه خود را دنبال کنند. برای دیگران، آنها می بینند که رابطه و ارتباط آنها با شریک زندگی آنها به اندازه کافی برای آنها مهم است که سعی می کنند قطعات را برگردانند و سعی می کنند کارها را به نتیجه برسانند. تنها راه دانستن برای خود این است که تأمل کنید و به آنچه در روابط شما برای شما مهم است فکر کنید و سپس آن را در وضعیت فعلی خود اعمال کنید، و امیدوارم که این وضوح تا حدی فراهم کند. این همچنین می تواند به بازگرداندن اعتماد کمک کند.

بیرون کشیدن همه چیز

هنگامی که احساسات و بهترین عملکرد خود را تعیین کردید، باید همه چیز را در فضای باز قرار دهید. قصد دارید اعتماد خود را دوباره برقرار کنید، بسیار مهم است که شما و شریک زندگی خود همه کارت ها را روی میز بگذارید. اگر متوجه شدید که در صداقت شریک زندگی خود تردید دارید، یا خود را در نگه داشتن چیزهایی رد می کنید، این نشانه ای است که شما (یا شریک زندگی خود) ممکن است آماده اعتماد دوباره و عشق پس از خیانت نباشید. اگر با این مسئله روبرو شوید، با کمبود یک اولتیماتوم یا صداقت کامل می توانید امور را پیش ببرید. با این حال، متوجه می شوید که هر دو نسبت به افکار، احساسات، مقاصد و دلایل اعمال خود کاملاً صادق و روراست هستید، پس فقط بنیان حقیقتی را قرار داده اید که بقیه پیشرفت شما بر اساس آن بنا خواهد شد.

مالکیت شدید

اگر خیانت کرده اید، باید مطمئن شوید که اعمال خود را به شدت قبول می کنید و در تصدیق اشتباه صادق باشید. شریک زندگی شما باید بداند شما می دانید چه اشتباهی انجام داده اید و از این کار پشیمان هستید. اگر احساس می کنید باید در اعتراف به گناه خود دروغ بگویید یا واقعیت را کوتاه کنید، این ممکن است نشانه ای باشد که شما کاملا از عملکرد خود پشیمان نیستید و باید برخی موارد را دوباره ارزیابی کنید. اما برای اکثر افراد، بیان صادقانه احساس گناه و شرم از خیانت فرد باید به سرعت انجام شود.

شریک زندگی شما باید بداند که از عملکرد خود پشیمان هستید و صداقت را در سخنان خود می بینید. اگر آنها شما را باور نکنند، شما نمی توانید با هم پیش بروید و پایه و اساس اعتماد و حقیقت را ایجاد کنید. به همین دلیل است که نشان دادن مالکیت شدید نسبت به اعمال خود بسیار حیاتی است، حتی اگر فکر می کنید شریک زندگی شما اشتباهی برای رانده شدن شما انجام داده است. شما باید به آنها نشان دهید که قبول دارید کار اشتباهی که انجام داده اید را قبول دارید و این تصمیم شما را تنها تصمیم گرفته اید.

عشق پس از خیانت – علت را برطرف کنید نه علامت

عشق پس از خیانت چگونه است؟

همه چیز خوب است و خوب است که در مورد احساسات خود صحبت کنیم و مسائل را بیرون بیاوریم، اما اگر مواردی را که منجر به خیانت می شوند تغییر ندهیم، مشکل حل نخواهد شد. عوامل مختلفی وجود دارد که منجر به خیانت می شود و اعتماد به نفس، این عادت ها و تصمیمات روزمره باید شناسایی و تغییر یابد. در غیر این صورت، مشکل را به خطر نمی اندازید، فقط شرایط خود را تکرار می کنید. برقراری مجدد روابط پس از خیانت اما عدم رفع مشکلات اساسی که منجر به خیانت می شود،

یک راه حل طولانی مدت برای این مشکل نیست و بسیار توصیه می شود زوجین زودتر از دیرتر عوارض ناشی از خیانت را برطرف کنند. علاوه بر این، تمام مدت نگاه کردن روی شانه های همسرتان و اعتماد نکردن به آنها راه حلی نیست. شما در حال حاضر فقط یک باند-کمک قرار می دهید، و حتی یک باند-کمک موثر در این مورد ندارید. ببینید چه چیزی منجر به بروز اختلاف در روابط شما می شود، عواملی را که منجر به خیانت می شود در نظر بگیرید، با ردیابی مجدد و بررسی آنچه منجر به سقوط اعتماد می شود، امیدوارید که بتوانید به جای توقف موقت علائم، مشکلات اساسی را برطرف کنید.

مشاوره

اغلب، ممکن است تلاش برای مقابله با این نوع مشکلات به تنهایی بسیار دشوار باشد. این جایی است که ما وارد آن می شویم. مدیریت مسئولیت در رابطه با شکستن اعتماد در روابط شما و عشق پس از خیانت تا این حد دشوار است، کمک گرفتن از یک متخصص برای تنظیم موفقیت شما و شریک زندگی خود دشوار است. شما می توانید یک مشاوره انفرادی یا مشاوره زوجین را انتخاب کنید. می توانید در این زمینه به مرکز مشاوره همکده مراجعه کنید. رسیدن به کمک حرفه ای نشانه ضعف نیست. در حقیقت، این نشانه بلوغ و مهمتر از آن، نشانه ای است که شما برای آنچه که واقعاً مهم است – آینده رابطه شما – ارزیابی می کنید.

در اینجا و اکنون زندگی کنید

پس از اتفاقی مانند این شرایط، کشف اینکه همسرتان شما را فریب داده یا فهمیده است که شما در خیانت در آنها اشتباهی مرتکب شده اید، می تواند کنار گذاشتن گذشته را بسیار دشوار کند. این وسوسه انگیز است که نخواهید کاری را که انجام داده اید یا شریک زندگی شما با شما انجام داده رها کنید و در گناه یا عصبانیت و غم گذشته زندگی کنید. اما اگر گام هایی برای حرکت به جلو برداشته اید و وقت کافی برای بازسازی آنچه شکسته شده است و یادگیری دوباره اعتماد مجدد داشته اید، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که از بار عواطف گذشته خود رها شوید.

زندگی در اشتباهات گذشته برای رابطه شما کاری جز خرابکاری نخواهد داشت. بنابراین، اگر به رفع اشتباهات گذشته و بازسازی اعتمادی که قبلاً داشتید، متعهد باشید، باید یاد بگیرید که رها شوید تا بتوانید جلو بروید.

منابع
regain.us

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا