وقتی ضربه های دوران کودکی مانع شما می شود، چه کاری می توانید انجام دهید

 آسیب های جسمی می تواند شامل حملات قلبی و موارد دیگری باشد. گاهی اوقات این اسب ها و ضربه های روحی در دوران کودکی ایجاد شده است. در واقع این آسیب ها از آن زمان نشأت گرفته است و تا دوران بزرگسالی باقی مانده است. یکی از نکاتی که همه باید بدانند این است که با استفاده از یک یا دو مورد نمی توان تایید کرد که اختلالاتی وجود دارد یا خیر. پیشرفت کردن در زندگی بسیار مهم است و نیازمند تلاش هایی در بخش های مختلف زندگی است. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده می خواهیم در ارتباط با وقتی ضربه های دوران کودکی مانع شما می شود، چه کاری می توانید انجام دهید صحبت کنیم.

بسیاری از افراد کودکی ایده آلی نداشته اند و در اوایل زندگی خود حوادث ناگوار را تجربه کرده اند.

بسیاری از افراد کودکی ایده آلی نداشته اند و در اوایل زندگی خود حوادث ناگوار را تجربه کرده اند. اگر شما در دوران کودکی ضربه یا سوء استفاده جنسی را تجربه کرده اید، تنها نیستید. آسیب روانی شما واقعی است و احساسات شما قابل درک است. منابع و ابزارهای مفیدی برای یادگیری نحوه کنار آمدن با آسیب های دوران کودکی و حرکت به سمت یک زندگی پربار و پربار وجود دارد.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

بزرگسالان، دوران کودکی، آسیب های دوران کودکی، آسیب های دوران کودکی در بزرگسالان، آسیب های دوران کودکی که بافی مانده است، ضربه، آسیب های دوران کودکی آسیب زا همگی نمونه‌هایی از این موارد هستند

وقتی آسیب های دوران کودکی را درمان نمی کنید چه اتفاقی می افتد؟

وقتی ضربه های دوران کودکی مانع شما می شود، چه کاری می توانید انجام دهید

طبق اعلام مرکز ملی ارتقاء سلامت روان و پیشگیری از خشونت جوانان، 26 درصد از کودکان در ایالات متحده قبل از این که چهار ساله شوند، یا شاهد یک رویداد آسیب زا یا سوء استفاده جنسی خواهند بود.

 اگر از خاطرات دردناک دوران کودکی خود دوری کرده اید، ممکن است در نتیجه استرس آسیب زای حل نشده کابوس یا بازگشت به گذشته را تجربه کنید. از این رو باید بدانید وقتی ضربه های دوران کودکی مانع شما می شود، چه کاری می توانید انجام دهید.

آثار استرس آسیب زا در دوران کودکی

اگر خاطرات سوء استفاده جسمی یا جنسی یا سایر انواع آسیب های دوران کودکی با عملکرد روزانه شما تداخل داشته باشد، ممکن است از آثار استرس آسیب زا رنج ببرید. آن زمان است که شما باید با این مسائل مقابله کنید. ممکن است متوجه شوید که در نتیجه اختلال استرس پس از سانحه تشخیص داده نشده افراد را در روابط بین فردی مورد انتقاد قرار می دهید و نمی دانید چرا. وقتی عمیق تر می شوید، متوجه می شوید که زخم های دوران کودکی هنوز بر شما تأثیر می گذارد و شما در بزرگسالی آسیب روانی خود را دوباره تجدید می کنید.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

تا زمانی که نتوانید صراحتاً در رابطه با آسیب های پزشکی مرتبط با مسائل حل نشده دوران کودکی، احساس شرم یا گناه کنید. داشتن این احساسات طبیعی است، اما به شما کمک نمی کند از رویدادها عبور کنید. شما باید بدانید که وقتی ضربه های دوران کودکی مانع شما می شود، چه کاری می توانید انجام دهید.

نکته دوم در ارتباط با این زمینه

برای شروع بهبودی از زخم های دوران کودکی، باید با گذشته خود روبرو شوید و اثرات استرس آسیب زای کودکان را کاهش دهید. در بخش بهداشت محلی شما از طریق بخش خدمات بهداشت روانی آن ها که مسئولیت سلامت رفتاری را بر عهده دارند، کمک می شود.

یکی از بهترین راه ها برای درمان آسیب های روانی از دوران کودکی مراجعه برای درمان است

وقتی ضربه های دوران کودکی مانع شما می شود، چه کاری می توانید انجام دهید

یکی از بهترین راه ها مراجعه برای درمان است. اگر به همین دلیل احساس راحتی می کنید، می توانید از درمان آنلاین استفاده کنید. درمانگران آنلاین در زمینه مشاوره مجرب هستند. آن ها می خواهند شما شفا پیدا کنید. این که وقتی ضربه های دوران کودکی مانع شما می شود، چه کاری می توانید انجام دهید.

درمانگران مراقبت های آگاهانه ای را برای بهبود قربانیان کودک آزاری و بی توجهی ارائه می دهند.

درمانگران مراقبت های آگاهانه ای را برای بهبود قربانیان کودک آزاری و بی توجهی ارائه می دهند. هنگامی که به یک درمانگر مراجعه می کنید، آن ها یک ارزیابی تروما را انجام می دهند. درمانگر در مورد گزینه های مختلف درمانی صحبت می کند و بر بهبود تمرکز می کند.

صدمات روانی درمان نشده اغلب می تواند به آسیب های پیچیده تبدیل شود

وقتی ضربه های دوران کودکی مانع شما می شود، چه کاری می توانید انجام دهید

 مداخله در برخی موارد، کودکان و نوجوانان با مشاهده آزار و اذیت یکی از عزیزان خود آسیب روانی را تجربه کرده اند. حتی به عنوان شاهد، کودکان هنوز به دلیل تأثیرات روحی و روانی ناشی از سوء استفاده جانشین، مستعد آثار استرس آسیب زا هستند.

ارزیابی درمان به احتمال زیاد نشان می دهد که درمان آسیب های جانبی برای کاهش علائم اضطراب PTSD ضروری است. افرادی که در دوران کودکی شاهد سطوح بالایی از آسیب های روانی هستند یا مستعد ابتلا به اختلالات مربوط به اضطراب در بزرگسالان هستند.

رویکرد مبارزه

هنگامی که با یک مشاور در  کار می کنید، در حال تصمیم گیری آگاهانه برای دریافت کمک در دوران کودکی آسیب زا و تسکین خود هستید. از این رو می دانید که وقتی ضربه های دوران کودکی مانع شما می شود، چه کاری می توانید انجام دهید.

 

منابع
betterhelp.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا